Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2010-01-24 15:48 Valaki segítsen

de én nem értelek bazz! nem szakikra kell rábízni, hanem arra aki bekötötte, mert õ tudja mit hova kötött a legjobban. most olyan mintha azt sem tudnád, ki rakta be, vagy hol rakták be. ha nem az elsõ tulaj vagy, akkor lehet az elsõ tulaj rakatta be? mert ha azt írod, hogybeszerelés után ezt tapasztalod, akkor te rakattad be, de akkor kapásból azokhoz kell fordulni akik berakták, nem hozzánk.
én azért nem akartam mondami, hová szokás rakni, mert voltak már tolvaj próbálkozások más oldalakon, így jobb nem beszélni ezekrõl.

Tjani írta: Köszi a válaszokat akkor rábízom a szakikra az autóvillamosság amúgy se egy egyszerû játék nekem

YELLOW Elküldve: 2010-01-24 15:33 Valaki segítsen

hogy hova kell bekötni az nem tudom publikus-e... de azt keresd meg, aki berakta, õ tudja mit hova kötött, ha azt nem tudod, hova lehet bekötni egy ilyen kapcsolót, akkor egyedül ne próbálkozz a hiba megoldásán. mondom azt keresd aki beszerelte!!! amúgy sok minden van amire be lehet kötni.

Tjani írta: Az utólagosan beszerelt rejtett kapcsolóval mit illik megszakítani, és mit nem :
Mivel most olyan mintha elsõre nem nyitna ki valami szelep vagy hasonló utána egész nap problémamentes
:

YELLOW Elküldve: 2010-01-24 13:27 Valaki segítsen

meg is válaszoltad a kérdést... keresd meg azt aki beszerelte, vagy elkötött valamit, vagy a gyári indításgátlót kell inaktiválni, lehet ütközik az újjal

Tjani írta: Sziasztok!
Az elõzõ oldalon már próbáltam ez ügyben segítséget kérni, hátha most tud valaki segíteni.

A következõ gond miatt kérném a segítségeteket:

Ha 1-2 napig áll az autó, az elsõ indításnál a motor elindul, de azonnal le is áll, közvetlen utána a második indításnál a motor elindul és tökéletesen jár Ötlet Kérdés ezt kb. 3 hónapja csinálja mérges
Az autóba be lett szereltetve egy rejtett nyomógomb + indításgátlás, a beszerelés után pár héttel kezdte a mûsort csinálni a gép.

Elõre is köszi a segítséget Zavarban levõ

YELLOW Elküldve: 2010-01-24 00:19 19" felni

ahogy nézem, szerintem amiatt lehetett, hogy már az oldalfalat is futófelületnek használta, anynira be volt dölve a kerék... még szerencse, hogy nem lett nagyobb baj belõle...

YELLOW Elküldve: 2010-01-23 21:47 19" felni

most a gumi belsõ (kaszni belseje felé esõ része) volt megnyílva?
vagy ahogy a felnirõl le lett véve, úgy a gumi belsejénél, ahol a levegõ van benne?

Hori írta:
mikor szedték le a gumákat róla akkor vették észre hogy szét van nyilva belülröl a hátsó guma, nem sok kellet volna hogy neki is kettéváljon a guma

YELLOW Elküldve: 2010-01-23 15:09 Valaki segítsen

ez már az idei télen legalább a 10. ilyen panasz. biztos segítenek, mert sokakkal elõfordult

valdii írta: Sziasztok!

Volna egy problémám az autóval 320d 2004/04 euro4.
Most télen vettem észre többször, hogy 0°C-közelében ha hidegen indítom az autót, akkor néha nagyon gyenge még akkor is, ha bemelegszik, ez azt jelenti, hogy 6. ba már alig tudok felkapcsolni! Fogyasztásmérõ 5.ben padlógázon 16l/100 km, hatodikban 10l/100km-ig megy csak föl! Ilyenkor, ha leállok és újraindítom a motort, akkor meg semmi baja, tehát jól megy!
Légtömegmérõt cseréltek a gyõri márkaszervízben 2009. áprilisban, elõtte is csinálta, most is csinálja. Múlt héten megint elvittem, otthagytam 2 napra, mert a hibát csak akkor produkálta, mikor reggel hidegen nézték, ök azt mondják, hogy alacsony a töltõnyomásom, néha a megadott érték, néha kicsivel alacsonyabb,néha pedig nagyon, szerintük légtömegmérõ hiba, de azt is hozzáteszik, hogy az biztos hogy a légtömegmérõ hibás, de az nem zárja ki, hogy más hibája is van az autónak, persze ezt csak a csere után tudják megállapítani.
Õszintén szólva és mások véleménye alapján is azt mondom, hogy a légtömegmérõ szerintem, vagy jó, vagy nem, és nem így jelentkezik a hibája. Az EGR fórumban olvasottak alapján pl. lehet, hogy az EGR szelepem van leragadva, és gázadásnál sok kipufogógázt enged vissza a motorba?
Vagy lehet, hogy a turbógeometria állítóm nem mûködik?
Mi a véleményetek?

YELLOW Elküldve: 2010-01-23 12:16 Társalgó

kombi a trabant, wartburg, lada volt... még a szocializmusban

Beluga írta:
tsabko írta: http://www.a5.hu/cikkek/3/37853.shtml



"kombi" ááááááááá szerintem inkább touring

YELLOW Elküldve: 2010-01-22 17:29 Társalgó

ezt a simából is meg lehet csinálni... kell a carbon matrica, ráragasztani, majd kivágni a lyukakat, mert ez is ahogy nézem ugyanígy van csinálva...

