Ez egy archivált weboldal! bővebben
Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2006-11-10 00:29 Eladó cuccok

Köszönö szépen, várom hogy jöjjön

Tano Elküldve: 2006-11-09 18:16 Ablaktörlõ probléma

Hm, ha körbe forog a motor, akkor tényleg elég lenne a karokat átpozicionálni Az elõzõ oldalon van egy képlink a szerkezetrõl, csak arról nem egyértelmû hogy hogyan is forog. No majd a hétvégén nekiesek és meglátom mi sül ki belõle.

Tano Elküldve: 2006-11-09 17:17 Ablaktörlõ probléma

Igen elõször én is ebben gondolkodtam, de attól tartok, hogyha lejjebb rakom akkor is lefelé akarna majd elindulni. De akkor már nem lesz hely. Ezért kérdeztem, hogy mi határozza meg a véghelyzetét, honnét tudja mikor kell visszafordulnia?

Tano Elküldve: 2006-11-08 23:06 Ablaktörlõ probléma

Aha, értem. És rizikós szétszedni a motort, hogy állítsak azokon a gyûrûkön? Mert ahogy néztem a könyvben maga a leszerelése nem komplikált, csak sokat kell hozzá bontani, mint általában

Tano Elküldve: 2006-11-08 20:18 Olajcsere_

Talán azért mert kereskedés
Én már pontosan nem emléxem nekem mennyibe volt most nyáron a szûrõ, nem tartottam meg a számlát. De ennyi biztos nem. Mondjuk lehet az is számít melyik fajta dízeled van, nekem a régebbi 136-os. Alkatrészeket Békéscsabán szoktam beszerezni és szereltetni az egyik munkatársam ismerõsénél. (P&A Autó)

Tano Elküldve: 2006-11-08 19:11 Olajcsere_

Nem találnád ki: pl

Azt ajánlja amelyik megfelel az elõírt szabványoknak. Az E39 oldalon van egy jó hosszú lista is.

Tano Elküldve: 2006-11-08 18:46 Olajcsere_

Nekem pölö Mobil 1 van benne, és nincs vele gondom

Tano Elküldve: 2006-11-08 18:45 Tempomat - utólag?

Nem a mérettel van a gond, hanem szerintem be van szorulva a csavar. Egyszerûen nem tudom annyira rányomni, hogy ne ugorjon át a fej. Elég rossz a hozzáférhetõség is. Hogyan lehetne esetleg segíteni rajta? Ütögetés gondolom nem nyerõ a légzsák miatt. Esetleg vmi csavarlazító spray? Azok mennyire ártalmassak?

Tano Elküldve: 2006-11-08 16:15 Ablaktörlõ probléma

Hm, úgy látszik elég egyedi a problémám
Akkor esetleg arra van elgondolás, hogy a mozgató motor miként mûxik? Mi határozza meg a véghelyzetét? Mert ha esetleg átpozicionálnám a karokat a véghelyzetbe, akkor is lefelé indulna el a motor? Az nem lenne szerencsés, mert nem tudna tovább lejjebb menni, szóval törne vmi? Vagy érzékeli hogy lejjebb már nem tud menni, és akkor fordít a forgásirányon?
Itt egy kép is:

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/q/x/15.png

Tano Elküldve: 2006-11-08 16:09 Tempomat - utólag?

Úgy tûnik szívó ágon vagyok. Nem tudom levenni a kormányt, mert az egyik légzsákrögzítõ torxcsavart nem tudom meglazítani. Van ötlete valakinek, hogyan tudnám kiküszöbölni ezt? Vagy van esetleg más mód arra, hogy megnézzem azt a szalagkábel gyûrût?

Tano Elküldve: 2006-11-07 22:01 Olajcsere_

Áááá, hülyeség! Max 5,5 liter szûrõcserével együtt. A könyv szerint. Nekem még a régebbi 136-os van, de abba még az 5 liter is kicsit sok lett, le kellett szívnom belõle

Tano Elküldve: 2006-11-07 21:39 Segítsetek!

Hali!
Sokat nem tudok róla, de a gombja a kipörgésgátlós gombsorban van a szivargyújtós rekesz felett. Ha jól tudom akkor nem szabályozható, hanem fix hõmérsékleten mûxik, és az ülés borítása alá van behelyezve. De ez nem bizti részemrõl. A vezeték(ek) bekötését nem tom sajna, talán más.

Tano Elküldve: 2006-11-07 13:36 Ablaktörlõ probléma

Valakinek van ötlete vagy tapasztalata ezzel a beállítással kapcsoatban?

Tano Elküldve: 2006-11-07 13:30 Eladó cuccok

Király. És külön is megszabadulsz tõle? Sérülésmentes?

Tano Elküldve: 2006-11-07 07:22 Tempomat - utólag?

Oké értem Majd délután megnézem, ha le tudom venni. No megyek robotolni.
Üdv!