Ez egy archivált weboldal! bővebben
Reneolus fórum hozzászólásai

Reneolus Elküldve: 2010-12-31 16:31 320d Motor

Reneolus írta:
YELLOW írta:
wagusty írta:
YELLOW írta:
Reneolus írta:
Pl.:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-4340518


a képek alapján valósnak tűnhet a km




Szerintem csak egy esetben lehet a KM számlálónak hinni mégpedig ha te veszed a kocsit szalonban újonnan (bár még úgysem biztos ,hogy pontosan 0km-es a kocsi). Ha pedig azt mondjátok, hogy a járgányaink (e46) km számlálói manipulálhatatlanok (kulcs,lámpamodul,Km számláló műszeregység) akkor ebben sajnos ki kell, hogy ábrándítsam!
Simán lehet egy 400eKm-t futott kocsi is ilyen állapotban ha vigyáznak rá illetve karbantartják!!! Ha valakinek van ebben a nézetben kétsége illetve ellenvetése kérem jöjjön el és nézze meg maga a kocsim még az eredeti a fényezése illetve az ülések kárpitok szép szakadás mentesek szép állapotúak!



nah és ha azért szép a belső állapot, mert vigyáztak rá? az már csak jó lehet. nekem képek alapján hihetőnek tűnik a km. igen manipulálni lehet, de ha manipulálva van és X km-ről van visszaállítva, akkor is dícséretes, mert szép belülről. ilyenkor a kérdéses rész a motor ugye. hogy vajon az mennyire volt karbantartva. azért a belsőből is lehet következtetni erre, hisz aki odafigyel arra, az másra is odafog.


DE vezetett szervizkönyves, abból sok minden kiderül


És ehhez mit szóltok?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-3332674

Reneolus Elküldve: 2010-12-31 16:29 320d Motor

YELLOW írta:
wagusty írta:
YELLOW írta:
Reneolus írta:
Pl.:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-4340518


a képek alapján valósnak tűnhet a km




Szerintem csak egy esetben lehet a KM számlálónak hinni mégpedig ha te veszed a kocsit szalonban újonnan (bár még úgysem biztos ,hogy pontosan 0km-es a kocsi). Ha pedig azt mondjátok, hogy a járgányaink (e46) km számlálói manipulálhatatlanok (kulcs,lámpamodul,Km számláló műszeregység) akkor ebben sajnos ki kell, hogy ábrándítsam!
Simán lehet egy 400eKm-t futott kocsi is ilyen állapotban ha vigyáznak rá illetve karbantartják!!! Ha valakinek van ebben a nézetben kétsége illetve ellenvetése kérem jöjjön el és nézze meg maga a kocsim még az eredeti a fényezése illetve az ülések kárpitok szép szakadás mentesek szép állapotúak!



nah és ha azért szép a belső állapot, mert vigyáztak rá? az már csak jó lehet. nekem képek alapján hihetőnek tűnik a km. igen manipulálni lehet, de ha manipulálva van és X km-ről van visszaállítva, akkor is dícséretes, mert szép belülről. ilyenkor a kérdéses rész a motor ugye. hogy vajon az mennyire volt karbantartva. azért a belsőből is lehet következtetni erre, hisz aki odafigyel arra, az másra is odafog.


DE vezetett szervizkönyves, abból sok minden kiderül

Reneolus Elküldve: 2010-12-31 13:13 320d Motor

Reneolus írta:
BarG írta:
Hori írta:
Reneolus írta: Sziasztok,

8-10 éves 320D -t szeretnék venni, de segítsetek abban pls., hogy tartósság, megbízhatóság és szerviz költségek szempontjából a facelift előtti, vagy utáni motorral szerelt gépet érdemes megvenni? Végigolvastam a topic-ot és volt egy-két utalás arra, hogy a facelift előttinek jóval olcsóbb a javíttatása. Tudtok összehasonlító összegeket mondani pl. a porlasztócsúcs, injektor stb. tönkremennek, akkor a csere mennyibe kerül egyik és másik típusú motor esetén? Kb. mennyi km-t megy el a motor javíttatás nélkül, mert 150e km futás alatti gépeket nem nagyon lehet találni? Legalább 5 évig szeretném használni az autót (Budapesten 80-100e km, tehát kb. 250e km lenne az autóban 5 év múltán), milyen meghibásodásokra számíthatok és azok javítása kb. mennyi lesz?

Előre is köszi!




az a baj hogy rossz irányból állsz hozzá a kereséshez. 8-10éves 20d-ben igen csak ritka a 150ekm-t futott autó. sztem nézz meg többet és hasonlítsd őket össze állapot ügyileg úgy talán jutsz valamire hogy melyiket vedd meg


Ha ilyen elvárások vannak - akkor fog találni olyat, amiben ennyi km-t fog mutatni az óra.
Inkább arra kell kalkulálni, hogy a 8-10 évhez reális 250-300e km-es (de akár 3-500e is lehet rosszabb esetben) futásteljesítménynél már számítani kell néhányszázezer pluszkiadásra - turbó, porlasztócsúcsok, nagynyomású szivattyú, meg néhány kiegészítő. Persze lehet, hogy mindezek rendben vannak, de ki tudja milyen gazdája volt a gépnek, amíg kb 5-6 (vagy több)Földmegkerülésnyi futás összejött.
Ha ezekre a kiadásokra nem futi, akkor felejtsd el a BMW-t.