Tiba írta: Amcsi ebayon

http://cgi.ebay.com/ebaymotors...414bdeebb3

YELLOW Elküldve: 2010-01-22 06:43 Vicces :)

nekem a T-com-nál lehetnek ilyen rögzített telefonbeszélgetések, ugyanis kb. 3 biztos volt, ami hasonló hangvételû, vagy 3-4 visszafogottabb! csodálkoztam a youtubra még nem rakták ki, bár a youtubosak nagyrésze megrendezett...

YELLOW Elküldve: 2010-01-21 17:30 EZT MEG KELL HOGY NEZZETEK!

pff... asszem

[url]
YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2010-01-21 16:03 alufelni

lassan feladom... nekem ugyanezen a felnin volt sima gumi szelep... de nem tudom menyni súly volt rajta, mert nem néztem, majd vettem új gumikat ---> jött a nagy full fém szelep, kellett az egyik felnire egy csomó súly, a gumi 5x lett beforgatva, hogy a lehetõ legkevesebbet kelljen rá rakni ---> majd átfesttettem a felnit, jött bele a fém rejtett szelep, gumi ugyaonda beállítva, és ugyannyi súly kellett rá... tehát lehet az én esetem különleges, de nálam nem befolyásolta a szelep súlya, pedig én is azt hittem fogja

Oldboy írta: Ha nagyon kivesézzük a "gumihoz" képest három féle fém verziót vehetsz tudomásom szerint. Tisztán fémbõl, fémoldalfalú gumival kombinálva, rejtett szelep ami neked is van. Ez utóbbi lehet önnyû.

YELLOW Elküldve: 2010-01-21 15:59 Társalgó

jah igen pont emiatt nem kerestelek... mert én délelõtt voltam...

bmw320 írta: Igen te nem jelentkeztél!
Benne vagyok csak az a gáz hogy én este vagyok
Egerbe mert nem ott dolgozok!

YELLOW Elküldve: 2010-01-21 15:15 Társalgó

igen fel!

SoundkeY írta:
bmw320d4 írta:
kabec írta: hol lehet ezeket a korábbi írásaidat megtalálni?!


Passz... Több helyre is írtam, különbözõ idõkben, támákhoz fûzve.

- Volt olyan, hogy defektfigyelõ aktiválás
- Ülésfoglaltságérzékelõ kikapcsolás
- Nappali fényszóró
- Kétfokozatú féklámpa
- Csippanás záráskor
- Gong a piezó helyett
- Tompított fényszóró villogtatás riasztásnál
- Hidegellenõrzések kikapcsoláas az izzókról (Nem lesz hibajelzés)
- stb


Olyat fel lehetne programozni, hogy az 1. nyitasgombra csak a bal elso ajto nyisson ki ?

YELLOW Elküldve: 2010-01-21 14:57 Társalgó

néha visszem asszonyt egerbe fõsulira, majd talizhatnánk... bár ecer már beszéltük... de hát valszeg én nem szóltam, ha jól emlékszem

bmw320 írta: Az-az! Szépen megoldották itt egerben nem?
Mondta hogy sok okosságot tudsz megoldaldani a kis ketyeréddel nem csinálnál egy listát hátha lenne egy két dolog amit itt többen is megvalósítanánk?

YELLOW Elküldve: 2010-01-21 14:54 Üzemanyag minõsítés és átverések!

ilyet már én is láttam... én éppen ezért magamnak tankolok, de volt, hogy jött a csávó, mondom majd megoldom... erre át ment a kút másik odlalára és mielõtt a pisztolyt betettem volna, valamit babrált a másik odalon a pisztollyal, nehezebben is jött az anyag, de mintha a számlálón ez nem látszott volna... mindegy mert 57 litert tankoltam, és telit mutatott, máshol is enyni megy bele, bár eccer már sikerült 60 litert, de akkor csorgott a száján
annyit tudok, hogy dolgoztam OMH-s kalibráló helyen, ahol meséltek érdekeset... a kutaknak van egy megengedett +/- tûrése, ami annyira nem is kicsi, de direkt úgy kérik a kalibrálást, hogy határon legyen, de belül, most pontos értéket nem tudok, mert sosem kalibráltam, de talán 10 liternél 1 deci kijön, amvel átvágnak...

InsectKiller írta: Én egy kútról tudom, hogy nagy gebasz van vele.
Itt velem szemben egy magán kútról van szó ami eleinte törekvés majd Autóklubos és most IVY nevezetû.
Tavaly tavasszal volt úgy, hogy beálltam tankolni éppen 2000Ft-ért. A mutató felment szépen negyedig a km szám megnõtt.
Aznap este már sárgán világított a mûszer tehát megint tankolni kellett. Párom volt vele belenyomott neki a kutas srác 2000-ért de a mûszer nem jelzett semmit. A mutató világított ugyan úgy sárgán és a km számláló se ment föl. Pedig ugyan úgy állt a kocsi tankolás elõtt mint reggel de a tankolás után mégsem változott semmi.
Na most a jelenség egyértelmû, kb. a kútfej felét adta mint amennyit kiírt.
És nem csak én jártam már így, családon belül más is, csak ott 10000ért volt a tankolás és kb 5000értékû ment bele. E500 90L tankkal tehát ott aztán lehet látni.
Bizonyítani nem tudom, mert visszamentem az ominózus estén a kútra, h mit képzelnek és õk vissza akarták adni a pénzt, mert h "õk errõl nem tehetnek" de én nem fogadtam el és azóta nem járok oda...
Hát errõl most csak ennyi véleményem van remélem nem volt sok