Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2009-12-29 19:02 Teligumiszett

ilyen van az opelunkon, pont ez a méret, nagyon jó, újonan nem találok már sehol... lehet lecsenem az opelról

ricsimeister írta: Na ide is berakom, a nem megfelelõt légyszi töröljétek!

Eladó téligumiszett:
http://www.autosszaki.hu/gumif...5-teli-4db

Klubtagoknak kedvezmény!

Üdv.

YELLOW Elküldve: 2009-12-29 17:59 Valaki segítsen

én voltam ma tankolni kemény 2000 Ft-ért, csak, hogy mezõkövesdig elmenjek, esetleg egerig...sajnos holnap megy az asszony vizsgázni így már 6 Ft-tal többet kell fizetni de mezõkövesden még így is 18 Ft-tal olcsóbb az üzemanyag, mint nálunk és mindkettõ Shell kút!!!
de holnap tele megy a kicsike anyaggal. szégyellek is bemenni úgy kútra, hogy 2-3 ezeré tankolok, biztos mondják bent, nah nem kapott több zsebpénz, hogy csak 2ezeré tankol?

jah szerdától 6 Ft-tal a benzin, péntektõl újabb 14 Ft-tal, merthogy elsejétõl már növekszik a jövedéki adó...

Tyetyi írta: Azért jó a Vpower mert van benne olyan adalék ami takarítja az üzemanyag rendszert és ezzel együtt az injektorokat is.

Tankolj még ma mert holnaptól drágább

Basszus én egy benzinkút mellett melózok,ennyi marhát még életemben nem láttam ..... mintha bejelentették volna a III. világháborút....

YELLOW Elküldve: 2009-12-29 17:53 Társalgó

ehehz annyit tennék hozzá, hogy a V-Power Racing valóban többet is ad... nem véletlen, hogy külföldrõl hordják, és enyni az ára!
viszont 95 V-Powert ne vegyen senki, az kamu, csak többet fogyaszt belõle, de legalább NEM megy jobban...

http://www.origo.hu/uzletinegy...arhoz.html

hil írta: Sziasztok! Nem tudom hová írjam, de ez a topik elviseli: V Power/ Shell: Ma egy ebben a dologban számomra nagyon megbízható embert megkérdeztem a V Powerrõl (az ember a Shell Hungary talán harmadik embere, szomszédom). Azt mondja, valóban nem magyar. Külföldrõl hozzák vasúton és hajóval a csepeli MOL telep meletti tárolóhelyre (ez valamikor honvédségé volt, aztán valaki megvette, de nem MOL). Ilyen tárolóhely van még Celdömölkön, oda tengelyen viszik (hajóval nem!) Innen hordják szét az egész országban tartály kocsikkal. Egy tartálykocsi 30000 liter szállít, de a tartály 5 rekeszre van osztva: általában 2 rekesz 95, 1 98, 1 gázolaj és 1 rekesz valami. Ezt így terítik igény szerint. Egy átlagos forgalmú kútnál, az 1 töltet V Power kb 4-6 napig elegendõ, de ez évszak függõ is. Az Oszták céget nem tudja, de az is hasonlóképpen mûködik. A többi fajta tüzelõanyag viszont MOL alap benzin/olaj.
Nahát, nem gondoltam volna....
hil

YELLOW Elküldve: 2009-12-29 16:32 Valaki segítsen

olyan STP ne tegyél, az humbuk...

mondom 100-as V-Power Racing 20 liter, meg kell hajtani kegyetlen, persze csak ésszel, de pörögjön, szépen átmossa, majd mehet bele a 95-ös és utána gond nem lesz vele, sok embernek bevállt ez a tanácsom, és fõleg mind E36-os volt 320-assal...

BMWBubu írta:
YELLOW írta: az üzemanyag próbát Shell V-Power Racing-gel én is javaslom... de én mondok egy újabb dolgot: gyújtótrafó, lehet valamelyik csak minden második ütemben gyújt, aztán kimarad... most hallottam igaz Opelnál errõl, nekünk az ezt csinálta, aztán nem is ment már egy henger... ki lehet mérni azt hiszem mûszerrel

BMWBubu írta:
Tyetyi írta: Meddig ingadozik az alapjárat? Fogyasztás? Menet közben torpan?




Folyamatossan de nem ingadozik hanem olyan mint ha én nyomnám a gázpedált majd levenném róla a lábam. A fogyasztás: hát nem tudom szerintem nõtt de tél van ilyenkor ugye elméletileg nõnie kéne de szerintem több mint kéne. Menet közben nem torpan sõt úgy megy mint még soha ezelõtt.
Mondtak már olyat is hogy menjek el egy értelmes kútra, tankoljak valami nagy oktánszámú benzint (98, 100) és akkor hátha javul a dolog
Tanácstalan vagyok.




megnéztem mindent és bedurrant az agyam egy kicsit így fogtam magam (mivel hibát sehol nem találtam) elmentem autókázni ami eddig benne volt (kiválló minõségû üzemanyag a no name kútból) mind egy szálig kifogyott annyira hogy a kútra már csak begurulni tudtam.
Majd tankoltam igaz csak 98-ast de jobb mint az elõzõ és lás csodát minden megy úgy mint régen igaz indításnál még pörög de már csak kb 15 max 20 másodpercig és utánna minden visszaáll a régibe tehát normál alapjárat, nem benzinszagú a motorolaj, stb.

