YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-04-17 19:02 Valaki segítsen

hancurozo írta:
YELLOW írta: oszt most minek lovagolsz ezen? nem én találtam ki. opel szervízes mondta, elég komoly cucc volt nála. én annyira kadett-be nem mentem bele.
az, hogy egy BMW oldalon leírok valamit, ami nem feltétlen valós egy kadett-ről, az miért kötekedésre való ok? érdekel valakit ezen az odlalon? nem hiszem. én elírtam, mert nekem ezt mondták.
az meg valóban igaz volt, hogy akksi levétel után elég érdekesen ment, kb 10-20 km után tért magához. de mondom ne legyen már ez téma BMW-s oldalon.
a lényeg, hogy az újak tanulnak.


Igen tanulnak az újak. Hülyeségeket! Lehet, hogy nem szándékos tőled, csak naiv vagy és mindet elhiszel. (az átverős/lehúzós szerelők álma) Milyen komoly cucc, mikor elég egy diagnózis kulcs (ami összezár 2 érintkezőt, és a motor hibalámpát használva "villogja" ki a hiba kódját. kevés szerelő vette meg az opel hibaolvasó készülékét) De igazad van, maradjunk a BMW-nél. Melyik motor tanul a BMW-nél? És hogyan?


figyi a kadettnál a motortérben vót egy csati, ilyen ovális tégla alakú. lehet az a 10 pin-es. oda dugta rá a kb notepad méretű cuccot. ez vagy olyan 2000-2001 környékén volt. amire emlékeztem azt mondtam csak.

az autómata váltó nem tanul? a motor miért ne tudna, mármint az elektronika. én ezt annyira nem tudom, nem is állítottam, de beálllított előre mentett setup-ok csak vannak benne, aztán a bemért jelekből tudja mikor melyik kell. tudom lehet csak én gondolom, de a technika engedné ezt és ezt meg lehet csak a gyáriak tudják, hogy pontosan mi van az agyban.

YELLOW Elküldve: 2012-04-17 18:56 Társalgó

ZoliE36Compact írta:

hát asszem most én is lejáratom magam. almás telőm van. és imádom. egy nem telefon hanem zsebszámítógép amivel mellékesen telefonálni is lehet...legyet h azé letté jeló mer irigy vagy kicsit?


hidd el, ha valamit irigyelek, azt mondani fogom. a hivatalos becenevem yellowbiker volt. találd ki miért. aztán a haverok rövidítettek. ennek kb 13 éve.
nekem oszt nyóc miylen telója van bárkinek, én telefonálni is alig telefonálok
én csak vicces kötekedésből írtam.
de nekem tényleg nem kellene iphone. inkább egy galaxy s II. bár azt sem hazsnálnám több mindenre, mint a jelenlegit. ezt a bladet is csak azé vettem, mer a nokijában haldoklott az akksi, ami drágább lett volna, mint a telefon. aztán asszonynak volt ilyen aranykártyás lehetőség.
jah egy M3-é irigy is lennék azt hiszem sok mindent megtennék érte

YELLOW Elküldve: 2012-04-17 18:45 Valaki segítsen

hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Létezik olyan, hogy motor betanítás?


a motor mindig tanúl. nekünk a 90-es évjáratú kadett-unk is olyan volt. ha levetted az akksit, utána újtra tanult. intervallumot nem tudok, de a vezető stílusához igazolódik. a mostani autók, menet közben is tanulnak. pl aki fordulatszegényesen közlekedik, és hírtelen menni akarna, akkor meg fog lepődni, mert nem akar majd menni, vagyis tétovázni fog. de ha sűrűbben jár úgy, akkor rugalmasabb lesz. azt mondják ellustul az autó, deközbe csak beáll egy szintre, és ahhoz optimalizálódik, amiben a legtöbbet hazsnálják.

én ilyeneket hallottam. részben alá tudom támasztani.


