Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2009-11-06 15:29 Társalgó

olyan bumfordinak tûnik az orra... kivi leszek már normál kinézetére is

Zolee írta: Itt van az új 3-as! Mondjuk szinte semmit nem látni belõle - és remélem nem ilyen lesz az eleje :
http://totalcar.hu/magazin/hir...s_bmw-rol/

YELLOW Elküldve: 2009-11-06 13:24 Autóvásárlás

hát én is 500ezret alkudtam, nagy nehezen, de meglett, akkor nagyon jó ár volt érte...

TheMan írta: Úgy gondolom, hogy általánosítani nem szabad, csak arányszámok vannak.

Azt nem lehet mondani, hogy az olaszok nem vigyáznak semmire.
Azt azonban lehet mondani, hogy a svájci autók arányait tekintve megkíméltebbek mint az olasz.

A másik, hogy nem feltétlen gond, ha valami meg van tekerve
vagy törött volt.
Az sem mindegy hogy egy-egy elem festve lett, vagy még a tetõ is, és olyan puffos volt, hogy a futómû állítónak hullani kezd a haja.

De!
-nem árt ha tisztában vagyunk vele
-nem érdemes olyan áron venni ilyet, amiért egy hibátlant is kapnánk.
-ha ilyet veszünk, bele kell kalkulálni esetlegesen a késõbbi költségeket.
-bele kell kalkulálni, hogy késõbb mi is ehhez mért áron tudjuk eladni
-ne legyen illúziónk, hogy "olcsó" áron hibátlant kapunk.

Sokszor kérdezik, hogy ez meg ez az autó jó vagy rossz?
Ez szubjektív.
Azért az árért bele fér -e az adott kompromisszum vagy kockázat
vagy sem.
Ennyi az egész.

YELLOW Elküldve: 2009-11-06 12:48 Autóvásárlás

nah de úgy értem, azokkal szokott valami lenni, a svájciakkal? mert azt is kihangsúlyoztad...
nekem svájci, de olasz könyv van hozzá, ami fel is van tüntetve, hogy azzal kérték az autót, aminek egyébként az elsõ tulaja is magyar volt, kintre járt vele, de nem sokáig, 2004-ben hozta haza, talán állása szünt meg vagy nem tom... a km valós, de az oldala valszeg sérült, de nem vészesen, én csikargatásokra gondolok, megbontva nem volt az autó, minden eredeti rajta, de az oldala kapott egy fényt...

TheMan írta: Én is a svájcit preferálnám



Olaszok talán kevésbé vigyáznak autókra....

YELLOW Elküldve: 2009-11-06 12:41 ATC Nova chiptuning és szerviz

nah (H-val) elolvastam a cikket!
mint írtam én az olvasottak alapján ítéltem, a chipes cégekrõl! mivel nem voltam ilyen helyen, nem olvastam olyan leírást, mint amit te írtál, így csak saját gondolataimra tudok támaszkodni, ami lehet valótlan, de én úgy gondolom, ami szerintem nem azt jelenti, hogy a másik hülye!
így elolvasva az írást, lehet máshol is így csinálják, ami jó, hála írásodnak én is nagyobb betekintést kaptam a chipes témába, de valahogy a végét reklámszagúnak érzem! nem a mért teljesítménybe kételkedem, hanem abba, hogy esetleg másnak is hgasonlóan dolgoznak-e? nem rágalmazás, hisz nem tudhatom, de mivel te itt fõmuffti vagy, így téged kell "megvenni" és akkor a csapat is meg van véve! nekem ez jön le! ezzel nem azt akarom mondani, hogy ez így is van, csupán feltételezés, de sok helyen legyen bármilyen dolog bevezetése, azt elõbb felfutattják valahogy, ingyen termék, ami persze kiváló, csak a többi nem, amiért mondjuk pénzt is kérnek, pl sok nájk termék, amikor beviszik egy kosárcsapathoz, és az edzõ kap egy kiváló minõségû cipõt, amirõl véleményt mond és a csapattagok belemennek, saját költségen vásárolnak, majd egy hónapot nem bír a csuka (ez valós eset)!
Reméljük az ATC nem ilyen!!! de sajnos ilyen világban élünk...

