SzaboAndras írta:
Közben alakulgatnak a dolgok:
már nem ragaszkodom a minimál elektronika sílushoz, az összeghatárt a korábbi 800e Ft-ról felvittem 2-2,5 millióra, és ez lenne az ünneplő autóm, csak nyáron használnám, csak NAGYON jeles ünnepekkor, továbbá a Hungaroringen pályanapokon versenyezni (keveset menne, de amikor menne, akkor nagy terhelésen, ha jól tudom a BMW pont ebben jó, hogy a masszív motorjai jól bírják a nagy terhelést, és nem lenne baj, ha a kötelezője, meg a teljesítményadója viszonylag alacsonyabb lenne, lévén eleve kevés kilométert használnám, persze télire kivonatnám forgalomból, ami egyben a bónusz bebetonozását is jelentené A0-nál, mert korábban nem volt a nevemen kötelező, továbbá a vételárra jobban van pénzem, mint utána a fenntartásra). Ennek tükrében keresek, egyik ismerősömnek volt valamilyen M packettes 230LE körüli turbó benzinese, ami valami 2000 utáni évjárat, nagyon újszerűen nézett ki és 2milla párszázezerért vette (mondta nagyon jó árban vette, majd beszélek vele is).
A 190LE persze nekem elég, bár gondolom a BMW-nél mivel a turbós is nagy ccm-ből hoz ki viszonylag kisebb teljesítményt, ezért nyilván a turbós sem olyan érzékeny, mint pl. a nekem jelenlegi Opel Calibra turbóm (amit vissza akarok minősíteni mindennapos szaladgáló autónak, mint utcai autó megbízható, csak nincs meg a gyári teljesítmény akármit csinálok vele, már az egész autó fel van újítva, és ez a csökkentett teljesítmény is van amikor még visszább esik a Hringen, no ezt szeretném ha a BMW nem csinálna ilyet, legutóbb egy utcai BMW úgy hagyott ott, mintha álltam volna, simán erőből, egyenesben )
És ismét köszi előre is, most már úgy érzem ez a végleges verzió
Ha valaki konkrét eladó autót tud az még szuperebb lenne, mint az általános tipustanács.
Tehát visszajutottunk oda, amit az elején javasoltam.
Az E46 325-től ne várj csodákat, erősnek erős, de nem kiemelkedően. E46 328-ról nem tudok nyilatkozni, a lovak száma megegyezik, a nyomatéka több, így valamivel gyorsabb lehet. E46 330-ban még nem ültem, ott már jóval több a nyomaték és a teljesítmény is, próbálj ki egyet!
Ha versenypályára vinnéd őket, szerintem elfér egy rövidebb diffi, és már fürgébb is lesz az összes típus, ott úgysincs szükség a 240-es végsebességre.
E36-ból is 325 vagy 328 kell, de nem rég hirdettek egyet E46-os 330 blokkal, az elég jól mehet. Sok igényes átépített kocsi van, nézelődj azok között is.
Az említett 2,5 millióért jelenleg is árulnak egy E30 M3 replikát, kicsit felhúzott 2,5-ös motorral. Illetve szintén ennyiért van egy E30, 4,4-es V8 blokkal, az az összes felsorolt típust lealázza.