Trianta fórum hozzászólásai

Trianta Elküldve: 2022-05-06 05:55 N46 és N42 motorok

YELLOW írta:
Trianta írta: Sziasztok!

X3 N46B20B.
Egy ideje az alábbi hibakódokat kapom, olyankor az EML és néha a Motor lámpa is világit.
Többynire városban illetve araszolás után jelentkeznek a hibakódok, de nem törvényszerűen.
Semmilyen hibajelenlséget nem tapasztalok, azon kívül, hogy olyankor nem eneged tempomat-ot.

============1==============
2CF8
Raw code: 2CF8
ECU: 12
Status: Test is inhibited by other DTC, Validated fault present at time of request, Validated fault has been present during this drive cycle

============2==============
2D07
Raw code: 2D07
ECU: 12
Status: Test is inhibited by other DTC

============3==============
P110D
Raw code: 110D
ECU: 12
Status: Pending
OBDII: Throttle Position Sensor A and B Circuit Range/Performance Bank 1




olyan, mintha a fojtószelep pozícióját nem tudná. ez viszont azért fura, mert melegen teljesen nyitva van és nem szól bele, ha a Valvetronic jó.
simán lehet, hogy a gázpedál potija rosszalkodik. nagyjából a hibák erre utalnak, de simán generálhatja egy rossz ABS jeladó, fékpedál kapcsoló, vagy kuplungpedál kapcsoló is. vagy nagyon letérő kerékméret van az első és hátsó tengelyen pl.
ezt sajna végig kell bogarászni, kontaktokat megnézni, diagnosztikai eszközzel a jeleket megnézni.


Amikor ez a hibakód beíródott, éppen autóúton mentem kb 90-100 körüli tempóval, tempomattal. Szóval ebben az időszakban semmilyen pedálhoz nem értem hozzá.
Normál méretű gumik vannak fent, mind a 4 azonos méretű (235/55 R17).

A gázpedál poti INPA-val ellenőrizhető, egyszer talán már néztem is.
De ha avval lenne gond, rángatna amikor nyomom. Vagy nem?

Trianta Elküldve: 2022-05-04 17:51 N46 és N42 motorok

Sziasztok!

X3 N46B20B.
Egy ideje az alábbi hibakódokat kapom, olyankor az EML és néha a Motor lámpa is világit.
Többynire városban illetve araszolás után jelentkeznek a hibakódok, de nem törvényszerűen.
Semmilyen hibajelenlséget nem tapasztalok, azon kívül, hogy olyankor nem eneged tempomat-ot.

============1==============
2CF8
Raw code: 2CF8
ECU: 12
Status: Test is inhibited by other DTC, Validated fault present at time of request, Validated fault has been present during this drive cycle

============2==============
2D07
Raw code: 2D07
ECU: 12
Status: Test is inhibited by other DTC

============3==============
P110D
Raw code: 110D
ECU: 12
Status: Pending
OBDII: Throttle Position Sensor A and B Circuit Range/Performance Bank 1


Trianta Elküldve: 2020-07-29 08:42 hûtõ

YELLOW írta:
Trianta írta:
YELLOW írta:
Trianta írta:
YELLOW írta:
Trianta írta: Sziasztok!
A kiegyenlítő tartályból hiányzik a kis piros szintjelző úszó.
Meddig kell érni a folyadékszintnek (a tartály tetejétől kb hány mm), ha megfelelő a mennyiség?
( X3 E83 2.Oi )


milyen a tartály?
amúgy ha alacsony, azt úgy is jelzi külön a műszerfalon. ha az úszónak volt ütközője, akkor kb az alá kell érnie a szintnek ( hidegen! ) olyan 1cm-rel. de ez általánosságban BMW-knél.


A fotón a piros.
Úszó


igen, erről a fajtáról beszéltem. ez úgy van, hogy a rúd alján van egy habszivacs szerű anyag, ami ugye könnyebb, mint a víz. lehet habkő, fene sem tudja. nekem is ilyen a tartály és úgy van, hogy amikor MAX-on van a szint, akkor ez a habkő felütközik a pálca megvezetőjébe. azt látnod kellene ha belenézel. annak a habkőnek a vastagsága olyan 10-15mm. tehát a megvezető fül alatt 10-15mm-rel van MAX-on a szint. ez hideg motornál, álló motornál kell nézni.


Nincs benne pálca, ezért kérdeztem, a folyadékszint meddig kell érnie, ha megfelelő a mennyiség?


én meg leírtam... a pálcát tartja valami, egy műanyag megvezető fül. Ha belenézel látnod kellene. az alatt kell lennie a szintnek kb 1cm-rel. az egy ütköző is volt... attól feljebb nem is tudott jönni a pálca. azért mondom ahhoz lehet nézni, de ahhoz bele kell nézni a lyukon.


Rendben. Köszömöm! Lefotózom majd.

Trianta Elküldve: 2020-07-28 10:14 hûtõ

YELLOW írta:
Trianta írta:
YELLOW írta:
Trianta írta: Sziasztok!
A kiegyenlítő tartályból hiányzik a kis piros szintjelző úszó.
Meddig kell érni a folyadékszintnek (a tartály tetejétől kb hány mm), ha megfelelő a mennyiség?
( X3 E83 2.Oi )


milyen a tartály?
amúgy ha alacsony, azt úgy is jelzi külön a műszerfalon. ha az úszónak volt ütközője, akkor kb az alá kell érnie a szintnek ( hidegen! ) olyan 1cm-rel. de ez általánosságban BMW-knél.


A fotón a piros.
Úszó


igen, erről a fajtáról beszéltem. ez úgy van, hogy a rúd alján van egy habszivacs szerű anyag, ami ugye könnyebb, mint a víz. lehet habkő, fene sem tudja. nekem is ilyen a tartály és úgy van, hogy amikor MAX-on van a szint, akkor ez a habkő felütközik a pálca megvezetőjébe. azt látnod kellene ha belenézel. annak a habkőnek a vastagsága olyan 10-15mm. tehát a megvezető fül alatt 10-15mm-rel van MAX-on a szint. ez hideg motornál, álló motornál kell nézni.


Nincs benne pálca, ezért kérdeztem, a folyadékszint meddig kell érnie, ha megfelelő a mennyiség?

Trianta Elküldve: 2020-07-28 07:56 hûtõ

YELLOW írta:
Trianta írta: Sziasztok!
A kiegyenlítő tartályból hiányzik a kis piros szintjelző úszó.
Meddig kell érni a folyadékszintnek (a tartály tetejétől kb hány mm), ha megfelelő a mennyiség?
( X3 E83 2.Oi )


milyen a tartály?
amúgy ha alacsony, azt úgy is jelzi külön a műszerfalon. ha az úszónak volt ütközője, akkor kb az alá kell érnie a szintnek ( hidegen! ) olyan 1cm-rel. de ez általánosságban BMW-knél.


A fotón a piros.
Úszó

Trianta Elküldve: 2020-07-27 13:18 hûtõ

Sziasztok!
A kiegyenlítő tartályból hiányzik a kis piros szintjelző úszó.
Meddig kell érni a folyadékszintnek (a tartály tetejétől kb hány mm), ha megfelelő a mennyiség?
( X3 E83 2.Oi )