YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2010-10-07 21:06 Valaki segítsen

fury írta: Dugó a hibás! Nincs bent dugó és menet közben felveri a vizet! Elöl még nem szedtem szét de alulrol nézve van ott egy műanyag burkolat,ott mi van?! Álítólag az ülés alatt van az egyik üzemanyag szivattyú,gondolom neki is gond ha vizben áll,ugyanis nem akar menni az autó! Olyan mintha 10t-ás utánfutót húznék! Nem akar pörögni! Nem biztos hogy ez a gondja,lehet porlasztós,közben az alapjárat is kapkod! A kocsi 257LE,de most kb csak 150! Egy komoly autóépítő építette a kocsit(használtauto.hu-n van még egy kocsija M3 30D,citromsárga,érdemes megnézni)! Nem chipes hanem a motorvezérlője így van írva+E60 turbó! M3 belső,elektromos bőrülések,navi(16:9),difizár,sperdifi,stb!


az ülés alatt szűrő van nem?

YELLOW Elküldve: 2010-10-07 21:03 Kuplung_

Tyetyi írta:
YELLOW írta:
Tyetyi írta: Emberkék!
Adott egy 320Ci. Az a probléma hogy ahogy engeded fel a kuplungot kb 1cm után koppra fog és ha nem figyel az ember lefullad. Alig lehet vele közlekedni. Mi lehet a gond?


kérdésedben ott a válasz!!! kuplung!


Ezt gondoltam, de ha kopott lenne a tárcsa, vagy a szerkezettel lenne gond, akkor fent fogna és/vagy nehezen venné a sebességet. De ez simán veszi csak elindulni nem lehet vele, kivéve ha nagyon magas fordulatról indítasz....



jah bocs! félre értettem, tehát pont fordítva van mint gondoltam. mondjuk attól még lehet a tárcsa, be vannak állva rajta a rugók és nem tud csillapítani, de kinyomó szerkezet is lehet, vagy munkahenger.

YELLOW Elküldve: 2010-10-07 20:01 Autóvásárlás

vsop14 írta:
YELLOW írta:
bmwszabi írta: igen, lehet.
sokat nézegetem a mobile.de-t is, egyk másiknál sejtem, hogy kamu, de ez vhogy nem tűnt annak.ami szép és jó, annak kinnt is van ára, de néha vannak nagyon jó vételek.
hasznaltauto.hu-n is sok kamu van, letörik az árakat, h olcsóbban tudjanak beszámítani, vagy venni.de te ezeket tudod




tesóm angliai haverja, aki arab 1000 Font-ért vett egy E46-ot, 1.6-os vagy 1.8-as (persze jobban megy mint egy 320 --- vsop-nak:mrgreen 2004-es kb, és jól felszerelt. el akarja majd adni, de a kormányt kunyerálom tőle

angol piac tök más. eladják sz*rért h*gyért az autóikat, mert kb ha leadják bontóban, akkor még ők fizetnek és ugye külföldön meg nem ér semmit, max alkatrész, úgyhogy azt ne keverjük ide.


nah de várjál... ott is 1.8misi amúgy annak az ára, ezt nagyon kifogta a srác...

YELLOW Elküldve: 2010-10-07 19:32 Kuplung_

Tyetyi írta: Emberkék!
Adott egy 320Ci. Az a probléma hogy ahogy engeded fel a kuplungot kb 1cm után koppra fog és ha nem figyel az ember lefullad. Alig lehet vele közlekedni. Mi lehet a gond?


kérdésedben ott a válasz!!! kuplung!

