Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2010-02-24 16:12 Kasza mester 0670-5799225

lenne pár hülye kérdésem, azért itt, mert hátha Imrebá is tud válaszolni...

1. az angliai BMW-kben lévõ M-es multikormány, ugyanúgy jó a miénkbe is? (nem amiatt aggódok, hogy balra akar majd tartani, hanem esetleg van-e valami eltérés benne?)

2. ülésekrõl ugyanez a kérdésem. tehát angliai autóból származó üléseket be tudok-e tenni az enyémbe, tehát nem baj ha az ottani vezetõülés nálam az utasoldali lesz..stb

YELLOW Elküldve: 2010-02-23 23:31 Plasti Dip - a folyékony gumi

én egy sima spray-re lehet beáldozok, és a középboxot lefújom vele... legalább a karcok eltünnek

Hori írta:
YELLOW írta: van belõle átlátszó...
szerintem felnire, mocitetõre a legjobb... de lehet rugóra, miket láttam képeket, lengõkarra vagy olyan részekre ráfújni, amik sérülhetnek, illetve zörgés ellen a legjobb... bár nem olcsó

tsabko írta: jónak hangzik és tetszik is, de az lenne a jó ha több színben vagy festhetõ lenne, vagyis ez nem derült ki a leírásból vagy csak én nem vettem észre.



nem olcsó de legalább qva drága
de aki bejut a tuningtalin a top 10be az kap belõle ajiba 1 flakont

YELLOW Elküldve: 2010-02-23 23:12 Plasti Dip - a folyékony gumi

van belõle átlátszó...
szerintem felnire, mocitetõre a legjobb... de lehet rugóra, miket láttam képeket, lengõkarra vagy olyan részekre ráfújni, amik sérülhetnek, illetve zörgés ellen a legjobb... bár nem olcsó

tsabko írta: jónak hangzik és tetszik is, de az lenne a jó ha több színben vagy festhetõ lenne, vagyis ez nem derült ki a leírásból vagy csak én nem vettem észre.

YELLOW Elküldve: 2010-02-23 18:34 Plasti Dip - a folyékony gumi

http://www.plastidip.de/hu/

NEM REKLÁMNAK SZÁNOM, CSAK FELKELTETTE AZ ÉRDEKLÕDÉSEM!

errõl a termékrõl ki mit tud tapasztalat vélemény? lehet egy lököst, mocitetõt, fúleg fekete autónál érdemes vele bevonni... vagy éppen belsõ díszléc, karcos középkonzol, felni... stb.

"Aki rendelkezik autóval és szereti is az autóját, biztos szembesült már vele, hogy mennyi gonddal jár hû társunk karbantartása. Kilyukadt, megsérült, ereszt, megkarcolódott, elkopott, elszakadt, kirepedezett, szétérett, felhasadt, kifakult, megrepedt és a többi és a többi, melyek orvosolására sokszor festegettünk, fújtunk, zsíroztunk, szigszalagoztunk, políroztunk, ragasztottunk akárcsak McGyver.

Igencsak itt volt már az ideje, hogy minket is megváltson valaki, és életünket könnyebbé és egyszerûbbé tegye.

A megváltó neve pedig - nem, nem Richard Dean Anderson! - hanem: PLASTI DIP. Ez a különleges anyag nem más, mint folyósított gumi, mely képes minden ismertebb anyagon megtapadni, majd száradás után egy erõs, szigetelõ, védelmezõ gumibevonatot képez bármilyen formán vagy felületen.

Használata pofonegyszerû, fújással (spraybõl vagy szórópisztolyból) vagy ecsettel vihetjük fel, de akár direkt bele is márthatjuk a gumiba a kezelendõ tárgyat. Száradás után a réteg kisimul, megfeszül és olyan tulajdonságokkal kezd el rendelkezni mint: tömít, tompít, elektromosan szigetel, impregnál (vízzáró), csúszásgátló, kopásálló, rugalmas, nem szárad ki, nem repedezik, ellenáll savaknak, sóknak, lúgos és bázikus anyagoknak, nap- és UV sugárzásnak és mindezt garantálja -34 és +93 C fok között! Érdekessége továbbá, hogy a réteg olyan erõsen feltapad, hogy semmi (víz, por, szennyezõdés) nem tud aláhatolni, de szükség esetén mégis egyben, maradék nélkül lehúzható, mintegy "gumibõr".