Egy kollegám azt javasolta még hogy STP injektortisztítót tegyek bele és akkor már mint a gyári motor úgy fog duruzsolni.

Ha Te ill. Ti is javasoljátok akkor holnap ez lesz az elsõ dolgom.

Köszönöm a segtségeket

YELLOW Elküldve: 2009-12-29 15:50 M-packet

azt láttam, küldtem is a hírdetõnek e-mail-t, de semmi reakció, amúgy kép alapján olyan mintha ecsettel lenne lepingálva, meg nekem az üvegszál gyanús, és a hírdetésben nem szerepel, hogy gyári....

Hori írta:
YELLOW írta: köszi a képeket...pff... én is ezt a 65 ezrest néztem, a gumicsíkot és a fékhûtõt nekem se említette, azé kérdeztem mert valami derengett... hát most azon gondolkozom, hogy pl romániába bontóban, vagy ottani embereken keresztül menyniért lehet hozzájutni... szomszédom kint valami nagyfejes, aztán még a kombijába el is férne, csak nem tudom milyen árak vannak odakint...

egyébként mondta a srác ebbõl a 65 ezresbõl, már csak 1 db van... én is gondolkozom rajta, de várok hátha lesz egy M-packet ami bontódik




Zaklasd meg 1 kicsit Tibát nekem mondta tegnap hogy tud valahol 20ért bontott gyári elsõ lökös

YELLOW Elküldve: 2009-12-29 15:18 Valaki segítsen

az üzemanyag próbát Shell V-Power Racing-gel én is javaslom... de én mondok egy újabb dolgot: gyújtótrafó, lehet valamelyik csak minden második ütemben gyújt, aztán kimarad... most hallottam igaz Opelnál errõl, nekünk az ezt csinálta, aztán nem is ment már egy henger... ki lehet mérni azt hiszem mûszerrel

BMWBubu írta:
Tyetyi írta: Meddig ingadozik az alapjárat? Fogyasztás? Menet közben torpan?




Folyamatossan de nem ingadozik hanem olyan mint ha én nyomnám a gázpedált majd levenném róla a lábam. A fogyasztás: hát nem tudom szerintem nõtt de tél van ilyenkor ugye elméletileg nõnie kéne de szerintem több mint kéne. Menet közben nem torpan sõt úgy megy mint még soha ezelõtt.
Mondtak már olyat is hogy menjek el egy értelmes kútra, tankoljak valami nagy oktánszámú benzint (98, 100) és akkor hátha javul a dolog
Tanácstalan vagyok.

YELLOW Elküldve: 2009-12-29 15:14 M-packet

köszi a képeket...pff... én is ezt a 65 ezrest néztem, a gumicsíkot és a fékhûtõt nekem se említette, azé kérdeztem mert valami derengett... hát most azon gondolkozom, hogy pl romániába bontóban, vagy ottani embereken keresztül menyniért lehet hozzájutni... szomszédom kint valami nagyfejes, aztán még a kombijába el is férne, csak nem tudom milyen árak vannak odakint...

egyébként mondta a srác ebbõl a 65 ezresbõl, már csak 1 db van... én is gondolkozom rajta, de várok hátha lesz egy M-packet ami bontódik

YELLOW Elküldve: 2009-12-29 12:34 Társalgó

az jó! bekukkantok...

kabec írta: Pontosan Mátészalkán lakok és Debrecenben tanulok! ismered ezt az oldalt-> http://keletibimmerek.gportal.hu/ ?! ha nem érdemes szétnézni... szoktunk csinálni találkozókat bár még elég gyerekcipõben járunk, de most tervezgetnek egy BMW-s nyaralást, elég ígéretesnek tûnik


YELLOW írta: látom szabolcs és hajdú megye van megadva... pontosan merre is? talán ütközhetnénk

kabec írta: Köszi a tippeket! úgy látom mostmár sikerült nekem is avatart feltenni

YELLOW Elküldve: 2009-12-29 11:42 Társalgó

látom szabolcs és hajdú megye van megadva... pontosan merre is? talán ütközhetnénk

kabec írta: Köszi a tippeket! úgy látom mostmár sikerült nekem is avatart feltenni

YELLOW Elküldve: 2009-12-29 11:20 Klíma automatika hiba

hali!

engem az érdekelne, hogy a digit klímánál, annak a kis ventinek leállítás után menyni ideig kell mennie? direkt magamra zártam az ajtót is, és elõször elég erõsen forgott, majd elkezdett idõvel halkulni, de ahogy közelebb hajoltam még mindig hallottam a hangot! bár max 5 percet ültem mellette... ha nem akar megállni, akkor mi lehet a baja? illetve szoktam még fura hangot hallani, mintha menne az elektronika benne, vagy nem is tudom mihez hasonlítani, bár nem mindig hallom.


azt nem tudom, de amit még észre vettem, ha nyitom az ajtót, akkor a mûszeren a mutatók leugranak egy 2-3 millit majd vissza... másnak is?

