Tomi88 fórum hozzászólásai

Tomi88 Elküldve: 2015-07-10 13:40 Autóvásárlás

[/quote]

Aha, köszi. Mindenekelőtt meg kell jegyezzem, hogy nagyon tetszik az itt tapasztalt segítőkészségetek, hogy a lényegre koncentráltok, úgy vettem észre a legtöbb fórumból ez hiányzik, sok fórumon "le szokták hülyézni" az embert (nem csak autós fórumokon) és a vége nem a segítség, tehát nagyon tetszik a hozzáállásotok, aztán ki tudja mi lesz itt is a vége

Nos egyelőre maradva a magyar lehetőségeknél, hol nézelődjek, mert a használtautó.hu-n csak automaták vannak, szó szerint egy kettővel találkoztam ami nem az.

[/quote]

Tényleg nem nagy a választék, és én a használatutón kívül nem is használok mást, de azért van itt egy pár. 5-ös, 6-os manuálist, és SMG-t is árulnak.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-9128050
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ia-8607155
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-8806283
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-9132202

Ha egyik sem felel meg, akkor várj. Nem tudom, hogy mennyire sürgős, de én minden autómat hónapokig kerestem. Előbb-utóbb felbukkan egy neked tetsző példány.



Tomi88 Elküldve: 2015-07-09 22:44 Autóvásárlás

SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Közben alakulgatnak a dolgok:
már nem ragaszkodom a minimál elektronika sílushoz, az összeghatárt a korábbi 800e Ft-ról felvittem 2-2,5 millióra, és ez lenne az ünneplő autóm, csak nyáron használnám, csak NAGYON jeles ünnepekkor, továbbá a Hungaroringen pályanapokon versenyezni (keveset menne, de amikor menne, akkor nagy terhelésen, ha jól tudom a BMW pont ebben jó, hogy a masszív motorjai jól bírják a nagy terhelést, és nem lenne baj, ha a kötelezője, meg a teljesítményadója viszonylag alacsonyabb lenne, lévén eleve kevés kilométert használnám, persze télire kivonatnám forgalomból, ami egyben a bónusz bebetonozását is jelentené A0-nál, mert korábban nem volt a nevemen kötelező, továbbá a vételárra jobban van pénzem, mint utána a fenntartásra). Ennek tükrében keresek, egyik ismerősömnek volt valamilyen M packettes 230LE körüli turbó benzinese, ami valami 2000 utáni évjárat, nagyon újszerűen nézett ki és 2milla párszázezerért vette (mondta nagyon jó árban vette, majd beszélek vele is).
A 190LE persze nekem elég, bár gondolom a BMW-nél mivel a turbós is nagy ccm-ből hoz ki viszonylag kisebb teljesítményt, ezért nyilván a turbós sem olyan érzékeny, mint pl. a nekem jelenlegi Opel Calibra turbóm (amit vissza akarok minősíteni mindennapos szaladgáló autónak, mint utcai autó megbízható, csak nincs meg a gyári teljesítmény akármit csinálok vele, már az egész autó fel van újítva, és ez a csökkentett teljesítmény is van amikor még visszább esik a Hringen, no ezt szeretném ha a BMW nem csinálna ilyet, legutóbb egy utcai BMW úgy hagyott ott, mintha álltam volna, simán erőből, egyenesben )

És ismét köszi előre is, most már úgy érzem ez a végleges verzió
Ha valaki konkrét eladó autót tud az még szuperebb lenne, mint az általános tipustanács.



szerintem hamar egy oszlopon fogsz kikötni. de te dolgod.
amire pénzed volna, abban a kategóriában nem igazán van gyári turbós BMW, csak a dízelek. vagy már lehet elvesztem az írásodban, kicsit sok az ugrálás. többiről nem nyilatkozok. valószínű nem azon BMW-sek közé akarsz tartozni, akik itt többségében vannak


Mindenekelőtt ismételten köszi a segítséget.