Robinson írta:
YELLOW írta: én ezt látom a hírdetésekbõl, de mindjárt elolvasom a hírekben a Chip-es írásod

hát igen itt mindenki okos, csak én vagyok hülye... fõleg te szerinted (5x120 )
én ezt látom, errõl nyilatkozok, ha meg lehülyézel mást, akkor mond el a te verziód, mert azt persze sosem teszed!
mondjuk benyásat nem is éri meg, dízelt meg talán, ha nem pereg szét idõ elõtt


Szerintem eddig mindig megindokoltam miért hülyézlek le. Az 5x120 dolgon lovagolhatsz, max magadat szórakoztatod vele

Azon nem gondolkodtál el, hogy valószínûleg azért hasonlóak az értékek, mert ezeket lehet kihozni biztonságosan azonos autókból?
Bár az autók azonosak, a paramétereik nem, ezért nem is lehet mindegyikre egy sablon progit rakni. Van olyan, hogy elmész egy tuning céghez,
õk leolvassák a progidat, majd kiküldik külföldre, és visszakapják az optimalizált verziót, de ez sem egyenlõ azzal, hogy sablon progit kapsz. Ebben az esetben is egyedi az eredmény.
Az a baj, hogy nem gondolkodsz mielõtt leírsz valamit. Ja, ha már lovaglás a dolgokon: Nem úgy van ám az, hogy a filmek mindig valós alapokon nyugszanak...
A szétpereg idõ elõtt... ha elkezded gyalázni a kocsit, mert "hú, most meg van chipelve, tolom neki ha kell ha nem mint az õrült", akkor ja, szétpereg. Az autód élettartama rajtad múlik. Nem azt mondom, hogy a chip nem rövidíti ezt az idõt, de ez olyan szinten minimális, hogy valszeg már nem is lesz meg a kocsid, mikor megtörténik. Na persze, ha normálisan van megírva a progi is.

Természetesen lehet olyan chipeshez menni, aki úgy írja meg mint nekem az elõzõt. Azóta az ATC-tõl írtak nekem:

Idézet: még valamit elfelejtettem tegnap este. A kuplungod nagyon-nagy valószínûséggel soha nem csúszott, hanem amikor egy program-módosításban felbomlik az egyensúly (rosszul van megcsinálva), akkor elõfordulhat, hogy 1-2 zóna elengedné a motort, de a kontrollzónák visszafogják, ha nincsenek azok is jól belõve. Ilyenkor az a jelenség, hogy hirtelen felbõg a motor és gyorsan vissza is szabályoz utána magától. Volt már ilyen autóhosz szeencsém, tényleg nagyon hasonlít arra mint amikor csûszik a kuplung. Aztán annál az autónál is csak programhiba volt.

YELLOW Elküldve: 2009-11-06 12:20 Autóvásárlás

ha svájci vagy olasz import, akkor mi a baj? fõleg a svájci érdekelne...

TheMan írta: Ez teljesen rendben van.
Ne feledjük el azonban, hogy a szervizkönyv azt is hivatott
mutatni, hogy honnan származik az autó.
Attól mert nincs rendesen vezetve, még fontos dolog, hogy legyen.

Nem feltétlen mindegy, hogy olasz vagy svájci import az autó.
Ezt persze ki lehet alvázszám alapján is deríteni.

Lehet venni az ebayen, stb. , de erre is biztos recept van,
hogy kiderüljön, hogy valóban az eredeti vagy sem.

Szempontok melyek segítenek a vásárlásban:

- legyen szervízkönyv, ha nem is végig van vezetve, de látjuk a származást, illetve azt, hogy pl. 110ek.-ig vezetve volt,
azóta meg 2 év telt el. Ha nem éjjel nappal sztrádáztak
évi 12-15ekm az átlag vezetõ amit megtesz.

-érdemes megnézni, hogy az adott szerviz intervallumok között azonos idõ telt -e el. Ha nem akkor esetleg tulajváltás miatt is lehet.
Különbözõ emberek különbözõ szokások, rutinok.
-eredeti -e a szervízkönyv.
-mikor állították ki a magyar forgalmit
-mikor került az aktuális tulaj nevére
-vizsgáljuk meg az autót réteg vastagságmérõvel.
-nézessük meg szervizben

Arra természetesen nincs garancia, hogy megtudjuk mennyi km.
van benne, mert nyom nélkül vissza lehet tekerni.
Új módszer szerint Németországban egy szoftver az autó motor rezonanciái alapján meg tudja mondani mennyi km van benne.
Hogy ez mennyire hiteles azt majd az idõ eldönti.

YELLOW Elküldve: 2009-11-06 12:15 ATC Nova chiptuning és szerviz

én ezt látom a hírdetésekbõl, de mindjárt elolvasom a hírekben a Chip-es írásod

hát igen itt mindenki okos, csak én vagyok hülye... fõleg te szerinted (5x120 )
én ezt látom, errõl nyilatkozok, ha meg lehülyézel mást, akkor mond el a te verziód, mert azt persze sosem teszed!
mondjuk benyásat nem is éri meg, dízelt meg talán, ha nem pereg szét idõ elõtt

Robinson írta:
YELLOW írta: a probléma ezzel az, hogy sok ilyen itthoni céget néztem, és érdekes módon mindenhol, ugyanazokat a növekedési értékeket találtam, mind LE mind Nm-nél, tehát az én véleményem az, hogy bármit is írnak ("saját szakembereink írják a programot...") az csak reklámszöveg, mert még az is azonos, szóval egy és ugyanazt a a chip progit kínálja mindenki, amit beszereztek valami külföldi cégtõl... az árakban meg 5ezer diffiket szoktam látni...