Köszi a válaszokat! Természetesen tervezem, hogy bevizsgáltatom az autót, egyébként jelenleg is hirdetnek 150e km körüli futással 8-10 éves szervizkönyves gépeket, persze nagyon keveset és az áruk is jóval magasabb a kortársaiknál. Én inkább vásárláskor fizetek többet egy megkímélt kevesebb km-es példányért, minthogy állandóan szervizbe járjak.

Azt meg tudjátok mondani, hogy a facelift előtti, vagy utáni a megbízhatóbb motor? Valamelyik topicban az olvastam, hogy a facelift előtti, ráadásul ennél az összes porlasztócsúcs cseréje kerül annyiba, mint a facelift utáninál egy darabé. Ez igaz?


Pl.:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-4340518

Reneolus Elküldve: 2010-12-31 13:07 320d Motor

BarG írta:
Hori írta:
Reneolus írta: Sziasztok,

8-10 éves 320D -t szeretnék venni, de segítsetek abban pls., hogy tartósság, megbízhatóság és szerviz költségek szempontjából a facelift előtti, vagy utáni motorral szerelt gépet érdemes megvenni? Végigolvastam a topic-ot és volt egy-két utalás arra, hogy a facelift előttinek jóval olcsóbb a javíttatása. Tudtok összehasonlító összegeket mondani pl. a porlasztócsúcs, injektor stb. tönkremennek, akkor a csere mennyibe kerül egyik és másik típusú motor esetén? Kb. mennyi km-t megy el a motor javíttatás nélkül, mert 150e km futás alatti gépeket nem nagyon lehet találni? Legalább 5 évig szeretném használni az autót (Budapesten 80-100e km, tehát kb. 250e km lenne az autóban 5 év múltán), milyen meghibásodásokra számíthatok és azok javítása kb. mennyi lesz?

Előre is köszi!




az a baj hogy rossz irányból állsz hozzá a kereséshez. 8-10éves 20d-ben igen csak ritka a 150ekm-t futott autó. sztem nézz meg többet és hasonlítsd őket össze állapot ügyileg úgy talán jutsz valamire hogy melyiket vedd meg


Ha ilyen elvárások vannak - akkor fog találni olyat, amiben ennyi km-t fog mutatni az óra.
Inkább arra kell kalkulálni, hogy a 8-10 évhez reális 250-300e km-es (de akár 3-500e is lehet rosszabb esetben) futásteljesítménynél már számítani kell néhányszázezer pluszkiadásra - turbó, porlasztócsúcsok, nagynyomású szivattyú, meg néhány kiegészítő. Persze lehet, hogy mindezek rendben vannak, de ki tudja milyen gazdája volt a gépnek, amíg kb 5-6 (vagy több)Földmegkerülésnyi futás összejött.
Ha ezekre a kiadásokra nem futi, akkor felejtsd el a BMW-t.



Köszi a válaszokat! Természetesen tervezem, hogy bevizsgáltatom az autót, egyébként jelenleg is hirdetnek 150e km körüli futással 8-10 éves szervizkönyves gépeket, persze nagyon keveset és az áruk is jóval magasabb a kortársaiknál. Én inkább vásárláskor fizetek többet egy megkímélt kevesebb km-es példányért, minthogy állandóan szervizbe járjak.

Azt meg tudjátok mondani, hogy a facelift előtti, vagy utáni a megbízhatóbb motor? Valamelyik topicban az olvastam, hogy a facelift előtti, ráadásul ennél az összes porlasztócsúcs cseréje kerül annyiba, mint a facelift utáninál egy darabé. Ez igaz?

Reneolus Elküldve: 2010-12-30 12:19 320d Motor

Sziasztok,

8-10 éves 320D -t szeretnék venni, de segítsetek abban pls., hogy tartósság, megbízhatóság és szerviz költségek szempontjából a facelift előtti, vagy utáni motorral szerelt gépet érdemes megvenni? Végigolvastam a topic-ot és volt egy-két utalás arra, hogy a facelift előttinek jóval olcsóbb a javíttatása. Tudtok összehasonlító összegeket mondani pl. a porlasztócsúcs, injektor stb. tönkremennek, akkor a csere mennyibe kerül egyik és másik típusú motor esetén? Kb. mennyi km-t megy el a motor javíttatás nélkül, mert 150e km futás alatti gépeket nem nagyon lehet találni? Legalább 5 évig szeretném használni az autót (Budapesten 80-100e km, tehát kb. 250e km lenne az autóban 5 év múltán), milyen meghibásodásokra számíthatok és azok javítása kb. mennyi lesz?

Előre is köszi!