Igen, közben rájöttem, hogy az ismerősömé biztos, hogy dízel ezért lehet turbós (eddig csak annyit tudtam róla, hogy 200LE M packett és turbós ).
Közúton már nem versenyzek, a Hungariringen meg nincsenek oszlopok . Persze lehet összetöröm, de lekopogom még sosem karamboloztam a Hungaroringen és nem egyszer voltam kb.150 lóerős autóval (ennyit tud a Calibra amikor még nem fáradt tehát az első két körben és nyilván az plusz 50 LE nem olyan nagy ugrás, az más kérdés, hogy a hátsó hajtás miatt biztos sokszor elmegy a hátulja, de abba meg bele kell tanulni szép fokozatosan fejlődve ez magammal szemben alapvető elvárás, mert egy igazi autó hátsókerekes ), sőt közúton sem, legalábbis autóval nem csak motorral, azzal sem mentem neki semminek, csak szánkázni szoktam az aszfalton amíg motoroztam, de azt most hagytam abba, egy sporttúra motort vált a BMW, aminek hasonló volt a teljesítmény tömeg aránya, az is 5s alatt volt százon.
No de a lényegre visszatérve, az ismerősöm autója szakasztott úgy néz ki mint a Tiéd.
Nem zárkózom a dízeltől sem, bár igazából annyira nem vagyok otthon még a BMW témában, hoyg nem tudom milegyen, még scak körbejárom a dolgokat, mint rendesen szoktam 5-ször 6-szor
A legtöbb BMW-s itt milyen, mire gondoljak?


ilyen tutti nincs még1, mint az enyém vagy lehet én vagyok az ismerősöd?
hát csak ez a hozzáállás, hogy réjszing, de télre kivonatod, mert nem lenne miből fenntartani (ahogy írtad). általában ilyen azoknál van, akiknél mostanában divat lett a BMW, amiket olcsón behoznak halálközeli állapotban, nincs lóvé helyrepofozni és az utcán makkerkodnak lógó futóművel, aztán amíg van műszaki rá, addig "hazsnálja". aztán nem futi. nem kell magadra venni, de ahogy írtad, totál ez jutott az eszembe. amúgy semmi közöm hozzá.


Az a nagy helyzet, hogy a BMW-t azért választottam, mert állítólag strapabíró, és nyilván egy 3000ccm 230LE-s motor sokkal strapabíróbb lesz, mint az enyém ami 2000ccm-ből 200LE, legalábbis gyárilag (ezzel lehet dicsekedni, hogy kis ccm-ből nagy teljesítmény, csak nagyon érzékeny, két H-ringes kör után vége, elmegy a teljesítmény, ami előtte is szegényes).

A téli kivonatásnak van egy egyszerű oka, az, hogy Magyarországon több sót kiszórnak egy tél alatt, mint amennyi az erdélyi sóbányák 10 éves termelése. Nem akarom, hogy megegye, úgy sem használom, akkor minek fizessem a súlyadót, meg a biztosítást. Mellesleg van lóvém (igen lehet jönni betörni), de nem szeretem szórni. Azon spórolok amin érdemes, pl. az adókon nem az autón
A futómű ne lógjon, meg semmi sem, szeretem, ha kb. legalább 2 századon belüli az illesztése az alkatrészeknek (H7/h7 tűrés az kell). De a motorban se lógjon. Most 2-3millió a keret, mehetnék följebb, csak ha ne adj Isten rommátöröm a Ringen akkor a 2-3 milliósat is baromira sajnálnám, nem még a drágábbat. Nem oktatás, csak elmondtam a tényeket.

No de a lényegre térve: most az E46 330-as benzines a favorit nálam, vagy ajánlották hasonló árban az E36 M3-ast, esetleg dízel, bár az nem a szívem csücske. Mondjuk konkrét eladó példányokat nemigen találtam csak automata váltósat, ami nem lenne rossz, ha F1-es tipusú félautomata, csak azt mondják az nem tart sokáig, nekem pedig most pont a megbízhatóság a mottóm.


