Tyetyi fórum hozzászólásai

Tyetyi Elküldve: 2010-01-24 12:23 19" felni

Ja így már értem. Azt hittem hogy belül a légzáró réteg vált szét. Ez a fajta kopás tényleg "normális" a Bmw-nél. A dõlést nem lehet általában jóra belõni - gyári állapotban - ezért eszi a belsejét. Ez minden kerékméretnél félrekopást okoz, de minél nagyobb annál gyorsabb és szélsõségesebb. A linkelt állítható cucc az segíthet a beállításnál.Ha nincs akkor aszimmetrikus guminál nem is tudsz mit csinálni, viszont ha kötött forgásirányos akkor kis odafigyeléssel idõben megcserélni jobbost-balossal és akkor egy kicsit tovább használható.

Tyetyi Elküldve: 2010-01-24 12:18 alufelni

David írta: Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy egyik cimborámnak van a gépén gyári felni, csak 4 felnibõl kb 2ön a gyári lakk réteg lekopott és a fékpor mindig meglátszik rajta és nagyon nehéz takarítani. Gondolkodik rajta hogy újra lakkoztatja. Megoldható-e a dolog? Csinált-e már valaki ilyet esetleg? Milyen árban lakkoznak ha csinálják?Mire kell odafigyelni ilyenkor? Mi a menete? Ha valaki tud segíteni elõre is köszönöm!

Semmi különleges nincs benne. Leszerelni ,szétszedni, keresni egy normális fényezõt és az lefesti. Olyan egyszerû ahogy leírtam. Most is újítunk fel kb 5 garnitúra kereket...

Tyetyi Elküldve: 2010-01-23 20:56 19" felni

Ez érdekes...mindenkinek ugyanolyan gumija volt,vagy ez most hogy ?

Tyetyi Elküldve: 2010-01-22 10:20 Vicces :)

Ez nem az õ panasza (legalább is remélem). Múlt héten kaptam én is emilben, hát majdnem beszartam rajta !
bbali81 írta: Remélem megoldódik a problémád hamar bmw320d4.
A leveled odavág de meg is érdemlik... csak sajnos semmi hatása nem lesz. Az összes ilyen cég akkora hülyének nézi a felhasználókat (hozzáteszem 10-bõl 3x van alapja mert tök sötét a júzer) de akkor is felháborító.

"ez egy kibaszottul HIVATALOS PANASZ."

Bocsánat a röhögésért csak a szituációnak szól nem pedig Neked

Tyetyi Elküldve: 2010-01-20 13:10 alufelni

Annyi igazság van a dologban hogy egy fém szelepház kb 60 gramm. Ha a felni nincs elõkészítve rá akkor kell ellensúlyozni rendesen...
YELLOW írta: nah ez nem igaz!!!

elmondom miért: a felnimen ami most van, nagy fém szelep volt, festés után kicseréltem rejtett pici szelepre, és ugyanannyit kért a gép rá! mondjuk én a gumira fogtam, mert a régi gumival nem kellett rá annyi, az újakkal is csak az egyik 245-ösnél van bibi, de a gumi mégis hibátlannak láccik, sõt nem érezni futás közben sem remegést se semmit...

egyébként én is azt hittem, hogy a szelep miatt van, de NEM

Oldboy írta: ...amúgy ezek a replikák menynire megbízhatóak? még a 17-es méret nem vészes azt tudom, de pl menyni súlyt szoktak kérni? mert egy komplett díszítõsort nem akarok a felnire....

Nekem 17-es van 225-ön, én egy idény után meg vagyok elégedve vele. Féltem tõle, de semmi "tojás, ütés". Az ólom függhet a szelepektõl is, csicsa fém adott esetben többet kér. Pakoltak az enyémre is -
kérdés, mi számít diszítõsornak - de semmi rázás, ütés érzés, 0 -180-ig finoman fut a szerkezet. / 180 felett nem szoktam hajszolni a kis compactot. /

Tyetyi Elküldve: 2010-01-20 09:42 alufelni

YELLOW írta: Tyetyi!