Persze ha valaki ultratartós bevonatot szeretne készíteni, arra is van lehetõség, nincs más dolga, mint az ehhez kifejlesztett alapozóval elõkezeli a felületet, így a Plasti Dip gumibevonat 400%-al erõsebben tapad fel. Itt viszont meg kell jegyeznem, hogy elõkezelés nélkül is olyan erõsen kapcsolódik az anyagokhoz, hogy nyugodtan használható lökhárítókra, felnikre, kisteherautó platóra, rugók bevonására és még számtalan erõs igénybevételnek kitett helyen.

Mégegy erõssége van a Plasti Dip termékeknek, mégpedig hogy erõsen dielektromos (az nem vezeti az áramot). Ebben a Liquid Tape nevû termék a család legerõsebbje, 1 mm réteg 57.000 V-ig szigetel, így még akár ipari áramerõsség esetén is alkalmazható.

Ezek után talán nem is jogos a kérdés, de tegyük fel: mire használható?

Természetesen mindenre!

Lefesthetünk vagy bevonhatunk vele fémet, fát, üveget, mûanyagot, karbont, vásznakat, szöveteket, alkatrészeket, csatlakozásokat, kiegészítõ elemeket, javíthatunk vele kábeleket, szigeteléseket, felújíthatunk gumi vagy mûanyag elemeket de használhatjuk csak jelölésre, színezésre vagy dizájnolásra. Akár egyedi felnit is készíthetünk autós találkozókra vagy amatõr versenyekre, egy sima átlátszó réteggel pedig megóvhatjuk drága alufelninket a téli mocsoktól és sós olvadéklevektõl. A felsorolás hosszan folytatható lenne, de érdemes inkább kicsit a Google-ban böngészni, ahol már ezerszámra vannak a gyakorlati felhasználási példák a mûanyag mütyüröktõl kezdve a kompett karosszériaelemekig."




YELLOW Elküldve: 2010-02-23 18:24 Társalgó

tavaly júniusban jutottam el oda, hogy csere. elhúzódott a felni festés projekt... idén legkésõbb áprilisban szeretném cserélni

jencispy írta:
Robinson írta:
Woockie írta:
Robinson írta: Ki mikor rakja fel a nyári szettet?

Ha tartosan 7-8 fok felett marad a homerseklet keso este is (en akkor is sokat kozlekedem).


és más? csakmert tegnap is tök jó idõ volt (mihez képest ugye), és ma is 10 fok...


Szerintem kb március közepe-vége felé fogom.
Akkor már az átlaghõmérésklet si 7 felett van.
2009 március középhõmérséklet
Reggelente még elég hûvös van és sok az esõ is.
google weather

YELLOW Elküldve: 2010-02-23 18:21 Kasza mester 0670-5799225

ezaz, hogy nekem is sérült a plexi, meg van horzsolva... amúgy ilyen dectine-t akarok venni gyárilag angel eyes-es, csak elõtte gondoltam megkérdem mennyi.
de amúgy ha nem lenne sérült a plexi és a fül, akkor milyen áron mozogna?

KASZAMester írta:
YELLOW írta: gyári projis faceliftes lámpák mennyiért mennek a Mesternél?

van 2db.,gyári faceliftes elsõ,limo lámpám,AL.-esek.,plexi,és fül sérültek,de a belsõség,ami az értéke,az jo benne!
-átrakhato a bélés a simába.
-ha érdekel,párba odaadom 30e.-ért.

YELLOW Elküldve: 2010-02-23 11:21 Fogyasztásmérõ hiba?

szerintem a jelenség abból adódik, hogy amikor motorfékkel gurulsz, ugye akkor kifekszik 0-ra, elvileg anyagot sem kap, aztán lámpánál, mikor kinyomod a kuplungod, vagy elõtte, akkor megint van üa fogyasztás, ugyanez fékkel... ha a motorfék már nem elég, akkor elkezd emelkedni, még fékezni sem kell... próbáld ki 5.-ben mondjuk 60-ról lassítasz motorfékkel olyan 30 környékén már nem fékez vissza a motor az áttétel miatt, így újra hajtásba kezd el átmenni, ergo lesz fogyasztás...

