YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2010-05-04 22:43 Ajtónyítási Gondok!

mondjuk én még mindig nem tudom megérteni, hogy az első, és hátsó ablakok mozgatását, miért különböző típusú relék végzik...

én most is tartom magam makacsul ahhoz, mint anno, hogy a kép szerint a 4db kicsi siemens az ablakoké, és a két nagy fekete az ajtóké. az enyémből amikor kivettem, két kicsi volt, és két nagy relé. mivel kettő elektromos ablakom van elől, ezért van két kicsi, itt a képen, meg azért van négy, mert négy elektromos ablak van.
a két nagyból 1 relé, működteti a négy ajtót, a másik a csomagtérajtót, mivel az nyílik külön. számomra így lenne logikus. az meg nem logikus, hogy különböző reléket hazsnálnak első, és hátsó ablakok működéséhez.



"Az elválasztó lemeztől balra, ahogyan a képen is feliratozva van, azok a központi zár relék. Csak elöl el ablak esetén az elválasztótól jobbra lévő két kicsi nincs."

jah négy el. ablak esetén a két nagy relé, hátsó ablakot vezérel, de két el. ablak esetén, meg az elsőket. jah majd azért két különboző nyákot terveztek, meg gyártattak. ha huzalozva lenne még átkötögetéssel okés is lenne, de nem úgy van. sőt meg merem kockáztatani, (én aki nem ért hozzá) hogy két el.ablakú GM esetében, ha rárakunk az üres helyre két pici relét, bekötjük a gombokra (szerintem kábelezés meg is van), és a programban állítunk, hogy már 4 el.ablak van (bár ez lehet nem is szükséges), akkor lesz GM csere nélkül is 4 el.ablakunk.

YELLOW Elküldve: 2010-05-04 22:22 Autóvásárlás

hil írta:
YELLOW írta:

nekem ami fura, hogy 2002.02 havi de sárga indexes, úgy tudom a faceliftkor fehér lett, majd 2004-től lett ismét sárga... vagy amcsi kivitel lenne?



Lehet, izlésficamom van, de én a fehér index búrával kifejezetten boldogtalan lettem volna. Az egyik meg volt repedve, vettem egy párat: sárgát.



"izlések és pofonok"

nekem túl szoci a sárga index, mondjuk egy pirosnál anynira nem...

YELLOW Elküldve: 2010-05-04 21:55 Autóvásárlás

Woockie írta:
stgoofy írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...el-3747558

Mondjuk azert igy eleg kemeny lefenykepezni a kulcsokat, ez alapjan a kep alapjan hozzaerto szerintem siman csinal egyet. Masik kepen ott a rendszam, maris csak az immot kell megoldani, ami pedig masik topicban kiderult, h hatarozottan nem lehetetlen...


nekem ami fura, hogy 2002.02 havi de sárga indexes, úgy tudom a faceliftkor fehér lett, majd 2004-től lett ismét sárga... vagy amcsi kivitel lenne?

YELLOW Elküldve: 2010-05-04 19:47 Restauráljunk

Hori írta:
YELLOW írta: Hori!

Egy illő felni az E28 alá?

http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=187696





igen stílusban ez tökéletes csak spec ez a borbet katasztrófálisan randa, de bbs-be ez a minta tökéletes lenne



én megmondom őszintén, számomra sok egyforma felni létezik, vagyis nagyon hasonlóak... a BBS miben másabb? vagy annak nincs ekkora pereme?

YELLOW Elküldve: 2010-05-04 19:44 Autóvásárlás

Csum írta:
stgoofy írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...el-3747558

ezt néztem ki,de alvásszám alapján 2001/12 havi a kérdésem az lenne akkor már volt face lift vagy ki van cserélve az eleje?


Face lift akkor már volt!!
enyém is 2001 es és face liftes gyárilag!!!


ügye az van, hogy a 2002-es modellévtől van facelift. minden autónál, a modellév, az előző év szeptemberétől-októberétől kezdődik. talán pont a nyári szabadságok miatt, legalábbis hallottam ilyet. azaz 2001 szeptembere után gyártott E46-ok már faceliftesek.

YELLOW Elküldve: 2010-05-04 19:38 Restauráljunk

Hori!

