Tomi88 fórum hozzászólásai
« előző12345következő »

Tomi88 Elküldve: 2014-11-09 20:03 Turbo

Sziasztok!
Írtam mostanában, hogy a turbócsere után nagyon gyenge a kocsi. Ahogy itt visszaolvastam, másnak is előfordult ilyen gond, de igazi megoldást senki sem tudott írni. Ma lebontottam amit kellett, és újra átnéztem mindent. Mivel vákuumos turbóm van, a vákuumcsöveket kicseréltem, hátha sérült valamelyik. Sajnos nem történt változás, annyira gyenge az autó, hogy legfeljebb 100 lóerősnek (vagy annyinak sem) mondanám. Tudom, hogy a légtömegmérő is hibás lehet, de mikor elszállt a turbó, még semmi baja sem volt, ezért azt hagynám utoljára. Többen írtátok, ha jól emlékszem, hogy "adaptációresetet" kell csinálni. Tudtok javasolni valakit Miskolcon vagy környékén, aki ilyennel foglalkozik és ért is hozzá? Köszönöm!

Tomi88 Elküldve: 2014-11-04 10:41 Turbo

takytomy1 írta:
Tomi88 írta:
nickname írta:
Tomi88 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Turbot szeretnék cserélni az autón és nem tudom,hogy mit csináljak.A wizardnál nézegettem a felújítottat vagy utángyártott új vagy ez a turborail.A kérdésem csak az lenne ki melyiket rakná bele amit biztos nem kell 2 hét múlva cserélni.Mert hallottam jót is rosszat is pl a felújítottról!
Előre is Köszönöm a válaszokat!!!


Szia!
Pont nem sokkal előtted írtam, hogy nekem a Wizard-tól van a turbóm. A régit feladtam postán, másnap hozták a felújított gyári cseredarabot. Már több mint 3000 km-t mentem vele, és az egyetlen gondom, hogy gyengébb az autó, de ez nem feltétlenül a turbó hibája, az okot még keresem. Viszont napi szinten használom a kocsit, rövid és hosszú távon is, illetve párszor már jól meg is hajtottam, úgyhogy szerintem nem kell félni a Wizard-tól, főleg, hogy garancia is jár hozzá.
Remélem tudtam segíteni!


Amennyiben elektromos turbód van, akkor az egyik lehetséges ok, hogy a geometria van rosszul beállítva.



Vákuumos turbója van, és valószínűleg annak a vezérlésével van valami baj. Vagy a csövekkel, vagy valamelyik érzékelővel. Ha sikerül megoldani, leírom, hogy mi volt a probléma!


Köszi a választ de megoldódott mert vettem egy ujjat!Nem mertem bevállalni azt hogy felújított mert hallottam jót is meg rosszat is.Kint dolgozom és ha itt száll el akkor szerintem nem lenne olcsó!De le írom azt is,hogy mért cseréltem.Többen írták,hogy fütyül a turbó és én is köztük voltam minimálisan ette az olajat de nem vészesen.Amikor levettük a turbót kicsit olajos volt és a tengely egy picit kotyogott.A teljesítménye szerintem nem volt rossz csak amikor odaléptem neki akkor füstölt!Levettem az intercoolert és azon találtunk egy kicsi lyukat,azt nem cseréltem csak gőzborotva,zsírtalanítás finoman felcsiszoltam és utána kétkomponensű ragasztóval beragasztottam (szerintem nem csináltam rosszat).Viszont a két hűtő között egy púpos szemeteslapátnyi szemét volt!!!Én azt tudom ajánlani aki nem takarította ki a kettő között az nézze meg mert lehet lesz meglepi (kb 5 perc alatt lent van)!A fütyülés és a gázadáskor való füstölés is megszűnt.A teljesítményen olyan nagy különbséget nem vettem észre csak annyit,hogy halkabb lett a motor!!!
Remélem tudtam segíteni!!!


