Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2009-12-30 23:57 Egr szelep

bmw320d4 írta:
ember84 írta: Meg tudná valaki súgni ábrával,merre van az a híres egr termosztát?Köszi



Az alsó képkockán, fekete nyíllal vannak jelölve a csavarjai.


Hát nem megelõztél míg linkelgetek

Tano Elküldve: 2009-12-30 23:55 Egr szelep

ember84 írta: Meg tudná valaki súgni ábrával,merre van az a híres egr termosztát?Köszi


Persze: szemben állva a motor hûtõ felöli oldalán keresztben van az EGR hõcserélõje és annak a tetején a termosztát ami fekete. Az alábbi ábrán a 8-as elem:
http://static.bmwfans.info/ima...I2X3A=.png

Tano Elküldve: 2009-12-30 17:00 bc

Beluga írta: Bocs ha nem pont ide illõ kérdés,de E91-ben van titkos menû?
ha van hogy müködik?

Köszi


Igen van ott is és hasonlóan mûxik, egy másik topikba már be lett linkelve, de a kedvedért íme:
http://e90.wetpaint.com/page/BC+hidden+menus
Ugyanitt van link az iDrive menüjéhez is.

Tano Elküldve: 2009-12-30 15:06 bc

YELLOW írta: egy kérdés:

ha menet közben mondjuk 50-nél csinálok a titkos menüben egy RESET-et, akkor az gáz?

a jelenség csak anyni volt, hogy elment az elektronika a mûszerfalról, de nem vettem észre, hogy a motor megállt volna, csak a bizt.öv jelzés ugrott be egy pillanatra, de semmi más hibajelzés... az autó utána si indult rendesen...
a kérdésem csak azé izgat, mert ugye ha leállítás után levesszük az akksisarut, akkor lehet nincs elmentve minden és az autó lehet nem indul be többet...

mivel azt írja, hogy ez a RESET megfelel az akksisaru levételének, de szerintem ez a reset, csak a mûszerfalat nullázza le...


Nyugodtan resetelhetsz, ez csak a mûszerfalra vonatkozik, nem fogja kitörölni pl a motorvezérlõdet, hogy ne tudna beindulni utána

Tano Elküldve: 2009-12-30 14:42 Társalgó

Tano Elküldve: 2009-12-30 12:12 Ablaktörlõ lapát

[quote="bmw3"]
Tano írta: Hogy lehet rosszul rögziteni??? Rendesen bekattant a helyere amikor fel lett rakva. A jobb oldalival semmi gond nincs az jol is torol es jol all a helyen.


Nézd meg hogy nem-e kattant ki a helyérõl. Másképp nem mozoghatna...

Tano Elküldve: 2009-12-30 10:31 Ablaktörlõ lapát

bmw3 írta: A bal oldali ablaktörlõ karon van 2 mûanyag "vezetõ sin" a lapátnak. Szerintem abban kéne maradnia végig az ablaktörlõ lapátnak, amikor lehajtom benne is van de pár törlés után már nincs. Amikor a helyén van akkor hibátlanul töröl... Gyári lapátotról beszélünk.
Valaki látott már hasonlót? Hol a hiba?


Nekem nem gyári lapátnál már volt ilyen régen. Sztem nézd meg a lapátod rögzítését, hogy teljesen a helyén van-e, mert akkor tud elmozdulni oldalirányba többet ha nem rendesen van rögzítve.

Tano Elküldve: 2009-12-29 23:02 lámpa

bmw320d4 írta:
Tano írta:
Én is így cseréltem a sajátomat xenonra, nem lett felkódolva és nem villog semmit, világít rendesen. Vagy nem mindegyik fajta villog?


Tano, pont te kérdezed?!


Mindent én sem tudhatok... Felkódolni meg azért nem kódoltam, mert nem akartam költeni a magasságállításra meg a lámpamosóra mert sok hasznát nem látom, és így megmaradt a manuális állítás.

