Sword fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Sword Elküldve: 2017-06-23 16:14 Klíma automatika hiba

viktor írta:
Sword írta: Sziasztok! Olyan problémám van az e63-asomban, hogy a klíma befújásának az intenzitását a felénél nagyobbra nem tudom állítani. Hiába állítom nagyobb fokozatra, nem fúj jobban. A fokozatok feléig tökéletesen működik minden. Ugyanez van a fűtésnél is. Néha gondol egyet és megy egy darabig tökéletesen, utána újra visszaveszi a befújás intenzitását a felére. Mi lehet a baj?

Elromlott a végfok (süni).


Köszi, megnézetem.

Sword Elküldve: 2017-06-23 15:35 Klíma automatika hiba

Sziasztok! Olyan problémám van az e63-asomban, hogy a klíma befújásának az intenzitását a felénél nagyobbra nem tudom állítani. Hiába állítom nagyobb fokozatra, nem fúj jobban. A fokozatok feléig tökéletesen működik minden. Ugyanez van a fűtésnél is. Néha gondol egyet és megy egy darabig tökéletesen, utána újra visszaveszi a befújás intenzitását a felére. Mi lehet a baj?

Sword Elküldve: 2014-06-27 13:49 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Sword írta:
YELLOW írta: kék füst = olajégés. olaj pedig csak akkor ég, ha bekerül az égéstérbe, ami két 3 helyen tud.
1. hengerfejtömítés. de valószínű inkább kartelgáz lenne nagyobb, minthogy az olaj menjen be ott, ahol ereszt a tömítés.
2. szelepszár szimmering
3. dugattyú gyűrűk
ezért írtam ezeket korábban.


Okééé! Ezzel egyet értek, és így is van. Csak azt hittem 10ezer alatt eszik meg neki ennyi olajat. Benéztem....


ezt most nem neked írtam, hanem Medvének, mert ő azt mondja, hogy nem az, mert hidegen nem csinálja. akkor ez egy X-akták lesz...


Sword Elküldve: 2014-06-27 13:45 Mi lehet a baj?

YELLOW írta: kék füst = olajégés. olaj pedig csak akkor ég, ha bekerül az égéstérbe, ami két 3 helyen tud.
1. hengerfejtömítés. de valószínű inkább kartelgáz lenne nagyobb, minthogy az olaj menjen be ott, ahol ereszt a tömítés.
2. szelepszár szimmering
3. dugattyú gyűrűk
ezért írtam ezeket korábban.


Okééé! Ezzel egyet értek, és így is van. Csak azt hittem 10ezer alatt eszik meg neki ennyi olajat. Benéztem....

Sword Elküldve: 2014-06-27 13:39 Mi lehet a baj?

Sword írta:
YELLOW írta:
Sword írta:
YELLOW írta:
Sword írta:
Most jöttem a szervizből, megvan mi okozta a füstölést, mikor levették a pollenszűrőt, akkor nekem ott van mellette a légtömegmérő érzékelő is. Lehúzták azt is és azért volt a nagy füstölés. Szépen rátették a műszerre és az is mutatta. Most kinulláztak mindent, beindítottam, újra műszer és semmi hibakód Hívtam egy másik Bmw-s és ő is megerősítette ezt. Neki is a kocsija azért füstölt mert szar volt a légtömegmérő.
Ajánlom neked is Medve, hogy nézesd meg azt.


de ne zsibbasszatok már
miköze a nullázásnak, meg a légtömegmérőnek az olajfogyasztáshoz? biztos azért eszik több olajat, mert tudja a motor, hogy hibakód van benne ezért több olajat kell ennie. a légtömegmérő, meg az üzemanyag képzésbe szól bele. füstölhet, de nem oaljtól, hanem mert több az anyag, mert több levegőről küld adatot. eleve ha le van húzva a légtömegmérő, nem szabadna jobban füstölnie, mert vészüzembe kell kapcsolnia, azaz középértéken dolgozik. a fogyasztás lesz max több, és nem lesz olyan rugalmas az autó. de ennek még mindig semmi köze az olajfogyasztáshoz!!!


