YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2010-09-27 20:49 (Segítsetek Légyszi!) Nem megy sokat fogyaszt!!!

LaciE36 írta: Sziasztok!Egy E36 318i-m van,olyan gond van az autóval,hogy nem akar húzni és a fogyasztásmérő állandóan 30l-ig kimegy!Egyébként meg tökéletes az alapjáratom,és motorban is van erő!Gondolok a gyertyákra mert mióta nálam van a vas,én gyertyát nem cseréltem benne és úgy néz ki hogy még a gyári gyertyák vannak benne!Lehet ez a probléma kiváltó oka?Vagy gondolok még a légtömegmérőre!Akár mennyire spórolok a gázadással 20l-fölé megy ki a fogyasztásmérő és az autó egyszerűen erőtlen!Ha tudtok segítsetek légyszi!


szerintem nem gyertya, de cserélni nem ártana, ha még gyári...
én is a légtömegmérőzt, mondanám... tisztítsd ki féktisztító spay-vel, vagy direkt légtömegmérő tisztítóval. ha nem segít lambda szonda is lehet, mert nem feltétlen jelez hibát.

YELLOW Elküldve: 2010-09-27 09:28 Sürgős!!! Help!!! megbolondult elektronika

Fireman86 írta: Tegnap csinált ilyet először a e46 316i-m...
ráadtam a gyújtást, erre elkezdtek kattogni az elektromos ablakemelők olyan relé hangon, furcsa hangot hallatott a ventillátor, mikor lekapcsoltam utána, valamint a fordulatszám mérő műszerem össze vissza értékeket mutat, pedig a motor nem is jár. Mindennek fejében az autó forgat, de nem indul... tanácstalan és rémült vagyok már a hibával kapcsolatban...ha valakinek van éppkézláb, megalapozott ötlete az kérem írjon!
Köszönöm!


az autó beindul egyáltalán? mert ha nem, akkor pont hasonló címmel indítottam anno én is topic-ot.
nekem az akksi volt lemerülve. elvileg ilynekor az első lámpák is villognak, a kattogásnak megfelelően. elvileg akkor hallod ezt a kattogást, amikor gyújtás után indítóznál.
ha nem ekkor hallod, akkor először szerintem vedd le az akksit, válazsd le, várj egy pár percet, majd vissza. és próbáld újra.
ha nem segít, akkor szervíz, vagy szakit kell kérned, aki kiolvassa az autó gondolatait...

YELLOW Elküldve: 2010-09-26 05:06 Autóvásárlás

BarG írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta: lenne egy sztorim, aminek tanúja van, de már le sem merem írni. pedig én voltam az aki a legjobban meglepődött, aztán egy sebességmérő berendezés (nem traffi) is alátámasztott. majd eccer lehet leírom, ha lesz hangulatom hozzá.

nyugadalmas jó éccakát!



Írd le léci! Léci léci léci! 250 tempomat? na! megöl a kíváncsiság!



gyorsulásról van szó. ment előttem egy haver, megálltunk zebránál, én mögötte. elindult, mint az állat sziszegés picsamegülés, szal nyomta neki, én meg simán tartottam. majd másnap egyik helyen kanyarodott ki a kereszteződésből egy olyan útra, ahol van mérő. kb 10-el gurulva jött majd úgy gyorsított. amikor láttam mit ment, utána én is megpróbáltam. álló helyzetből gyorsítottam, és amit én láttam sebességet az 10km/h-val volt lassabb mint az övé, de a köv értéket már nem láttam, pedig az jobb lehetett, tehát kb 5-tel mehetett jobbat sacc. azt nem írom le hány lovas autó volt a másik, alapból nem kevés, de van rajta okosítás nem kicsi... mondom vagy valami nem oké azzal a géppel (pedig jónak tűnt) vagy nem értem. nem kamuzok.

amúgy eddig 210-ig húzattam GPS-szel mérve, de még volt kb 500 fordulatom, de jött a vasúti átjáró

nah mentem tényleg, holnap meló, túlóra yeah!