InsectKiller írta: Nálam is jelen van ez a történet. Ahogy gurulok piros felé elengedett gázzal, akkor lemegy a fogyi 0-ra majd felmegy szinte teljesen aztán amikor megállok le.
Szerintem ez normális...Vagy nem :

YELLOW Elküldve: 2010-02-23 09:34 Kasza mester 0670-5799225

gyári projis faceliftes lámpák mennyiért mennek a Mesternél?

YELLOW Elküldve: 2010-02-23 09:30 Fogyasztásmérõ hiba?

azt nem tudom de nekem is ezt csinálja, én ezt azután vettem észre, miután egy éve már nálam volt az autó és érdekes módon hidegebb idõben csinálja, még nem üzemmeleg motornál, legalábbis ekkor veszem észre jobban. nekem 10 literig nem megy fel, de 4-ig igen... sõt akkor is ez van, ha üresben gorulsz, ha fékezel jobban felmegy... ha ez azt jelentené mint az akksis autókban, hogy visszatölt, azaz anyni üzemanyagot juttat vissza, mint amit mutat, az jó lenne... szerintem ez nem hiba, hanem valamiért így mûködik.

Beluga írta: Arra lettem figyelmes a napokban,hogy amikor közelitek a piros lámpához és beteszem üresbe,akkor ugye a pill.fogy.mérõ 0 állásba áll.
Na most,elkezdek fékezni és amikor majdnek megállok (30km/ó allt) a fogyasztásmérõ elkezd felfelé kúszni 10L-ig majd vissza,mindig ugyanabban a ciklusban csinálja ja és ez a folyamat megszakad ha lelépek a fékrõl!
Mostmár nagyon idegesit,Tudja valaki mi lehet ennek az oka?

YELLOW Elküldve: 2010-02-22 13:02 Benzin VS Dízel

kicsit hozzászolok már én is

szerintem tök mindegy.

én nagyon sokat vezettem dízelt, szívót és turbósat is. nekem sosem volt, de keresztfaternek szinte csak azok (98%-ban)

dízel:
én nem igazán bízok az új generációs dízelekbe, a régi 20 éves vasak, még most is simán mennek, nem tudom ezekkel mi lesz 20 éves korukra.
annak aki, sokat hazsnálja az autót, annak valóban érdemesebb dízelt venni, de a mostani dízeleknél, ha valami elromlik az zsebbenyúlós, nem csak BMW-nél. olvastam valakinél, hogy a dízel azért fogyaszt kevesebbet, mert 4500-nél már szabályoz. azért a dolog ettõl kicsit összetettebb. én személy szerint nem szeretem a dízel hangját, éppen ezért nem kell, számomra talán ez az egyetlen indok, plussz a drága alkatrészek. megjegyszem egy E39 525d-ben belül semmit nem hallani a dízelségbõl.

benzin:
BMW-knél relatíve kevésbbé hibásodnak meg, így ha az alkatrészek nem is olcsók kevesebbet kell költeni, amellett levesebb drága alkatrészt tartalmaz plusszba. elõnye számomra a szebb, lágyabb hang, a finom járás. mivel én nem sokat hazsnálom az autót, így a fogyasztás, anynira nem mérvadó, így ha +2-3 literrel többet fogyaszt egy azonos dízelhez képest anynira nem zavar. mellesleg egy luxus márka (nem csak a BMW-rõl beszlek), akkor luxus, ha benzin motor hajtja, elegánsabb, kultúráltabb számomra.


ez valóban olyan dolog, amirõl több éven keresztül lehet vitázni.

