YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-06-15 08:02 Társalgó

érdeklődnék!

július 8-9-10 Tiszafüreden Halasnapok lesznek. akik a közelében laknak és nem terveztek mást, volna kedvük ilyen kis baráti találkában résztvenni? ha úgy van, akkor szállásban tudok segíteni. van szabadsrtand, lehet sütni-főzni, lesznek programok, gyerekeknek is.

ha valakit érdekel, akkor itt vagy privátban jelezze már, hogy milyen formában érdekelné!

YELLOW Elküldve: 2011-06-14 20:33 A BMW vezetése - hasznos tanácsok

K_Gergo írta:
YELLOW írta: ha nem számítana a kinézet és családi pl kombiné BMW-m lenne, akkor előlre hátra 205-öst tennék 1.6-tól 20d-ig. de mivel számít a kinézet így együttélek vele.

sajnos az enyém nem megy úgy, mint a te egynyolcas 1.6-osod, kénytelen vagyok kibírni a mankókerekeket...


ezt mire írod?

YELLOW Elküldve: 2011-06-14 18:33 Műszaki vizsga

először is olyanok írjanak, akiknek mostanában volt műszaki vizsga, illetve tudnak konkrétumokat a dolog menetéről.

jövőhónap eleje felé lesz esedékes és ma voltam bejentkezni. 22ezer lenne a műszaki.
ám azt mondta a csávó mikor meglátta, hogy ültetve van az autó, hogy arra hiába szereznék papírt, mert hogy nincs papír. mondom akkor elvileg nem lehet ültetve az autó? azt mondja nem. majd úgy fotózzák, hogy ne lehessen észrevenni. ezt valahogy nem értem/nem hiszem. az az érzésem, hogy plussz lóvéval akarnak csak lehúzni. én úgy tudom mind kipufra, ültetésre ilyenkre van papír, amit elfogadnak, pl mint a TÜV.
korábban ami volt 2 műszakin, sosem volt semmivel, de ugye idén megint van változás.
persze helyileg vagy a közelben érdeklődök még, hogy smint... mert egyszerűen vannak olyan eltérésű autók, amiket seemmipénzért nem engednének át. gondolom azoktól sem kérnek sokkal több plusz lóvét. az autóm műszakilag teljesen jó, azokhoz a szedett-vetett tákolmányokhoz képest, amik vannak az utakon. akkor azokkal mi a helyzet?

YELLOW Elküldve: 2011-06-14 12:54 A BMW vezetése - hasznos tanácsok

Coyote írta:

Az enyém itt van, ez is ET47. Most akkor mi van? A BMW gyárilag elmérte Elvileg a 225/45 R17 a jóváhagyott méret rá.


szerintem ne rágódj ezen. 3 dolgot tehetsz.

1. elfogadod
2. elviszed futóműállításra, de lehet rosszabb lesz, ha nem értenek hozzá, ha nem nyalja a gumi szélét akkor is felesleges
3. teszel fel 4db mankó pótkereket

YELLOW Elküldve: 2011-06-14 11:59 Hírek itt is...

Jön az új 3-as

http://www.autonavigator.hu/au...ilag_hirei


szerk.: V6-os az M3-asba... 3 hengeres dízel...

YELLOW Elküldve: 2011-06-14 11:56 A BMW vezetése - hasznos tanácsok

Robinson írta:
Jólvan, szépek vagytok, csak nehogy engem kapjatok el szemből mikor kiugrik akzeketekből a kormány mert olyan csecse a gumi

Nekem gyári felni, gyári méretű gumi, és semmi húzása nincsen, és még szép is. Ennyi.
Gagyixenont raktatok már be?


nem foglak szemből elkapni, hisz rutinból kerülöm a hüléket (remélem érted a tréfát)

nem is tudom kijárt 19-es kerekeken (ami nem gyári) a többit ne is említsem...

amúgy a gagyi xenon nem is rossz ötlet, veszem is a forrasztópákót aztán összedobok valami trobi feeling-et. nekem gyári xenon sem kell, nemhogy gagyi.
viszont van helyette kékes tompított H7-em, ami amúgy nagyon világos sárga, és 900/pár volt, és totál meg vagyok elégedve vele.

jujj nem is mondtam tegnap igazoltattak /megállítottak 3 év után újra. megnézték a papert, meg a rendszámot és csókolom. biztos keresnek valakit, de nem én voltam az

YELLOW Elküldve: 2011-06-14 10:36 A BMW vezetése - hasznos tanácsok

Coyote írta:
YELLOW írta:
K_Gergo írta:
Coyote írta: Köszi! A nyomásra ránézek (sztem több, mint 2,2 az elsőkben). Ahogy látom, előre a 205 teljesen jó, csak efelett kezdhet húzni a gumi...

az előző garnitúra 225-245-ös volt, az tényleg szivatás ezekre az utakra, még 17-es felnikkel is.


nekem ez a szett van. futómű jó, mert egyik sem kopik félre. a 205-ös gumi a határ, persze csak E46-nál. ugyanis a nyomtáv nagyban befolyásoló tényező. ha a gyári ET-jű felnire raknék (ET47) 225-ös gumit az enyém se húzna, vagy ha mondjuk ET35-re akkor sem. Pont a kettő között vagyok. sok mindentől függ, nem kell feltétlen futóműre fogni. ha a futómű a ludas az úgyis kiderül.



