Ez egy archivált weboldal! bővebben
Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2006-03-20 20:19 Kippuffógó rezgéscsillapító?

Üdv!

Egy kis segítségre lenne szükségem. E46 320d 1999-esnek a kipuffogó rendszerében található egy rezgéscsillapító közvetlenül a leömlõnél lévõ elsõ katalizátor után, ahol a csõ átmegy vízszintesbe. Ennek a leömlõnek a méretét szeretném megtudni, hogy mekkorát vegyek, mert gyárit csak katalizátorral és csõszakasszal együtt árulnak, kicsit borsos áron.
A csõ átmérõjét megmértem, 59 mm. Ez a rezgéscsillapító viszont eléggé be van burkolva hõvédõ lemezzel, nem férni hozzá. Ha valakinek van információja kérem ossza meg velem!
Elõre is köszi a segítséget.

Tano Elküldve: 2006-03-20 19:42 Sportlégszûrõ

ZolikaE46: és milyen betétszûrõt tudsz ajánlani dieselhez? esetleg weblink?

Tano Elküldve: 2006-03-05 23:27 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

ccfl-eset esetleg mennyiért tudnál szerezni?

Tano Elküldve: 2006-03-02 23:16 BenzinHiéna

Üdv!

Egy új és hasznos dolgot találtam a Totalcar oldalán. Bõvitsétek és használjátok ti is!

http://benzin.totalcar.hu/

Tano Elküldve: 2006-02-28 18:23 320d Motor

Helló!

Én tavaly nyáron vettem a masinámat magánszemélytõl, ezt is 2 éve hozták be, de nem volt vele különösebb gond. A motorvezérlés tele van érzékelõkkel, ha rádugják a számítógépre a szervízben, az kiírja a hibákat ami ezzel kapcsolatos. Mindenképpen próbáld ki, korábbi témákban már volt szó néhány típusbetegségrõl.
Légtömegmérõ hibás, ha pl 2esben 1500 környékén padlógázzal gyorsítasz, és ahogy emelkedik a fordulat megtorpanásokat produkál. Az elsõ lengõkart elõbb utóbb biztos cserélni kell majd.

Tudom ajánlani ezt a cikket, pár hasznos infó van benne:

http://totalcar.index.hu/autot...uf_nw.html

Lopás. Hát igen, én egybõl garázsbérléssel kezdtem, ne legyen annyira szem elõtt. Voltak az elején nyugtalan éjszakák, de rakattam bele külön risztót, azóta nyugodtabb vagyok)) Gyárilag az EWS III-as rendszer van benne, ez egész jó, de megfelelõ felkészültséggel ezt is leküzdik. UV gravírozás is segíthet még. Ellophatatlan autó sajna nincs, és ha kipécéztek maguknak egyet, akkor azt meg is szerzik. Másik cikk:

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/autotolvaj/

Bocsi ha kicsit hosszú lett.
Sok sikert. Üdv!

Tano Elküldve: 2006-02-12 23:30 Sportlégszûrõ

Dízeles tapasztalatok engem is érdekelnének, ha valaki tudna szolgálni vele, mert a késõbbiekre terveztem hasonló upgradet a masinának.

És a kipuffogó rendszer módosítása esetén is bele kellene nyúlni a vezérlésbe? Tapasztalatok?

Tano Elküldve: 2006-02-09 20:36 320d Motor

Buschmann: Véletlenül nem a Bartók Béla úti Sárga Bosh-os üzletrõl beszélsz? A Mol kúttal majdnem szemben. Az egyik munkatársamnak van ott ismerettsége és kedvezménye, én az õ kontójára vettem alkatrészt, és ott is javíttattam az udvarban. Maximálisan meg voltam elégedve velük, hozáértõk és jól dolgoznak szerintem.

Tano Elküldve: 2006-02-02 20:29 320d Motor

Gratula és Welcome to the camp!

Reméljük nem fogsz benne csalódni!

