YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-03-16 14:44 Bõrülések felújítása

anubisz írta:
YELLOW írta:

de miért fogna??? nem boxolod a bőrt mint a cipőn... akkor a gyári is fogna. nekem ugyan nem bőr, de a hírdetést nézve, minden típusra ott vannak a gyári színek megadva, melyikbe miylen színek voltak. nekem ebből az következik, hogy valami gyári cuccról van szó. persze a bőrt ami az autódban van, azt is festik valahogy, csak annak más a módja, de ott is festékanyag van.


persze festik,csak nem úgy hogy bekenik azt hagyjuk száradni azt jól van. Azért ez mégse egy gyári technológia. Persze nem okoskodom mert nem próbáltam,de az benne a buktató,ha ki próbálod 15,20 ezerért és mégis fog,főleg mikor nyáron 70 fok van a kocsiba,a bőr meg éget,hát akkor már késő bánat. Ezt aztán már nem lehet lemosni Ha csak egy leheletnyit fog már vége. Fehér ing,stb Game Over.


általában csak a fizesbázisú festékek fognak ha megszáradnak... de az se mind, mert mellé számos más kötőanyag kerül. gondolod, ha fogna akkor árulná valaki? hívd fel kérdezd meg, írtok egy papírt, hogy ha fog, akkor visszaveszi a terméket és kész.
mindegy én csak egy lehetőséget mutattam, aki él vele él, aki nem nem.

YELLOW Elküldve: 2011-03-16 13:25 Olajtuning

joko55 írta: csak annyit tennék hozzá hogy fater cége(autoszerelő cég) németből hoztak be egy kamiont(lábon) -nos ilyenkor ugye egyből olajcsere, -na hát győrnél(sz.hely győr távolság) már megkoppant a motor, -mint kiderült adalékanyag volt benne, - igen.., gyakorlatilag a szar motort is simán üzemkésszé teszi akár hosszútávra is, mitgondoltok az olajcégek miért mondják h nem lehet az olajat keverni? -nyilván azért hogy az övékét vedd.., nemeggy véleményt olvastam arról hogy nemhogynem ártott hanem simán használt az adalékanyag elég ramaty állapotú motornál is, persze ha jó a motord szetem akkor se tedd bele, hamár szétvan kopva akkor simán, -de akkor is inkább rimetet tegyél bele.


csáóó


nem is az a baj, oké lehet ilyen tisztító cuccokat használni, de kis távon, nem 20-100 km-t levezetve... az meg a másik, hogy régi autóknál ér valamit, amik még félszintetikus olajokkal mennek, és lusták leszedni a kartert.

YELLOW Elküldve: 2011-03-16 12:45 Olajtuning

aphaedra írta: sziasztok! van valakinek tapasztalata ezzel a termékcsaláddal kapcsoatban? próbáltátok??
http://www.restor-eu.com/restorehu/index.html

köszi


felejtsd el a csodaszereket, ennyit hallottam róla

YELLOW Elküldve: 2011-03-16 08:01 Bõrülések felújítása

anubisz írta:
Mokkanat írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: bőr ülések újraszinezése, lista az összes típus színről


Valaki használta már? Nem fog utána? Szép lenne ha fehér gatyám nyáron,fekete lenne mire kiszállok a kocsiból.


Engem is érdekelne, hogy fog-e utána?! próbáld ki és közöld a hírt velünk is...



hát ezt inkább meg hagyom másnak.Nem hiszem el hogy ne fogna valamennyire,főleg nyáron ha rá izzad az ember.


de miért fogna??? nem boxolod a bőrt mint a cipőn... akkor a gyári is fogna. nekem ugyan nem bőr, de a hírdetést nézve, minden típusra ott vannak a gyári színek megadva, melyikbe miylen színek voltak. nekem ebből az következik, hogy valami gyári cuccról van szó. persze a bőrt ami az autódban van, azt is festik valahogy, csak annak más a módja, de ott is festékanyag van.

