Viktor_E46 fórum hozzászólásai

Viktor_E46 Elküldve: 2008-04-24 19:32 Turbo

Zotyi30d írta: Sziasztok!

Úgy néz ki megoldódott a töltõnyomás problémám
Valszeg a vákuumszelep szart be.
Ilyet cserélt-e már valaki?
Új v. bontott?Melyik mennyibe kerül?
Köszi


Mindenképp újat vegyél! Én is cseréltem már, nem bírnak állítólag túl sokat, úgyhogy felejtsd el a bontottat! Egyébként az EGR szelepnek is van egy ilyen vákuumpumpája, szerintem cseréld azt is, nekem fordított sorrendben, de kb 2 hónap eltéréssel mindkettõ behalt. Egyébként nem veszélyes összeg kb 20 ropi körül van. Nekem Rhantos szerzett ilyeneket, úgyhogy hívd nyugodtan õt ezügyben!

Viktor_E46 Elküldve: 2008-04-09 15:16 gumi méretekben kéne help

m_attila81 írta: túl nagy

225/40 -18

az kell



amit írtál az 5ösre való


De csak elöl, hátul 255/35 R18 van gyárilag.

Viktor_E46 Elküldve: 2008-03-05 13:54 Elektromos ablak hátul is

singletrack írta: Hi

Jelenleg csak elõl elektromosak az ablak lehúzóim, viszont szeretném ha hátul sem kéne tekergetni...

Alakította már át valaki az övében? Én gyárit szeretnék belerakni, gondoltam ebayrõl, de nem tudom mennyire lenne nehéz beszerelni, bekábelezni... Aki esetleg megcsinálta, meg tudja mondani mit kell csinálni, venni és kb. mennyibe került?

Köszi elõre is!

ui: sztem röhej, hogy egy ilyen kocsiban ez extrafelszerelés volt, még facelift után is... volt aki már ki is röhögött miatta


Szerintem meg a BMW egy vezetõközpontú autó! Nem a hátsó utasok kényelme a lényeg, hanem a sofõré és a vezetés élménye! Vagy te hátra fogsz ülni tekergetni a saját ablakodat? Nem hinném! Ebbõl még szöveget is csinálhatsz magadnak mentegetõzni!

Viktor_E46 Elküldve: 2008-02-22 23:26 Ajánlott chip, beszerelõk

Royal írta:
Viktor_E46 írta: Csak hogy én is szóljak vmit a témához: a boxokról csak annyit, hogy szerintem sem lehet szar az a 2000 Eurós cucc, fõleg ilyen gyártótól, de személyes tapasztalatom nincs.
A hagyományos chippeléssel viszont nagyon vigyázzatok! Legrosszabb esetben lehet, hogy igencsak drága generált kell csinálnotok vmi kókány keze munkája után. Kevésbé rossz esetben nem történik semmi, mert nem hinném, hogy minden kis "varázs garázsban" van olyan komoly cucc, amivel egy BMW-t meg lehet piszkálni. Ezt csak onnan gondolom, hogy aki nekem csinálta - aki állítólag a legjobb az orászágban - mondta, hogy a BMW-k mechanikus úton le vannak védve az ilyen mûtétek ellen. 3 órán át tartott a folyamat, szóval ha valaki azt mondaná, hogy feltolja rá és kész, az kamu. (azalól kivételek a nem face-liftesek, mert azokban ez a védelem még nincs benne). Egyszóval nem olcsó, de megéri, hogy jó legyen a gép.
Itt a srác száma, ha valakit esetleg érdekel: 06-30/902-03-33


Ezt én nem értem.
Pedig feltolják rá, és kész.
Milyen mechanikus védelem?? A vezérlõ elktronikára modosított software-t töltenek rá... egy notebook segítségével. Az egy másik dolog, ha rossz a program....akkor mi történik...


Tehát akkor ez a védelem dolog bõvebben: úgy van megcsinálva a központi vezérlõ egység, hogy ne engedélyezzen semmi ilyen jellegû felülírást. Van benne vmi védelmi áramkör, ezt kell kiiktatni, van rá egy speckó gép, kis tûkkel, ami átalakítja ezt a nyomtatott áramkört. Na amikor ez megvan, akkor feltolja rá és kész. De ezért írtam le a telefonszámot, ha érdekel a dolog, hívd fel a srácot és elmagyarázza pontosan. Érdemes meghallgatni, ha pont chipelés elõtt állsz!