Hali,
Miért nem az M30-on tesztelsz? Ott van egy köpésre és mérni se szoktak rajta. Muhi-Miskolc között az elmúlt 6 évben nem találkoztam méréssel a sztrádán, a normál országutakon meg naponta többször is. Forgalom se nagyon, néhány frekventált időszaktól eltekintve - pl péntek du - ott aztán el lehet ereszteni a gépet, hogy mit tud.



ezt tiszavasvári és polgár között néztem, ott van egy elég hosszú relatíve egyenes és jobb minőségű aszfaltrész. amúgy a lökös fényezőtől jöttem (ott nincs sorompó), ráadásul úgy hogy reggeli éjszakás műszak után nuku alvás. gondoltam mindegy. az volt a érdekes marha hamar hazaértem ott elég sűrűn mérnek, bár, hogy a pálya miatt csökkemnt a forgalom anynira nem jellemző. amúgy korábban a nyéki hídról lejövetel nézegettem, de akkor azt néztem 4.-ben meddig megy... 192-195 volt ott a vége. de mint mondottam nem szokásom kamuzni!

szerk: BarG már nem a TVK-n dolgozol? (lehet már kérdeztem)

jah meg az M30 fizetős amúgy?



YELLOW Elküldve: 2010-09-25 23:05 Autóvásárlás

bmw320d4 írta:
YELLOW írta: lenne egy sztorim, aminek tanúja van, de már le sem merem írni. pedig én voltam az aki a legjobban meglepődött, aztán egy sebességmérő berendezés (nem traffi) is alátámasztott. majd eccer lehet leírom, ha lesz hangulatom hozzá.

nyugadalmas jó éccakát!



Írd le léci! Léci léci léci! 250 tempomat? na! megöl a kíváncsiság!



gyorsulásról van szó. ment előttem egy haver, megálltunk zebránál, én mögötte. elindult, mint az állat sziszegés picsamegülés, szal nyomta neki, én meg simán tartottam. majd másnap egyik helyen kanyarodott ki a kereszteződésből egy olyan útra, ahol van mérő. kb 10-el gurulva jött majd úgy gyorsított. amikor láttam mit ment, utána én is megpróbáltam. álló helyzetből gyorsítottam, és amit én láttam sebességet az 10km/h-val volt lassabb mint az övé, de a köv értéket már nem láttam, pedig az jobb lehetett, tehát kb 5-tel mehetett jobbat sacc. azt nem írom le hány lovas autó volt a másik, alapból nem kevés, de van rajta okosítás nem kicsi... mondom vagy valami nem oké azzal a géppel (pedig jónak tűnt) vagy nem értem. nem kamuzok.

amúgy eddig 210-ig húzattam GPS-szel mérve, de még volt kb 500 fordulatom, de jött a vasúti átjáró

nah mentem tényleg, holnap meló, túlóra yeah!

YELLOW Elküldve: 2010-09-25 22:51 Autóvásárlás

kempelen írta:
Látod Yellow szerintem ez attól függ éppen melyik oldalon állsz. Emberi tulajdonság. Ha most 320i-d lenne hat hengerrel, akkor megmagyaráznád, hogy hiába csak a hang, neked akkor is az a legfontosabb. De mivel most ezen az oldalon állsz egy egynyolccal, ezért azt írod ami a kommentedben olvasható, pedig te sem próbálnál ilyen racionálisan gondolkozni ha anno amikor az autódat vetted ott állt volna mellette egy ugyanolyan, csak 320i-ben, ebben biztos vagyok. Szartál volna a racionalizmusra...


húúú, komolyan nem értem mit nem lehet érteni azon amit eddig írtam. a lényeg.

anno, amikor venni akartam autót, nem BMW-t akartam, de aztán láttam az árakat és miért ne...gondoltam. úgyis szerettem volna majd, hát legyen most. 2002-es autót akartam ez volt a kiindulás, ettől öregebbet semmiképp. 2.0 150 lovas nem volt ilyenbe, 2.2-est meg nem akartam. ekkor megláttam azt ami van. mondom üsse kő. megvettem. majd úgy voltam, ha látok jó ajánlatot akkor lecserélem, egy régebbire de 2.0 6cyl-re. ekkoriban jött a kis versengés én is azt hittem, sokkal jobb a 20i, de nem volt az. azóta hasonló erős autókat is néztem és nem. ekkor mondtam azt, és azóta mondom, hogy 20i-re nem váltanék, csak feljebb. de mondom ezt már ennek a tudatában, anno "tudatlanként" simán 20i-t vettem volna.
remélem érthető mindenki számára. ha 20i-m lenne most és jobb lenne egy 1.8 nem szégyelném.
de ettől jobban nem tudom elmondani a gondolataimat, ha nem érti valaki arról már nem tehetek. én így látom, ezt tapasztaltam. kész.
azt is írtam, hogy az is lehet, hogy valami buherálva van az autóval, de erről halvány gőzöm nincs. de többen mondták már, hogy nem megy rosszul, sőt.

lenne egy sztorim, aminek tanúja van, de már le sem merem írni. pedig én voltam az aki a legjobban meglepődött, aztán egy sebességmérő berendezés (nem traffi) is alátámasztott. majd eccer lehet leírom, ha lesz hangulatom hozzá.

nyugadalmas jó éccakát!

