VTibi15 fórum hozzászólásai

VTibi15 Elküldve: 2018-10-24 17:48 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
bazsinagy írta: Sziasztok

E83 3.0 dízel automata. A jelenség 1500-2000 között hullámzóan gyorsul, kicsit rángat.
Váltó teljesen felújítva, EGR szelepek és hozzá tartozó kopott csövek cserélve, motortisztító folyadék kúra 1 X teljesítve
Szerintetek merre induljak el hol lehet a hiba?


szerintem találgatás helyett élő adatot kellene nézni.




A szívósor és a legtomegmero kozotti gumi kinyokot nezd meg mincs e kiszakadva

VTibi15 Elküldve: 2018-10-19 17:03 légzsák lámpa világít

Sziasztok!

Lenne egy olyan problémám, hogy e60-ban cseréltem üléseket bőrre (jobbkormányosból lett kivéve), mivel gyárilag a foglaltság érzékelő az utas oldalon van így ez átkerült a vezető oldalra. Mindent átszereltem a régi ülésekről, viszont így világít a biztonsági öv jel (pirossal), és sárgán a légzsák. Az "új" vezető oldali ülésről az ülésfoglaltság érzékelő csatlakozót levágtam megtoldottam a kábelt és a vezető oldali ülés alá raktam "parasztba" próbaképp egy ülésfoglaltságérzékelővel együtt. Így megszűnt a légzsák jel viszont a biztonsági öv jel világít. Láttam interneten meghirdetve olyan emulátort, ami ülésfoglaltságot + biztonsági öv feszítő funkciót is ellát.
Ki mennyire ajánlja ? Vagy tudtok e erre valamilyen másik megoldást?

Előre is köszi

VTibi15 Elküldve: 2018-10-16 09:42 légzsák lámpa világít

Sziasztok!

Lenne egy olyan problémám, hogy e60-ban cseréltem üléseket bőrre (jobbkormányosból lett kivéve), mivel gyárilag a foglaltság érzékelő az utas oldalon van így ez átkerült a vezető oldalra. Mindent átszereltem a régi ülésekről, viszont így világít a biztonsági öv jel (pirossal), és sárgán a légzsák. Az "új" vezető oldali ülésről az ülésfoglaltság érzékelő csatlakozót levágtam megtoldottam a kábelt és a vezető oldali ülés alá raktam "parasztba" próbaképp egy ülésfoglaltságérzékelővel együtt. Így megszűnt a légzsák jel viszont a biztonsági öv jel világít. Láttam interneten meghirdetve olyan emulátort, ami ülésfoglaltságot + biztonsági öv feszítő funkciót is ellát.
Ki mennyire ajánlja ? Vagy tudtok e erre valamilyen másik megoldást?

Előre is köszi

VTibi15 Elküldve: 2018-10-13 12:26 légzsak_

YELLOW írta:
VTibi15 írta:
YELLOW írta:
VTibi15 írta: sziasztok!

Olyan problemam lenne, hogy tegnap kicsereltem az uleseket es azota bejelenzte az ovfeszitot hibanak illetve a legzsakot is. Akku saru levolt veve visszarakaskor jelentkezett a problema csereltem foglaltsagerzekelot is de ugyanugy fent all a hiba tippek?


hát foglaltság érzékelő dobozkát hiába cserélsz, ha az ülőlapban el van szakadva mondjuk a szál. meg lehet csak kontakt hiba van.


Kontaktspray-el probaljam ki? Ha nem tunik el akkor emulator?


hát igen. de hibatörlés is jó lenne utána.
én kiprogramoznám. nem bízom az emulátorokban. meg 200Ft-ból elkészíthető eleve.


Hogyan tudok emulatort kesziteni? Ido kozben egy c110+ Hibakod olvasot beszereztem
Segitsegeteket elore is koszonom

VTibi15 Elküldve: 2018-10-03 08:23 légzsak_

Sziasztok!

Valaki tudna mutatni olyan hibakód olvasót, ami törli a légzsák hibát és megfizethető áron van?
Amit találtam kimondottan csak légzsákhoz nem hiszem, hogy jó lenne e60-hoz.
https://profidiag.hu/termek/bm...gnosztika/ ez jó lehet?

Üdv.

VTibi15 Elküldve: 2018-09-30 13:52 légzsak_

[quote="YELLOW"]
VTibi15 írta: sziasztok!

Olyan problemam lenne, hogy tegnap kicsereltem az uleseket es azota bejelenzte az ovfeszitot hibanak illetve a legzsakot is. Akku saru levolt veve visszarakaskor jelentkezett a problema csereltem foglaltsagerzekelot is de ugyanugy fent all a hiba tippek?


hát foglaltság érzékelő dobozkát hiába cserélsz, ha az ülőlapban el van szakadva mondjuk a szál. meg lehet csak kontakt hiba van.

Kontaktspray-el probaljam ki? Ha nem tunik el akkor emulator?

VTibi15 Elküldve: 2018-09-30 12:44 légzsak_

sziasztok!

Olyan problemam lenne, hogy tegnap kicsereltem az uleseket es azota bejelenzte az ovfeszitot hibanak illetve a legzsakot is. Akku saru levolt veve visszarakaskor jelentkezett a problema csereltem foglaltsagerzekelot is de ugyanugy fent all a hiba tippek?

VTibi15 Elküldve: 2018-06-22 21:06 Motorolaj

Sziasztok!