Ne haragudj, de a kadetten mi a jó ........... tud tanulni? Ez idáig a legnagyobb hülyeség amit itt láttam.


az agya. ugyanis nem karbis kadett, hanem az első F Astra motorja van benne. 1.4i computeres. és volt benne cserélve, diag rá volt rakva, és úgy kellett vele menni, akkor mondta a szaki, hogy akksi levétel után ugyanez van. csak nekünk volt valami gríz, ezé kellett diag.


YELLOW. Szerintem ne folytasd, mert csak magadnak ártasz. Milyen agya? Van benne memória? Nem csak az érzékelők adatai szerint a beállított értékekre állítja a motort? Melyik rendszer volt? Multec CFI, Bosch LE Jetronik, L3 Jetronik, Bosch Motronic ML4.1, M1.5, 2.5? Csak ezekkel volt szerelve. Ezek nem tanulnak.


oszt most minek lovagolsz ezen? nem én találtam ki. opel szervízes mondta, elég komoly cucc volt nála. én annyira kadett-be nem mentem bele.
az, hogy egy BMW oldalon leírok valamit, ami nem feltétlen valós egy kadett-ről, az miért kötekedésre való ok? érdekel valakit ezen az odlalon? nem hiszem. én elírtam, mert nekem ezt mondták.
az meg valóban igaz volt, hogy akksi levétel után elég érdekesen ment, kb 10-20 km után tért magához. de mondom ne legyen már ez téma BMW-s oldalon.
a lényeg, hogy az újak tanulnak.

YELLOW Elküldve: 2012-04-17 18:15 AUX

jons írta:
Maistro írta: Nekem van mode gomb rálehet kötni aux-ot és ha igen hogyan ???


http://www.diymybmw.com/e46/aux-input-cable/





de nem fog menni, mert régi verziós.

YELLOW Elküldve: 2012-04-17 18:14 Valaki segítsen

hancurozo írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Létezik olyan, hogy motor betanítás?


a motor mindig tanúl. nekünk a 90-es évjáratú kadett-unk is olyan volt. ha levetted az akksit, utána újtra tanult. intervallumot nem tudok, de a vezető stílusához igazolódik. a mostani autók, menet közben is tanulnak. pl aki fordulatszegényesen közlekedik, és hírtelen menni akarna, akkor meg fog lepődni, mert nem akar majd menni, vagyis tétovázni fog. de ha sűrűbben jár úgy, akkor rugalmasabb lesz. azt mondják ellustul az autó, deközbe csak beáll egy szintre, és ahhoz optimalizálódik, amiben a legtöbbet hazsnálják.

én ilyeneket hallottam. részben alá tudom támasztani.


Ne haragudj, de a kadetten mi a jó ........... tud tanulni? Ez idáig a legnagyobb hülyeség amit itt láttam.


az agya. ugyanis nem karbis kadett, hanem az első F Astra motorja van benne. 1.4i computeres. és volt benne cserélve, diag rá volt rakva, és úgy kellett vele menni, akkor mondta a szaki, hogy akksi levétel után ugyanez van. csak nekünk volt valami gríz, ezé kellett diag.

YELLOW Elküldve: 2012-04-17 16:25 AUX

Maistro írta: Nekem van mode gomb rálehet kötni aux-ot és ha igen hogyan ???



nekem is van MODE gomb mégsem megy. sajnos túl régi a fejegység. ha tudsz szerezni olyan 2004-es évjáratból valót, akkor menni fog az tutti.

YELLOW Elküldve: 2012-04-17 16:24 Társalgó

gampetibor írta:
YELLOW írta:
ezzel feltétlen el kellett hencegni almás teló... státusz szimbólum csak, mint a BMW
akkor most felmerül benenm a kérdés: ZTE Blade-ről is fogom tudni? vagy dobjam ki és vegyek almás telót? mert az almás teló az überkirályságcsászáristenségmindenható?
azé is benzinkúton veszem meg

amúgy én asszony jóvoltából 17ezerért vettem a Blade-et és olyan okos lett, mint egy 100ezer ft-os teló. nah ez van. éljenek a feltörekvő kínaiak! nem mintha mást nem ott gyártanának. de ez legalább echte kínai és válallják is. azaz jobb!


