YELLOW Elküldve: 2010-06-06 12:53 Valaki segítsen
Szemy írta:YELLOW írta: tudom loenne megfelelő topik, de mind különböző...
1. vízpumpát mikor kell cserélni? (km, vagy ha hangja van)
2. kuplung rendszer légtelenítését, hol lehet csinálni? a fékek le lettek légtelenítve de a kuplunghoz nem nyúltunk.
3. nekem a diffin nincs olaj leengedő csavar, valami faja megoldás kellene, hogy tudnám kiszedni belőle... hallottam szivattyúzásos módszerről, de ha lenne benne kosz azt lehet nem szedné fel... ötlet?
THX!
1. A vizpumpanak (a poli-V-szijhoz hasonloan) hivatalosan nincs elöirt csereintervalluma. Akkor erdemes kicserelni, ha meghibasodasnak barmilyen jelet mutatja. Egyebkent a lapattöres mindenkeppen valamilyen specialis tultereles vagy inkabb anyaghiba következteben fordulhat elö, hiszen az autok vizpumpai aramlastani szempontbol nem nagyon vannak igenybeveve, az aramalstani szakemberek viccesen csak vizkavaroknak hivjak.
2. Tano kollega nagyon perfektül leirta, hol es hogyan kell elvegezni a legtelenitest.
3. Ha nincs leeresztö csavarod (ahogy nekem sincs), akkor le kell szivattyuzni az olajat a betöltö nyilason keresztül. Nekem meg vacakabb a helyzet, mert a preciz bayorok meg az olajbetöltö csavart is odahegesztettek a hazhoz.A markaszerviz sem tudta lecserelni a diffiben az olajat...
és mivel tudtad leszívni az olajat? mennyire volt koszos? színe, állaga?
és mi az a poli-V-szíj?
mellesleg lehet rájöttem mi lehet az a furcsa kattogó hang...lehet az ékszíj tárcsa, mert valahol olvastam, hogy alapjáraton lehet hallani, mint ahogy nekem is, amikor bemelegszik az autó, ugye hidegen, pörög 900-1000-es fordulaton, de amint 700-ra esik hallani...