Én a füstölésre értettem...nem az olajfogyasztásra...!!! Ez nagy Különbség!!! Nekem totál füstbe borult a kocsi mikor lehúzták... szépen visszarakták és semmi füst. Olvasd el figyelmesebben, hogy mit írtam!!!! Az olajfogyasztás más téma. Az olajfogyás már nálam nem lesz probléma valószínűleg. Mivel látszott, hogy a szelepfedél tömítés körbe volt már egyszer pasztázva és onnan jött az olaj.



az a baj, hogy te nem olvastad el figyelmesen. mert neki azért füstöl az autója, mert eszi az olajat. fél-1 liter elmegy neki 1000km alatt. biztos nem más miatt füstöl, ráadásul leírta, hogy kéken. tipikus olajégés.
már tegnap sem értettem, mi a francnak kevered bele a dolgokat, amiket írtál.


Uhh bazd.. bocs....azt hittem 10000km alatt írt 1,-1.5 litert...ok sorry...


Akkor ott más gond van.....én végig a füstölésre értettem....

Sword Elküldve: 2014-06-27 13:38 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Sword írta:
YELLOW írta:
Sword írta:
Most jöttem a szervizből, megvan mi okozta a füstölést, mikor levették a pollenszűrőt, akkor nekem ott van mellette a légtömegmérő érzékelő is. Lehúzták azt is és azért volt a nagy füstölés. Szépen rátették a műszerre és az is mutatta. Most kinulláztak mindent, beindítottam, újra műszer és semmi hibakód Hívtam egy másik Bmw-s és ő is megerősítette ezt. Neki is a kocsija azért füstölt mert szar volt a légtömegmérő.
Ajánlom neked is Medve, hogy nézesd meg azt.


de ne zsibbasszatok már
miköze a nullázásnak, meg a légtömegmérőnek az olajfogyasztáshoz? biztos azért eszik több olajat, mert tudja a motor, hogy hibakód van benne ezért több olajat kell ennie. a légtömegmérő, meg az üzemanyag képzésbe szól bele. füstölhet, de nem oaljtól, hanem mert több az anyag, mert több levegőről küld adatot. eleve ha le van húzva a légtömegmérő, nem szabadna jobban füstölnie, mert vészüzembe kell kapcsolnia, azaz középértéken dolgozik. a fogyasztás lesz max több, és nem lesz olyan rugalmas az autó. de ennek még mindig semmi köze az olajfogyasztáshoz!!!


Én a füstölésre értettem...nem az olajfogyasztásra...!!! Ez nagy Különbség!!! Nekem totál füstbe borult a kocsi mikor lehúzták... szépen visszarakták és semmi füst. Olvasd el figyelmesebben, hogy mit írtam!!!! Az olajfogyasztás más téma. Az olajfogyás már nálam nem lesz probléma valószínűleg. Mivel látszott, hogy a szelepfedél tömítés körbe volt már egyszer pasztázva és onnan jött az olaj.



az a baj, hogy te nem olvastad el figyelmesen. mert neki azért füstöl az autója, mert eszi az olajat. fél-1 liter elmegy neki 1000km alatt. biztos nem más miatt füstöl, ráadásul leírta, hogy kéken. tipikus olajégés.
már tegnap sem értettem, mi a francnak kevered bele a dolgokat, amiket írtál.


Uhh bazd.. bocs....azt hittem 10000km alatt írt 1,-1.5 litert...ok sorry...

Sword Elküldve: 2014-06-27 13:33 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Sword írta:
Most jöttem a szervizből, megvan mi okozta a füstölést, mikor levették a pollenszűrőt, akkor nekem ott van mellette a légtömegmérő érzékelő is. Lehúzták azt is és azért volt a nagy füstölés. Szépen rátették a műszerre és az is mutatta. Most kinulláztak mindent, beindítottam, újra műszer és semmi hibakód Hívtam egy másik Bmw-s és ő is megerősítette ezt. Neki is a kocsija azért füstölt mert szar volt a légtömegmérő.
Ajánlom neked is Medve, hogy nézesd meg azt.


de ne zsibbasszatok már
miköze a nullázásnak, meg a légtömegmérőnek az olajfogyasztáshoz? biztos azért eszik több olajat, mert tudja a motor, hogy hibakód van benne ezért több olajat kell ennie. a légtömegmérő, meg az üzemanyag képzésbe szól bele. füstölhet, de nem oaljtól, hanem mert több az anyag, mert több levegőről küld adatot. eleve ha le van húzva a légtömegmérő, nem szabadna jobban füstölnie, mert vészüzembe kell kapcsolnia, azaz középértéken dolgozik. a fogyasztás lesz max több, és nem lesz olyan rugalmas az autó. de ennek még mindig semmi köze az olajfogyasztáshoz!!!


