YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2011-01-16 15:25 Heeelp...!

Bero írta: Üdv! Mi a különbség a sima CCFL angel eye és az smd ledes angel eyes között? Gondolom nem hibásodik meg a ledes és szebb is ?! Csak azért kérdem,mert az oldalon az én 2000-es évjáratú E46-omba ami projectoros abba nem ajánlják a ledest belerakni. Miért nem? Köszi a válaszokat


a CCFL-t egy vagy két oldalról világítják meg, ami szintén LED, de a karikában egy fénycső van. az SMD LED-es erősebb fényű. ugyanúgy meghibásodhat az is. viszont jobban illeszkedik a rendszerhez, nem kell külön inverter neki.

sokan odavannak a CCFL és LED-esért. pedig E46 korszakában sárga színűek voltak az AE-k.
én pont azért nem veszek, mert jobban látni, hogy nem gyári. viszont egy utángyártott komplett lámpában sárga az AE, ami gyári szín. igaz E46-ba nem volt gyárilag (tudtommal), de a színe miatt mégis gyáriasabb, és nem tűnik gagyinak. de ez csak az én véleményem. ha nem kapok lámpát, én is kénytelen leszek venni valamelyiket.

YELLOW Elküldve: 2011-01-16 11:29 320d Motor

ocsi1 írta: SZIASZTOK!
KERESEK EGY KÖNYVET A BMW 320D E46 2005 LIRÁSÁROL
A NEVE-IGY CSINÁLD!
HA VALAKI TUDJA HONNAN TUDOM LETÖLTENI KÉREM SEGITSEN.
ELÖRE IS KÖSZÖNÖM.
DR Hans-Rüdiger Etzold
okleveles gépjárműipari mérnök könyve
IGY CSINÁLD!


kb 10 perc és megy e-mail-ben. de ez facelift előtti

YELLOW Elküldve: 2011-01-16 11:25 320d Motor

Qucsy írta:
ocsi1 írta: SZIASZTOK!
KERESEK EGY KÖNYVET A BMW 320D E46 2005 LIRÁSÁROL
A NEVE-IGY CSINÁLD!
HA VALAKI TUDJA HONNAN TUDOM LETÖLTENI KÉREM SEGITSEN.
ELÖRE IS KÖSZÖNÖM.
DR Hans-Rüdiger Etzold
okleveles gépjárműipari mérnök könyve
IGY CSINÁLD!


én a te helyedbe nem irkálnám be minden témához nyissál 1 új topikor..



adjál még hülye tanácsokat, majd erre új topic-ot

YELLOW Elküldve: 2011-01-16 11:20 Heeelp...!

Qucsy írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta:
atidesign írta:
atidesign írta: Nos tisztelt márkatársak!
Ezennel segítségeteket szeretném kérni alkatrészbeszerzéssel kapcsolatban.
Ugyanis a tegnap Veszprémból hazafele jövet belegázoltam egy vaddisznócsordába és elég szépen elgörbült a vas...
Ha tud valaki vagy van valakinek ehez a típushoz elfekvőbe eladó alkatrésze legyen szíves jelezze számomra.
A típus amihez kell 2002 E46 320d facelift.
Amire szükségem lenne:
kormánylégzsák(pici kerek), utasoldali légzsák, b.e. sárvédő, mocitető, zárhid, b.e. lámpa, indexek, lökös komplett, az összes alsó műanyag köcöllék...
-a két léágzsák úgynézki megvan már
Előre is köszönöm aki ebben tud segíteni.
Üdv.









ha kell akkor tudok neked vadonat új színre fúj fekete lökhárítót ködlámpával..5 napig volt az autómon..


már nem kell neki, mert kb 2 hónapja megvette tőlem


az autót??




a gyári lökösöm

YELLOW Elküldve: 2011-01-16 09:07 Heeelp...!

