Ez egy archivált weboldal! bővebben
Tiba fórum hozzászólásai

Tiba Elküldve: 2009-07-23 18:00 M-es felnik e46-on

Zizko már feltöltötte a galériájába. Ne is linkeld be, mert ,marha nagy képek.
Ott a galéri gomb alul, ott meg lehet nézni.
7 éves felnik, gyáriak, de szerintem nem csupán esztétikai okból lett újrafényezve, hanem javítás miatt.
Én 80 nál többet nem adnék érte így.
Valószínûleg csak 1, vagy 2 felni volt sérülve, de azért fényezték le mind a 4 et, mert a gyári színt sosem tudják még egyszer ugyanolyanra csinálni. Esetleg 90 ért is megéri

Tiba Elküldve: 2009-07-23 17:39 M-es felnik e46-on

Töltsd fel a galériádba, és linkeld be ide. Hagy lássa minden hozzáértõ

Tiba Elküldve: 2009-07-23 16:48 M-es felnik e46-on

Mindenesetre nézd meg, de az utólag fényezett felni, sosem lesz olyan, mint a gyári fényezett. Akár replika, akár gyári.
A másik kérdés, hogy miért kellett fényezni...
Mennyiért akarják adni?

Tiba Elküldve: 2009-07-23 16:17 M-es felnik e46-on

Festeve???
Ajjaj...az inkább hátrány.

Tiba Elküldve: 2009-07-23 15:59 M-es felnik e46-on

Az szép felni.
Keresd belül a BMW feiratot

Tiba Elküldve: 2009-07-23 13:58 Fûtõventillátor

ute107 írta: Mostanság egyre jobban szakaszosan tolja a levegõt a fûtõventilátorom....
Mit lehet tenni h. ne csinálja? Kitisztítani vmit v. van valami egyéb megoldás?!



Tegnap pont errõl beszéltem Horival, és azt mondta, hogy elõtétellenállást kell cserélni a ventillátoron.

Tiba Elküldve: 2009-07-22 17:27 Extra gyors találkozó!

Oké 25ezer/karc az ára

Tiba Elküldve: 2009-07-22 13:32 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Ez még nálam még mindíg mûködik, bár nem tudom ez a verzió kinek jó.
http://www.extrashare.us/folde...tance.html

Tiba Elküldve: 2009-07-21 19:59 Autóvásárlás

A chippelésbõl is van sok féle. Ha ki van nyomva a szeme szénynek, chipp ide vagy oda, a tubó elõbb utóbb kuka lesz. Ha szénné van húzva, akkor elõbb mint utóbb Ha csak kicsit van húzva, akkor nem sokkal megy tönkre elõbb. Bár én nem vagyok se turbószakértõ, sem dizeles, szóval esetleg ha valaki aki jobban hozértõ, szólhatna ez ügyben.
A Rácstól meg ne parázz
Van róla egy képem, ez a rács van szétqrva szerintem:

Tiba Elküldve: 2009-07-21 14:50 Érdekes dolog az ac-pumpával. (képek a hibáról)

Nekem az elsõ dolgom volt, hogy megmértem hogy kap e 12 voltot.
Érdekes, mert amikor ráadom a gyújtást, 2 mp-re hallom az ac-t hogy beindul... gondolom a nyomást csinálja meg a rendszerben.
Amikor rámértem, akkor csak indítózás közben kapta meg a 12 voltot.

Tiba Elküldve: 2009-07-21 14:48 Autóvásárlás

- Magyarul csippelve van, ha a motorvezérlésen alakítottak
A turbóhibásodás olyan 200 - 250 ezer km után exponenciálisan nõ a megtett kilóméterek után, de ha szerencséd van, akkor nem kell cserélni.
- A sportfutó nem baj, az ültetés direkt jól áll neki. ha a koni meg gázos, szal olyan mint a gyári, akkor az is jó. A képeket elnézve, nincs nagyon leültetve, kb az M -es rugók szintjén lehet. A konfortból semmit nem veszít még.
- ha nem ette a 0w-40et, akkor az azt jelenti, hogy nem kopott a motor.
- fólia van rajta a belinkelt képeken is, csak nem olyan vadsötét, én olyan 20asra tippelek. Örülj neki, nyáron istenes.
- A gyári cucc, marha szarul szól szerintem, szóval ha van benne valami jobb, annak csak örülj. Lehet hogy nem szereted a zenét hallgatni a kocsiban, de a gyári engem kifejezetten idegesített.
- A tükör mellett van a csipogó rácsa, szerintem nem tudták hogy lehet kiszedni, és kifeszítették, amikor a szettet rakták be, bontóból simán pótolható.
- A fehér foltokat éppen a polír hozza ki. Kõfelverõdés, festék lepattan, és alatta látod a fehér alapozót. Gyári festék, meg kis ecset, és lehet orvosolni. A ceruzát, felejtsd el. Ha nagyon gáz, 25ért le is fényezik az egészet mocitetõt.
A diagot nem érdekli a motorvezérlés megpiszkálása de a 30k az marhasok. Vidd el rhantoshoz, (A klub fõszerelõje) Õ átnézi neked szívesen szerintem.
Én még mindíg azt mondom, ne feketét, és mindenképpen faceliftest vegyél. Benzinesen nem is gondolkodsz?

Tiba Elküldve: 2009-07-21 12:10 Olajcsere

A benzinesnél tényleg ilyen drága a benyaszûrõ, de a dizelnél asszem olcsóbb.

Tiba Elküldve: 2009-07-21 12:07 Érdekes dolog az ac-pumpával. (képek a hibáról)

Az valami zöld relé, ha jól tudom.

Tiba Elküldve: 2009-07-21 09:50 Érdekes dolog az ac-pumpával. (képek a hibáról)

Ha megtalálod a hibát, írd le légyszíves

Tiba Elküldve: 2009-07-20 23:24 Érdekes dolog az ac-pumpával. (képek a hibáról)

Üléslapot kiszeded. Az anyós ülés mögötti burkolat alatt van. A másik oldalon is van burkolat, de ott csak a szintmérõ van. Egyébként 2 szintmérõ van, ahol az ac pumpa is van, ott is van egy, egybeépítve vele.
Szóval a stekkert lehúzod. Van egy perforált, leszorító gyûrû, ami mentes. Azt csavarhúzó, és mûanyag kalapács segítségével le tudod tekerni. Biztos van hozzá célszerszám is
A csövet ami a tetejébõl jön, gyári bilincs fogja, amit csak egyszer lehet leszedni, összeszerelésnél avab bilincsel pótolni tudod.
Ha leszerelted a leszorító cuccot, ki tudod emelni. Nem olyan bonyolult. szintmérõ karjára kell csak vigyázni.
Minek akarsz belemászni a tankba ?