Már meg se lepõdöm rajta, hogy megint hülye vagy..

YELLOW Elküldve: 2009-11-06 11:40 ATC Nova chiptuning és szerviz

a probléma ezzel az, hogy sok ilyen itthoni céget néztem, és érdekes módon mindenhol, ugyanazokat a növekedési értékeket találtam, mind LE mind Nm-nél, tehát az én véleményem az, hogy bármit is írnak ("saját szakembereink írják a programot...") az csak reklámszöveg, mert még az is azonos, szóval egy és ugyanazt a a chip progit kínálja mindenki, amit beszereztek valami külföldi cégtõl... az árakban meg 5ezer diffiket szoktam látni...

Csum írta:
Kristof77 írta:
Csum írta: valaki chippeltetett már a fõoldalon hírdetett cégnél?
kiváncsi lennék a tapasztalatokra illetve az ár résükre!!!


Mit értesz "ár rés" alatt?


azt,hogy milyen ár érték arányban dolgoznak!!!
mert hiába hírdetik azt,hogy -30% klubtagoknak ha máshoz képest még ezzel is jóval drágábbak!! és akkor még nem beszéltünk arról,hogy mennyire megbizhatók õk és értenek ahoz amit csinálnak!

YELLOW Elküldve: 2009-11-06 11:34 Autóvásárlás

pont be akartam számíttani az enyém, egy fiatalabb 320ci-be, de hogy miért nincs szervízkönyvbe pecsét??? hiába mondtam, hogy amikor hozzámkerült elvittem olajcserére, akkor volt uccsó pecsét, de elegem is lett a hivatalos szervízekbõl... attól, hogy egy szervízben 3x-4x annyit fizetek, még nem biztos, hogy jól is csinálják meg... számomra próba volt, mert anynira nem akarok megvállni tõle, én eleve legalább 10 évre vettem az autót, tehát magamt se baxnám át, de olyan helyre viszem, ahol legalább ott lehetek, és akár segíthetek is, R-GO kölcsönösen dolgozunk, amibõl csak jó sülhet ki negyed annyi áron!

Eapa írta:
TheMan írta: Az említett 330i szép kis autó, csábító lehet, hogy sok benne az extra.
Ami itt is felmerül, hogy szintén szinte biztos, hogy volt törve,
mert nem írta, hogy s.-mentes lenne.
A másik dolog, hogy bár "rendszeresen szervizelt" de nincsen szervízkönyve. (az elõzõ az könnyen kiderül réteg vastagságmérõvel)

Nekem kicsit paradox az a helyzet, hogy végig gondos gazdái voltak,
ám még is "elveszett" a szervízkönyve.

Szerintem mint a benzines mint a dízel kiváló autó, amennyiben valóban szervizelték. Itt valóban szervizelés értek alatta.

Ez már többször felmerült, amit természetesen mindenki tud, de van nehéz vagy fájó elfogadni, hogy az "olcsón jót" fogalma az olyan mint a fehér holló.
Ráadásul az olcsó vétel öröme hamar szertefoszlik, amikor nemcsak, hogy sokba kerül javíttatni az autót, hanem állandó elfoglaltságot jelent.
Ilyenkor gyorsan rá lehet költeni 500.000Ft-t.
Arról nem is beszélve, ha "puffos"volt, azt már az is marad.


Amikor megvettem a kocsimat volt szervízkönyve, sõt bejegyzések is. Egy angol üzletemberé volt, rendesen költötte rá a pénzt a szakszervízekben.
Azóta viszont van egy másik, gondos tulaja, én, aki ért a kocsikhoz és le tudom cserélni az olajat, a hûtõvizet, a szervóolajat, a fékolajat, lengõkart, féktárcsát, betéteket, termosztátot, feszítõgörgõket, stb. Ergó nem viszem szervízbe, nincs pecsét. Akkor ez a kocsi már nem ér semmit?
Vinni kell valakit aki ért hozzá, fel kell emelni, esetleg szervízben egy tizesért megmondják az állapotát a kiszemelt kocsinak, és ha valami lóg, kotyog ki lehet cserélni, alkualap is lehet.