Viktor_E46 Elküldve: 2008-02-22 14:17 Ajánlott chip, beszerelõk

Csak hogy én is szóljak vmit a témához: a boxokról csak annyit, hogy szerintem sem lehet szar az a 2000 Eurós cucc, fõleg ilyen gyártótól, de személyes tapasztalatom nincs.
A hagyományos chippeléssel viszont nagyon vigyázzatok! Legrosszabb esetben lehet, hogy igencsak drága generált kell csinálnotok vmi kókány keze munkája után. Kevésbé rossz esetben nem történik semmi, mert nem hinném, hogy minden kis "varázs garázsban" van olyan komoly cucc, amivel egy BMW-t meg lehet piszkálni. Ezt csak onnan gondolom, hogy aki nekem csinálta - aki állítólag a legjobb az orászágban - mondta, hogy a BMW-k mechanikus úton le vannak védve az ilyen mûtétek ellen. 3 órán át tartott a folyamat, szóval ha valaki azt mondaná, hogy feltolja rá és kész, az kamu. (azalól kivételek a nem face-liftesek, mert azokban ez a védelem még nincs benne). Egyszóval nem olcsó, de megéri, hogy jó legyen a gép.
Itt a srác száma, ha valakit esetleg érdekel: 06-30/902-03-33

Viktor_E46 Elküldve: 2007-12-07 14:20 Benzin VS Dízel

peetie írta: Van egy elméletem, hogy miért van több baj a dízelekkel, de nem tudom mennyire állja meg a helyét. Vesszük ugyanis itthon a 20d-ket, amiknek a 90%a németbõl behozott, 3-4 év alatt beletoltak 200e km-t, majd eladják. Mi meg megvesszük 78ezer km-el, és csodálkozunk hogy mennyi baja van...És még ha az a 200e mondjuk 300e, amit csak 150-re tekertek vissza, akkor még érthetõbb... Aki pedig kint benyásat vesz az gondolom nem jár vele annyit, mert akkor dízelt venne az is Tehát benyásokban kevés km kis hiba, dízel sok km, sok hiba


És ez így is van! Valószínüleg csak az vesz kint benzinest, aki csak hobbyautónak használja hétvégente. Aki belepakol évi 30-50ezer km-t, az tutira dieselt vesz. Tehát ha a benzinesekbe is annyi km lenne, mint a dieselekben, ugyanannyi bajuk lenne, ha nem több! Egyébként egyik haveromnak van egy 320Ci, amin azért látszik, hogy volt azért hajszolva már eddig, na õ simán szív vele annyit, mint én a diesellel.

Viktor_E46 Elküldve: 2007-12-05 13:47 Csinált már valakivel ilyet a gépe?

paci írta: Félreértettél! Én egy 15 éves 1.3 Gti-rõl beszélek, ami tényleg legyorsulja a legtöbb BMW-t amik jelenleg az utakon vannak..korábban, egy másik topicban már említettem, hogy sikerült összeakadnom egy ilyennel. Azért jártam utána, onnan tudom, hogy mit tud.

http://www.hasznaltauto.hu/ker...width=1024


Ha az enyém nem beteg, akkor azért ezt kötve hinném! Azért van olyan dolog is a világon, hogy nyomaték! Mennyi lehet ebben a Gti 1.3-ban? 100 Nm? Egyébéként sem hiszem el ezt az adatot, amit a Suzukiról írnak. Annyi az okom erre, hogy a BMW elõtt Hondáim voltak, elõször egy VTI Civic 160 le-vel, az gyorsult 7.8. at, utána egy Integra 190 le, az pedig 6.7-et. Ugyanaz a DOHC 16V változó szelepvezérléssel, mint a Suzukiban, csak azt tudni kell, hogy ezt a technikát Suzuki a Hondától koppintotta, szóval szerintem kamu. Nem hinném, hogy ez ennyire jól sikerülhetett volna nekik.
Ezen kívül hogy is volt azzal a 170 lóval? Az enyém chippel 190ló és 400 Nm! Szóval én is kíváncsi lennék egy barátságos versenyen belül, hogy mit ér ez a híres chip, amit nekem rátoltak.

Egyébként a Suzuki-fóbiám onnan ered, hogy eddig életemben 4X volt részem kisebb-nagyobb balesetekben, sosem az én hibámból, és ebbõl 3X Suzukis jött nekem!

Viktor_E46 Elküldve: 2007-12-04 14:06 Csinált már valakivel ilyet a gépe?

paci írta:
ricsimeister írta:
paci írta: a dizzel felfujja magát az emelkedõn...

Nem... csak elveri a 20i-t


mérnemmegyünkkiahóra?