Köszönöm, ez is egy lehetőség! Először kicserélem a vákuumcsöveket, az egyikből alapból vissza kellett vágni, mert elrepedt a turbócserénél, ezért most is hasonlót fogok keresni. Külföldre járáshoz én is új feltöltőt vettem volna. Nem biztos, hogy tényleg jobb, de nekem is megnyugtatóbb a tudat.

Tomi88 Elküldve: 2014-11-03 11:16 Turbo

nickname írta:
Tomi88 írta:
takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Turbot szeretnék cserélni az autón és nem tudom,hogy mit csináljak.A wizardnál nézegettem a felújítottat vagy utángyártott új vagy ez a turborail.A kérdésem csak az lenne ki melyiket rakná bele amit biztos nem kell 2 hét múlva cserélni.Mert hallottam jót is rosszat is pl a felújítottról!
Előre is Köszönöm a válaszokat!!!


Szia!
Pont nem sokkal előtted írtam, hogy nekem a Wizard-tól van a turbóm. A régit feladtam postán, másnap hozták a felújított gyári cseredarabot. Már több mint 3000 km-t mentem vele, és az egyetlen gondom, hogy gyengébb az autó, de ez nem feltétlenül a turbó hibája, az okot még keresem. Viszont napi szinten használom a kocsit, rövid és hosszú távon is, illetve párszor már jól meg is hajtottam, úgyhogy szerintem nem kell félni a Wizard-tól, főleg, hogy garancia is jár hozzá.
Remélem tudtam segíteni!


Amennyiben elektromos turbód van, akkor az egyik lehetséges ok, hogy a geometria van rosszul beállítva.



Vákuumos turbója van, és valószínűleg annak a vezérlésével van valami baj. Vagy a csövekkel, vagy valamelyik érzékelővel. Ha sikerül megoldani, leírom, hogy mi volt a probléma!

Tomi88 Elküldve: 2014-11-02 18:10 Turbo

takytomy1 írta: Sziasztok!!!
Turbot szeretnék cserélni az autón és nem tudom,hogy mit csináljak.A wizardnál nézegettem a felújítottat vagy utángyártott új vagy ez a turborail.A kérdésem csak az lenne ki melyiket rakná bele amit biztos nem kell 2 hét múlva cserélni.Mert hallottam jót is rosszat is pl a felújítottról!
Előre is Köszönöm a válaszokat!!!


Szia!
Pont nem sokkal előtted írtam, hogy nekem a Wizard-tól van a turbóm. A régit feladtam postán, másnap hozták a felújított gyári cseredarabot. Már több mint 3000 km-t mentem vele, és az egyetlen gondom, hogy gyengébb az autó, de ez nem feltétlenül a turbó hibája, az okot még keresem. Viszont napi szinten használom a kocsit, rövid és hosszú távon is, illetve párszor már jól meg is hajtottam, úgyhogy szerintem nem kell félni a Wizard-tól, főleg, hogy garancia is jár hozzá.
Remélem tudtam segíteni!

Tomi88 Elküldve: 2014-10-28 15:05 Turbo

Sziasztok!
Augusztusban volt egy kis gond a turbómmal, amit ki is cseréltünk egy felújítottra (Wizard Turbo). Minden rendben ment, azonban az elejétől gyengébbnek tűnik az autó mint előtte volt. Azóta mentem vele 3000 km-t, próbáltam városban, országúton, autópályán, és tényleg gyengébb. Eddig 2000-nél durván megindult, most 2500-től, és inkább csak erősen gyorsul. Megkérdeztem egy ismerős szerelőt, hogy mi lehet a baj, de be sem tudtam fejezni a mondandóm, egyből rávágta, hogy gyengébb az autó, igaz? Azt mondta, hogy a geometriát állító rudazat nem úgy van mint a régi turbón. Azzal egyet értek, hogy szerintem sem megfelelően követi a motort a feltöltő. Ezzel egybevág az is, hogy 4000-es fordulattól ismét füstölni kezd a kipufogó, pedig előtte sosem volt ilyen. Ha jól gondolom, a turbó nem veszi fel a kellő fordulatot, és a csapágyazásából kerül olaj a kipufogóba. Persze átnézem a vákuum csöveket, és olvastam a nyomásszabályzóról is, de azt egyáltalán nem gondolom hibásnak. Diagnosztikán is volt a kocsi, semmilyen hiba nincs a rendszerében. Szerintetek lehetséges, hogy az geometria beállításai eltérnek a gyáritól? Ha igen, milyen irányban kell módosítanom a geometria szabályzó rudazatán? Esetleg egyéb ötlet?