YELLOW Elküldve: 2010-09-25 22:28 Autóvásárlás

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
nem azt mondtam, hogy a motoromra mondtad, hogy szar, hanem csak azért mondod, azt amit, mert engem oltasz vele. a 2 nem ugyanaz.
és azt sem írtam, hogy szart sem ér nekem a 20i. azt mondtam, hogy nekem nem ér annyit, mint amivel számomra többet jelent. azt is írtam, 1 év után le akartam cserélni 20i-re, mert a hang! aztán mentem egy párat egy e36 20i ellen és akkor jöttem rá, amit írtak az én motoromról az igen helytálló: " a 2 literes kategóriájú autókat is képes megszégyeníteni" én erre azt mondom a 150 lovas 20i-hez képest kb ugyanazt tudja, nálam ez a tapasztalat. aztán egyszer, amikor a motorban a nagy BMW-s burkolatot nem raktam vissza (levegő bevezető intake, vagy mi), akkor teljesen más lett a hangja. kicsit maszekoltam és nagyon hasonló lett 2500 felett a hangja. alapjáraton nem. így már nem hiányzik semennyire, és nem bánom, hogy nem cseréltem. ennyi, ebben semmi bántó nincs semmire nézve.

régen horgásztam, elég keményen. hobby ártalom



A hathengeres hangját nem lehet utánozni holmi szívászajjal. A sorhat teljesen más világ mint a sornégy.
Nálunk ha ki kell próbálni egy négyhengeres benzinest, nem szoktunk verekedni a volánért, viszont egy hatosnál már



de még mindig nem vágod. persze nekem is bejön és utánozhatatlan a 6 cyl. hang, de csak az szólna egy 2.0 mellett. 2.2-es már, de ha már úgy van akkor 2.5-re váltanák, mert ott már valóban jók az erők a 170 lovas 2.2 is adja. de megint csak ismételni tudom magam, a mostani motorról a 150 lovas 2.0-ra nem váltanék. amikor vettem, akkor ebben az évjáratban már nem volt a 150 lovas motor, mert akkor azt veszem, de így, hogy van hasonlítási alapom, csakis ennek a fényében mondom azt, amit.

főnökömnek 750i-je van, de még nem vitt egy körre vele V12... fene a főnök alkalmazotti kapcsolatba

YELLOW Elküldve: 2010-09-25 22:20 Mûszerfal világítás

hil írta:
kempelen írta:

hehe de még milyen divat volt....

Még én is kicseréltem a fűtés piktogrammok mögött az izzót kék és piros ledre...

De az egy is folymatosan piszkálja a szemem.

Jajj hála a jóégnek elég volt az az egy.


Azt a kéket először (ismeretem szerint) WV vagy VW (mit tudom én, de nem is érdekel, mert mindig keverem, de úúúúútállom), új volt, sokan bele szerelmesedtek a látványába, viszont a kitalálójának nem sok tudása volt, vagy hová tette az eszét, minden esetre újat akart, mert fénye bántó. És még ma is alkalmazzák.


de talán a ződ fényt a G3-mal is ők kezdték el... az is sokkal jobb, mint a kék... sajnos anno kereklámpás (dupla) poloval "tanultam" vezetni, szerencsére sokat nem kellett sötétben

YELLOW Elküldve: 2010-09-25 22:17 Autóvásárlás

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
melyik az? komolyan érdekelne... illetve mi hullik szét benne/rajta?