YELLOW Elküldve: 2011-03-15 15:41 Ajtónyítási Gondok!

aphaedra írta:
YELLOW írta: E46 kulcs betanítás:

a helyes módszer:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit (belső kilinccsel), majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

így mind a két kulcs megfelelõen fog mûködni

a 4. lépés az ajtónyitás lehet nem szükséges...


jaj köszi!!!


sikerült megoldani a problémát?

YELLOW Elküldve: 2011-03-15 14:34 Bmw-s vegyes videók

soha jobbat


YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2011-03-14 22:24 Valaki segítsen

Bero írta: Erről vélemény? http://schmiedmann.hu/termek/brakepads_front.html Ezen az oldalon amik vannak,mennyire jók?


legalább valami leírás lenne...

szerintem a Jurid simán jó. textar-ból meg ki kell fogni. ha drágább a betét, akkor puhább. jobban harap, de jobban kopik, kíméletesebb a tárcsával. az olcsóbbak keményebbek, jobban koptatja a tárcsát. ezért van az, ha valakinek sokáig bírja a betét, vagy épp egy tárcsára,4-5 betétet elhasznál mire elkopik... normál használatra simán jók az olcsóbbak. fékhatás úgyis jó. textar azért jó, mert kompatibilis más tárcsákkal. ATE inkább ATE-val szeret lenni. Ferrodo sem rossz, de inkább a drágább kategória belőle. szvsz maradnék a Jurid-nál a helyedben.

YELLOW Elküldve: 2011-03-14 22:16 Legjobb nyári gumik...

nekem már picit sok ez a "sídman" reklámkampány, hogy folyamatosan ez megy. pneurob bocsi, de ez van. már annyira idegesít, hogy már csak azért sem rendelek. aki meg ennyiért vesz felnit, annak gratulálok, hogy ilyen jó helyre született, vagy hogy ilyen jó munkahelye van...

YELLOW Elküldve: 2011-03-14 19:50 Autóvásárlás

Woockie írta:
YELLOW írta: a tények engem igazolnak, az meg, hogy itt mindig ezzel jön 1-2 ember, marhára hidegen hagy... nem szoktam kamuzni, az meg, hogy mit gondoltok erről

Ha nem erdekel, mit gondolunk errol, minek irod le havonta ketszer? Mondjuk annyibol jo, hogy van min rohogni, mert ez masra nem igazan jo.


majd egyszer megnézzük, aztán majd az nevet, aki utóljára nevet.
mellesleg nem is hittem, hogy a srác emlékszik rá... de hát én ezt csak álmodtam, amúgy nem igaz

YELLOW Elküldve: 2011-03-14 19:13 Autóvásárlás

bmw320d4 írta:
hil írta:
YELLOW írta:
laci320ci írta:
Egyedül a motorjától félek!Látom neked is 316 van..Én eddig hárommal mentem,de azok huuuuu de gyengék voltak!?


én mentem 116i-vel, de nem volt rossz. amúgy az enyém 1.8-as. pont a minap mondta, egyik simerős 320i 150 lovas, hogy az enyém jobban megy mint az övé.jobban érezni az enyémbe a nyomatékot azt mondja, sokkal jobban süpped. nekem nincs bajom a menetteljsítményével... neked meg ha pici van, úgysem lesz lényeges.



Ez csak természetes, hogy a 116 Le-s autó jobban megy mint a 150Le-s. Akkor egy 70 Le-s mennyire mehet???





A 70 lovas???
Sokkal-sokkal brutálisabb, de csak akkor tördeli szét a hajtást ha 2 hengeres, és 0,8 literes a motorja, viszont a tipusjelzése csak 600-asra utal.



a tények engem igazolnak, az meg, hogy itt mindig ezzel jön 1-2 ember, marhára hidegen hagy... nem szoktam kamuzni, az meg, hogy mit gondoltok erről

YELLOW Elküldve: 2011-03-14 19:10 Kardánkereszt

kempelen írta:

Ejj, felületes vagy Yellow

A kuplung és a lendkerék a büdös életben nem fog neki elromlani!



jujj miljen igazad van... elfelejtettem, hogy biztos automatice

YELLOW Elküldve: 2011-03-14 16:27 Autóvásárlás

laci320ci írta:
Egyedül a motorjától félek!Látom neked is 316 van..Én eddig hárommal mentem,de azok huuuuu de gyengék voltak!?