Tano Elküldve: 2009-12-29 22:14 lámpa

bmw320d4 írta: Ugye tudod, hogy ha kicseréled a lámpákat, villogni fog mint a Safety Car?
Azt még fel is kell kódolni xenonra, de ezzel együtt megszünik a manuális magasságállítás. Vagy ha a Hella tokba gyömöszölt, "gyári Hella"-ként 20eFt-ért árult 2200uF-os kondikkal oldod meg, akkor az izzóid élettartama nagyságrendekkel csökkeni fog.
Ha mégis e mellett döntesz, inkább szaladj be a HQ-ba és vegyél 700ft-ért két kondit, ami igaz, hogy nem lesz szépen belegyömöszölve egy lemásolt Hella tokba, de ugyanazt a célt fogja szolgálni.
A fényszórómosó meg amellett, hogy kötelezõ, még hasznos dolog is.


Én is így cseréltem a sajátomat xenonra, nem lett felkódolva és nem villog semmit, világít rendesen. Vagy nem mindegyik fajta villog?

Tano Elküldve: 2009-12-29 22:05 330ci ajtókéder

InsectKiller írta: És ez ha megragad akkor teljesen szilárd, vagy van neki egy kis gumis hatása?!
Valószínûleg én is ilyennel fogom legközelebb megragasztani.

EstokSzabi írta: Ezzel:

Mondta is milyet vegyek, simán az elsõ háztartási boltban kaptam is:



Hát ez a fajta ragacs elég szilárd miután megszáradt...

Tano Elküldve: 2009-12-28 02:53 ATC Nova chiptuning és szerviz

Robinson írta:
bmw320d4 írta: A tied is változó geometriás turbóval van szerelve.


A facelift elõtti?


Igen, az is.

Tano Elküldve: 2009-12-27 19:02 Társalgó

Hori írta:
Robinson írta: Hali,

Valaki tud olyan opcióról, hogy tolatásnál a tükrök automatikusan lefelé állítódjanak, ill. a többi fokozatban vissza? Pár napja elkezdtem leállítgatni a tükröket tolatásnál, és hát még sosem parkoltam ilyen profin
Nem nehéz úgy, hogy látom a járdaszegélyt...



igen van ilyen opcio asszem 94tõl a e38 7ben már volt e46ba ilyenröl nem tudok


Az E46-ban is van ilyen opció, sztem bmw320d4 meg tudja mondani, talán utólag is fel lehet programozni és hogy milyen feltételei vannak még...

Tano Elküldve: 2009-12-27 14:11 Társalgó

hil írta: Sziasztok! A napokban olvastam az e36 fanaticson, hogy a 10 évnél idõsebb autókat évente kell majd mûszakira vinni. Tud errõl valaki pontosabbaz, mármint igaz, vagy csak rémhír ez?
Mivé fajul a világ, illetve az országunk, mert még a németnél sincs ez így. Pénzlehúzás, kellemetlenkedés minden áron, hogy élhetõbb legyen ez az ország! Megkockáztatom, hogy pl. egy 15 éves BMW (szeretõ tulajnál) lehet jobb mûszaki állapotban, mint egy 4 éves KIA fos, aminek minden lemeze mikron vastagságú.
Hogy-hogy nem vezetik be az állapot szerinti üzemeltetést (már repik esetében is így megy, pedig a levegõben nem lehet megállni és mondjuk a szárnyat felszögelni....)
hil


A totalcaron volt errõl cikk, ott azt írták hogy nem így lesz, meg a forgalomból kivonás sem olyan durva lesz mint elsõ olvasatra tûnik, de végleges álláspontja még a kpm-nek sincs. Még várni kell...

Tano Elküldve: 2009-12-27 12:13 Vicces :)

YELLOW írta:


Kicsit ellentmondásos a srác

Tano Elküldve: 2009-12-27 00:13 lámpa

Csum írta: szerintetek ebben a bixenon is gyári???
http://www.mobilgumi.hu/lampak..._xenon.htm


Igen az.