Tök igazad van! Hát akkor tavaszra már aztán tényleg össze kéne hozni azt a bizonyos Tököli találkozót. Ott aztán eldönthetné mindenki, hogy benzines vagy diesel.

Egyébként visszatérve az eredeti témához: nem én váltottam vissza, hanem a Suzikis. Ilyen mûveletet egyébként nem is ismer a kocsim. Ha nem lenne baja, szerintetek lett volna bármi esélye is!? Egy 1.3 benzin Suzuki egy 2.0-es chippes diesel BMW ellen? Ezért voltam idegbeteg, nem másért!

Viktor_E46 Elküldve: 2007-12-03 15:05 Csinált már valakivel ilyet a gépe?

csu2 írta: Sziasztok!

Off leszek.Bocsánat.Jókat derültem már ne is haragudj Viktor_E46, az eseteden. Ne érts félre, sajnálom, hogy beteg az autód! Inkább a szuzukis dolgon vigyorogtam. Elõre leszögezem, semmiféle szuzuki nincs a családban, nem volt, nem is lesz. Valahogy sosem értettem meg azt a vezetési mentalitást amit bemutattál. Teljesen mindegy, hogy milyen technikai, vezetéstechnikai (kivétel a nem becsületes, leszorítós, aljas vezetéssel) okokból, ha valaki alulmarad egy hajtás küzdelemben, utána, nem tudom miért kell ráhajtani, letolni, ledudálni, levillogni, beinteni stb. Az elsõ lehetõségnél el kell mellette menni, hogy beforduljon a tükre, ennyi. Ettõl hívnak kollektíven mindenkit köcsög bmw-snek. Én is leállok néha egyszer egyszer szuzukikkal versenyezni, hagyom örülni õket. Nekik is jár. (persze az már más kérdés, mikor életveszélyes vezetési technikát mutat be az ellenfél - inkább elengedem) De vannak köztük is eredeti arcok, akik ugyanugy élvezkednek mint mi mindannyian, nekik ugyanaz a szuzuki, mint nekünk a bmw... Tudom, ha csak el akarnánk jutni A-ból B-be, megelégedtünk volna mindannyian egy szuzukival is, de mivel nem, ezért van bmw-nk. Ismerjük az autó ezer arcát, mibe kerül az alakatrész, mennyi baj van vele, mennyire szeretik mostanában elkötni, mennyire jó vezetni, milyen öröm, ha rendesen megy, milyen ha utánnadnéznek az utcán. stb. Vállaltuk mindezt. Tudjuk, hogy erõt, felsõbbrendûséget, méltóságot, félelmet sugároz és van benne kraft. Ezért szeretjük. Ehhez méltóan kéne viselkedni, fõleg az utakon. Bocs, hogy beszóltam!


Semmi para, hogy beszóltál, valahol teljesen igazad van.
Én persze indulatosabb vagyok annál, minthogy nem ezt tettem volna, de gondolom van még jópár hasonló társam itt a fórumon. Dehát különbözõek vagyunk és ez a jó! Azért örülök, hogy tetszett a sztori!
A lényeg, hogy én is a légtömegmérõre gondoltam, szerencsére hever is pont 1 a polcomon, úgyhogy holnap, ha lesz végre egy szabad negyed órám, akkor be is dobom, aztán majd kiderül!

Viktor_E46 Elküldve: 2007-12-02 15:22 Csinált már valakivel ilyet a gépe?

Szevesztok!