én mentem 116i-vel, de nem volt rossz. amúgy az enyém 1.8-as. pont a minap mondta, egyik simerős 320i 150 lovas, hogy az enyém jobban megy mint az övé. jobban érezni az enyémbe a nyomatékot azt mondja, sokkal jobban süpped. nekem nincs bajom a menetteljsítményével... neked meg ha pici van, úgysem lesz lényeges.

YELLOW Elküldve: 2011-03-14 16:10 Autóvásárlás

laci320ci írta:
YELLOW írta:
laci320ci írta:
Bero írta:
laci320ci írta:
SoundkeY írta:
Woockie írta:
laci320ci írta: Sziasztok!
Véleményetek 1-es Bmw-ről?Erősen agyalok


En egyetlen egyben ultem es az lepett meg leginkabb, hogy a belso anyagok minosege messze az e46ban hasznaltak alatt volt, pedig azert van korkulonbseg es az 1-es sem epp ket filler. Ebbol persze nem kovetezik, h mind ilyen, tobben nem ultem. Amugy erzesre is kisebb belul, de nem veszes, azert el lehet ferni. Ez csak egy feluletes velemeny, de en igy lattam.


120d be ültem hátul kisebb a tér mint e46 ba és a kilátást a hátsó szélvédőn felejtsd el.....inkább egy e46 nálam.


Köszi!mindenképp fiatalabb kocsit szeretnék!tudom,hogy az új kocsiknál gyengébb a minőség és nem csak a bmw-nél!Eddig cuopém volt és fullos,tehát mindenképp fura lesz a váltás 5ajtósra és úgymond alap modellre...mondjuk 116i-re,de hát több pénzt nem szeretnék rá szánni!A lényeg,hogy Bmw legyen!!!!


Szerintem gyönyörű autód van,én tuti nem cserélném le amid most van még,ha fizetnének sem!!! Inkább ami pénzt összegyűjtesz rákölteném a mostanira és normális verdád marad még 2011-ben is



Köszönöm mindenki véleményét.....Amúgy a kocsit 3napja eladtam hihetetlenül sajnáltam mert 100% makulátlan volt minden értelemben..Babát vár a kedvesem és emiatt gondoltam 5ajtós kocsira!E46 ból benzines nem nagyon van 2004utáni az 5östől meg kicsit félek.Ezért gondoltam az 1-es bmw-re!


alapjában véve nem rosz az egyes, de sok rosszat hallottam. személyes tapasztalataim jók, amit korábban leírtak azok mind állják a helyüket, de nem mondanám női autónak. viszont sok hibáról hallok. egyik ismerősnek/munkatársnak a kormányzár volt rossz, majd leégett az egész autó 20d. ilyet többet hallottam.


A kormányzárról már én is hallottam,de arra van egy trükk!Amiket olvastam és megbízhatósága,talán az egyik legmebízhatóbb kocsi most!


nekem tetszett, sőt örültem, amikor hallottam a coupe-ról, hogy lesz... de a hátsó lámpa miatt inkább az 5 ajtós. nekem bejön.

YELLOW Elküldve: 2011-03-14 15:54 Autóvásárlás

laci320ci írta:
Bero írta:
laci320ci írta:
SoundkeY írta:
Woockie írta:
laci320ci írta: Sziasztok!
Véleményetek 1-es Bmw-ről?Erősen agyalok


En egyetlen egyben ultem es az lepett meg leginkabb, hogy a belso anyagok minosege messze az e46ban hasznaltak alatt volt, pedig azert van korkulonbseg es az 1-es sem epp ket filler. Ebbol persze nem kovetezik, h mind ilyen, tobben nem ultem. Amugy erzesre is kisebb belul, de nem veszes, azert el lehet ferni. Ez csak egy feluletes velemeny, de en igy lattam.


