Redna fórum hozzászólásai
« előző123következő »

Redna Elküldve: 2012-09-08 23:46 Valaki segítsen

Sziasztok!
Kicsit bugyuta kérdésem lenne. Beltérben az első lámpát, hogyan szedem ki illetve, hogyan szedem le róla a "burát", hogy izzót cseréljek. Kiszedni gondolom ilyen rugós fém pöcök lehet, a bura pedig csak kézzel "lerántom"? nem szeretném eltörni így inkább rákérdezek előbb...
Ilyenről lenne szó: (két hengeres izzó van benne)

Redna Elküldve: 2012-09-04 20:58 Autóvásárlás

norbeee írta:
Redna írta: Ismeri valaki ezt az autót?? Vélemények? (pozitív és negatív is)


Nem, de ha komolyan érdekel nekem 30km re van, ha gondolod megnézhetem. De csak jövő hét szerda után mert eltazom és akkor jövök haza.


Nagyon szépen köszönöm, de valszeg holnap elmegyek megnézem (csak érdeklődtem itt is hátha valakinek ismerős a kocsi) aztán ha olyan állapotban van és megtudunk rá alkudni akkor elhozzuk. De rendes tőled, hogy elmennél megnézni, ezt megjegyeztem köszönöm!

Redna Elküldve: 2012-09-04 16:31 Autóvásárlás

Ismeri valaki ezt az autót?? Vélemények? (pozitív és negatív is)

Redna Elküldve: 2012-08-31 10:55 Társalgó

Hali!
Valaki megtudná nekem mondani, hogy a Faceliftes E46osokban alapfelszereltség-e már az angel eyes (halogén lámpában is?) és a DSC? (és ha igen mindegyikben ki lehet kapcsolni?)
Válaszokat köszönöm előre is!

Redna Elküldve: 2012-08-29 18:48 E46 TÍPUSHIBÁK

b_imi írta:
Redna írta:
b_imi írta:
Redna írta:
b_imi írta: Itt meg részletesen ki lett tárgyalva a történet...


Tehát ha jól értelmezem, akkor az összes hengernél található egy pillangó és csak kikell szedni és akár itthon esztergályos ismerős segítségével csinálok hozzá egy "dugót" és felcsavarozom és ennyi? nem kell átállítani valamit az ecuban? nem dob majd ki hibát emiatt?


Így van. Lehet rendelni dugót, vagy csináltatni, vagy egyszerűen eltörni a pillangó tengelyét és a helyére csavart vagy szegecset rakni. Nem kell semmit átprogramozni, csak a vákuumos rendszert benne hagyni. Nincs hiba, és a teljesítményben, fogyasztásban sincs különbség.


Köszönöm a választ! még egy apró kérdésem lenne ezzel kapcsolatban. A vákumos rendszert (gondolom az fém cső amiről leágaznak a kis csövek ezekre a pillangókra) csak dugózzam le? mert ha szettet veszek hozzá abban nincs luk. LINK


A pillangók és a rúd között nincs vákuumos kapcsolat, csak mechanikus.
A mozgató mechanikát a vákuumos résszel együtt hagyd a helyén.


Ahham, így most már értem a működését. Köszönöm neked is a segítséget/ felvilágosítást!

Redna Elküldve: 2012-08-29 16:54 E46 TÍPUSHIBÁK

b_imi írta:
Redna írta:
b_imi írta: Itt meg részletesen ki lett tárgyalva a történet...


Tehát ha jól értelmezem, akkor az összes hengernél található egy pillangó és csak kikell szedni és akár itthon esztergályos ismerős segítségével csinálok hozzá egy "dugót" és felcsavarozom és ennyi? nem kell átállítani valamit az ecuban? nem dob majd ki hibát emiatt?


Így van. Lehet rendelni dugót, vagy csináltatni, vagy egyszerűen eltörni a pillangó tengelyét és a helyére csavart vagy szegecset rakni. Nem kell semmit átprogramozni, csak a vákuumos rendszert benne hagyni. Nincs hiba, és a teljesítményben, fogyasztásban sincs különbség.


Köszönöm a választ! még egy apró kérdésem lenne ezzel kapcsolatban. A vákumos rendszert (gondolom az fém cső amiről leágaznak a kis csövek ezekre a pillangókra) csak dugózzam le? mert ha szettet veszek hozzá abban nincs luk. LINK

Redna Elküldve: 2012-08-29 15:49 E46 TÍPUSHIBÁK

b_imi írta: Itt meg részletesen ki lett tárgyalva a történet...