Én a füstölésre értettem...nem az olajfogyasztásra...!!! Ez nagy Különbség!!! Nekem totál füstbe borult a kocsi mikor lehúzták... szépen visszarakták és semmi füst. Olvasd el figyelmesebben, hogy mit írtam!!!! Az olajfogyasztás más téma. Az olajfogyás már nálam nem lesz probléma valószínűleg. Mivel látszott, hogy a szelepfedél tömítés körbe volt már egyszer pasztázva és onnan jött az olaj.

Sword Elküldve: 2014-06-27 13:17 Mi lehet a baj?

Medvedisznoman írta:
Sword írta:
Medvedisznoman írta:
Sword írta:
Medvedisznoman írta:
Sword írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Olyan gondom van, hogy melegen hosszab alpjárati pöfögés vagy városi araszolgatás után/közben kéken füstöl az autó. Olajfogyasztás fél-egy liter/1000km. Hidegindításnál és amikor pörgetve van akkor nem csinálja, így szerintem az olajlehúzó és a szelepszár szimering kilőve. Okozhatja-e a tüneteket a kartelgáz szűrő/szabályzó membrános kutyafüle? Megpróbálok csatolni videót.


nagyon sok. miért zárod ki? voltak cserélve? nem neked írtam haverról, akinek ugyanez a motorja volt és hasonló miatt, az egész motort már 75ezernél fel kellett újítani.
véelményem szerint ez nem kartergázas téma, ami még mindig nem kartel!


Azért, mert ha a szimering lenne, akkor indításkor egyből füstölne, ha pedig gyűrű, akkor mindig, de nem ezt teszi.
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
A háttérben anyám hívja a kutyát, hogy meg ne fulladjon

Amúgy nem nekem írtál erről


Nekem most volt a 645ci-n egy szelepfedél tömítés, olajcsere, pollen szűrő, levegő szűrő csere. A kocsit elhoztam és utána vittem is vissza mert a klíma benzinszagot fújt be. Soha nem füstölt, de járatás közben levették a pollenszűrőt, a kocsi utána totál így füstölt. Visszarakták majd azonnal egyre kevesebb lett a füst, és megszűnt egy 20 km pár jókora padlózás után. Szervizben az mondták, h az okozta... Mi a fene okozhat ilyet? Vagy az elektronika megzavarodik benne? Azért nyugtalan vagyok... Bár hozzá teszem most tényleg nem füstöl, bár a benzinszag vagy amivel eltávolították az olajcseppeket annak a szaga még mindig megvan.


Érdekes. Amugy nálam is közvetlenül a legutóbbi olajcsere után kezdődött.


Vitesd el egy szervizbe, tegyék fel egy gépre és nullázanak ki mindent belőle. Nekem ezt tanácsolta egy bmw-s.


És bejött? Ez a sok elektonika basszus...


Én még nem vittem el, mert utána már nem füstölt. De bakker, mi köze van a pollenszűrőnek a füstöléshez.? Ha nem a szemem előtt történik nem hiszem el. Amint levették...A kocsi füstbe borult... visszarakták...után a füstölt még, de sokkal enyhébben, láthatóan elkezdett megszűnni. Egy-egy gázfröccsnél jött egy-egy nagyobb füst, plusz mintha a benzint köpte volna. És szépen elkezdett kitisztulni a rendszer. Mondanom sem kellett, tiszta ideg voltam, egyből arra gondoltam, hogy szarul raktak vissza valamit. Olajszint ellenőrzés azonnal, ott sem volt probléma. Csak is valami elektronikai hiba lehetett. És akkor hívtam fel egy Bmw-s szervizest, és ő tanácsolta ezt. Bár ami idegesít még, ez a benzin, hígító szag. Pedig a pollenszűrők tiszták voltak. Mondták hogy folyt benzin szerelés közben a blokkra és azt érezhetem...Várok vele egy hetet, ha nem múlik el ez a szag, visszaviszem .....


