Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2009-11-02 16:47 Akkumulátor

behúzó tekercs, az elem merre található? rajta van az önindítón gondolom...

Burns írta:
YELLOW írta: és vajon tudok-e szénkefét bele szerezni, ha esetleg kell? menynire macerás a leszedés, vagy szétszedés? gondolom olaj vagy ilyesmi nem fog elfolyni...



Szétbontás elõtt célszerû lenne még egy mérést csinálni. Hibát okozhat még, ha a behúzótekercs szegmense átégett, vagy elszenesedett.

YELLOW Elküldve: 2009-11-02 14:40 Ajtónyítási Gondok!

ha mondjuk a kulcs hideg helyen van, és nem használod kellõ távon és ideig, akkor lemerülhet, ha tudsz menjél vele sokat... mondjuk nekem a tartalék, szerintem sosem volt használva, de mûködött eddig mindig, mert én néha használom azt is, kb félévente 1x

Csum írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta: ha hosszabb távot mentél az elindulás és a rendõri mizéria között, akkor jó lehet... ugyanis kapott a kulcs töltést, ha sokat rövidtávon, használod vagy ritkán, akkor lemerülhet, hosszú távon feltölt... mert olyan mintha elem lenne benne, de az akksi, nekem tutti az van benne...

Csum írta: nem akarom el kiabálni,de megjavult a távirányitóm!
otthon indulásnál még nem müködöt! aztán el indultunk barátnõmékhez ebédelni idõ közben kaptam a rendõreitõl egy helyszini birságot,mivel nem volt világitás az auton,igaz nemis nagyon szoktam fel kapcsolni csak amikor hosszú útra megyek,mert fény szenzoros!!
aztánmegérkeztünk kiszálok a kocsiból megszokásból megnyomdtam a zárás gombot és lás csodát bezár és kinyít azóta nagyon kemény lehet jó hatást tett rá a rendõrbácsik jelenléte........

igen.
szétvágtam megint 1 kulcsot. /sérült volt és a zár sem volt meg hozzá/
mint kiderült az enyém már volt szétszedve, és már elem volt benne /nem tudom hogy bírta a töltést de most már tudom mitõl ment tönkre/
most 1 régi alaplap akkuját raktam bele
a most szétvágot kulcsot mértük és tölt ha bent van a gyujtáskapcsolóban és jár a motor


ezek szerint akkor már az enyém is aksis??
akkor lehet,hogy a hideg mait lemerült valamiért és azért nem mûködöt pár napig!

YELLOW Elküldve: 2009-11-02 14:35 Akkumulátor

és vajon tudok-e szénkefét bele szerezni, ha esetleg kell? menynire macerás a leszedés, vagy szétszedés? gondolom olaj vagy ilyesmi nem fog elfolyni...

Burns írta:
YELLOW írta: nah nekem az ürge szerint 230A-t vesz fel, én 160A-t láttam, bár a csúcsot akkor láttam amikor pont indult, ugye nehéz így követni szemmel... ha esetleg rossz az önindító, akkor, mit lehet még vele csinálni?

Burns írta:
YELLOW írta: nah emberek!

ma megvettem az akksit:

a választás MonBat Premium 65Ah 570A indítóáramú akksira esett. valójában néztem a prospektust, és õk gyártanak hadi célokra is. Bulgáriában készül a legtöbb akksi. 24 hónap garancia.

ami most roppantúl érdekel, az az, hogy az önindító hány Ampert vesz fel indításnál!!! jó lenne ha akár dízeles, akár benzines mondana valami értéket. csináltak mérést, a töltés jó, minden jó, csak az önindító áramán rázta a fejét... sajnos pontos értéket nem lehet látni, valami komolyann készülék kellett volna, ami rögzíti a csúcsot, majd utána járok. Egyenlõre jó lenne akinél csináltak már ilyen mérést, hogy neki mennyi az önindító áramfelvétele, esetleg hol lehet valami adatnak hozzájutni!

köszi!