Tano Elküldve: 2006-02-01 21:35 Alufelni méretek

Aham, értem. Köszi.

Ebbõl a nyomtávból kiindulva - lehetséges olyan megoldás, hogy elõre pl ET42-es felni, hátulra pedig ET35-ös, és akkor hátul nagyobb a nyomtáv, kanyarokban jobban fekszik, viszont elõl kissebb, de nem ér bele a kasztniba?

Tano Elküldve: 2006-02-01 20:25 Alufelni méretek

Akkor sok sikert hozzá!

It's Ur choice!

Egyébként ez az ET szám hogy is van pontosan?

Mondjuk egy 35-ös és egy 42 között mi a különbség? A nagyobb belsõ széle lóg be jobban a kerékjáratba? Vagy a külsõ jobban ki?

Tano Elküldve: 2006-02-01 20:09 Alufelni méretek

Nocsak, nem is tudtam, hogy ez létezik magyarul is. Így tök állat)

Egyébként nem lesz rá kicsit túl peres a 18-as felni? Ezeken a magyar utakon nem a legjobb megoldás hosszabb távon szerintem.

Tano Elküldve: 2006-02-01 19:37 Alufelni méretek

Hali!

Tudom ajánlani ezt a német oldalt

http://www.alcar.de/AlcarKonfi...language=1

, ahol egy képes konfigurátor van. Kiválasztod a típust, modellt, a színt, majd utána a felni méretét milyet szerenél kipróbáln rajta.
Végig lehet nézni, hogy melyik hogy nézne ki rajta. A felni adatainál kiírja a z ET számot is.
Most megnéztem párat, és 35-40 környékén mozognak a 18-as felnik.

Tano Elküldve: 2006-01-31 16:21 DSC

Üdv!

richmondtutu: BMWE46 úgy írta az elején, hogy az elsõ gombnyomásra. Ebbõl én arra következtetek, hogy csak a másodikra kapcsol ki teljesen.

Amelyik bömbiben CSAK ASC gomb van (1999), aból milyen stabilizáló rendszer hiányzik ami a DSC-ben benne van?

A múltkor nekem is volt szerencsém megtapasztalni az elektronika áldásos hatását. Most vezettem ezt a masinát elõször havas úton, és elõzésnél eléggé sikerült beriszálni a fenekét, tényleg csak az elektronyika segítségével tudtam megfogni. Most már óvatosabb leszek, de remélem hamarsan lesz még hó, mert jó lenne gyakorolni, tapasztalni egy kicsit a viselkedését ilyen körülmények között is! Persze megfelelõ helyen)

Tano Elküldve: 2006-01-24 21:46 320d Motor

Igaz, nem mindig van lehetõség várni, én akkor olyan eljárást használok, hogy ha városban is megyek, a várható megállás elõtti utolsó percben mindenképpen kíméletesebben hajtom a masinát, úgy váltok, hogy 1500 alatt maradjon a fordulatszám, igaz így nem húz annyira, viszont a turbónak van ideje lepörögni, mivel ha jól tudom 1500 környékén kapcsol rá a rendszerre.

A hidegindulásról én is azt olvastam, hogy érdemes egybõl elindulni, de amíg be nem melegedett egy kicsit, addig kiméletesen kell menni.
Én személy szerint úgy csinálom, hogy indítás után kijárok a garázsból, és amíg bezárom, addig melegszik, utána pedig softosan megyek egy darabig. Mondjuk többnyire nem szoktam tépni, így nem esik nehezemre. Jó látni hogy 5 lityó alatt/körül vagyok átlagban)

Tano Elküldve: 2006-01-23 22:34 320d Motor

Jól mondod b0gar! Csak annyit hozzá, hogy kicsit többet is pörög az a turbó. Tudtommal elérheti a 100.000-et is a fordulata, így tényleg tanácsos hagyni neki egy kis idõt. Az a fél-egy perc igazán nem sok!