YELLOW Elküldve: 2010-10-07 19:22 Autóvásárlás

bmwszabi írta: igen, lehet.
sokat nézegetem a mobile.de-t is, egyk másiknál sejtem, hogy kamu, de ez vhogy nem tűnt annak.ami szép és jó, annak kinnt is van ára, de néha vannak nagyon jó vételek.
hasznaltauto.hu-n is sok kamu van, letörik az árakat, h olcsóbban tudjanak beszámítani, vagy venni.de te ezeket tudod




tesóm angliai haverja, aki arab 1000 Font-ért vett egy E46-ot, 1.6-os vagy 1.8-as (persze jobban megy mint egy 320 --- vsop-nak:mrgreen 2004-es kb, és jól felszerelt. el akarja majd adni, de a kormányt kunyerálom tőle

YELLOW Elküldve: 2010-10-07 18:52 Rugócsere

vsop14 írta:
sztem ahhoz képest, hogy milyeneket szoktunk vitázni YELLOW-val, ez egy vasárnapi teadélután volt


szoktunk vitázni???

engem érdekel, mert állítólag rossz a lengéscsillapítóm, én ezért kérdezem amit kérdezek... persze annyira nem rossz, csak nah...

amúgy lenyomom a 150 lovast


YELLOW Elküldve: 2010-10-07 18:35 Autóvásárlás

vsop14 írta:
bmwszabi írta: vsop!

Te vagy itt az autókereskedő, aki félig németben él, légy"szi nézd már ezt meg.
Ennek elvileg nincs baja, még szép is, lehet, hogy ennyi legyen az ára? na nem akarom megvenni, csak mindig nézelődök a mobile-n is. Néha olyan áron vannk jó autók, hogy beszarok.
320d m pakett 2004 3999EUR

hi!
bocsi, csak most láttam csak, de sajnos már nem él a link


már utána 10 perccel se élt a link, én is meg akartam lesni

YELLOW Elküldve: 2010-10-07 14:33 Valaki segítsen

Joni írta:
fury írta: Sziasztok!

Az én 46-om úszik a vizben,de csak a sofőr felöli oldalon illetve a hátsó ülés elött!

Mi lehet a gond? Radiátor?


Elvileg van egy dugo valahol a szonyeg alatt, ami megtortenhet hogy el van dugulva ezert ha bekerul a viz nincs hol elfoljon. Hogy honnan kerul oda a viz jo kerdes, csereld le a szigetelest az ajto keretrol lehet hogy az esoviz folyik be.


erre is van topic!
a legtöbb embernél azért folyik be, mert az ajtókárpit már volt leszedve. az alatta lévő vízzáró cumót nem illesztik/ragasztják vissza rendesen, akkor befolyik a víz az üvegek mellett, onnan pedig bentre az utastérbe.
A másik lehetséges ok, a vízelvezető csatorna el van dugulva, hogy pontosan hol is vanak az jó kérdés.

YELLOW Elküldve: 2010-10-07 14:27 Trükkök és okosságok

E46 szerelési okosságok

- díszléc kiszerelés
- index
- hátsó gátló
- tükör

stb

E39-hez mégtöbb, van ami mindenkinek hasznos

YELLOW Elküldve: 2010-10-07 13:04 Rugócsere

vsop14 írta:
azt nem tudom, h más-e a mérete, viszont ha berakod azt akkor feljebb lesz az autód. mivel más a rugóállandója, tehát egységnyi erőre kevesebbet megy össze.


rugót úgyis ültetőt akarok, mondom lengéscsillapítóra lenne igazából a kérédsem, hogy abban van e a keménységen kívül más eltérés? mert keményebb gátlókat akarok, így vagy M-tech-est veszek, vagy esetleg egy 3 literes benyásét, ha nincs fizikai méretkülönbség...