Qucsy írta:
atidesign írta:
atidesign írta: Nos tisztelt márkatársak!
Ezennel segítségeteket szeretném kérni alkatrészbeszerzéssel kapcsolatban.
Ugyanis a tegnap Veszprémból hazafele jövet belegázoltam egy vaddisznócsordába és elég szépen elgörbült a vas...
Ha tud valaki vagy van valakinek ehez a típushoz elfekvőbe eladó alkatrésze legyen szíves jelezze számomra.
A típus amihez kell 2002 E46 320d facelift.
Amire szükségem lenne:
kormánylégzsák(pici kerek), utasoldali légzsák, b.e. sárvédő, mocitető, zárhid, b.e. lámpa, indexek, lökös komplett, az összes alsó műanyag köcöllék...
-a két léágzsák úgynézki megvan már
Előre is köszönöm aki ebben tud segíteni.
Üdv.









ha kell akkor tudok neked vadonat új színre fúj fekete lökhárítót ködlámpával..5 napig volt az autómon..


már nem kell neki, mert kb 2 hónapja megvette tőlem

YELLOW Elküldve: 2011-01-15 20:47 Heeelp...!

Bero írta: Üdv! Oldalsó index lámpát,hogy lehet kivenni/cserélni?


előrefelé kell tollni, esetleg egy műanyag valamivel tolld előre. majd ki kell pattintani. a madzagokkal együtt jön majd ki, a búrát elforgatva jön majd ki az izzó.

YELLOW Elküldve: 2011-01-15 20:45 izzítógyertya

Gatinho írta: Tény és való én is kicsit sokalltam a 6000,- Forintot, viszont a beszerelésért nem kért külön pénzt a szerelő tehát 24000,- Forint volt szereléssel. (Gondolom a szerelés benne volt a gyertya árában.) Azzal viszont vitatkoznék, hogy az NGK kutyaütőbb lenne a gyárinál, több helyről hallottam, hogy az NGK megbízhatóbb minőség, mint a ki tudja kik által gyártott "gyári" gyertyák, most nem konkrétan a BMW gyertyákra gondolok, hanem úgy általában. Sok gyár már alapból NGK gyertyákkal szereli az új modelljeit.

Gyárit egyébként 4500,- Forintért találtam a neten akciósan, de arra még jött volna postaköltség, meg nem tudom mennyiért cserélték volna őket. Nem tudom mennyire egyszerű ezeket cserélni, de én nem nyúlkálok a motortérben, ha egy mód van rá.


a BMW-nek az NGK és a Bosch volt gyújtógyertyában beszállító, izzítóban nem tudom. Mivel a Bosch-t mindenfelé gyártják, inkább maradok az NGK pártján, ami echte japán. legalábbis eddig csak olyat láttam.

YELLOW Elküldve: 2011-01-15 17:57 Alufelni méretek

még annyi, hogy a 215/45 és 235/40 akkor célszerű, ha ültetve van az autó. különben kicsinek fog hatni a kerék, mert a 225/45-höz képest kisebb a teljes kerékátmérő. nem számottevő, de ültetés alatt jobban mutat. ha nincs ültetve, akkor körbe a 225/45 lenne a jó.

YELLOW Elküldve: 2011-01-15 17:23 Alufelni méretek

gampetibor írta:
YELLOW írta:
gampetibor írta:
YELLOW írta:
gampetibor írta: Létezik 8x17-ET35 -ös gyári alufelni? szeretném kintebb látni a kerekeimet a kerékjáratban mert most nagyon elnyeli őket a kerékjárat, és ha van rá mód gyári felnit szeretnék vagy hanem gyári felni mit javasoltok?


gyáriban ET35 nem nagyon lesz hasonló paraméterekkel.
én amúgy simán megvenném 17-esben a replikát is. van egy-két ember aki felfújja a dolgot, velük szívesen cserélnék fizetést. 18 coll felett már gyengébb. amúgy ha nem M-es felnit akarsz, akkor nem sok különbség van a gyári és a replica között.
ha okosan közlekedsz, nem mész szándékosan bele a 30 centi mély kátyúkba, akkor a sima és az M-es replica is simán tartós. replicában ráadásul fogsz is ilyen meretben kapni.

ha 8x17 ET35-öt akarsz, akkor hátra 235 széles gumi a max, ami elfér. én a helyedben előre 215/45 hátra 235/40-es gumikat tennék és mindenképp olyat, amiben sok a hosszanti váll azaz nem V mintás. sajnos a Vminta optikailag összébb húzza a gumit, keskenyebbnek tűnik.



miért kell hátra szélesebb?


nem kell de ütősebb. sőt BMW-nél és a legtöbb RWD (hátsókerekes) autónál engedélyezett. amúgy azért, hogy jobban tapadjon mivel hátul hajt, ezért több tapadás is kell neki.
nekem most 225/45 és 245/40 van, de ha váltok akkor valszeg arra fogok, amit neked is ajánlottam.

