Tyetyi fórum hozzászólásai

Tyetyi Elküldve: 2010-08-19 17:32 alufelni

Lacci írta:
vsop14 írta:
Hori írta:
davech írta:
Hori írta:
davech írta: http://felgenkatalog.auto-treff.com/ Styling 269

Ilyet lehet valahol kapni Magyarországon? :




háát e-bayen könnyebb, de ott is min 1400euro


ühü de gyönyörű

Gyári M6-os alufelnit tud valaki valahonnan?? 17"/18" (nem replica)



gyáriba csak 19" van a többi mind replika /magyarországon ez kb 99%os arány/

ja, jól néz ki az a felni, de nagyon elcsépelt és ha veszel egy eredettit, kb mindenki azt fogja mondani az utcán, h áááááááááááreplikaaaaaaaaaaa


Treffen szerint van ez 19be és 18ba is több ET-vel is.


Ennek a felninek csak annyi baja van hogy nagyon hasonlít az E92 M3 (style220) -ra. Abból meg rengeteg replika forog már....

Tyetyi Elküldve: 2010-08-18 22:06 alufelni

Hori írta:
Hori írta:
davech írta:
Hori írta:
davech írta: http://felgenkatalog.auto-treff.com/ Styling 269

Ilyet lehet valahol kapni Magyarországon? :




háát e-bayen könnyebb, de ott is min 1400euro


ühü de gyönyörű

Gyári M6-os alufelnit tud valaki valahonnan?? 17"/18" (nem replica)



gyáriba csak 19" van a többi mind replika /magyarországon ez kb 99%os arány/


ja és a sárvédők erőteljes átalakítása nélkül nem fér el a kocsi alatt

Elfér, csak menni nem lehet az autóval

Tyetyi Elküldve: 2010-08-15 00:48 képek

Hori írta: lehet hogy túl ballonos az új gumám???


Ha ekkora kell, akkor ekkora kell !
Ez már a 20-as varázslat ha jól látom....

Tyetyi Elküldve: 2010-08-11 18:58 Vicces :)

Tyetyi Elküldve: 2010-07-28 16:42 alufelni

Zotyi30d írta:
Tiba írta:
Zotyi30d írta: Tiba!

Megvettétek a felnit?


Hát öcsém, szerencsére nem mi vettük meg.
Az volt ugye beleírva, hogy Made in PRC.
Jelentése: People's Republic of China.
Szal azokról a felnikről ennyit



Az szép. Nehogy leszedjem az enyémeket és megnézzem őket



Szerintem eléggé meglepődnétek hogy mennyi felnit csinálnak kínában. Olyanokat is amiről nem gondolnád...pl MOMO, Borbetből is van PRC-s..ott olcsó legyártatni

Tyetyi Elküldve: 2010-07-24 21:04 RunFlat / defektmentes

martin írta:
markooo írta: nekem ha jól emlékszem continental winter sport m3 volt, (ha van ilyen) és az defekttûrõs volt. Nekem nagyon hangos volt fõleg alacsony sebességnél, lassításnál. De ha nincs keréknyomás ellenõrzõ rendszered, akkor nem nagy értelme van SZERINTEM.


üdv


a hangossággal egyet értek mert tényleg nagy különbségek vannak a defektűrő és a sima gumi között. Én nem nagyon javaslom a defektűrőt inkább álj meg a defekted van és hívj egy mentőt, gumist vagy valami ismerős vagy bárkit, de egy defektes gumival nem érdemes menni ígyse úgy se.
Viszont ha valakinek nagyon fontos ez a +80km defektes gumival az szerintem tegye fel és szerintem ez a guminyomás ellenőrző nem kell hozzá, ha para van akkor észreveszed hip hop

Többet bír levegő nélkül mint 80km, de nem szabad levegő nélkül használni.
Én nem szeretem hogy nyomásellenőrző nélkül használják a defekttűrő gumit. Azért, mert nem igazán veszed észre hogy nincs benne levegő, viszont előbb-utóbb szétmegy egy pillanat alatt.
Amúgy a hangos futás az a defektűrő technológia hátulütője. Olyan merev az oldalfala, hogy a futófelületen rugózik el az autó és szétveri.

Tyetyi Elküldve: 2010-07-12 14:39 Ajtónyítási Gondok!

McLawrence írta: Sziasztok!

Ajtónyitási gondok nálam is! Nemrég vettem egy 94-es 325i Coupét. Sajnos(?) az előző tulajok valamelyike ellátta egy oda-vissza kommunikáló riasztóval. Mint ilyet, persze csak a riasztó távirányítójával érdemes nyitni és zárni. A tünet: ha nyitom a riasztóval, akkor hatástalanít, valamint kinyitja az összes ajtót, AMIK AZONBAN RÖGTÖN VISSZA IS ZÁRNAK. A riasztó meg persze visszajelzi a távirányítón, hogy nyitva, és a riasztó kikapcsolva. Ha ezután újra bezárom a riasztóval, majd az előzővel azonos módon kinyitom, akkor nyitva maradnak az ajtók, kérdés, miért nem csinálja mindig így. Ha az első nyitásnál elkapom a vezető oldali ajtót a kilinccsel, akkor az nyitva marad, a többi visszazáródik. Ha mindet visszazárta és kulccsal nyitom a vezető oldalit, akkor csak az nyílik a többi zárva marad. Még nincs nálam az összes kulcs, de ami van az nem távirányítós, szóval nem tudom, hogyan is kellene működnie riasztó nélkül. Ötlet?