Felfoghatatlan. És az még hagyján, de mennyire ciki amikor araszolsz a rakparton a szép autóddal és dől belőle a füst, mögötted meg sorra fulladnak meg az emberek


Most jöttem a szervizből, megvan mi okozta a füstölést, mikor levették a pollenszűrőt, akkor nekem ott van mellette a légtömegmérő érzékelő is. Lehúzták azt is és azért volt a nagy füstölés. Szépen rátették a műszerre és az is mutatta. Most kinulláztak mindent, beindítottam, újra műszer és semmi hibakód Hívtam egy másik Bmw-s és ő is megerősítette ezt. Neki is a kocsija azért füstölt mert szar volt a légtömegmérő.
Ajánlom neked is Medve, hogy nézesd meg azt.

Sword Elküldve: 2014-06-26 22:10 Mi lehet a baj?

Medvedisznoman írta:
Sword írta:
Medvedisznoman írta:
Sword írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Olyan gondom van, hogy melegen hosszab alpjárati pöfögés vagy városi araszolgatás után/közben kéken füstöl az autó. Olajfogyasztás fél-egy liter/1000km. Hidegindításnál és amikor pörgetve van akkor nem csinálja, így szerintem az olajlehúzó és a szelepszár szimering kilőve. Okozhatja-e a tüneteket a kartelgáz szűrő/szabályzó membrános kutyafüle? Megpróbálok csatolni videót.


nagyon sok. miért zárod ki? voltak cserélve? nem neked írtam haverról, akinek ugyanez a motorja volt és hasonló miatt, az egész motort már 75ezernél fel kellett újítani.
véelményem szerint ez nem kartergázas téma, ami még mindig nem kartel!


Azért, mert ha a szimering lenne, akkor indításkor egyből füstölne, ha pedig gyűrű, akkor mindig, de nem ezt teszi.
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
A háttérben anyám hívja a kutyát, hogy meg ne fulladjon

Amúgy nem nekem írtál erről


Nekem most volt a 645ci-n egy szelepfedél tömítés, olajcsere, pollen szűrő, levegő szűrő csere. A kocsit elhoztam és utána vittem is vissza mert a klíma benzinszagot fújt be. Soha nem füstölt, de járatás közben levették a pollenszűrőt, a kocsi utána totál így füstölt. Visszarakták majd azonnal egyre kevesebb lett a füst, és megszűnt egy 20 km pár jókora padlózás után. Szervizben az mondták, h az okozta... Mi a fene okozhat ilyet? Vagy az elektronika megzavarodik benne? Azért nyugtalan vagyok... Bár hozzá teszem most tényleg nem füstöl, bár a benzinszag vagy amivel eltávolították az olajcseppeket annak a szaga még mindig megvan.


Érdekes. Amugy nálam is közvetlenül a legutóbbi olajcsere után kezdődött.


Vitesd el egy szervizbe, tegyék fel egy gépre és nullázanak ki mindent belőle. Nekem ezt tanácsolta egy bmw-s.


És bejött? Ez a sok elektonika basszus...


Én még nem vittem el, mert utána már nem füstölt. De bakker, mi köze van a pollenszűrőnek a füstöléshez.? Ha nem a szemem előtt történik nem hiszem el. Amint levették...A kocsi füstbe borult... visszarakták...után a füstölt még, de sokkal enyhébben, láthatóan elkezdett megszűnni. Egy-egy gázfröccsnél jött egy-egy nagyobb füst, plusz mintha a benzint köpte volna. És szépen elkezdett kitisztulni a rendszer. Mondanom sem kellett, tiszta ideg voltam, egyből arra gondoltam, hogy szarul raktak vissza valamit. Olajszint ellenőrzés azonnal, ott sem volt probléma. Csak is valami elektronikai hiba lehetett. És akkor hívtam fel egy Bmw-s szervizest, és ő tanácsolta ezt. Bár ami idegesít még, ez a benzin, hígító szag. Pedig a pollenszűrők tiszták voltak. Mondták hogy folyt benzin szerelés közben a blokkra és azt érezhetem...Várok vele egy hetet, ha nem múlik el ez a szag, visszaviszem .....

Sword Elküldve: 2014-06-26 21:17 Mi lehet a baj?