Te beszélsz státusz szimbolumokról? én használom. Te vagy a leggazdagabb közöttünk mert tartasz otthon egy bajort dísznek hogy ne legyen üres a garázs...
ja és most aztán jól kicseszel velem hogy kuton veszed az ematricát



csak azé sem jampizok, hogy telóról veszek, meg ugye nekem nem almás teló van. biztos így nem is tok telósan. csak erre írtam.
hát apám is eladta a kadett-ot, oszt a dupla garázs megüresedett egy hellyel. lehet veszek egy másik BMW-t mert tátong a hely.
amúgy igazad van. bocs megtehetem, hogy többet költök az adókra, biztosításra, mint amit elkocsikázok benzint
amúgy nekem tényleg felesleges, vagyis nem, mert amikor menni kell valahova, akkor ez van, apám nem igazán adja ide csak úgy az övét.

YELLOW Elküldve: 2012-04-17 14:32 Társalgó

K_Gergo írta:
YELLOW írta: éljenek a feltörekvő kínaiak!

ja, éljenek

...és ebben nem az az érdekes, hogy a nokia hogy áll a világpiacon, hanem hogy áll át az apple féle modellre: fillérekért rakatja össze a telefont, és orbitális profittal adja el.
ezt a fajta leépítést mondjuk brazíliában nem teszi meg a nokia, mert ott túl nagy összegeket vetne ki rá az állam, ha nem vonna be a cég kellő mértékű helyi munkaerőt; mint piac és mint gyár pedig még így is érdekes/értékes. ezt a fajta törekvést ebben az iparágban nem látom érvényesülni európában...

a szifon meg jó cucc, csak finoman fogalmazva túlárazott.


pont az ára miatt az aami. igazából a vásárlók 85%-a villogásból veszi. BlackBerry telefonok ára is drága túlzottan, igaz nem is magyar piacra készül igazán, és gazdag üzletembereknek szánják. (dolgoztam a BB gyártásában)
A Nokiának egy baja van, hogy már rég fel kellett volna hagyni a szimpijánossal, oszt végre valami értelmest kitalálni.
én azt mondom android a menő, nekem nem hiszem, hogy fog más kellene. sokkal több lehetőség van benne, ezáltal a telefonban is, mint pl az almásban. ha ingyen adnák elfogadnám, vagy egy 20-asért, de többért nem kéne. főleg, hogy sok apple termék szarik be mostanában, talán megérezték, hogy apa elment.

YELLOW Elküldve: 2012-04-17 14:00 Társalgó

gampetibor írta:
Helioport írta:
YELLOW írta:
bmw3 írta:
YELLOW írta: mióta megvettem az autót, azóta nem vettem autópálya matricát. (2007)
milyen lehetőségek vannak?
azt tudom a legkisebb az 1 hetes, amit venni lehet. SMS-es megoldás van még? mondjuk arról régebben olvastam, hogy elég kérdéses téma, volt akinek küldtek büntetést, aztán bizonygatni kellett. bár enkem szimpatikus, mert nem kellene az üveget összeragasztani.

szerk.: olvastam, de nem látok SMS rendeléses dolgot. benzinkutakon lehet még venni matricát?


Az üveget biztos nem kell összeragasztani, mivel már pár éve e-matrica van. Kúton kapsz róla bizonylatot, azt kell magadnál tartani, ennyi az egész. SMS megoldás működik, visszaigazoló üzenetet kapsz, mentsd el, de ott van valami tranzakciós dij is a matrica árán felül.
1 hetes a legkisebb idén január 1-től: 2970 ft


köszi! jól van akkor. megveszem kúton. végre nem kell akkor ragasztani


Én iPhone-ról alkalmazásból veszem évek óta. Soha semmi problémám nem volt vele, van 75 Ft tranzakciós díj, de nem érdekel. Ugyanez napi szinten a parkolás. Probléma nuku.