Tavaly vásároltam egy e60-ast M54b22-es motorral (2004-es évjárat). Az lenne a kérdésem, hogy mikor megvásároltam az autót és hazahoztam (2000km-t ) jöttem vele hiba nélkül a hátsó lökhárító sem volt olajcseppes semmi. Első olajcsere után Castrol Edge 5w30 Titanium került bele ezután pár száz km-el már láttam a hátsó lökhárítón olaj cseppeket és az olajam kezdett fogyni, kék füst néha szállt. Ekkor egy szerviz segítséget kértem azt mondták cseréljem le 10w40-re és megszűnik (262 E km van az autóban). 10w40-ből is csipegetett a lökhárítón minimális olajcseppek viszont a füstölés teljesen megszűnt. Ekkor a totalcar oldalán láttam egy videóban, hogy karter szellőző szelep gyakori hiba leellenőríztem a motoron és bizony hibás volt. Csere után megszűnt az olajcsipegetés.

Le akarom cserélni az olajat viszont nem tudom milyenre, ugye a gyári LL-04, LL-01 olajok közül melyik lenne a jó választás ( shell, fuchs, liqui) vagy próbáljam meg a Fuchs esetleg Liqui Moly 10w-40 teljes szintetikus olaját esetleg egy prolonggal? Nem tudom mennyire lenne ez káros a motorra jó és ha a gyárira váltanék mennyi esély van arra, hogy a füstölés visszatér? Azzal tisztában vagyok, hogy "olajzabálós" motor, de nem mindegy mennyit. Éves szinten maximum 15 E-km-t megyek. Válaszokat előre is köszönöm !

VTibi15 Elküldve: 2018-06-21 14:50 Mi lehet a baj?

Dinnye11 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem , E46 fl előtti 318i.A probléma az lenne , hogy amikor letaposom hirtelen megtorpant a gép és 3-4500 fordulaton is érződik hogy nem egyenletesen gyorsul, mintha gondolkodna.
Nemrég volt szerelőnél,hibát nem tálat a diagnosztika,vakumcsovek, gyertyák, AC pumpa , legtomegmero rendben.
Ha kisgazzal használom , nem tapasztalható ez.
Segítsetek, mi lehet a baja????




Szia! Nézd át a légtömegmérő és a szívósor közti gumikönyököt nincs e valahol kilyukadva. Nekem ott szívta a fals-ot.

VTibi15 Elküldve: 2018-06-21 14:44 Motorolaj

YELLOW írta:
Csacsa88 írta:
YELLOW írta:
Csacsa88 írta: Sziasztok! Olyan problemam volna hogy van egy E91em 320i, 250000 kilometer van az autoba! Nem reg vasaroltam! Mikor megvettem lecsereltem benne az olajat egyből! Castrol 5-40-es olajat tettem bele! 1500-2000 kilometer alatt elfogy belöle 1 liter, az lenne a kerdesem hogy ki mien olajat hasznal es meik az amit esetleg nem fogyaszt?! Vagy ennyi kilometernel mar esetleg szerkezeti problémája lehet? Válaszotokat köszönöm


vagy nem 250ezer km van benne amúgy ez a motor olyan. eszi ha úgy van.
kék füst nincs? kartergázszellőztető szelep miatt is eheti.
mondjuk jó lenne tudni milyen motorkódról is beszélünk pontosan. mert több variáció is lehet.


N46B20 a motorkod! Van kék füstje is, de leginkabb akkor latom mikor mondjuk megalok egy lámpánál és álok 2-3 percet és indulaskor kiköp egy kék pamacsot! Ha sötétbe megyek es a mögöttem lévő fényében nem latom h olyankor füstölne!


akkor az vagy karterszellőztető, vagy szelepszárszimmering lesz. ez utóbbi szokott kikeményedni.



A karterszellőztetőt nagyon egyszerűen le tudod ellenőrízni járó motornál üzemi hőfok elérésekor olajbetöltő sapka le és ha" bután" kezd járni az autó akkor nem azzal van a baj, ha nem változik semmit akkor csere .

VTibi15 Elküldve: 2018-06-21 14:41 Motorolaj

Sziasztok!


Tavaly vásároltam egy e60-ast M54b22-es motorral (2004-es évjárat). Az lenne a kérdésem, hogy mikor megvásároltam az autót és hazahoztam (2000km-t ) jöttem vele hiba nélkül a hátsó lökhárító sem volt olajcseppes semmi. Első olajcsere után Castrol Edge 5w30 Titanium került bele ezután pár száz km-el már láttam a hátsó lökhárítón olaj cseppeket és az olajam kezdett fogyni, kék füst néha szállt. Ekkor egy szerviz segítséget kértem azt mondták cseréljem le 10w40-re és megszűnik (262 E km van az autóban). 10w40-ből is csipegetett a lökhárítón minimális olajcseppek viszont a füstölés teljesen megszűnt. Ekkor a totalcar oldalán láttam egy videóban, hogy karter szellőző szelep gyakori hiba leellenőríztem a motoron és bizony hibás volt. Csere után megszűnt az olajcsipegetés.

Le akarom cserélni az olajat viszont nem tudom milyenre, ugye a gyári LL-04, LL-01 olajok közül melyik lenne a jó választás ( shell, fuchs, liqui) vagy próbáljam meg a Fuchs esetleg Liqui Moly 10w-40 teljes szintetikus olaját esetleg egy prolonggal? Nem tudom mennyire lenne ez káros a motorra jó és ha a gyárira váltanék mennyi esély van arra, hogy a füstölés visszatér? Azzal tisztában vagyok, hogy "olajzabálós" motor, de nem mindegy mennyit. Éves szinten maximum 15 E-km-t megyek. Válaszokat előre is köszönöm !