Egy illő felni az E28 alá?

http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=187696

YELLOW Elküldve: 2010-05-03 20:38 Féktárcsa és fékbetét

hil írta:
YELLOW írta:
amúgy lexarom



Ez kicsit sértő lett.........


számomra meg az sértő, hogy mást magyaráznak bele az írásomba... a lexarás meg annyit tesz, hogy nem foglalkozom az üggyel

YELLOW Elküldve: 2010-05-03 20:26 Féktárcsa és fékbetét

[quote="hil"][quote="YELLOW"]
hil írta:
YELLOW írta:
esetleg a fékolajszintet nézd meg, mert ha nem cseréltetek olajat, de új betét ment be, de közben lett ráöntve olaj, akkor most lehet több van benne a kelleténél. hogy hogy függ össze, azt csak hőhatásra foghatom, hogy a rendszerben megnő a nyomás, nagyobb igénybevételnél, és egy pillanatig részorít a tárcsára.



én nem azt írtam, hogy a hóő miatt lesz magasabb a szint!!! olvasdd el még1x!
azt írtam, ha fékbetét csere előtt töltöttek hozzá olajat, de cserekor nem nyúltak az olajszinthez, akkor magasabb lesz a szint, amiatt, amit Te is leírsz, ezt jól tudom. viszont ha melegszik egy zárt rendszerben egy folyadék vagy gáz, akkor annak térfogata/nyomása változik. én így értettem.



Előtte is, most is többször végig olvastam, de nekem ez jött le (mint egyszerű buta embernek)



magasabb olajszínt+hő=nyomásnövekedés (ergó rászoríthat a fékre, ha túlmelegszik az olaj) én meg ezt olvasom ki belőle, sorry... amúgy lexarom

YELLOW Elküldve: 2010-05-03 20:09 Féktárcsa és fékbetét

hil írta:
YELLOW írta:

nem lehet, hogy cserénél elhajlították a védőlemezt? és az ha befelé lett hajlítva, akkor kitekert kormánynál beleérhet valami futómű alkatrészbe. vagy esetleg a fékolajszintet nézd meg, mert ha nem cseréltetek olajat, de új betét ment be, de közben lett ráöntve olaj, akkor most lehet több van benne a kelleténél. hogy hogy függ össze, azt csak hőhatásra foghatom, hogy a rendszerben megnő a nyomás, nagyobb igénybevételnél, és egy pillanatig részorít a tárcsára.



Szerintem az normál dolog, hogy: fékbetét csere előtt normál fékfolyadék szint esetén betét csere után megasabb lesz a szint (és ez nem hőhatás következménye), mert értelem szerűen az új betét vastagabb mint a régi volt, tehát a munkahenger dugattyúk beljebb kell, hogy menjenek és ez a ffolyadék szint emelkedését okozza.



én nem azt írtam, hogy a hóő miatt lesz magasabb a szint!!! olvasdd el még1x!
azt írtam, ha fékbetét csere előtt töltöttek hozzá olajat, de cserekor nem nyúltak az olajszinthez, akkor magasabb lesz a szint, amiatt, amit Te is leírsz, ezt jól tudom. viszont ha melegszik egy zárt rendszerben egy folyadék vagy gáz, akkor annak térfogata/nyomása változik. én így értettem.

YELLOW Elküldve: 2010-05-03 19:48 Féktárcsa és fékbetét

Woockie írta:
YELLOW írta: nem lehet, hogy cserénél elhajlították a védőlemezt? és az ha befelé lett hajlítva, akkor kitekert kormánynál beleérhet valami futómű alkatrészbe. vagy esetleg a fékolajszintet nézd meg, mert ha nem cseréltetek olajat, de új betét ment be, de közben lett ráöntve olaj, akkor most lehet több van benne a kelleténél. hogy hogy függ össze, azt csak hőhatásra foghatom, hogy a rendszerben megnő a nyomás, nagyobb igénybevételnél, és egy pillanatig részorít a tárcsára.

A vedolemez csak zorog, ilyen vekony lemezhez melto magas hangon. Az meg azert durva lenne am, h ha sok a fekfolyadet (NEM olaj, folyadek), akkor ha gondol egyet, rafog a fek. Kepzeld el, milyen kellemes baleseteket okozna ez 180-nal a nemet autopalyan, egyszercsak melege van a jobb elsonek, rafog, a tobbi meg megy vigan tovabb.


csak úgy magától nem melegszikés mivel írta, hogy fékezés után észleli...de ha minden írásommal kötekedni akarsz, hát legyen... nem zavar, ha baromságot írok is lefogom írni. én ebből tanulok, hogy kijavítanak.

YELLOW Elküldve: 2010-05-03 18:56 Ajtónyítási Gondok!

bmw320d4 írta:
gergo75 írta: Sziasztok!
A kérdésem a következő:
Az autó kulcsának távirányítójával be tudom zárni az autót viszont nyitni nem mindig.
Az autó vevője veszi az adást, mert az ablakok lehúzását, tetőablak nyitását csinálja, csak a központi zárat nem működteti.
Illetve, ha kulccsal nyitom az autót, akkor is csak a vezető oldali ajtó nyílik, a többi nem.
A kulcson lévő csomagtér ablak (E46 touring) is nyitható a kulcsos távirányítóval rendesen.
Köszönöm a segítségeteket előre is.
G.