A VVT nélküli négyhengeresekből kihagyták a láncátugrás gátlót, emiatt idővel (nyúlik a lánc) átugrált a vezérlés és.... Egy ki szar lemezről van szó, amit később a gyár visszaépíttetett a szervizekkel, mert egyre több volt a garis motorcsere. Jrtom biztos tudna mesélni róla.



jah igen erről hallottam. nekem is feszt ezzel jönnek, de azt tudom az enyémbe már van valami. ez a régi 102 vagy 105 lovas 1.6-os ha jól sejtem... vagy az M43-as motorok. bár asszem az is M43 az 1.6



YELLOW Elküldve: 2010-09-25 22:14 Autóvásárlás

kempelen írta:
YELLOW írta: de figyeljetek már!
valaki akárhányszor kérdez valamit, én leírom az én véleményem. nekem milyen van, mit tapasztalok, stb. erre ti nem a motorba köttök bele, hanem belém! azt ne mond, hogy az én hobám, hogy utána úgy kezdek reagálni, mint ahogy. ugyanilyenek vagytok hasonló helyzetben. itt arról szól az egész, hogy le vagyok szarva, meg utáltok. aztán mindent erre vetítetek rá. nekem nem lehet véleményem anélkül, hogy ne úgy szólna bele valaki, hogy szándékosan belém akar kötni???
jó nyertetek, szar az enyém, sőt rossz, nem jó rajta semmi. mindenki vegyen 20d-t. úgyis abból van több tehát csak jó lehet. aki autót vesz, úgyis olyat vesz amilyet akar, ami neki tetszik, amire kere van, fenntartani is. ezt úgysem nagyon lehet befolyásolni, így kár is rajtam lovagolni.


Yellow! Hadd kérdezzem most meg, te hülye vagy?

Mutasd meg hol írtam, hogy a tiéd szar? Mutasd, mutasd, mutasd.......légyszíí

Ki utál téged? Én nem utállak hidd el, ezt milliószor elmondtam itt, csak van egy stílusod a fórumon... Ami alapjában véve nem baj, mert sokszor szórakoztató...

De

Amikor a saját autódat a többi fölé emeled az már kicsit piszkálja a szemem. Még ezzel sem lenne baj, csak te ebből sportot űzöl. ha valaki kérdez, nem azt mondod, hogy a tiéd egy egynyolcas normálfogyasztású a maga módján takarékos négyhengeres, hanem rögtön azzal jössz, hogy lenyomja a 320i-t és a te szemedben egy kalap szart sem ér a 320i...

Szerinted ez normális tanácsadás?

Nem vagy te rossz gyerek, én nem látlak annak. De néha fárasztasz az tuti. Nem horgászol véletlenül?



nem azt mondtam, hogy a motoromra mondtad, hogy szar, hanem csak azért mondod, azt amit, mert engem oltasz vele. a 2 nem ugyanaz.
és azt sem írtam, hogy szart sem ér nekem a 20i. azt mondtam, hogy nekem nem ér annyit, mint amivel számomra többet jelent. azt is írtam, 1 év után le akartam cserélni 20i-re, mert a hang! aztán mentem egy párat egy e36 20i ellen és akkor jöttem rá, amit írtak az én motoromról az igen helytálló: " a 2 literes kategóriájú autókat is képes megszégyeníteni" én erre azt mondom a 150 lovas 20i-hez képest kb ugyanazt tudja, nálam ez a tapasztalat. aztán egyszer, amikor a motorban a nagy BMW-s burkolatot nem raktam vissza (levegő bevezető intake, vagy mi), akkor teljesen más lett a hangja. kicsit maszekoltam és nagyon hasonló lett 2500 felett a hangja. alapjáraton nem. így már nem hiányzik semennyire, és nem bánom, hogy nem cseréltem. ennyi, ebben semmi bántó nincs semmire nézve.

régen horgásztam, elég keményen. hobby ártalom

YELLOW Elküldve: 2010-09-25 22:06 Autóvásárlás

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
VVT? az japán izé, de amúgy az, csak ugye BMW-nél Valvetronic, ha jól tudom.
igen tudom, minnyá mondod az szar


Nem japán izé VALVETRONIC, a gyári diagban is ez a neve.
Mindegy, arra voltam kíváncsi, hogy a "széthullós" motor van-e a kocsidban, vagy nem.



gondolom a széthullós üsse kő, annyi baj legyen
N42B18A


A tied pont nem széthullós.



melyik az? komolyan érdekelne... illetve mi hullik szét benne/rajta?

