YELLOW Elküldve: 2012-04-17 19:02 Valaki segítsen
hancurozo írta:YELLOW írta: oszt most minek lovagolsz ezen? nem én találtam ki. opel szervízes mondta, elég komoly cucc volt nála. én annyira kadett-be nem mentem bele.
az, hogy egy BMW oldalon leírok valamit, ami nem feltétlen valós egy kadett-ről, az miért kötekedésre való ok? érdekel valakit ezen az odlalon? nem hiszem. én elírtam, mert nekem ezt mondták.
az meg valóban igaz volt, hogy akksi levétel után elég érdekesen ment, kb 10-20 km után tért magához. de mondom ne legyen már ez téma BMW-s oldalon.
a lényeg, hogy az újak tanulnak.
Igen tanulnak az újak. Hülyeségeket! Lehet, hogy nem szándékos tőled, csak naiv vagy és mindet elhiszel. (az átverős/lehúzós szerelők álma) Milyen komoly cucc, mikor elég egy diagnózis kulcs (ami összezár 2 érintkezőt, és a motor hibalámpát használva "villogja" ki a hiba kódját. kevés szerelő vette meg az opel hibaolvasó készülékét) De igazad van, maradjunk a BMW-nél. Melyik motor tanul a BMW-nél? És hogyan?
figyi a kadettnál a motortérben vót egy csati, ilyen ovális tégla alakú. lehet az a 10 pin-es. oda dugta rá a kb notepad méretű cuccot. ez vagy olyan 2000-2001 környékén volt. amire emlékeztem azt mondtam csak.
az autómata váltó nem tanul? a motor miért ne tudna, mármint az elektronika. én ezt annyira nem tudom, nem is állítottam, de beálllított előre mentett setup-ok csak vannak benne, aztán a bemért jelekből tudja mikor melyik kell. tudom lehet csak én gondolom, de a technika engedné ezt és ezt meg lehet csak a gyáriak tudják, hogy pontosan mi van az agyban.