Medvedisznoman írta:
Sword írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Olyan gondom van, hogy melegen hosszab alpjárati pöfögés vagy városi araszolgatás után/közben kéken füstöl az autó. Olajfogyasztás fél-egy liter/1000km. Hidegindításnál és amikor pörgetve van akkor nem csinálja, így szerintem az olajlehúzó és a szelepszár szimering kilőve. Okozhatja-e a tüneteket a kartelgáz szűrő/szabályzó membrános kutyafüle? Megpróbálok csatolni videót.


nagyon sok. miért zárod ki? voltak cserélve? nem neked írtam haverról, akinek ugyanez a motorja volt és hasonló miatt, az egész motort már 75ezernél fel kellett újítani.
véelményem szerint ez nem kartergázas téma, ami még mindig nem kartel!


Azért, mert ha a szimering lenne, akkor indításkor egyből füstölne, ha pedig gyűrű, akkor mindig, de nem ezt teszi.
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
A háttérben anyám hívja a kutyát, hogy meg ne fulladjon

Amúgy nem nekem írtál erről


Nekem most volt a 645ci-n egy szelepfedél tömítés, olajcsere, pollen szűrő, levegő szűrő csere. A kocsit elhoztam és utána vittem is vissza mert a klíma benzinszagot fújt be. Soha nem füstölt, de járatás közben levették a pollenszűrőt, a kocsi utána totál így füstölt. Visszarakták majd azonnal egyre kevesebb lett a füst, és megszűnt egy 20 km pár jókora padlózás után. Szervizben az mondták, h az okozta... Mi a fene okozhat ilyet? Vagy az elektronika megzavarodik benne? Azért nyugtalan vagyok... Bár hozzá teszem most tényleg nem füstöl, bár a benzinszag vagy amivel eltávolították az olajcseppeket annak a szaga még mindig megvan.


Érdekes. Amugy nálam is közvetlenül a legutóbbi olajcsere után kezdődött.


Vitesd el egy szervizbe, tegyék fel egy gépre és nullázanak ki mindent belőle. Nekem ezt tanácsolta egy bmw-s.

Sword Elküldve: 2014-06-26 19:30 Mi lehet a baj?

Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok! Olyan gondom van, hogy melegen hosszab alpjárati pöfögés vagy városi araszolgatás után/közben kéken füstöl az autó. Olajfogyasztás fél-egy liter/1000km. Hidegindításnál és amikor pörgetve van akkor nem csinálja, így szerintem az olajlehúzó és a szelepszár szimering kilőve. Okozhatja-e a tüneteket a kartelgáz szűrő/szabályzó membrános kutyafüle? Megpróbálok csatolni videót.


nagyon sok. miért zárod ki? voltak cserélve? nem neked írtam haverról, akinek ugyanez a motorja volt és hasonló miatt, az egész motort már 75ezernél fel kellett újítani.
véelményem szerint ez nem kartergázas téma, ami még mindig nem kartel!


Azért, mert ha a szimering lenne, akkor indításkor egyből füstölne, ha pedig gyűrű, akkor mindig, de nem ezt teszi.
https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be
A háttérben anyám hívja a kutyát, hogy meg ne fulladjon

Amúgy nem nekem írtál erről


Nekem most volt a 645ci-n egy szelepfedél tömítés, olajcsere, pollen szűrő, levegő szűrő csere. A kocsit elhoztam és utána vittem is vissza mert a klíma benzinszagot fújt be. Soha nem füstölt, de járatás közben levették a pollenszűrőt, a kocsi utána totál így füstölt. Visszarakták majd azonnal egyre kevesebb lett a füst, és megszűnt egy 20 km pár jókora padlózás után. Szervizben az mondták, h az okozta... Mi a fene okozhat ilyet? Vagy az elektronika megzavarodik benne? Azért nyugtalan vagyok... Bár hozzá teszem most tényleg nem füstöl, bár a benzinszag vagy amivel eltávolították az olajcseppeket annak a szaga még mindig megvan.

Sword Elküldve: 2014-06-20 13:21 Motorolaj

Sword írta:
Levi46 írta:
Sword írta:
Igazából nem szeretném...eddig meg voltam elégedve velük. Régen ide hordtam a másik kocsim javíttatni. Nem BMW-sek. Ha komolyabb baja van, akkor azt nem velük csináltatom. Eddig velük olajt cseréltettem, meg egy vízpumpát. Olaj csere 4 ezer volt, hogy én vittem az olajat, a vízpumpa is 30-40e ből kijött. Pont ezért mentem hozzájuk, mert eddig korrektek voltak. Hívtam előtte más bmw-s szervizest, az látatlanba mondta telefonon keresztül, hogy sok a 3l olaj 10e km után és a motort szét kell szedni, hagyjam ott 2-3 hétre. Loll. Pedig kérdeztem is, h nem szivároghat valahol stb. Nem is értem hogy mondhatnak egyből ilyet. Féltem is a motor mosástól, de elkerülhetetlen volt..tényleg nagyon olajos volt az alja. Ma megcsináltattam azt is, hála a jó égnek, semmi elektromos hibát nem jelzett. Régebbi kocsimnál jártam már hasonlóképen. 2 nap múlva viszem újra, remélhetőleg akkor már többet fogok tudni...