Semmiképp ne vegyél dízelt. Nagyon erősek azok is, de a lényeg hiányzik belőlük; a fordulatszám. Ha pályázni jársz a kocsival, akkor ez hozzátartozik az élményhez.
Gondolom szedánt vagy kupét szeretnél. Azért 2000-2005 között van választék, még ha tényleg sok is az autómata. Esetleg próbálj külföldről hozni, pénzben nem biztos, hogy kevesebb, de talán az autó maga jobb lesz.

Tomi88 Elküldve: 2015-07-09 20:53 Autóvásárlás

kpeter írta: Üdv!

A közeljövőben szeretnék venni egy bmw-t magamnak. egyelőre soros hathengers modellekben gondolkodom, bár még nem zártam ki 100%-ra a dieselt. lenne pár kérdésem

1. érdemes a magyar gyatra minűségű kátyúkkal teli utakra m paketos sport futóműves autót venni? nyilván a jó úttartás fontos, de mivel utazó autónak venném, nem szeretném, hogy kirázza a vesém a futómű. vezetni nem vezettem még sajna semmilyen bmw-t. nagybátyám e60 530d sedanjában szoktam utas lenni.

2. e90-es modellek ár/értékben megérik a felárat az e46hoz képest? kb. 6-800.000 forintal drágábbak ez e90-ek, mint az e46-os modellek. egyelőre még nem döntöttem a kettő között. inkább az e46 felé hajlok de birizgálja a fantáziám az e90 is. mi a helyzet alkatrész árakkal, fenntartási költségekkel? mekkora a különbség az e90 és az e46 között?


Szia!
Szerintem kerüld el az M futóművet, főleg ha utazóautónak veszed. Nekem az van a kocsiban, az előzőben nem volt és az sokkal kényelmesebb is volt. A különbséget leginkább "játék" közben érezni, normál tempónál az alapfutómű is tökéletes. Az is nagyon sportos hangolású, tökéletes úttartású, plusz a DSC nagyon hatásosan tartja úton az autót.

Az E90 valamivel bonyolultabb konstrukció, talán több az elektromos hibája, de erről olyat kellene kérdezni, akinek mindkét modellje volt már. Ha neked az E46 tetszik, inkább vegyél abból egy 2004/2005-ös kiadású, jól felszerelt, tökéletes darabot annyiért, mint az E90 kínálat alja.

Tomi88 Elküldve: 2015-07-09 16:28 Autóvásárlás

SzaboAndras írta: Közben alakulgatnak a dolgok:
már nem ragaszkodom a minimál elektronika sílushoz, az összeghatárt a korábbi 800e Ft-ról felvittem 2-2,5 millióra, és ez lenne az ünneplő autóm, csak nyáron használnám, csak NAGYON jeles ünnepekkor, továbbá a Hungaroringen pályanapokon versenyezni (keveset menne, de amikor menne, akkor nagy terhelésen, ha jól tudom a BMW pont ebben jó, hogy a masszív motorjai jól bírják a nagy terhelést, és nem lenne baj, ha a kötelezője, meg a teljesítményadója viszonylag alacsonyabb lenne, lévén eleve kevés kilométert használnám, persze télire kivonatnám forgalomból, ami egyben a bónusz bebetonozását is jelentené A0-nál, mert korábban nem volt a nevemen kötelező, továbbá a vételárra jobban van pénzem, mint utána a fenntartásra). Ennek tükrében keresek, egyik ismerősömnek volt valamilyen M packettes 230LE körüli turbó benzinese, ami valami 2000 utáni évjárat, nagyon újszerűen nézett ki és 2milla párszázezerért vette (mondta nagyon jó árban vette, majd beszélek vele is).
A 190LE persze nekem elég, bár gondolom a BMW-nél mivel a turbós is nagy ccm-ből hoz ki viszonylag kisebb teljesítményt, ezért nyilván a turbós sem olyan érzékeny, mint pl. a nekem jelenlegi Opel Calibra turbóm (amit vissza akarok minősíteni mindennapos szaladgáló autónak, mint utcai autó megbízható, csak nincs meg a gyári teljesítmény akármit csinálok vele, már az egész autó fel van újítva, és ez a csökkentett teljesítmény is van amikor még visszább esik a Hringen, no ezt szeretném ha a BMW nem csinálna ilyet, legutóbb egy utcai BMW úgy hagyott ott, mintha álltam volna, simán erőből, egyenesben )