Van valamilyen lehetőségem megtartani a széles gumikat, és megúszni ezt a veszélyes húzást? Gyári felnim van, Styling 44-es... feltételeztem, hogy a felni ET-je nem lehet probléma.
Márpedig 205-ös gumikat nem szeretnék feltenni, mégiscsak BMW Esetleg az segíthet, ha elöl elviselem a 205-öseket, de hátul marad a 225/45? Úgy érzem mintha az elejét vinné, nem a hátulját.

Mondjuk az nem néz ki szarul, hogy 205/50 R17 elöl, és 225/45 R17 hátul? Így hátul meglenne a szélesség, de nagyjából egyforma magasak lennének a gumik.



már többször leírtam máshol, hogy gumi szélességét optikailag nagyban befolyásolja a mintázat kinézete. pl nekem a V minták miatt keskenyebbnek tűnik, mint fater 205-ös gumijai. nekem is számít a kinézet, ezért van 225/245 fent, max 215/235 esetleg 215/245 variációra váltanék, de csak a nyomvájúk miatt. mivel túl sokat azért nem közlekedek főleg nem nyomvájús utakon, így aztán kibírom. az út lejtések meg tudják vinni oldalra az autót ez tény. de megszokás kérdése. én amikor megvettem, akkor 195-ös téli volt rajta. tavasszal mikor rakattam fel a nyárit, úgy mexartam, hogy mentem is vissza, hogy hé valamit elbaxtak, mert húz az autó mint állat. első kérdése rögtön az út lejtése volt. a gumistók kijövet pont lejtős tehát 100m után fordultam is vissza. ez velejár. akinek nem húz a 225, akkor annak vagy gyári ET-jű a felnije, vagy sokkal szélesebb.
a nyomvájú is akkor vissza az autót, amikor a két oldal pont a nyomvájú peremén megy, és hol egyikbe, hol másikba menne bele.
én már megszoktam. ha nem számítana a kinézet és családi pl kombiné BMW-m lenne, akkor előlre hátra 205-öst tennék 1.6-tól 20d-ig. de mivel számít a kinézet így együttélek vele.

YELLOW Elküldve: 2011-06-14 07:27 Hidegindítás - diesel

barbrady írta:
Azt elfelejtettem írni, hogy minél kevesebb üzemanyag van a tankban, annál nehezebben indul.


ez mondjuk tipikus jele az AC hibának, hogy lassan vége lesz. van egy ismerősöm igaz OFF autónál, de egyszerűen 20 liter alatt nem indult be az autó. nála nagyobb AC kellett bele, mert ugye megnövekedett az autó teljesítménye kb a felével, és a kisebb AC már nem tudta olyan nyomással dolgozni az anyagot, ahogy arra igény volt, már indításnál sem.

YELLOW Elküldve: 2011-06-14 07:23 A BMW vezetése - hasznos tanácsok

K_Gergo írta:
Coyote írta: Köszi! A nyomásra ránézek (sztem több, mint 2,2 az elsőkben). Ahogy látom, előre a 205 teljesen jó, csak efelett kezdhet húzni a gumi...

az előző garnitúra 225-245-ös volt, az tényleg szivatás ezekre az utakra, még 17-es felnikkel is.


nekem ez a szett van. futómű jó, mert egyik sem kopik félre. a 205-ös gumi a határ, persze csak E46-nál. ugyanis a nyomtáv nagyban befolyásoló tényező. ha a gyári ET-jű felnire raknék (ET47) 225-ös gumit az enyém se húzna, vagy ha mondjuk ET35-re akkor sem. Pont a kettő között vagyok. sok mindentől függ, nem kell feltétlen futóműre fogni. ha a futómű a ludas az úgyis kiderül.

YELLOW Elküldve: 2011-06-13 20:42 A BMW vezetése - hasznos tanácsok

Coyote írta: A hétvégén picit rámhozta a szívbajt a gép (vagy inkább én saját magamra).

225/45 R17 gumikkal eddig is taszigálták a kerekeket a nyomvájúk, és ha kicsit dőlt az út, rögtön ellen kellett tartani - de a hétvégén mindennél durvább volt: a 75-ös úton, kamion előzése közben kaptam egy durva nyomvájút, ami első rántásra majdnem levitt az útról (kb. 120-nál), ellenkormányzásra meg majdnem lecsókoltam a kamiont.... Persze rendbeszedtem, és szépen befejeztem az előzést, de picit ledobott a víz

Keskenyebb gumival jelentősen javul a dolog? Ez csak a gumi miatt van, vagy a hátsókerék-hajtás miatt is? Nem igazán szeretném feláldozni a szép széles terpeszt és a nagy kanyarsebességet, de ha a keskeny gumi sokkal biztonságosabb, akkor meg kellene fontolnom...