BMW Zurigo (R244) 8x17 ET37-es felnit mennyiért tudsz kedvezményesen (4db kellene)? olyan kellene, amire lehet rakni M-es dombormatricát, tehát meg van hagyva a helye...

volt olyan hely, ahol láttam ET47 méretben, de azon nem láttam matrica helyét... illetve lehet ebbõl olyat kapni, ami feketére van fényezve belül, tehát csak a küllõk látható külsõ része aluszínû? vagy ezt egyénileg kell megoldanom?

köszi a választ!

Elvileg mindegyikben van helye az M-es matricának. 244-ben nem volt políros, csak németbe láttam egyszer, ha olyan kell akkor azt neked kell megcsinálni. De én a helyedben - ha políros kell - inkább az 542 venném.

Tyetyi Elküldve: 2010-01-19 10:16 alufelni

Hali! Beszéltem tegnap egy fórumtaggal 18" kerékrõl, neki üzenném hogy megvan amit beszéltünk de hívjon fel mert véletlenül kitöröltem a számát.
üdv:Tyetyi

Tyetyi Elküldve: 2010-01-17 20:45 Hasznos weboldalak

jencispy írta: Néhány manual:
http://wedophones.com/BMWManualsLead.htm

király!

Tyetyi Elküldve: 2010-01-17 20:43 Társalgó

YELLOW írta: mondjuk nem értem mire jó ez a megoldás... szerintem a hathengeres hangját amúgy is jól hallani... bár az ötlet jó, de a gyáritól minek hangosabb, fõleg bentre... bár izlések és igények...


Hori írta:
YELLOW írta: mit mókol? én nem értem... Hori írja, hogy hang generátor... ez olyasmi lenne mint az RS Focus-ban? oda be van vezetve valami csõ és hallani a motor szívóhangját...

Tiba írta: Én látom mit mókol, de nem értem minek vezeti be az utastérbe.
Valaki lefordíthatná.




igen ugyan az!! a motor szivó hangját lehet erösebben hallani bent az utastérben

Ma már az autóknál nem csak a megjelenéssel szórakoznak, hanem az autóba hallható hanggal is . "Befolyásolja" a vezetési élményt. Volt errõl valahol egy cikk, ha megtalálom, linkelem

Tyetyi Elküldve: 2010-01-16 08:10 alufelni

Zotyi30d írta: Tyetyi!

Mikor mehetek Tiba felnijeiért :

Bármikor. Itt van dobozolva, útra kész

Tyetyi Elküldve: 2010-01-15 18:36 Vicces :)

Rudus írta:
YouTube videó

Ez durva

aztak*va...már ha nem fake

Tyetyi Elküldve: 2010-01-14 12:36 Társalgó

Közérdekû információ






By:totalbike

Tyetyi Elküldve: 2010-01-14 12:22 alufelni

David írta: Szia Tyetyi!

R542 érdekelne engem is csak 18ba.Ára?
Szegeden te hol vagy megtalálható?

Üdv David!


Szia!
Szeged Bajai út 2. A felni árát megkeresem és elküldöm Pm.

Tyetyi Elküldve: 2010-01-12 08:28 Valaki segítsen

Ogre írta: A FAG csapágy kb. 10.000-rel olcsóbb. Azzal van valakinek tapasztalata? A difit érdemes sperre cserélni, vagy ehhez a motorhoz nincs értelme?

Nem sok értelme van sperr difit venned, sokkal drágább mint egy sima . Persze ha csapatni akarsz folyamatosan a géppel akkor kötelezõ, amúgy felesleges.

Tyetyi Elküldve: 2010-01-11 23:21 Valaki segítsen

Az SKF szerintem jó, én is olyat vettem. A difit meg meg kell csinálni, vagy ki kell cserélni mert nem tartom valószínûnek hogy a friss olajtól meg adaléktól "meggyógyul" Csak kidobod a pénzedet.....szerintem
A kopogás a lent leírtakon kívül lehet még toronycsapágy is.