és nőtt a fogyasztásod a nagyobb gumimérettől?


hát régóta ez a méret van, előtte nem nagyon néztem. de nem veszek észre változást, jó a fogyasztásom (és nem "jó nagy" :mrgreen a téli 195/65 R15-el is hasonló, de télen mintha többet fogyasztana városban. tehát szerintem nem nagyon számottevő.

YELLOW Elküldve: 2011-01-15 16:06 Alufelni méretek

gampetibor írta:
YELLOW írta:
gampetibor írta: Létezik 8x17-ET35 -ös gyári alufelni? szeretném kintebb látni a kerekeimet a kerékjáratban mert most nagyon elnyeli őket a kerékjárat, és ha van rá mód gyári felnit szeretnék vagy hanem gyári felni mit javasoltok?


gyáriban ET35 nem nagyon lesz hasonló paraméterekkel.
én amúgy simán megvenném 17-esben a replikát is. van egy-két ember aki felfújja a dolgot, velük szívesen cserélnék fizetést. 18 coll felett már gyengébb. amúgy ha nem M-es felnit akarsz, akkor nem sok különbség van a gyári és a replica között.
ha okosan közlekedsz, nem mész szándékosan bele a 30 centi mély kátyúkba, akkor a sima és az M-es replica is simán tartós. replicában ráadásul fogsz is ilyen meretben kapni.

ha 8x17 ET35-öt akarsz, akkor hátra 235 széles gumi a max, ami elfér. én a helyedben előre 215/45 hátra 235/40-es gumikat tennék és mindenképp olyat, amiben sok a hosszanti váll azaz nem V mintás. sajnos a Vminta optikailag összébb húzza a gumit, keskenyebbnek tűnik.



miért kell hátra szélesebb?


nem kell de ütősebb. sőt BMW-nél és a legtöbb RWD (hátsókerekes) autónál engedélyezett. amúgy azért, hogy jobban tapadjon mivel hátul hajt, ezért több tapadás is kell neki.
nekem most 225/45 és 245/40 van, de ha váltok akkor valszeg arra fogok, amit neked is ajánlottam.

YELLOW Elküldve: 2011-01-15 15:09 Alufelni méretek

gampetibor írta: Létezik 8x17-ET35 -ös gyári alufelni? szeretném kintebb látni a kerekeimet a kerékjáratban mert most nagyon elnyeli őket a kerékjárat, és ha van rá mód gyári felnit szeretnék vagy hanem gyári felni mit javasoltok?


gyáriban ET35 nem nagyon lesz hasonló paraméterekkel.
én amúgy simán megvenném 17-esben a replikát is. van egy-két ember aki felfújja a dolgot, velük szívesen cserélnék fizetést. 18 coll felett már gyengébb. amúgy ha nem M-es felnit akarsz, akkor nem sok különbség van a gyári és a replica között.
ha okosan közlekedsz, nem mész szándékosan bele a 30 centi mély kátyúkba, akkor a sima és az M-es replica is simán tartós. replicában ráadásul fogsz is ilyen meretben kapni.

ha 8x17 ET35-öt akarsz, akkor hátra 235 széles gumi a max, ami elfér. én a helyedben előre 215/45 hátra 235/40-es gumikat tennék és mindenképp olyat, amiben sok a hosszanti váll azaz nem V mintás. sajnos a Vminta optikailag összébb húzza a gumit, keskenyebbnek tűnik.

YELLOW Elküldve: 2011-01-15 09:31 Társalgó

troooger írta:
vsop14 írta:
troooger írta: Sziasztok,
Érdekelne, hogy van-e eladó gyári BMW Professional fejegysége valakinek? Vagy valami jó ötlet, hogy tudnék egy kazettás rádióból valami mp3-at is lejátszó fejegységre váltani? Nem nagyon szeretném megbontani a műszerfalam összképét, ezért gondoltam a Prof.-ra.
Valakinek, valami jó 5lete?


http://www.dension.hu/#


Sajnos nincs ipodom. De okos ki kütyük! Az USB-s változat nem rossz, de akkor ennyiért vannak transmitterek is. Igaz azokat nehezebb elrejteni.


nem az iPod a lényeg. bármilyen kütyüt rá tudsz tenni, aminek van hang kimenet akár egy GPS-t is. és van olyan Dension termék ami az USB-t kezeli, olyan 20-30ezerért. csak valahova ki kell vezetni.