És ismét köszi előre is, most már úgy érzem ez a végleges verzió
Ha valaki konkrét eladó autót tud az még szuperebb lenne, mint az általános tipustanács.



Tehát visszajutottunk oda, amit az elején javasoltam.
Az E46 325-től ne várj csodákat, erősnek erős, de nem kiemelkedően. E46 328-ról nem tudok nyilatkozni, a lovak száma megegyezik, a nyomatéka több, így valamivel gyorsabb lehet. E46 330-ban még nem ültem, ott már jóval több a nyomaték és a teljesítmény is, próbálj ki egyet!
Ha versenypályára vinnéd őket, szerintem elfér egy rövidebb diffi, és már fürgébb is lesz az összes típus, ott úgysincs szükség a 240-es végsebességre.

E36-ból is 325 vagy 328 kell, de nem rég hirdettek egyet E46-os 330 blokkal, az elég jól mehet. Sok igényes átépített kocsi van, nézelődj azok között is.

Az említett 2,5 millióért jelenleg is árulnak egy E30 M3 replikát, kicsit felhúzott 2,5-ös motorral. Illetve szintén ennyiért van egy E30, 4,4-es V8 blokkal, az az összes felsorolt típust lealázza.

Tomi88 Elküldve: 2015-07-07 23:00 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Tomi88 írta:
SzaboAndras írta: Szervusztok!

BMW-t szeretnék venni.
Rengeteg tippet kaptam, nekem alapvetően az a lényeg, hogy 200LE környéke legyen, egyszerű, sima szívó, minél egyszerűbb, mindenféle bonyolítás, változó szelepvezérlés nélkül.
Nem kell klíma, ASR, BSR, CSR A viccet félretéve, nem a kényelem a lényeg, inkább legyen könnyű az autó!
Legyen jó állapotú, megbízható, agyonüthetetlen, esztétikailag is viszonylag jobb.
Hátsókerekes.

Köszönök előre is mindenféle tippet!


Szia!

A leírásod alapján E36 325i kell neked. Úgy tudom, hogy abból volt sima 24 szelepes, Vanos nélküli motor. 192 lóerős, és az említett extrákat könnyű elkerülni, ha nincs rá szükséged. A megbízhatóság az E36 széria kora miatt nehézkes, de persze ki lehet fogni nagyon jó állapotú autót, utána szerintem nem sok baj lesz vele.

Talán még egy E34 530i vagy 535i jöhet szóba, az sem túl nehéz.

Minden későbbi szériában ott az elektronika. Ha mégis eltűröd, hogy van pár hárombetűs extra, akkor E46-os szériából válassz 325i-t vagy 330i-t 192 vagy 231 lóerővel. Esetleg egy E46 Compact 325ti. Az E46-ban már nem tudod elkerülni a Vanos-t és néhány vezetési segédletet.



szerintem amit keres az E30 M3


Az M-es autókra nem is gondoltam. Mindig hirdetnek valami átépített E30-ast, attól könnyebb nem hiszem, hogy lenne.

Tomi88 Elküldve: 2015-07-07 21:35 Autóvásárlás

SzaboAndras írta: Szervusztok!