YELLOW Elküldve: 2009-12-29 08:57 Társalgó

nekem ilyen 2007 nyarán volt... akkor még nem volt garázs, így kint aludt a kicsi, aztán ugye a nagy meleg miatt mindig olyan 10 centire leengedtem az ablakot, hogy ne páljon be az autó, van szellõzése, és ugye ne ülljek forró autóba... igen ám, csak közben már nem mentem sehova és elfelejtettem az ablakot, hajnalban meg volt egy kis zápor ilyen kis lájtos, aztán reggel melóba menve látom, amit látok, olyan cifrát még nem nagyon káromkodtam soha... kicsit féltem, gyújtást adni az autóra, de annyira szerencsére nem ázott be, inkább a világításkapcsoló modul, és a vezetõ oldali ajtó, de még aznap kiszáradt szerencsére

bmw320d4 írta:
daidka írta: Mitöl ázott be Neked?


Tavaly nyári balatoni nyaralás. 40 fokos meleg után jött egy vihar a 2centire lehúzott ablakomra, kb 5 percig.

YELLOW Elküldve: 2009-12-29 08:51 M-packet

milyen gumicsík?

ami most van doblemez, azt nem lehet ahhoz beaplikálni?


Hori írta:
YELLOW írta: akkor ide írom: a válasz sürgõs lenne, biztos rakott valaki már ilyet fel

ha van egy eladó M-packet II-es elsõ lökös, aminek a felfogatási pontjai megegyeznek a gyárival, akkor a felszereléshez mihez van szükségem?

úgy tudom kell 2 db felfogató fül (kb 3ezer Ft)
de valami doblemez kiegészítés kell, vagy a fékhez muszáj ilyen bevezetõ cucc? illetve nekem a mostani lökösben (gyári) az alsõ rács mögött van egy hõszenzor -> azt fel lehet rakni majd az M-packet II-re vagy az hova kerül?



igen kell a 2 felfogató ,Kéne doblemez is de azt sztem nem túl sokan cserélik én sem cseréltem tiba sem cserélte. fékhütö az kell tizenpárezer/db a hömérsékletérzékelö passzol ja és gumicsik a lökös tetejére az 2000ft

YELLOW Elküldve: 2009-12-28 20:49 M-packet

akkor ide írom: a válasz sürgõs lenne, biztos rakott valaki már ilyet fel

ha van egy eladó M-packet II-es elsõ lökös, aminek a felfogatási pontjai megegyeznek a gyárival, akkor a felszereléshez mihez van szükségem?

úgy tudom kell 2 db felfogató fül (kb 3ezer Ft)
de valami doblemez kiegészítés kell, vagy a fékhez muszáj ilyen bevezetõ cucc? illetve nekem a mostani lökösben (gyári) az alsõ rács mögött van egy hõszenzor -> azt fel lehet rakni majd az M-packet II-re vagy az hova kerül?

YELLOW Elküldve: 2009-12-28 20:39 Társalgó

minek így megbonyolítani?

ide töltse fel a saját képgalériájába!!!

orsi írta:
kabec írta: Hy! Valaki írja már le léci lépésrõl lépésre hogyan tudnék feltölteni képet/avatart ami itt meg is jelenik! köszii


Fel kell töltened egy képfeltöltõ oldalra elöször a képet (csak pár pl.: www.ivpicture.hu/ www.kephost.com www.fotoalbum.hu )
Aztán ott a feltöltött képek alatt lesznek linkek, attól függöen hogyan akarod használni. Ott kell valami olyat keresni, hogy fórumba is látható legyen a kép. Annak a hosszú linkjét kimásolod és beilleszted itt a szövegmezõbe.

Remélem tudtam segíteni...

Ha még igy sem megy, szólj és segítek!

YELLOW Elküldve: 2009-12-28 16:06 Társalgó

az is lehet, hogy amikor mentek az autóval befûtötök, aztán megálltok és ha kint parkoltok, akkor a hideg miatt bent pára képzõdik, ami lecsapódik... talán

daidka írta:
Csum írta:
daidka írta: Szisztok!

Nem tapasztalt valaki olyat mostanság, hogy nyirkos az autója belül???


ma délelöt porszívoztam ki a kocsit és a gumi lábtörlõk alatt a kárpit mind két elsõ oldalon nyírkos!!!


Ugyan ez volt nálam is meg még a kormányon is kis cseppekben ott volt a víz. Beázik vagy miért lehet ez?