Dízelnél 2 kW a teljesítménye, -> (12V) 166A
Nálad 1,4 kW 116A


Szét kell bontani, és kitisztítani. A kommutátor elkoszolódása (rossz szén/bronzkefe) okozhat ilyet. Esetleg a csapágyak szorulása.

YELLOW Elküldve: 2009-11-02 13:35 Akkumulátor

nah nekem az ürge szerint 230A-t vesz fel, én 160A-t láttam, bár a csúcsot akkor láttam amikor pont indult, ugye nehéz így követni szemmel... ha esetleg rossz az önindító, akkor, mit lehet még vele csinálni?

Burns írta:
YELLOW írta: nah emberek!

ma megvettem az akksit:

a választás MonBat Premium 65Ah 570A indítóáramú akksira esett. valójában néztem a prospektust, és õk gyártanak hadi célokra is. Bulgáriában készül a legtöbb akksi. 24 hónap garancia.

ami most roppantúl érdekel, az az, hogy az önindító hány Ampert vesz fel indításnál!!! jó lenne ha akár dízeles, akár benzines mondana valami értéket. csináltak mérést, a töltés jó, minden jó, csak az önindító áramán rázta a fejét... sajnos pontos értéket nem lehet látni, valami komolyann készülék kellett volna, ami rögzíti a csúcsot, majd utána járok. Egyenlõre jó lenne akinél csináltak már ilyen mérést, hogy neki mennyi az önindító áramfelvétele, esetleg hol lehet valami adatnak hozzájutni!

köszi!


Dízelnél 2 kW a teljesítménye, -> (12V) 166A
Nálad 1,4 kW 116A

YELLOW Elküldve: 2009-11-02 13:16 Akkumulátor

nah emberek!

ma megvettem az akksit:

a választás MonBat Premium 65Ah 570A indítóáramú akksira esett. valójában néztem a prospektust, és õk gyártanak hadi célokra is. Bulgáriában készül a legtöbb akksi. 24 hónap garancia. jah a prospektuson pont egy E46 volt

ami most roppantúl érdekel, az az, hogy az önindító hány Ampert vesz fel indításnál!!! jó lenne ha akár dízeles, akár benzines mondana valami értéket. csináltak mérést, a töltés jó, minden jó, csak az önindító áramán rázta a fejét... sajnos pontos értéket nem lehet látni, valami komolyann készülék kellett volna, ami rögzíti a csúcsot, majd utána járok. Egyenlõre jó lenne akinél csináltak már ilyen mérést, hogy neki mennyi az önindító áramfelvétele, esetleg hol lehet valami adatnak hozzájutni!

köszi!

YELLOW Elküldve: 2009-11-01 19:34 Ajtónyítási Gondok!

ha hosszabb távot mentél az elindulás és a rendõri mizéria között, akkor jó lehet... ugyanis kapott a kulcs töltést, ha sokat rövidtávon, használod vagy ritkán, akkor lemerülhet, hosszú távon feltölt... mert olyan mintha elem lenne benne, de az akksi, nekem tutti az van benne...

Csum írta: nem akarom el kiabálni,de megjavult a távirányitóm!
otthon indulásnál még nem müködöt! aztán el indultunk barátnõmékhez ebédelni idõ közben kaptam a rendõreitõl egy helyszini birságot,mivel nem volt világitás az auton,igaz nemis nagyon szoktam fel kapcsolni csak amikor hosszú útra megyek,mert fény szenzoros!!
aztánmegérkeztünk kiszálok a kocsiból megszokásból megnyomdtam a zárás gombot és lás csodát bezár és kinyít azóta nagyon kemény lehet jó hatást tett rá a rendõrbácsik jelenléte........

YELLOW Elküldve: 2009-11-01 15:19 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

az nem is olyan sok... pedig az elsõ emelõhöz berakni a kart sehol nem megy mondjuk én 40 mm-re saccoltam, hát kb nem sokat tévedtem... köszi!