BMW-t szeretnék venni.
Rengeteg tippet kaptam, nekem alapvetően az a lényeg, hogy 200LE környéke legyen, egyszerű, sima szívó, minél egyszerűbb, mindenféle bonyolítás, változó szelepvezérlés nélkül.
Nem kell klíma, ASR, BSR, CSR A viccet félretéve, nem a kényelem a lényeg, inkább legyen könnyű az autó!
Legyen jó állapotú, megbízható, agyonüthetetlen, esztétikailag is viszonylag jobb.
Hátsókerekes.

Köszönök előre is mindenféle tippet!


Szia!

A leírásod alapján E36 325i kell neked. Úgy tudom, hogy abból volt sima 24 szelepes, Vanos nélküli motor. 192 lóerős, és az említett extrákat könnyű elkerülni, ha nincs rá szükséged. A megbízhatóság az E36 széria kora miatt nehézkes, de persze ki lehet fogni nagyon jó állapotú autót, utána szerintem nem sok baj lesz vele.

Talán még egy E34 530i vagy 535i jöhet szóba, az sem túl nehéz.

Minden későbbi szériában ott az elektronika. Ha mégis eltűröd, hogy van pár hárombetűs extra, akkor E46-os szériából válassz 325i-t vagy 330i-t 192 vagy 231 lóerővel. Esetleg egy E46 Compact 325ti. Az E46-ban már nem tudod elkerülni a Vanos-t és néhány vezetési segédletet.



Tomi88 Elküldve: 2015-07-07 10:37 Autóvásárlás

Whole01 írta: Sziasztok!

A következő benzines Bmw-t néztem ki és szeretném megvásárolni.
Kérdésem hogy ezek a 2004esek már jobb,kiforottabb motorral szereltek mint az 1-2 évvel korábbiak?
Továbbá ismeri vki ezt a kereskedőt,vélemény Róluk esetleg,aki ott vásárolt?:
Mert elég mutatós darabok vannak arrafelé....

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-9135435

Üdv. Whole





Szia!

Ennek a kereskedésnek az autói itt is megtalálhatók:
http://www.hasznaltauto.hu/par..._kft.-6950

Szerintem jó kocsit választottál, nagyrészt E46-ot árulnak, értenek hozzá. Én is akartam autót venni tőlük, mert a felhozatal nagyon tetszik. Bár a kép lehet átverés, minden autójuk kitűnik a hirdetések közül, úgyhogy egy megtekintéssel nem bukhatsz nagyot! Ráadásul, több darab 318-as van nekik egyforma áron, úgyhogy még válogathatsz is.

Tomi88 Elküldve: 2015-06-29 18:42 világításmodul programozása

Köszönöm a válaszokat!
Így tényleg nem sok értelme van ennek a funkciónak, de az említett tagfahrlicht jó ötlet!

Tomi88 Elküldve: 2015-06-29 18:08 világításmodul programozása

Sziasztok!

Fényszenzoros autóm van, aminek használatával kapcsolatban kérdeznék. Ha "Auto" módban tartom a lámpakapcsolót, akkor sötétebb időben felkapcsolja a világítást, ezzel nincs gond. Viszont ha nyáron a legnagyobb világosságban kimegyek az országútra, akkor nekem kell felkapcsolni a világítást, vagy esetleg a sebességet érzékelve megteszi ezt automatán? Ez amiatt érdekelne, hogy mennyire szokjam meg az automata módot, nem akarok szabálytalankodni, vagy veszélyesen közlekedni.
Remélem jó helyre írtam a kérdésem, ez a topic tűnt a legalkalmasabbnak!

Előre is köszönöm!

Tomi88 Elküldve: 2015-01-31 11:29 légzsak_

Sziasztok!