Cserélni, vagy javítani kell a grundmodult.



Te mit mondasz javítani mit kell a grund-on? (melyik alkatrészt)

YELLOW Elküldve: 2010-05-03 18:47 Féktárcsa és fékbetét

bmw320 írta: ÜDV!
Kb. 3-4000 km ezelőtt lett cserélve féktárcsa és fékbetét az autómon és azt vettem észre hogy hosszabb táv után vagy nagyobb igénybevételnél ha mondjuk majdnem koppig kitekerem a kormányt vagy kanyarodok akkor érdekes hangot ad ki mintha a betét odafeszülne a tárcsához!Megtudná valaki mondani mi okozhatja ezt? köszi


nem lehet, hogy cserénél elhajlították a védőlemezt? és az ha befelé lett hajlítva, akkor kitekert kormánynál beleérhet valami futómű alkatrészbe. vagy esetleg a fékolajszintet nézd meg, mert ha nem cseréltetek olajat, de új betét ment be, de közben lett ráöntve olaj, akkor most lehet több van benne a kelleténél. hogy hogy függ össze, azt csak hőhatásra foghatom, hogy a rendszerben megnő a nyomás, nagyobb igénybevételnél, és egy pillanatig részorít a tárcsára.

YELLOW Elküldve: 2010-05-02 22:48 Autóvásárlás

Zolee írta:
YELLOW írta:
asszonkám okmányirodás, és ő mondta, hogy elvileg regadót nem kell fizetni abban az esetben, ha az autót te veszed kint, és itthon akarod használni, a saját neveden. azaz kinti érvényes adásvételid van. de majd holnapra ezt a részét is megkérdem pontosan, már elment alukálni.

Jó lenne ha így lenne, de nincs így. Ha mégis jövök min. egy sörrel és indulok németbe.


biztos, hogy van, és ezt elvileg a vámosok közlik, főleg hogy EU-sok vagyunk. csak gondolom sok embert félre akarnak vezetni. de majd konkrétabban megérdeklődöm holnap vagy holnap után, mert én is dolgozom.

YELLOW Elküldve: 2010-05-02 22:46 Társalgó

BarG írta: [*]
Tiba írta: GPS GSM hatástalanító...


Nekem 3 éve van ilyen, menet közbeni trafipaxos mérés ellen vettem, mert a mérőkocsiban megszűnik a referencia sebesség, amit GPS-ről vesznek, így büntetni se tudnak. Akitől vettem - a neten 10 perc alatt találtam meg - azt mondta, olyanok veszik legfőképp, akik céges gps-es autót vezetnek, vagy attól félnek, hogy a feleségük/férjük leköveti az útjukat



ezt a rendőri blokkolást kifejthetnéd bővebben! a refereancia sebesség nem az amit beállítanak a traffinak? de annak szerintem nincs köze a műholdakhoz. lehet rosszul utdom, ezért kérlek írj már erről!

YELLOW Elküldve: 2010-05-02 22:25 Autóvásárlás

bmwszabi írta:
Szemy írta:
bmwszabi írta: Persze, ezért írtam én is, hogy abban azért 100.000 km van, nem mindegy, igazad van.
És te hogy tudod, mi ez a verhandlungbasis, meg Mwst...?


A Verhandlungsbasis jelenti azt az arat, amiböl meg lehet alkudni. Az Endpreis vagy maskeppen Festpreis pedig fix arat jelent, elvileg ebböl mar nem lehet alkudni. A Mehrwertsteuer az magyarul az AFA. Ha kivalthato, akkor 99,9% az auto kereskedesböl szarmazik vagy ceges auto, ha nem, akkor privat eladoval allunk szemben.

Szemy



Köszi, akkor jól gondltam!

Előbb a 14:57-es hozzászólásom után vettem csak észre, hogy te Németországban élsz, én meg próbáltam okos lenni, mi mit is jelent magyarul.
Még annyit, hogy mit jelent, hogy kiváltható az áfa, ugyanis vannak hirdetések, melyeknél ott van a bruttó ár, meg a nettó is, de nem 19% szokott lenni a különbség. 19%-ot szoktak írni, de nem értem sajna.

Szabi


asszonkám okmányirodás, és ő mondta, hogy elvileg regadót nem kell fizetni abban az esetben, ha az autót te veszed kint, és itthon akarod használni, a saját neveden. azaz kinti érvényes adásvételid van. de majd holnapra ezt a részét is megkérdem pontosan, már elment alukálni.