Tehát ha jól értelmezem, akkor az összes hengernél található egy pillangó és csak kikell szedni és akár itthon esztergályos ismerős segítségével csinálok hozzá egy "dugót" és felcsavarozom és ennyi? nem kell átállítani valamit az ecuban? nem dob majd ki hibát emiatt?

Redna Elküldve: 2012-08-26 21:54 vizpumpa

laciiking320d írta: sziasztok!
Valahonnan a vízpumpa körül szivárog a víz...de mikor kivettük a ventillátort kompletttan nem láttuk pontosan hogy honnét,mert olyan kis mértékben szivárog...( megvettem az új SKF vízpumpát de nem tudom h kicseréljük vagy mit tegyünk...?
köszi előre is..LAci


Szerintem már öreg a vízpumpád és vagy lóg egy minimálisat is a tengelye vagy bizonyos autóknál, ha elöregszik akkor egy "járaton" ki tud jutni a víz minimálisan szivárogva. Megpörgettétek esetleg? könnyen pörgött vagy nehézkesen hangot is adva esetleg?
Összegezve, sztem cseréljétek ki újra és a tömítést is cseréljétek (ha van) abból bajod nem lesz főleg ha már meg is van.

Redna Elküldve: 2012-08-26 21:10 Belsõ

Sziasztok! Jobb kormányos könyöklős középső műanyagot be lehet szerelni bal kormányosba? (ugye a kézifék is másik irányba néz...ugyanúgy ott vannak a csavarok lukai a másik oldalon is?)

Redna Elküldve: 2012-08-25 01:05 Belsõ

Ha gyárilag 4 ágú nem multis kormány van egy bmw-ben (320d e46) akkor abba gondolom gond nélkül be lehet tenni a 3 ágú vagy 3 ágú M-es kormányt?! a multi/ gombok részt is be lehet kötni? úgy értem, hogy gyárilag ott van a kábele és csak össze kell dugni vagy nincs kiépítve gyárilag a kábelezés?

Redna Elküldve: 2012-08-24 10:56 Belsõ

Sziasztok!

A kézifékkar csak egyféleképpen szerelhető be? értem ez alatt azt, hogy jobb kormányosnak a kézifékkarját be lehet szerelni bal kormányosba? (mert ugye másik irányba áll) Tehát a csavar lukak ugyanúgy megvannak a másik oldalon is? (szimetrikus a kasztni??)

Válaszokat, segítségeket előre is köszönöm!

Redna Elküldve: 2012-08-22 11:35 Autóvásárlás

Sziasztok!

Esetleg ismeritek ez az autót? Azt látom, hogy építgetett mert angol jobbkormányos a belseje. (óracsoporton látszik, könyöklő rossz felé "néz" műszerfal is más színű, kormány egy 3dik autóból van stb stb)
Ha esetleg valaki ismerné, akkor megoszthatná, a tapasztalatait, mert átvágott elejű (tűzfalcseréléssel lepapírozott autót) nem szeretnék venni, de az nem zavarna, ha próbálták extrázgatni és építgetni. Amúgy egy KM/H-ás 320d óracsoport mennyibe kerül és kit lehet zaklat esetleg alkatrész ügyben, van aki otthon bontogat?

Link a kocsihoz

Válaszokat előre is köszönöm!

Redna Elküldve: 2012-08-08 19:05 Valaki segítsen

Sziasztok!
Új vagyok itt BMW vásárlás előtt állok és mint eddig mindegyik autómat a BMW-t is magam akarom "felspécizni". Sajnos sok információt hallottam össze vissza és egyik üti a másikat, abban reménykedem, hogy itt konkrét válaszokat kapok.
Amúgy E46 320D-t szeretnék Facelifteset

Tehát a pár kérdésem:
1. Adott egy Plüss belső az adott kocsiban. Milyen bőr belsőt lehet beletenni? Csak E46osét vagy esetleg E39, E38asét is (plug&play)? (hallottam valakitől ilyet)

2.Sedan/Limo Belső elemek (első ülések, hátsó ülés, ajtókárpit) megegyezik a Touring/kombiéval?

3. 4ágú multi kormány kicserélhető egy az egyben 3 ágúra? Kell légzsákot nullázni vagy minden egyes gyújtás ráadásnál ellenőrzi a légzsákot (nulláz)?

4. Manuális Klímát mennyire macerás átépíteni Digitálisra? (gondolom nem csak az "előlap/konzol" a különbség...

A válaszokat előre is köszönöm!
« előző123következő »