Pitykoo kiolvasta a hibát az autómban, ami a követkető: Airbag fahrer stufe 1
Arra jutottunk, hogy ez a vezetőlégzsák lesz, és annak az első fokozata, ha jól gondolom. Úgy emlékszem, hogy többfokozatú légzsák van az autóban, de aki jobban tudja az nyugodtan írja meg! Valaki találkozott már ezzel a hibával? Ha igen, akkor mi a teendő, mire számíthatok?

Köszönöm!
Üdv: Tomi

Tomi88 Elküldve: 2015-01-02 20:35 légzsak_

Sziasztok!
Végre nekem is világítani kezdett a légzsák visszajelző lámpája. Tudtok ajánlani valakit Miskolcon vagy környékén, aki megnézné a hiba okát, és ha az ülésfoglaltság jelző az, akkor kikapcsolná annak figyelését?
Köszönöm!

Tomi88 Elküldve: 2014-12-06 17:20 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Tomi88 írta:
YELLOW írta:
Tomi88 írta:
MattM325 írta:
krissz írta:
Tomi88 írta: Sziasztok!
2001-2003 közötti 325i-t szeretnék vásárolni, de a kinézett példány 2-3 liter olajat eszik 10 ezer kilométerenként, de ezen kívül nincs baja. Már hallottam róla, hogy ezek a motorok 200 ezer km felett elkezdik enni az olajat, de szeretnék segítséget kérni abban, hogy ez mekkora probléma? Gondolok itt arra, hogy sok autó új korától képes ennyit fogyasztani. Esetleg hónapokon belül végzetes baja lehet a motornak? Valaki használ ilyen típust, ekkora fogyasztással? Más esetben kikeresném a választ a fórumon, de most nagyon sürgőssé vált a dolog. Kérem, aki tud segítsen! Köszönöm!


Nekem ugyan 20i van, de ugyanaz az M54 motorcsalád. Csipegeti az olajat, 6ezer km-t mentem vele olajcsere óta, azóta minimálisan változott az olajszint, de nem igényel még rátöltést. Szerintem az a mennyiség nagyon sok, vagy elfolyik vagy megeszi, egyik se jobb a másiknál. Melyik ez a kocsi? Sok 25i-t nem láttam mostanság.


Feltételezve, hogy a füstölést, fagyállót már végigjártátok, nem kell megijedni tőle.
Nekem is volt ilyesmi olajfogyasztásom, nálam az olajszűrőház tömítés csere megoldotta, azóta nem kell öntögetnem. Castrol (eredeti) olajat ette, mindegy mi volt és az olajszintjelzőm is megbolondult.


Sziasztok!

Köszönöm a választ! Közben végiglapoztam az egész olajfogyasztós topicot, de leginkább a dízelekről van szó, kevés benzines leírást találtam.
Ez az autó volna az: http://www.hasznaltauto.hu/aut...-i-8492862

Tényleg kevés a 25-ös, pont ezért lecsapok mindenre, ami előkerül. A lakhelyemen lévő BMW szervizben már előre érdeklődtem, ők is azt mondták, hogy jó motor csak 200 ezer km felett eszegeti az olajat. Kisebb beavatkozásoktól nem rettennék el, de komplett motorfelújítást nem szeretnék. Persze azzal is tisztában vagyok, hogy ezek nem új autók, sok km-rel, néha vagy sokszor meghajtva. Köszönöm a gyors választ!


nekem az a baj az ilyen jelelgő képekkel, hogy tulajdonképpen nem mutat semmit. egy kis effekttel próbál hatásvadász lenni, vagy inkább elfedni dolgokat. nem lepődnék meg ha élőben csalódás lenne esetleg.