YELLOW Elküldve: 2010-10-07 11:46 Rugócsere

vsop14 írta:
YELLOW írta:
vsop14 írta:
YELLOW írta:
vsop14 írta:

mint azt írtam ez a gyári rugóra vonatkozik, nem az utángyártottra.

tessék, itt a bizonyíték róla, h így választják ki a gyári rugókat ez konkrétan az én autómé. még ilyen bugyutaságoktól is függ, hogy van-e benne sízsák, vagy középső kartámasz...



jó de az egy dolog, hogy ezek alapján választod ki, de szerintem kb ugyanazt a cikkszámú rugót fogja kihozni, ha van benen navi ha nincs, stb.

ugyanis én amit észrevettem, hogy pl van az én autóm, ami ugye 1.8, és néztem 2,2-est. meg fogsz lepődni, de a 2.2-esnek kevesebb volt a terhelhetősége. ebből én úgy gondolom, hogy ami növekedés van motorban (+egyéb lófityulában) azt elveszik a terhelhetőségből. ebből az következik, hogy pl a rugók/gátlók keménysége állandó! én józan parasztival így látom. persze lehet nem így van, de ezt más típusoknál is megfigyeltem már.


én már nem is gondoltam, hogy nem úgy fog kezdődni a következő mondatod, hogy jó de....

szerinted akkor miért szarakodnak ilyen rugó kiválasztási programmal, ha mindegyikben ugyanaz van? )))))))))) nyilván nem egy navi megléte miatt kell más rugó, de mondjuk, ha van egy nullextrás, meg egy fullos, akkor azért van már egy jó pár kg eltérés. úgy tűnik a bmw-nél ez számít... nem egy navi miatt kell bele más rugó, nyilván azért attól több extra, meg más konfiguráció kell...
egyébként meg, ha ugynaz lenne, akkor ugyanazzal a rugóval mondjuk az 1.6-os jóval feljebb lenne, mint a 3000-es. nyilván más a karakterisztikája, meg a rugóállandója (gondolom másképp hőkezelik őket)





jó de... ha már így kívánod

mondjuk én nem voltam szalonba túl sokat, de amit láttam gyárit, ott valóban a nagyobb motoros lentebb volt, az 1.6-os meg ahhozképest....
de amúgy nem ekkora motordiferenciára gondoltam. amit írtam azt azért mert annál láttam, hogy a terhelhetőségben van különbség... aztán ezt az összefüggést hoztam össze. amúgy egyértekmű, hogy egy 3ezres keményebb lábakon áll mint egy 1.6-os



lehet az m-technikes volt. na mindegy, nem tudom. lényeg az, hogy a gyári rugó kiválasztás így történik, aztán hogy hány féle rugójuk van és ezeket milyen szisztéma szerint pakolják be a különböző motorokhoz azt nem tudom (az mondjuk biztos, hogy dízel-benzin illetve 4és 6 henger az meg van különböztetve)


mondjuk azt nem tudod, hogy E46-nál, a rugó fizikai mérete másabb-e a 4 és 6 hengerest nézve? azt gondolom, hogy keményebb. mert azon gondolkoztam, hogy 6 hengereshez való rugokat fogok majd venni... mondjuk ez a kérdésem érvényes a lengéscsillapítókra is!

YELLOW Elküldve: 2010-10-07 11:30 Karbonozás

milyen burkolatokkal kísérletezel?

YELLOW Elküldve: 2010-10-07 11:29 Rugócsere

vsop14 írta:
YELLOW írta:
vsop14 írta:

mint azt írtam ez a gyári rugóra vonatkozik, nem az utángyártottra.

tessék, itt a bizonyíték róla, h így választják ki a gyári rugókat ez konkrétan az én autómé. még ilyen bugyutaságoktól is függ, hogy van-e benne sízsák, vagy középső kartámasz...



jó de az egy dolog, hogy ezek alapján választod ki, de szerintem kb ugyanazt a cikkszámú rugót fogja kihozni, ha van benen navi ha nincs, stb.

ugyanis én amit észrevettem, hogy pl van az én autóm, ami ugye 1.8, és néztem 2,2-est. meg fogsz lepődni, de a 2.2-esnek kevesebb volt a terhelhetősége. ebből én úgy gondolom, hogy ami növekedés van motorban (+egyéb lófityulában) azt elveszik a terhelhetőségből. ebből az következik, hogy pl a rugók/gátlók keménysége állandó! én józan parasztival így látom. persze lehet nem így van, de ezt más típusoknál is megfigyeltem már.