Előre is kösz a segítséget!


Szerintem szedesd ki belőle és rakj bele olyat ami nem szívat meg. Ja és ha már villanyosnál van akkor nézesd át hogy a bekötésnél milyen vezetékeket barmoltak szét. Egy ismerősömnek is össze-vissza működött a riasztó amit a vassal vett és egyszer úgy bezárt hogy nem lehetett kinyitni.Mikor cserélték ,akkor derült ki hogy teljesen barom módon volt bekötve minden ,azért szívatta.

Tyetyi Elküldve: 2010-07-09 18:24 alufelni

Ha többrészes a felnid akkor a két perem közötti tömítőanyagnál is engedhet, főleg ha már volt szétszedve. Az szétszerelős - újratömítős móka.

Tyetyi Elküldve: 2010-06-16 11:18 Gumi

YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Ma megint meg kellett állapítanom, hogy a Michelin gumi szar. Hülye kisteherautó M7-en elém fordult irányjelző nélkül, épphogy megúsztuk. Eddig 4 autómon volt ez a márka és soha nem éreztem jónak. Mi a tapasztalatotok a Michelinnel? Van akinek bejött?


sok mindentől függ miylen egy gumi... mintázat, anyagösszetétel, méret, kor, környezeti hatások, megválasztott sebesség...stb.
személy szerint, szerintem a Michelin-nek a téli gumiai az igazán jók.



Nekem volt már télen-nyáron....nem volt semmi probléma. Szerintem ha Michelin-nel éppen csak megúsztátok, akkor valami noname gyengébb minőségű gumival nem lett volna rá esély.

Tyetyi Elküldve: 2010-06-09 10:54 Gyári BMW Styling 193 18"

Eladó :Gyári BMW Styling 193 ///M-Doppelspeiche 8Jx18 ET34 és 8,5Jx18 ET37. Szerelhető :hármas szériák E36 - E46 - E90, E9x. Jó állapotban, egy volt sérülve de meg van javítva.

Tyetyi Elküldve: 2010-06-08 17:31 Nagyobb sebességnél rezonálás

bmwszabi írta: Tyetyi!

Tavaly mikor nekem is újak voltak a gumik, ki lett centírozva, majd mondta a gumis srác, hogy ha olyan 1.000 km lesz a gumiban, akkor is vigyem el centírozni, meg aztán 10.000 km-nél is. Még nincs bennük a 10.000, de elvigyem majd?
Mondjuk nem nagy összeg, de te is így szoktad csinálni, tanácsolni?


1000 km után nem kell centírozni,csak ha ráz. Ez attól lehet hogy a gumi még nem fixálódott a felnin, picit elmozog és ez okoz súlyeltérést. Ha 4 egyforma paraméterű kerék van az autón akkor én is szoktam javasolni a 8-10000-es centírozást + előre-hátra cserét. Ez az egyenletes kopáshoz kell.

Tyetyi Elküldve: 2010-06-08 10:03 Nagyobb sebességnél rezonálás

zoltan írta: Sziasztok!

Ha nagy sebességgel megyek, akkor rezonál a kocsi. Remeg. Németben az autópályán 150 felett. Alatta semmi baj nincsen. De amikor a 150 fölé megyek akkor elkezd remegni. Eddig nem vettem észre mert nem próbáltam ennyivel menni a magyar utakon.
Mi lehet a gond? Mit csináljak, mit nézessek meg?
17 felni van rajtad és a gumik is újak.

Köszönöm.

UI.: Jó száguldozást a napsütésben


Kezd azzal hogy gumisnál kicentírozzátok a kerekeket. Főleg ha frissen szerelt a gumi, el tud menni. Közben kiderülhet az is hogy ha megvan-e ütve a felni.

Tyetyi Elküldve: 2010-06-06 12:59 6. Soltvadkerti PowerDay! bmw találkozó 2010 június 18-19-20

Zotyi30d írta: Áhoj!

Ha ott veszem mennyivel drágább :



500 HUF

Tyetyi Elküldve: 2010-06-04 11:33 KERESEK jobb első műszerfal fabetétet e46-ba

Hát én inkább rápihennék és legyen gyári.

Tyetyi Elküldve: 2010-06-04 00:40 KERESEK jobb első műszerfal fabetétet e46-ba

wizzaerr írta:
Tyetyi írta:
wizzaerr írta: Jobb első(anyósülés oldali) műszerfal fabetétet vásárolnék e46-ba.
kép:
http://www.m3addict.com/car-pi...t-wood.jpg

Úgy emlékszem Kasza mesternek volt ilyen. Kérdezd meg.


Hálás köszönetem!

(Felveszem vele a kapcsolatot, ha a száma változott az alábbihoz képest akkor légy szíves postold el az újat!
KASZA Mester 70/5799225 kasza.imre@chello.hu)

Ez az.