Igen, ezzel én is így vagyok, de nagyon segítőkész az eladó, a kérésemre azonnal csinált friss képeket, melyeken a telefonban említett hibák is láthatók. Tényleg nem árul zsákbamacskát, mindent elmond és lefényképez, bár minden eladó ilyen lenne! A 400 kilométeres távolság miatt nem akartam csak úgy elugrani megnézni, ezért érdeklődtem tőletek is. Mindenkinek köszönöm a választ!


a egyik FB csoportban pont most láttam, hogy ott is hirdeti. na igen, de most gondold el, hányan vannak, akik nem fognak normális képet kérni, hanem tovább görgetnek. az ilyne hirdetéseket sosem értem meg. az első benyomás nagyon fontos, ez a stílus nem kapja oda a fejem, mert autómatikusan szűröm fejben, hogy na itt a kép dizájn inkább, mint a valóság. lehet amúgy szép, csak pont emiatt gördítem is tovább. ez olyna mint a sötétben fotózott autó. mint akinek azonnal el kell adni az autóját (az meg nem jelent jót) nem tudott egy fél napot várni míg világos van, hogy kattintson párat? vagy egy kölcsön fényképezó mobil helyett sincs? érted.


Mindenben egyetértek veled, van egy olyan hobbim, hogy szabadidőmben autóhirdetéseket nézek (mindenfélét, nem csak BMW-t), és engem is zavarnak az értékelhetetlen képek vagy leírások. A szerkesztett kép csak marketing. Most is emiatt beszéltem többször a tulajjal, és több email-t is váltottunk, mert nem ugrok bele akármibe.

Tomi88 Elküldve: 2014-12-06 11:56 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Tomi88 írta:
MattM325 írta:
krissz írta:
Tomi88 írta: Sziasztok!
2001-2003 közötti 325i-t szeretnék vásárolni, de a kinézett példány 2-3 liter olajat eszik 10 ezer kilométerenként, de ezen kívül nincs baja. Már hallottam róla, hogy ezek a motorok 200 ezer km felett elkezdik enni az olajat, de szeretnék segítséget kérni abban, hogy ez mekkora probléma? Gondolok itt arra, hogy sok autó új korától képes ennyit fogyasztani. Esetleg hónapokon belül végzetes baja lehet a motornak? Valaki használ ilyen típust, ekkora fogyasztással? Más esetben kikeresném a választ a fórumon, de most nagyon sürgőssé vált a dolog. Kérem, aki tud segítsen! Köszönöm!


Nekem ugyan 20i van, de ugyanaz az M54 motorcsalád. Csipegeti az olajat, 6ezer km-t mentem vele olajcsere óta, azóta minimálisan változott az olajszint, de nem igényel még rátöltést. Szerintem az a mennyiség nagyon sok, vagy elfolyik vagy megeszi, egyik se jobb a másiknál. Melyik ez a kocsi? Sok 25i-t nem láttam mostanság.


Feltételezve, hogy a füstölést, fagyállót már végigjártátok, nem kell megijedni tőle.
Nekem is volt ilyesmi olajfogyasztásom, nálam az olajszűrőház tömítés csere megoldotta, azóta nem kell öntögetnem. Castrol (eredeti) olajat ette, mindegy mi volt és az olajszintjelzőm is megbolondult.


Sziasztok!

Köszönöm a választ! Közben végiglapoztam az egész olajfogyasztós topicot, de leginkább a dízelekről van szó, kevés benzines leírást találtam.
Ez az autó volna az: http://www.hasznaltauto.hu/aut...-i-8492862

Tényleg kevés a 25-ös, pont ezért lecsapok mindenre, ami előkerül. A lakhelyemen lévő BMW szervizben már előre érdeklődtem, ők is azt mondták, hogy jó motor csak 200 ezer km felett eszegeti az olajat. Kisebb beavatkozásoktól nem rettennék el, de komplett motorfelújítást nem szeretnék. Persze azzal is tisztában vagyok, hogy ezek nem új autók, sok km-rel, néha vagy sokszor meghajtva. Köszönöm a gyors választ!


nekem az a baj az ilyen jelelgő képekkel, hogy tulajdonképpen nem mutat semmit. egy kis effekttel próbál hatásvadász lenni, vagy inkább elfedni dolgokat. nem lepődnék meg ha élőben csalódás lenne esetleg.