YELLOW Elküldve: 2009-11-04 19:36 képek

full oldalról való képet nem tudsz feldobni?

bmw320 írta: Ha jól tudom E90 M-es fenije.
http://www.autosszaki.hu/gumif...ni-19--4db

YELLOW Elküldve: 2009-11-04 18:53 Társalgó

pont errõl beszéltem odabent tegnap, hogy ennek az egésznek anyni a célja, hogy regisztrálnak egy csomóan, amibõl jön egy rahedli lovetta, szal reklám az egész, de ez egy fokig a vásárló megtévesztése, mert nem teljesen fedi a valóságot, mégha 50-ezerért valakit ki is sorsolnak... kapásból nem hittem az egészben.

Tano írta:
InsectKiller írta: http://www.vatera.hu/veteran_merci_156091902.html

Tiba írta: linkeld mán be


Ha többet meg akartok tudni a mergáról:
http://belsoseg.blog.hu/2009/1...et_ez_igaz

YELLOW Elküldve: 2009-11-03 22:12 Társalgó

nem tudom, megszokás... talán ilyen netes szleng, vagy, tájszólás , vagy csak hangsúlyozom a magyarság tudatot, esetleg nyomatékosítás, nyögés... passz régen a felkiállítójelezésre voltam rászokva, de megszóltak, ne kiabáljak, de csak megszokás, most a 3 pont van... nem tudom nah

hil írta:
YELLOW írta: nah számoltattam: a KÖBE lenne a legolcsóbb, de azt kihagyom... a második legolcsóbb az ahol vagyok, a Generali Prov. ha egy összegbe fizetem, akkor 36ezer, ha negyedévente, akkor 40ezer az éves. nah most erre még kapok majd kedvezményt, hogy a helyszínen fogom fizetni, legalábbis tavaly, vagyis az idénre kaptam nem is keveset.

a többi mind felette van, az union is ha 50ezer önrészt vállalok, akkor is 40 ezer évente...


Szia Yellow!
Lehet, hogy nem értem:mert öreg/hülye, esetleg buta vagyok, de mik azok a "H" betûk, amiket mindig leírsz. Gondoltam, rossz a billentyûd, vagy véletlen leütés, de legalábbis az én billentyûmön az "A" betû elég távol esik a "H"-tól.
Légyszi írd már meg mi is ez, hátha tanulok belõl és nem halok meg hülyén.
hil

YELLOW Elküldve: 2009-11-03 21:34 Társalgó

nah számoltattam: a KÖBE lenne a legolcsóbb, de azt kihagyom... a második legolcsóbb az ahol vagyok, a Generali Prov. ha egy összegbe fizetem, akkor 36ezer, ha negyedévente, akkor 40ezer az éves. nah most erre még kapok majd kedvezményt, hogy a helyszínen fogom fizetni, legalábbis tavaly, vagyis az idénre kaptam nem is keveset.

a többi mind felette van, az union is ha 50ezer önrészt vállalok, akkor is 40 ezer évente...

YELLOW Elküldve: 2009-11-03 19:30 Társalgó

úgy értem vén sz@r! nem csak ugye a korod is nézik, és ugye a minnél tapasztaltabb vagy, amit ugye a legtöbb ember az évei során ér el, azoknak talán kedvezõbb. ez minden biztosítónál így van, de lehet a uniqa kedvezõbb ebbõl a szempontból... mert nekem mindig a legdrágább volt

hancurozo írta:
YELLOW írta: hát nekem eddig amikor számoltattam neten 2-3 éve mindig Uniqa-ra hozott a legtöbbet, az lett volna a leggazdaságtalanabb, gondolom inkább az idõsebb emberekre vannak akciók...

gampetibor írta: Nekem idáig UNIQA volt és az is marad mert ha újrakötöm és egyben banki lehívással fizetek 26000 el olcsóbb lesz évente. Szal én maradok!!!!

mi az hogy idõsebb?

YELLOW Elküldve: 2009-11-03 19:14 Társalgó

hát nekem eddig amikor számoltattam neten 2-3 éve mindig Uniqa-ra hozott a legtöbbet, az lett volna a leggazdaságtalanabb, gondolom inkább az idõsebb emberekre vannak akciók...

gampetibor írta: Nekem idáig UNIQA volt és az is marad mert ha újrakötöm és egyben banki lehívással fizetek 26000 el olcsóbb lesz évente. Szal én maradok!!!!

YELLOW Elküldve: 2009-11-02 20:55 Ajtónyítási Gondok!

korábban feltételeztem, hogy az akksi gyengesége miatt is lehet zárási/nyitási probléma. most, hogy bekerült az új akksi el kell mondanom, amit tapasztalok a zárral kapcsolatban. egyértelmûen hallható, hogy a zárak sokkal erõsebben, határozottabban nyitnak/zárnak, szinte "szétverik" az ajtót. kíváncsi leszek elõfog-e jönni a korábban emlegetett hibám. lehet nincs köze hozzá, és valóban az emlegetett relé az, de a hangok másról árulkodnak, és végre újra tisztességesen indul a gép is!