Igazabol a kérdéses helyeket ahol szivaroghat az olaj le lehet fújni féktisztítóval is, tökéletesen lehozza, nem muszaly a teljes motor mosas! Nem tesz tul jot a generatornak es az egyeb elektromos dolgoknak! A szerviznél meg erdemes mindig ottlenni, hacsak nincs sajat műhelyed v csaladtag szerelő!



Amikor tehetem, mindig ott vagyok. Generátorra is folyt rendesen olaj. Nem tudom, hogy meg lehetett volna úgy oldani, mert sajnos volt olaj mindenütt... De már túl van a kocsi a motormosáson. Nincs gond, az a lénye Holnap reggel viszem a kocsit, és remélem ki fog derülni, hogy hol szivárog az olaj. 1.5 éve van meg, eddig nem volt baj vele. Meg nagyon imádom. Tényleg nagyon megkímélt kocsi. Ahhoz képest amekkora motor van benne alig van fogyasztása. Nálam a vegyes 12.4 l. A motorja hibátlanul jár. Az meg, hogy szivárog az olaj, minden kocsival előfordul. Itt a gép



Megvan elvileg a hiba. Szelepfedél tömítést kell cserélni.

Sword Elküldve: 2014-06-19 20:11 Motorolaj

Levi46 írta:
Sword írta:
Igazából nem szeretném...eddig meg voltam elégedve velük. Régen ide hordtam a másik kocsim javíttatni. Nem BMW-sek. Ha komolyabb baja van, akkor azt nem velük csináltatom. Eddig velük olajt cseréltettem, meg egy vízpumpát. Olaj csere 4 ezer volt, hogy én vittem az olajat, a vízpumpa is 30-40e ből kijött. Pont ezért mentem hozzájuk, mert eddig korrektek voltak. Hívtam előtte más bmw-s szervizest, az látatlanba mondta telefonon keresztül, hogy sok a 3l olaj 10e km után és a motort szét kell szedni, hagyjam ott 2-3 hétre. Loll. Pedig kérdeztem is, h nem szivároghat valahol stb. Nem is értem hogy mondhatnak egyből ilyet. Féltem is a motor mosástól, de elkerülhetetlen volt..tényleg nagyon olajos volt az alja. Ma megcsináltattam azt is, hála a jó égnek, semmi elektromos hibát nem jelzett. Régebbi kocsimnál jártam már hasonlóképen. 2 nap múlva viszem újra, remélhetőleg akkor már többet fogok tudni...



Igazabol a kérdéses helyeket ahol szivaroghat az olaj le lehet fújni féktisztítóval is, tökéletesen lehozza, nem muszaly a teljes motor mosas! Nem tesz tul jot a generatornak es az egyeb elektromos dolgoknak! A szerviznél meg erdemes mindig ottlenni, hacsak nincs sajat műhelyed v csaladtag szerelő!



Amikor tehetem, mindig ott vagyok. Generátorra is folyt rendesen olaj. Nem tudom, hogy meg lehetett volna úgy oldani, mert sajnos volt olaj mindenütt... De már túl van a kocsi a motormosáson. Nincs gond, az a lénye Holnap reggel viszem a kocsit, és remélem ki fog derülni, hogy hol szivárog az olaj. 1.5 éve van meg, eddig nem volt baj vele. Meg nagyon imádom. Tényleg nagyon megkímélt kocsi. Ahhoz képest amekkora motor van benne alig van fogyasztása. Nálam a vegyes 12.4 l. A motorja hibátlanul jár. Az meg, hogy szivárog az olaj, minden kocsival előfordul. Itt a gép

Sword Elküldve: 2014-06-17 17:06 Motorolaj

MattM325 írta:
Sword írta:
Sword írta:
YELLOW írta:
Padre323i írta:
YELLOW írta:

akkó az enyém kivétel igaz nekem csak harmad akkora a moci
szerintem meg sok még ha alapból bele is megy vagy 7 liter olaj, azért oké a gyár aszondja sok márkánál, hogy 1000km/1L ok. hát bartososan mondva az "anyjuk picsáját". nem 30 éves ikarus buszok ezek...