120d be ültem hátul kisebb a tér mint e46 ba és a kilátást a hátsó szélvédőn felejtsd el.....inkább egy e46 nálam.


Köszi!mindenképp fiatalabb kocsit szeretnék!tudom,hogy az új kocsiknál gyengébb a minőség és nem csak a bmw-nél!Eddig cuopém volt és fullos,tehát mindenképp fura lesz a váltás 5ajtósra és úgymond alap modellre...mondjuk 116i-re,de hát több pénzt nem szeretnék rá szánni!A lényeg,hogy Bmw legyen!!!!


Szerintem gyönyörű autód van,én tuti nem cserélném le amid most van még,ha fizetnének sem!!! Inkább ami pénzt összegyűjtesz rákölteném a mostanira és normális verdád marad még 2011-ben is



Köszönöm mindenki véleményét.....Amúgy a kocsit 3napja eladtam hihetetlenül sajnáltam mert 100% makulátlan volt minden értelemben..Babát vár a kedvesem és emiatt gondoltam 5ajtós kocsira!E46 ból benzines nem nagyon van 2004utáni az 5östől meg kicsit félek.Ezért gondoltam az 1-es bmw-re!


alapjában véve nem rosz az egyes, de sok rosszat hallottam. személyes tapasztalataim jók, amit korábban leírtak azok mind állják a helyüket, de nem mondanám női autónak. viszont sok hibáról hallok. egyik ismerősnek/munkatársnak a kormányzár volt rossz, majd leégett az egész autó 20d. ilyet többet hallottam.

YELLOW Elküldve: 2011-03-14 13:27 Kardánkereszt

anubisz írta:
pneurob írta:
anubisz írta: Ha valakinek van tapasztalata kardántengely ügybe legyen szíves meg osztani velem. Aszem meghalt a kereszt,Gáz nélkül gurulva nem szól,gáz adásra ciripelő,nyikorgó hangot ad. BMW be azt mondták elkopott a kereszt,és mikor rá megy a nyomaték akkor szól. Látok sok kardántengely felújító céget a neten. Lehet ezt tartósan javítani egyáltalán? nincs kedven 160 000 ért új tengelyt venni,főleg persze hogy a sima 330 nem jó bele,mert itt van egy osztómű is. Nem kopog semmi zaj,csak ciripel, mikor egy rugó nyikorog olyan hangot ad mikor gázt adok,onnan alulról hátulról.
Ha be tudnák róla szúrni egy képet jó is lenne,mert nem jelenik meg felül a kép beszúrása a galériából.Pedig a múltkor ment.


Nagyon ritka, hogy a kardánkereszt megy tönkre. Nézd meg a kardán középcsapágyat, hogy lóg-e és ép-e a gumiágya. A hangot még a Hardy is okozhatja. Ezek a gyenge pontok, általában ezeket szokták cserélni. A komplett csapágy kb. 18e. Hardy kb. 17e.


mondta a szerelő is,hogy még nem is látott ilyet,BMW be.elég szépen szórta ott a rozsdát
speciális hangot ad, mikor tolatok is szinte lépésbe. Tudod mire hasonlott,mint mikor az ember egy kicsit nyikorgó ágyon kefél,és hallani azt a halk monoton nyikorgó hangot,de simán gurul akkor semmi,amint gázt adok hogy rá megy az erő akkor egyből nyomja.de meg rángatta,meg se moccan.


és ha kuplung, vagy lendkerék. hisz akkro van hangja ha nyomaték van az írásod szerint... azért a futóműtartó csatlakozási pontjait nem ártana megnézni, 4 csavar, az a keret amibe a diffi is van.