én már nem is gondoltam, hogy nem úgy fog kezdődni a következő mondatod, hogy jó de....

szerinted akkor miért szarakodnak ilyen rugó kiválasztási programmal, ha mindegyikben ugyanaz van? )))))))))) nyilván nem egy navi megléte miatt kell más rugó, de mondjuk, ha van egy nullextrás, meg egy fullos, akkor azért van már egy jó pár kg eltérés. úgy tűnik a bmw-nél ez számít... nem egy navi miatt kell bele más rugó, nyilván azért attól több extra, meg más konfiguráció kell...
egyébként meg, ha ugynaz lenne, akkor ugyanazzal a rugóval mondjuk az 1.6-os jóval feljebb lenne, mint a 3000-es. nyilván más a karakterisztikája, meg a rugóállandója (gondolom másképp hőkezelik őket)





jó de... ha már így kívánod

mondjuk én nem voltam szalonba túl sokat, de amit láttam gyárit, ott valóban a nagyobb motoros lentebb volt, az 1.6-os meg ahhozképest....
de amúgy nem ekkora motordiferenciára gondoltam. amit írtam azt azért mert annál láttam, hogy a terhelhetőségben van különbség... aztán ezt az összefüggést hoztam össze. amúgy egyértekmű, hogy egy 3ezres keményebb lábakon áll mint egy 1.6-os

YELLOW Elküldve: 2010-10-07 10:33 Trükkök és okosságok

Adiii írta: Köszönöm közben megtaláltam magam is itt a fórumon miután a kérdésemet feltettem ezzel kapcsolatban. Kipróbáltam ezt a távirányítós okosságot és hát természetesen nekem sem működik. Szerintem automata váltó szükségeltetik hozzá meg gondolom évjárat függő. Ettől függetlenül szerintem valami buherálás van a dologban, valami utólagos beszerelés. kis hazánkban többek között a magicar pageres riasztók tudják ezt a távindítás funkciót.
Jó dolog de van hátránya is...



hát én kiváncsi lennék egy faceliftes automatás emberkének mit csinálna... ugyanis ott az elektronika tudja érzékelni, hogy pl P állásban van, és biztos nem fog elgurulni a verda. míg manuálnál nem!

nekem az volt érdekes egyébként, hogy ugye 2x nyitás, 1x zárás, majd hosszan 1x nyitás, és hosszan 1x zárás. na most nekem a hosszan zárásra a végén nem csinált semmit. nem zárt le. mintha valamire várakozott volna. elgondolkodtató...

YELLOW Elküldve: 2010-10-07 10:20 Rugócsere

vsop14 írta:

mint azt írtam ez a gyári rugóra vonatkozik, nem az utángyártottra.

tessék, itt a bizonyíték róla, h így választják ki a gyári rugókat ez konkrétan az én autómé. még ilyen bugyutaságoktól is függ, hogy van-e benne sízsák, vagy középső kartámasz...



jó de az egy dolog, hogy ezek alapján választod ki, de szerintem kb ugyanazt a cikkszámú rugót fogja kihozni, ha van benen navi ha nincs, stb.

ugyanis én amit észrevettem, hogy pl van az én autóm, ami ugye 1.8, és néztem 2,2-est. meg fogsz lepődni, de a 2.2-esnek kevesebb volt a terhelhetősége. ebből én úgy gondolom, hogy ami növekedés van motorban (+egyéb lófityulában) azt elveszik a terhelhetőségből. ebből az következik, hogy pl a rugók/gátlók keménysége állandó! én józan parasztival így látom. persze lehet nem így van, de ezt más típusoknál is megfigyeltem már.