Ha valakivel történt már ilyesmi, akkor megköszönném, ha beavatna, hogy mi lehet már megint a kocsimmal!
Elõször is már egy ideje észrevettem, hogy nem mindig úgy megy a gép, mint ahogy kéne. Gázadáskor szokta csinálni, hogy nem húz egészen úgy, mint ahogy az illene, utána egyszercsak nagy füst (egyébként 2002-es 20d) és megindul rendesen. Közben vmi nyikorog, de az nem tuti, hogy összefügg, mert vmelyik szíj eléggé odavan, akár lehet az is. Tippeltünk arra, hogy az üzemanyagellátásban lehet vmi hiba, de nem nagyon feszegettük a kérdést, mert a másik kocsimat lerongyolta egy barom, úgyhogy mindig használnom kell a kis BMW-met, ezért nem tudom lerakni egy napra sem, hogy nyugodtan szétszedhessük.
Na szóval viszont amit ma csinált, hát az már gáz volt, de nagyon!!! Életem egyik legmegalázóbb élményét éltem át miatta!! A szitu a következõ volt: 10%-os emelkedõ, 3 sáv (fel 2, le 1), mentem felfele, padlóztam neki, mert siettem is, meghát azért élveztem is. Külsõ sávban "tuning" Suzuki vánszorgott 100-al. Itt jön a lényeg: pont amikor közeledtem ahhoz a fostaligához, éreztem, hogy megy el a kocsimból az erõ, a fogyasztásmérõ visszaesett 10l-re, és bárhogy rugdostam a gázt, nem indult meg. Tehát pont amikor melléértem, addigra már én is csak 100-al vánszorogtam. A köcsög meg átnéz, vigyorog, visszapakol egyet, hallottam, hogy majdnem kihullik abból a szarból a motor, de ezért szépen lassan kb 110-el elkezdett ellépni! Én meg kb csak annyit tudtam csinálni, hogy bemutattam neki, rugdostam a gázt, de semmi, "ellépett", "lenyomott". Utána persze amikor vége lett az emelkedõnek, akkor minden kanyarban toltam le az útról, dudáltam rá, meg villogtam, de aztán egynesben megint semmi esélyem nem volt. A vicc az, hogy utána, amikor elkanyarodott elõlem, megint jó lett a kocsi. Hasonlót egyébként csinált már, de ennyire és ilyen gáz szituban még nem!!
Szóval vkinek vmi tipp?? Vmi szenzoros történet esetleg? Help me please!!!

Viktor_E46 Elküldve: 2007-11-21 16:43 320d alapjáraton nagyon remeg

Bocs, hogy így eltûntem, csak nem nagyon volt idõm gép elé ülni.
Elõször, mint ahogy mondtam, az a forrásom már elapadt, ahonnan azokat anno tudtam.
Esetleg próbáld meg e-bayen, ott is szoktak lenni!
Rhantos pedig szintén clubtag, próbálj neki PÜ-t írni, ha nem megy, akkor szívesen megadom a számát, ha gondolod!

Viktor_E46 Elküldve: 2007-11-17 21:05 Érdekes hiba...:(

Szili írta: Nem tudom,de érdekes. Valamikor jó ,aztán megint szarakodik. Most volt mûszakin,elvileg jó rajta minden. Ha esetleg beragad mi okozhatja? 30 ezer km. -ert gurult a tárcsákkal, a fék jól fog.


Szorul a fékmunkahengered! Egyszerûen berohadt, talán vmelyik tömítés adta meg magát. Nekem a jobb elsõ fogott be mindig, kb 2-3 ezer Ft hozzá a javítószett.

Viktor_E46 Elküldve: 2007-11-17 21:00 320d alapjáraton nagyon remeg

Senkit nem akarok elkeseríteni, de szerintem a csúcsok lesznek a hibásak. Nekem is volt ugyanez a problémám, füst az nekem sem volt, csak a remegés és a túlfogyasztás.
De azért kérdezzétek meg Rhantos kollégát is a dologról! Fõleg az ára miatt, mert az a 30 ropi egy kicsit húzósnak tûnik nekem. Én anno 20-ért vettem darabját a zsír új csúcsoknak.

Viktor_E46 Elküldve: 2007-10-29 15:32 ELLOPTÁK!!!

Elõször is õszinte részvétem!
Az ilyen embereknek levágnám mindkét kezét, aztán utána lopkodja el más autóját!!!
Jól láttam, hogy azt írtad, hogy volt benne váltózár? De akkor hogyan tudták elvinni!? Hol szereltetted be?

Viktor_E46 Elküldve: 2007-10-19 17:13 Hallott már valaki ilyen hibáról?

saca írta: Sziasztok!

Több problémával kapcsolatban kérnék segítséghet Tõletek.
2001 320d
1, Légzsákvisszajelzõ kigyulladt?
Csatlakozók rendben, mégis világít.
2, Nincs erõ az autóban, 140 km/h-nál 3000.es fordulatnál nem megy feljebb de ez ingadozik , mert egyszercsak meggondolja magát és újra húz rendesen.
Dugulásra gondoltam, légszûrõ, gázolajszûrõ (motortérben) lett cserélve.

Valakinek ötlete?

Elõre is köszi.


A másokik kérdésedre szerintem több lehetséges válasz is lehet, nézesd meg!
Elõször is lehet légtömegmérõ, nekem pont van egy feleslegbe, 50 ropiért a tiéd.
De azért ne kapkodd el a dolgot, mert nekem így maradt meg, mivel megvettem, amikor nekem is ugyanezt csinálta, aztán meg kiderült, hogy az AGR szelepet vezérlõ vákumszivattyú adta meg magát.