Köszönöm!

Tomi88 Elküldve: 2014-08-04 18:40 Turbo

jokerface írta: Igen,a turbó tud ilyen hirtelen kinyíródni. Az elözö 320d-mben is gyorsításnál szált el és ugyan ezek voltak a tünetek. A turbó lapátokkal nem volt gond nálam,csak leszakadt az egész tengely. Nagy a gyanú,hogy nálad is ez van és talán ezért csörögne??
Nem mondom biztosra,mert nem nagyon vágom a dolgot,csak a saját tapasztalatomat mondtam.
Sok sikert a javításhoz.

És üdv a klubban


Köszönöm a gyors választ!
Kíváncsian várom, hogy mi lesz a gond.







Tomi88 Elküldve: 2014-08-04 17:08 Turbo

Sziasztok!

2003. 12. havi gyártású 150 lovas E46 320d-m van. 3 éve napi szinten használom, és néha-néha (egyre ritkábban) meghajtom ahogy illik, ugyanis képességei választottam a típust.
Tegnap a Bükkben durvultam vele egy kicsit, nagyjából 4-5 percig padlógázon gyorsítgattam hármas fokozatban. Egyszer csak teljesen elment az ereje, amit azonnal észrevettem és félre is álltam, közben fülelve hogy hallok-e valami furcsát (olvastam már turbócsövek lyukadásairól, rögtön azt feltételeztem). Még ekkor feltűnt egy erős sziszegés, úgyhogy megnyugodtam, hogy valamelyik cső lyukadt ki. Füstöt sem menet közben, sem félre állva, sem túráztatva nem láttam. Valami csúnyán csörög a turbó irányában, ahhoz hasonlítanám mintha valami hővédőlemez rezonálna. A helyszínen ezt valamelyik cső lecsúszásának, illetve hasonlónak könyveltem el. Az autó semmilyen hibát nem jelzett, átnéztem amit csak tudtam, és óvatosan hazajöttem vele kb. 15-km-t. Út közben csak annyit lehetett érezni, hogy nagyon gyenge a kocsi, nincs töltőnyomás, és gázra hangosabban szörcsög illetve csörög, de nem volt semmi hibajelzés vagy füst. Itthon többször indítottam, és kicsit túráztattam, de nem találtam semmi láthatót a beburkolt motoron, illetve még mindig semmi füst.
Ma lebontottam amit csak tudtam, hogy jobban láthassam, mi is a gond majd beindítottam a kocsit, aminek a kipufogójából brutális fehéres füst dőlt a legkisebb gázadásra is. Megijedtem, leállítottam, megint átnéztem mindent és még egyszer beindítottam. Ismét brutális füst, ezért leállítottam.
Természetesen szerelőhöz kerül a kocsi, nem távjavítást kérek, csak szeretném tudni, hogy szerintetek mire számíthatok? Valamiért nem gondolom, hogy turbó csere, ahhoz túl hirtelen ment el az ereje, vagy rosszul sejtem? Ha a lapátok tűntek el, azt már felszívta volna a motor, mert kb. 4000-es fordulatnál tűnt el az erő.

Kérlek segítsetek, hogy Ti mit gondoltok!
Köszönöm!


« előző12345következő »