YELLOW Elküldve: 2011-01-14 21:33 E60 Kulcs probléma

Kookoo írta:
YELLOW írta:
Kookoo írta: Akinek esetleg E46, E53-hoz szüksége lenne, a kulcs újra tanítására, akku csere, vagy egyéb más ok miatt, annak a következőket kell tennie.

1. Beülni, ajtót becsukni, a kulcsot gyújtásra állítani.

2. a kulcsot 5-ször off-on(gyújtás) állapotba forgatni, (minél gyorsabban)

3. A kulcs nyitógombját folyamatosan nyomva tartva, a záró gombot 3X megnyomni.

4. Ezután a kocsi az ajtókat lezárja, majd kinyitja -ezzel jelezve, hogy a programozás sikeres volt.

5. Utána a kulcsot le lehet tesztelni, újra működik-e.

Sok szenvedés után, ezt is kipróbáltam és garantáltan működik.


hát nekem E46-nál nem így működik... a 2. lépést elég hülyeségnek tartom. mint nálam a 4. lépést


E46 kulcs betanítás:

a helyes módszer:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit, majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

így mind a két kulcs megfelelõen fog mûködni

a 4. lépés az ajtónyitás lehet nem szükséges...




Igazság szerint én ezt is kipróbáltam, nálam meg ez nem jött be, de az igazsághoz, hozzá tartozik, hogy E53-an próbáltam, viszont az én megoldásomat külföldi weboldalon találtam és ott E46-hoz írták azért mertem azt is odaírni

Akkor akinek nem jön be az egyik, az próbálja a másik módszerrel))))))))



én külföldi videón láttam. kipróbáltam ajtónyitás nélkül és úgy is ment, mert hülyeségnek tartottam. ez kb véleményem szerint ugyanaz, mint az 5x-i kulcselfordítás. nem kell bele. nélküle probálva ugyanazt kapod mint az én írásom, tehát anélkül is működni kell.

bár hozzátartozik, hogy én is láttam már sokszori fordítást autónál, amikor szervízt nulláztak benne

YELLOW Elküldve: 2011-01-14 21:15 E60 Kulcs probléma

Kookoo írta: Akinek esetleg E46, E53-hoz szüksége lenne, a kulcs újra tanítására, akku csere, vagy egyéb más ok miatt, annak a következőket kell tennie.

1. Beülni, ajtót becsukni, a kulcsot gyújtásra állítani.

2. a kulcsot 5-ször off-on(gyújtás) állapotba forgatni, (minél gyorsabban)

3. A kulcs nyitógombját folyamatosan nyomva tartva, a záró gombot 3X megnyomni.

4. Ezután a kocsi az ajtókat lezárja, majd kinyitja -ezzel jelezve, hogy a programozás sikeres volt.

5. Utána a kulcsot le lehet tesztelni, újra működik-e.

Sok szenvedés után, ezt is kipróbáltam és garantáltan működik.


hát nekem E46-nál nem így működik... a 2. lépést elég hülyeségnek tartom. mint nálam a 4. lépést


E46 kulcs betanítás:

a helyes módszer:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit, majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

így mind a két kulcs megfelelõen fog mûködni

a 4. lépés az ajtónyitás lehet nem szükséges...


YELLOW Elküldve: 2011-01-14 19:24 Elsõ lámpák

Bero írta: Még 1 kérdés Lehet kapni xenon szettet pl a xenin.hu-n. az ilyen szetteket be lehet építeni az én gyári H7-es lámpámba? Vagy sok mindent kell cserélni benne ezért? Romlana maga a lámpa? (Megolvad belülről,nem bírja stb..) Amatőr kérdés,de semmit sem tudok erről Új lámpa rohadt drága lenne és ezért érdekelne,mert akkor beleraknám a gyáriba az angel eye-t plusz ezt a xenon szettet,ha ez így megoldható köszi a türelmet és a válaszokat így előre is


a xenon-nak nem a hőjével van gond, hanem a sugárzásával. amik a foncsort tudják "elöregíteni". az utólagos xenon-nak pont az a lényege, hogy a gyári foglalatba szerelhető. a baj az szokorr lenni a BMW lámpáknál, hogy nagyon kilóg és nem a középpontban van. sokan esztergáltatnak bele egy gyűrűt, amivel hátrább kerül az egész, hogy a fényt jól tudja majd vetíteni a foncsor.