én is almás teloról küldöm eddig probléma nélkül


ezzel feltétlen el kellett hencegni almás teló... státusz szimbólum csak, mint a BMW
akkor most felmerül benenm a kérdés: ZTE Blade-ről is fogom tudni? vagy dobjam ki és vegyek almás telót? mert az almás teló az überkirályságcsászáristenségmindenható?
azé is benzinkúton veszem meg

amúgy én asszony jóvoltából 17ezerért vettem a Blade-et és olyan okos lett, mint egy 100ezer ft-os teló. nah ez van. éljenek a feltörekvő kínaiak! nem mintha mást nem ott gyártanának. de ez legalább echte kínai és válallják is. azaz jobb!

YELLOW Elküldve: 2012-04-17 11:44 Társalgó

bmw3 írta:
YELLOW írta: mióta megvettem az autót, azóta nem vettem autópálya matricát. (2007)
milyen lehetőségek vannak?
azt tudom a legkisebb az 1 hetes, amit venni lehet. SMS-es megoldás van még? mondjuk arról régebben olvastam, hogy elég kérdéses téma, volt akinek küldtek büntetést, aztán bizonygatni kellett. bár enkem szimpatikus, mert nem kellene az üveget összeragasztani.

szerk.: olvastam, de nem látok SMS rendeléses dolgot. benzinkutakon lehet még venni matricát?


Az üveget biztos nem kell összeragasztani, mivel már pár éve e-matrica van. Kúton kapsz róla bizonylatot, azt kell magadnál tartani, ennyi az egész. SMS megoldás működik, visszaigazoló üzenetet kapsz, mentsd el, de ott van valami tranzakciós dij is a matrica árán felül.
1 hetes a legkisebb idén január 1-től: 2970 ft


köszi! jól van akkor. megveszem kúton. végre nem kell akkor ragasztani

YELLOW Elküldve: 2012-04-17 10:45 Társalgó

mióta megvettem az autót, azóta nem vettem autópálya matricát. (2007)
milyen lehetőségek vannak?
azt tudom a legkisebb az 1 hetes, amit venni lehet. SMS-es megoldás van még? mondjuk arról régebben olvastam, hogy elég kérdéses téma, volt akinek küldtek büntetést, aztán bizonygatni kellett. bár enkem szimpatikus, mert nem kellene az üveget összeragasztani.

szerk.: olvastam, de nem látok SMS rendeléses dolgot. benzinkutakon lehet még venni matricát?

YELLOW Elküldve: 2012-04-17 09:45 Valaki segítsen

bbubbuka írta: Én arra gondoltam srácok, hogy bmw-s diaggal kell valamit beállítani a motoromon. Azt mondta a szerelőm, valamit a valvectronicnál és ő úgy mondta, hogy be kell tanítani a motort..
Csak furcsállom mert ilyet még nem hallottam.


jah valamit lehet kell, asszem pont az van a számlán rajta. valami DME tökömtudja...
nah várj lemegyek megnézem.

szerk.:áhh ebből nem derül ki. csak azt írja, hogy a DME lámpafény, gondolom a hiba miatt.

YELLOW Elküldve: 2012-04-17 09:01 Valaki segítsen

bbubbuka írta: Létezik olyan, hogy motor betanítás?


a motor mindig tanúl. nekünk a 90-es évjáratú kadett-unk is olyan volt. ha levetted az akksit, utána újtra tanult. intervallumot nem tudok, de a vezető stílusához igazolódik. a mostani autók, menet közben is tanulnak. pl aki fordulatszegényesen közlekedik, és hírtelen menni akarna, akkor meg fog lepődni, mert nem akar majd menni, vagyis tétovázni fog. de ha sűrűbben jár úgy, akkor rugalmasabb lesz. azt mondják ellustul az autó, deközbe csak beáll egy szintre, és ahhoz optimalizálódik, amiben a legtöbbet hazsnálják.