Igen, ezzel én is így vagyok, de nagyon segítőkész az eladó, a kérésemre azonnal csinált friss képeket, melyeken a telefonban említett hibák is láthatók. Tényleg nem árul zsákbamacskát, mindent elmond és lefényképez, bár minden eladó ilyen lenne! A 400 kilométeres távolság miatt nem akartam csak úgy elugrani megnézni, ezért érdeklődtem tőletek is. Mindenkinek köszönöm a választ!

Tomi88 Elküldve: 2014-12-05 13:23 Autóvásárlás

MattM325 írta:
krissz írta:
Tomi88 írta: Sziasztok!
2001-2003 közötti 325i-t szeretnék vásárolni, de a kinézett példány 2-3 liter olajat eszik 10 ezer kilométerenként, de ezen kívül nincs baja. Már hallottam róla, hogy ezek a motorok 200 ezer km felett elkezdik enni az olajat, de szeretnék segítséget kérni abban, hogy ez mekkora probléma? Gondolok itt arra, hogy sok autó új korától képes ennyit fogyasztani. Esetleg hónapokon belül végzetes baja lehet a motornak? Valaki használ ilyen típust, ekkora fogyasztással? Más esetben kikeresném a választ a fórumon, de most nagyon sürgőssé vált a dolog. Kérem, aki tud segítsen! Köszönöm!


Nekem ugyan 20i van, de ugyanaz az M54 motorcsalád. Csipegeti az olajat, 6ezer km-t mentem vele olajcsere óta, azóta minimálisan változott az olajszint, de nem igényel még rátöltést. Szerintem az a mennyiség nagyon sok, vagy elfolyik vagy megeszi, egyik se jobb a másiknál. Melyik ez a kocsi? Sok 25i-t nem láttam mostanság.


Feltételezve, hogy a füstölést, fagyállót már végigjártátok, nem kell megijedni tőle.
Nekem is volt ilyesmi olajfogyasztásom, nálam az olajszűrőház tömítés csere megoldotta, azóta nem kell öntögetnem. Castrol (eredeti) olajat ette, mindegy mi volt és az olajszintjelzőm is megbolondult.


Sziasztok!

Köszönöm a választ! Közben végiglapoztam az egész olajfogyasztós topicot, de leginkább a dízelekről van szó, kevés benzines leírást találtam.
Ez az autó volna az: http://www.hasznaltauto.hu/aut...-i-8492862

Tényleg kevés a 25-ös, pont ezért lecsapok mindenre, ami előkerül. A lakhelyemen lévő BMW szervizben már előre érdeklődtem, ők is azt mondták, hogy jó motor csak 200 ezer km felett eszegeti az olajat. Kisebb beavatkozásoktól nem rettennék el, de komplett motorfelújítást nem szeretnék. Persze azzal is tisztában vagyok, hogy ezek nem új autók, sok km-rel, néha vagy sokszor meghajtva. Köszönöm a gyors választ!

Tomi88 Elküldve: 2014-12-04 15:54 Autóvásárlás

Sziasztok!
2001-2003 közötti 325i-t szeretnék vásárolni, de a kinézett példány 2-3 liter olajat eszik 10 ezer kilométerenként, de ezen kívül nincs baja. Már hallottam róla, hogy ezek a motorok 200 ezer km felett elkezdik enni az olajat, de szeretnék segítséget kérni abban, hogy ez mekkora probléma? Gondolok itt arra, hogy sok autó új korától képes ennyit fogyasztani. Esetleg hónapokon belül végzetes baja lehet a motornak? Valaki használ ilyen típust, ekkora fogyasztással? Más esetben kikeresném a választ a fórumon, de most nagyon sürgőssé vált a dolog. Kérem, aki tud segítsen! Köszönöm!