Persze,a legjobb az lenne ha semmi sem fogyna,de hát tudjuk hogy az "újabb" motorok már sajnos ilyenek.Már az M54 is ilyen volt.



oké 10ezer/1L rendben. V8 amúgy is szereti az olajat, régebben is.
de pl az enyém, 12ezer alatt kb 1decit eszik meg. jó autópályán kb 1000km-t megy ez idő alatt azt is szabályoknak megfelelően, néha azért 200 környékére be van kergetve, de van város bőven.
M54 oké az valóban szereti az olajat.
nekem sosem lesz valószínű ekkora motorú autóm, de én aggódnék, ha ennyit megenne.


Biztos, ami biztos elviszem egy szervizbe és megnézetem.....


Ma voltam szerelőnél... tiszta olaj volt minden...valahol szivárog az olaj, így elküldtek egy motormosásra...utána meglátjuk. Ez legalább "jó jel" és nem a motor eszi az olajt.


Csak óvatosan a motormosással, főleg az autómosókra figyelj, lehet nem fogod megúszni egy tömítéscserével. Nem tudom hova vitted megnézetni, de látatlanban azt mondom messzire kerüld el a helyet, mivel a motor letakarítása az ő feladatuk lenne... Azok csinálják ezt, akiknek büdös a meló és csak a pénzhez szeretnek hozzányúlni.
Ha nem titok leírnád a "féreglyuk" nevét?


Igazából nem szeretném...eddig meg voltam elégedve velük. Régen ide hordtam a másik kocsim javíttatni. Nem BMW-sek. Ha komolyabb baja van, akkor azt nem velük csináltatom. Eddig velük olajt cseréltettem, meg egy vízpumpát. Olaj csere 4 ezer volt, hogy én vittem az olajat, a vízpumpa is 30-40e ből kijött. Pont ezért mentem hozzájuk, mert eddig korrektek voltak. Hívtam előtte más bmw-s szervizest, az látatlanba mondta telefonon keresztül, hogy sok a 3l olaj 10e km után és a motort szét kell szedni, hagyjam ott 2-3 hétre. Loll. Pedig kérdeztem is, h nem szivároghat valahol stb. Nem is értem hogy mondhatnak egyből ilyet. Féltem is a motor mosástól, de elkerülhetetlen volt..tényleg nagyon olajos volt az alja. Ma megcsináltattam azt is, hála a jó égnek, semmi elektromos hibát nem jelzett. Régebbi kocsimnál jártam már hasonlóképen. 2 nap múlva viszem újra, remélhetőleg akkor már többet fogok tudni...

Sword Elküldve: 2014-06-17 14:38 Motorolaj

Sword írta:
YELLOW írta:
Padre323i írta:
YELLOW írta:

akkó az enyém kivétel igaz nekem csak harmad akkora a moci
szerintem meg sok még ha alapból bele is megy vagy 7 liter olaj, azért oké a gyár aszondja sok márkánál, hogy 1000km/1L ok. hát bartososan mondva az "anyjuk picsáját". nem 30 éves ikarus buszok ezek...


Persze,a legjobb az lenne ha semmi sem fogyna,de hát tudjuk hogy az "újabb" motorok már sajnos ilyenek.Már az M54 is ilyen volt.



oké 10ezer/1L rendben. V8 amúgy is szereti az olajat, régebben is.
de pl az enyém, 12ezer alatt kb 1decit eszik meg. jó autópályán kb 1000km-t megy ez idő alatt azt is szabályoknak megfelelően, néha azért 200 környékére be van kergetve, de van város bőven.
M54 oké az valóban szereti az olajat.
nekem sosem lesz valószínű ekkora motorú autóm, de én aggódnék, ha ennyit megenne.


Biztos, ami biztos elviszem egy szervizbe és megnézetem.....


Ma voltam szerelőnél... tiszta olaj volt minden...valahol szivárog az olaj, így elküldtek egy motormosásra...utána meglátjuk. Ez legalább "jó jel" és nem a motor eszi az olajt.
« előző12következő »