én ilyeneket hallottam. részben alá tudom támasztani.

YELLOW Elküldve: 2012-04-16 12:44 Fóliázás

Coyote írta: A csekély kémiai-fizikai tudásom szerint a fólia (és napszemüveg) hő- és UV védő hatékonyságát a réteg fémtartalma határozza meg - átlátszó fém viszont nincs.

A fóliák és napszemüvegek nem azért sötétek, mert jól néznek ki.


a napszemüveg azért sötét, hogy a pupilládat ne terhelje, illetve könnyebben láss benen vakító napsütésben. de mivel kitágul iylenkor a pupilla, ezért kell rá az UV védelem.
a fóliában és pl a focus szélvédőjében fém háló van. szokni kell mert néha hülyén csillanmeg a fény rajta. persze nem balesetveszélyes, csak szokni kell.

YELLOW Elküldve: 2012-04-16 11:58 Fóliázás

Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
Helioport írta: Tegnap kértem a thomy fóliától ajánlatot szélvédő kivételével az összes üvegre. A hátsó szélvédő fóliázása legális, ha van jobb oldali tükör. A bal és jobb elsőre biztonságit kértem. Nem cél a teljes sötétség, inkább a hővédelem a lényeg. Kíváncsi vagyok az ajánlatra.


Azt vágod, hogy ez már illegál ugye? Ahogy Sansz és Yellow is írta az előbb.

A hővédelem ugyanis nem létezik színezés nélkül, az első ablakok meg GYÁRILAG a határértékig vannak színezve, vagyis bármit raksz rá, az csak akkor lehet legális, ha teljesen átlátszó (ami legfeljebb biztonságos lehet, de hővédő nem).

Amúgy nem is értem ezt a nagy hővédő fóliázást, olyan frankón mennek a légkondik ezekben a gépekben, hogy 2 perc alatt lehűl az utastér... az UV védelmet meg valamennyire a gyári színezés is biztosítja.


van átlátszó hővédő. a gond nem ez. egy áttetsző fólia is szűr annyit, ami a szinezett üveget határérték alá viszi. igazából nem kötnek bele, főleg, hogy nehéz észrevenni. van aki szinte korom feketével jár mégsem kötnek bele, bár gratulálok nagy szerencséje van az ilyennek. meg valami tűrés biztos van szerintem.


az átlátszó hővédő az full kamu Nem az ablakon levő hőtől kell a védelem, hanem az áthatoló sugaraktól, az meg csak színezéssel lehetséges.

A kettővel ezelőtti autóm full fekete fóliás volt elöl is, de amellett, hogy b@szott jól nézett ki, el kell ismernem, sötétedés után lószart sem láttam ki a jobb elsőn... sosem büntettek miatta, igaz volt annyi eszem, hogy amikor a rendőr leintett, előbb az ablakot húztam le, utána lassítottam A műszakit meg okosban lehozták nekem, nem tudom, hogy ilyen létezik-e még.


mért lenne kamu? azt hiszed azé mer valami sötét, akkor szűr? vanank sima átlátszó szemüvegk, full UV védelemmel, mert sugárzás mindig van. nem a fény miatt melegszik valamit. a nem látható sugarakat kell visszaverni, szűrni. az meg nem a sötétségtől függ. most konkrétan nem tudom a technikáját, de pl az újabb focus-ba vezették be előszőr, a szélvédőbe is. ugye átlátsző, mégis szűr, nem melegszik a beltér úgy. valami fémhálós technika húzódik az üvegben. úgy kell elképzelni, mint a panelek erkélyének a drótos üvegeit. ha jól tudom van ezeknek komoylabb változata, ahol fesz, meg a vékony szálakba. a pontos technikáját nem tom, de a fólia is ilyen csak fesz. nélkül.