a környezetvédelemrõl meg annyit, hogy amivel most magyarázzák a dolgokat, az csak egy bõr, amit ráhúznak, de a valós okhoz nem sok köze van. korábban is olvadtak a jégsapkák (persze most az olvadás ütemének gyorsulásával jönnek) de nagyon messze vagyunk az igazi valóságtól. eleve anyni kérdés van amire nem tudunk magyarázatot adni, sõt amirõl tudunk, az is csak feltevés. a számítógépek világában nagyon okosnak hisszük magunkat, hogy mennyire fejlett az emberiség, de a valódi fejlettséghez, tudáshoz képest ez a jelenlegi állapot elenyészõ.
az egész rendszer változik, a föld légköre és ezért nem a belsõ folyamatokat felelõsek, hanem a külsõk, napkitörések, stb. csak mivel arról drága tudósaink nagyon keveset tudnak, így egyszerûbb másra fogni.

egy biztos a föld sorsa nem a benzin vs. dízel témán fog múlni.


szerk.:
kicsit összecsapott de utálok sokat írni egyszerre, szóban értelmesebben beszélnék ezekrõl.

YELLOW Elküldve: 2010-02-22 09:50 Fékolaj

szerintem bármelyik szervízben tudnak mérni. ha van pofája pénzt kérni érte, akkor szégyen.

SoundkeY írta: fekolaj forraspontot ki tud merni ?

YELLOW Elküldve: 2010-02-21 19:33 help:)

jó csak E36 van írva az adatokban

m_attila írta: Szia

KÖszi Hil, és Yellow

Yellow ez egy e46 nem e36!!!!

Hil

Hol találom ground modult illetve azt a "nagyobbik relét"?

Köszi

Attila

hil írta:
m_attila írta: Köszönöm a segítségeteket.

Többen írtak valami ground modulon belüli relét, hogy ezzel szokott gond lenni, ez hogy orvosolható, hol található?

m_attila

jrtom írta: Szeva! Ground modul!

YELLOW írta: a relé! bekoxolódik az érintkezõje, groundmodulon van.
enyémre is ezt mondták, bár 2 napja nem akart nyílni, és hallottam olyan hangot, mint amikor két mûanyag feszül egymásnak, szóval én még mindig a mechanikai szorulásra gondolok.

egyébként "ajtónyitási gondok" topic...

m_attila írta: Sziasztok!

Olyan gondom lenne, központi zár mindig zár, de nem mindig nyit .
Belsõ központi zár kapcsolóval sem...

Márkaszervizben azt mondták ground modul csere.

Érdeklõdnék mi okozhatja ezt a hibát.

e46 '98 323i
Köszönöm segítségeteket.
m_attila


Szia Attila!
Itt több tipusú General modul is megtalálható: http://www.bmwgm5.com/
Találsz elérhetõséget a relé beszerzéséhez is, én itthon minden követ megmozgattam, nem sikerült vennem 2 db-ot, 100-at már lehetett volna rendelni.

YELLOW Elküldve: 2010-02-21 16:08 Bmw-s vegyes videók

BMW múzeum
1. rész
[url]
YouTube videó
2. rész
[url]
YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2010-02-21 15:47 lámpa

Tiba elég rendesen kopaszodsz, és mintha híznál...

Robinson írta: És igen, össze lett hozva két lámpából egy. Teljes mértékben ugyan az a sima és a xenon lámpa! Annyi különbség van csupán, hogy a nem xenonos házán a xenon trafó kábelének a nyílása nincs kiütve, de a körvonala megvan, sõt a trafót tartó sinek is rajta vannak Fúróval pár másodperc és ez is megoldódott
Tiba mester segítségével megoldódott a lámpa project, köszi ezúton is


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

YELLOW Elküldve: 2010-02-21 15:43 Társalgó

nekem van egy meglátásom BMW szempontból:

2 literig 17-es, 2 litertõl 3 literig 18-as 3 liter felet magyarországon 18 a max, persze függ az autó méretétõl, pl egy 5-ösre 18-tól kisebbet kizárt, de 3-ason jól mutat a 17-es is. kinek milyen az izlése a pénztárcája, én most úgy látom nekem ehhez az autóhoz a 17-es bõven tökéletes.

TbBoy írta:
YELLOW írta: mjúzik

http://www.indavideo.hu/video/Katyu_Rider_MD


Nah ezért gondolkozom erõsen, hogy 18-19-es felni, vagy legyen egy "egyszerû" 17-es...