Addig mindenesetre ív helyett "négyszögben" előzök, biztos ami biztos



megértelek... hasonló velem is... de én imádom, amikor ellen kell tartani pl döntött kanyarban

YELLOW Elküldve: 2011-06-11 08:09 Futómû és hibái

valaki100 írta: Üdv!
Két dologban szeretném kérni a hozzáértők segítségét.
1. A hátsó fékbetéteim elkoptak, így cserélve lettek. A műszerfalon lévő kontroll-lámpa azonban továbbra is visszajelez. Cserélni kell az érzékelőt is a betétnél? Vagy mi lehet a baj?
2. Kb. 80-90km/h sebesség közötti tartományban ráz a kormány. De csak ebben a sebességtartományban. Se fölötte se alatta nem. Miért?

Előre is kösz!


1. ha annyira elvolt kopva az érzékelő, hogy jelzett a műszarfalon, azaz ezért lettcserélve a betét, akkor mindenképp cserélni kell. csere után kb 50-100 esetleg több km után magától kialszik. állítólag van olyan lehetőség, hogy nyomva tartod a féket és így adod rá a gyújtást és tartod nyomva amíg ki nem alszik a lámpa. én nem próbáltam csak hallottam.

2. leesett egy súly, vagy elcsúszott (ha nem ragasztott). esetleg szálszakadt a gumi.

YELLOW Elküldve: 2011-06-09 18:35 Vicces :)

JOHNNY ARANY: THE BARDS FROM THE WALES (Johnny Gold találóbb lenne, mint valami pornós)


Eduard king, English king
Nincs rajta semmi ing
It isn"t rajta ing
Megis king, british king.

Only palast rajta
Beauty japan fajta
But nem azt nezte bard,
Hanem, hogy kiabalt

How many river, Ja
And szantoja a nagyszeru!
How many a pogany
In the Wales tartomany?

The people is
Happy rajta, sir
Nincs mas informeson
That"s a pointos hir.
Montgomery is the Castle
Hol aznap evening aludt
Mister Montgomery
Riglizte a kaput.

Hamburgert, fishert, S mi jo falat
Mi szemnek szajnak splendid
Hundreds szolga, mint hotel boy
A kiraly fele lendit.

Ti urak, ti urak
Ti hitvany dogok
Hat ne eljen Eduard?
A kiraly igy dohog.

You misters, you misters
You walesi bulldogok
A kiralyi haj, lajf
It"s a big dolog

Edward king, English king
Mindent a lord majorra kent
Of course, hogy legvegul
Nem lett happy end!

YELLOW Elküldve: 2011-06-08 15:36 Gyári xenon probléma és még néhány dolog

tschikosch írta:
Neo78 írta:
tschikosch írta: Sziasztok!

Gyári xenonnal köv problámám van,volt.
A jobbos pár perc vibrálás után kialudt,le és felkapcsolás után megint világított pár percig,vibrálva,majd kialudt.
Csináltam keresztpróbát balos jobbos izzó megcserélve,és a hiba átment a balosra,viszont itt nem alszik ki egy idő után,hanem vibrálva megy.
Volt egy tartalék használt izzóm,de ezzel is azt csinálja,teljesen mindegy,melyikbe teszem.
Kérdésem az lenne,hogy az izzó tönkre szokott így menni?Nem egyszerűen csak kiég,aztán nem világít tovább?
Létezik hogy egy pár perc vibrálás után azért nem világít tovább,mert hibát észlel,és elveszi az áramot?
Köszi a válaszokat.


Szerintem cseréld le mindkét izzót és megszunik a probléma, nekem is volt hasonló problémám, újakra cseréltem és megszunt. Nálam villantott mint egy vaku idokozonként, majd volt amikor el is aludt. Le és felkapcsolással újra beindult, viszont gondolt egyet és megint elkezdte a villogást.


Dettó!Tehát akkor romolhat így el az izzó!
Már csak egy kérdés,milyen izzót javasoltok?Hallottam olyat,hogy a gagyi kinyírja az elektronikát,vagy trafót.



én egyet tudok tanácsolni, amit itteni emberkéktől hallottam, hogy a gyári 4300k-s az mind sárgás volt, és nem tetszett nekik.
ha veszel, akkor philips, de 5300-5800k körülit.

YELLOW Elküldve: 2011-06-08 09:13 Autóvásárlás

SirToma írta:
KirkHammett írta: Sziasztok,

Ismeri valaki az autót?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-4775868
M-es futóműve van, de lehet felújításra szorul a lengéscsillapító.
Körülbelül hány forintos mulatság lenne?

Köszi


Nekem is m-es a futóművem elvileg, én msot cseréltem lengéscsillapítókat.
Az M-es a Sachs, a gyáirt a Bilstein gyártja.
Én bilstein b4 gátlókat vettem, hibátlanok!!!Olyan 100as a 4 gátló.



nekem sachs-i amúgy a sima úgy tudom, hogy Kayaba és nem Bilstein...

YELLOW Elküldve: 2011-06-08 07:40 Veterán