YELLOW Elküldve: 2010-09-25 22:03 Autóvásárlás

bmw320d4 írta:
Miért mindig ez a vége?? Nemhogy örülnél, hogy 16i van írva az autódra! Gondolj bele, mekkora meglepetést tudsz okozni annak aki megpróbál megelőzni! Azt hiszi hogy egyhat, közben meg egynyóc


nincs ráírva...hogy 316i

így majd rárakom az M-es matricát, így milyen jó lesz annak, aki egy stifttel, vagy 20i-vel leelőz

YELLOW Elküldve: 2010-09-25 21:59 Autóvásárlás

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
VVT? az japán izé, de amúgy az, csak ugye BMW-nél Valvetronic, ha jól tudom.
igen tudom, minnyá mondod az szar


Nem japán izé VALVETRONIC, a gyári diagban is ez a neve.
Mindegy, arra voltam kíváncsi, hogy a "széthullós" motor van-e a kocsidban, vagy nem.



gondolom a széthullós üsse kő, annyi baj legyen
N42B18A



YELLOW Elküldve: 2010-09-25 21:57 Autóvásárlás

de figyeljetek már!
valaki akárhányszor kérdez valamit, én leírom az én véleményem. nekem milyen van, mit tapasztalok, stb. erre ti nem a motorba köttök bele, hanem belém! azt ne mond, hogy az én hobám, hogy utána úgy kezdek reagálni, mint ahogy. ugyanilyenek vagytok hasonló helyzetben. itt arról szól az egész, hogy le vagyok szarva, meg utáltok. aztán mindent erre vetítetek rá. nekem nem lehet véleményem anélkül, hogy ne úgy szólna bele valaki, hogy szándékosan belém akar kötni???
jó nyertetek, szar az enyém, sőt rossz, nem jó rajta semmi. mindenki vegyen 20d-t. úgyis abból van több tehát csak jó lehet. aki autót vesz, úgyis olyat vesz amilyet akar, ami neki tetszik, amire kere van, fenntartani is. ezt úgysem nagyon lehet befolyásolni, így kár is rajtam lovagolni.

YELLOW Elküldve: 2010-09-25 21:44 Autóvásárlás

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
ti nem tudjátok? a hangos kipufogótól gyorsabb az autó, jobban megy... legalábbis a vezető így érzi, akárcsak a dircsiszürcsitől


Yellow! Neked milyen motorral van szerelve a 16i? VVT-s?


VVT? az japán izé, de amúgy az, csak ugye BMW-nél Valvetronic, ha jól tudom.
igen tudom, minnyá mondod az szar

YELLOW Elküldve: 2010-09-25 21:40 Autóvásárlás

kempelen írta:
YELLOW írta: ......de más egy újfejlesztésű motor mint a régi. belinkelnék egy több oldalas anyagot, de nem fárasztok vele senkit. és az enyém nem 1.6-os hanem 1.8 nagyon nagy különbség, számos különbséggel a facelift előtti 1.6-hoz képest.
én annyit tudok, ha eccer nagyobbat veszek, akkor 2.5 alá nem adom, számomra egy 2.0 nem ér többet mint a mostani.


Jelló! A te autódnál semmi sem ér többet ezt eddig is tudtuk, de mégsem bírsz basszus elautózni vele Nyíregyházáig, hogy Miki be tudja programozni...

Nem mondja senki hogy rossz az a motor ami neked van, de nézz magadba őszintén és valld be téged flusztrál, hogy hivatalosan 316 az autód megjelölése. Nem bántani akarlak ezzel, de akárhányszor előkerül ez a téma, te a saját autód motorját emeled a csillagos égig, mindent apróságot kiemelve azért hogy jobb színben tüntesd fel, mint ami: 316i
Szóval jó az az autó, jó az a motor, de a saját helyén kell kezelni.

Én sem akarok felnőni a 330d-hez, mert csak leégetném magam.




tévedsz! de komolyan. engem az bosszant, hogy tipikus magyar, ha 316i, akkor azt az 1.6-os motorral azonosítják. hát nem! sajnálom, havalakinek nem tetszik az őszinteségem, de nekem akkor sem ér többet egy 2 literes motor, hogy odáig legyek érte. sajnos, én így érzem és lehet fikázni nem zavar. én így gondolom, ti máshogy. ha 1.6-os 316-osom lenne, akkor zavarna, de olyat alapból nem akartam, pedig amire az való, arra is tökéletes az. és, ahogy mondotta valaki, MO-ra nem tök mindegy, még a birigli is sok, azokat is büntetik, LSD Critical Mass