Hori írta:
YELLOW írta: szóval a tengely vonalában mérve a sárvédõ ív alja (kerék fölött)

63 cm ,jah elõl-hátul, pedig a hátulja jobban ül (van eltérés oldalak között, ami lehet talajszint miatt van)

jah még annyi, hogy 225/45 R17 és 245/40 R17 kerekek

Hori írta:
YELLOW írta: már most melyiket is? most úgy érted, hogy a kerék fölötti ív alját a földtõl, és az ív közepén vagy a tengely irányával?

Hori írta:
YELLOW írta: jajj nekem is az elejét lejebb kellene tenni de csak 10 mm-rel, és a gond, hogy nem tudom mennyire van ültetve, esetleg a rugóra rá lehet írva valami ültetési szám? esetleg a színek árulkodhatnak? tudomásom szerint H&R piros rugók vannak alatta



mérd meg a sárvédö felsõ ivét a földtöl és megmondom mennyit van ültetve a szériához képest


A kerék fölötti iv alját a tengely fölött!



35mm-el van lejebb a tied mint a gyári

YELLOW Elküldve: 2009-11-01 13:14 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

szóval a tengely vonalában mérve a sárvédõ ív alja (kerék fölött)

63 cm ,jah elõl-hátul, pedig a hátulja jobban ül (van eltérés oldalak között, ami lehet talajszint miatt van)

jah még annyi, hogy 225/45 R17 és 245/40 R17 kerekek

Hori írta:
YELLOW írta: már most melyiket is? most úgy érted, hogy a kerék fölötti ív alját a földtõl, és az ív közepén vagy a tengely irányával?

Hori írta:
YELLOW írta: jajj nekem is az elejét lejebb kellene tenni de csak 10 mm-rel, és a gond, hogy nem tudom mennyire van ültetve, esetleg a rugóra rá lehet írva valami ültetési szám? esetleg a színek árulkodhatnak? tudomásom szerint H&R piros rugók vannak alatta



mérd meg a sárvédö felsõ ivét a földtöl és megmondom mennyit van ültetve a szériához képest


A kerék fölötti iv alját a tengely fölött!

YELLOW Elküldve: 2009-11-01 13:00 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

már most melyiket is? most úgy érted, hogy a kerék fölötti ív alját a földtõl, és az ív közepén vagy a tengely irányával?

Hori írta:
YELLOW írta: jajj nekem is az elejét lejebb kellene tenni de csak 10 mm-rel, és a gond, hogy nem tudom mennyire van ültetve, esetleg a rugóra rá lehet írva valami ültetési szám? esetleg a színek árulkodhatnak? tudomásom szerint H&R piros rugók vannak alatta



mérd meg a sárvédö felsõ ivét a földtöl és megmondom mennyit van ültetve a szériához képest

YELLOW Elküldve: 2009-11-01 12:49 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

jajj nekem is az elejét lejebb kellene tenni de csak 10 mm-rel, és a gond, hogy nem tudom mennyire van ültetve, esetleg a rugóra rá lehet írva valami ültetési szám? esetleg a színek árulkodhatnak? tudomásom szerint H&R piros rugók vannak alatta

YELLOW Elküldve: 2009-11-01 11:12 Társalgó

akkor én is elmondom:

2007 elején került az autó hozzám, elsõ autóm így A0-ba voltam, az Allianz-nál évi 120ezret fizettem. majd jött a forduló, mikor is ugye B1 és az Allianz közölte az árat, majd sikerül 96ezerre lealkudni, de csakis ha újra kötöm náluk, mert ha maradok még többet fizettem volna. aztán elmentem a Generali-hoz, ahol rögtön 60ezer körül mondták, de aztán 65 ezer lett belõle, de megkötöttem (2008-ra). majd újabb forduló. csakis olyan biztosítók jöhettek szóba, amik helyileg adottak, ne kelljen utánuk szaladgálni. így az Allianz-tól és a Generallitól is kértem ajánlatot, érdekes mód az Allianz 52ezret állapított meg B2-re, míg a Generalli 58ezret. kicsit vacilláltam, majd kiderül ha egy összegben fizetek a helyszínen a Generalli-nak, akkor 42 ezerbõl megúszom egy évre, én rögtön fizettem is, persze új szerzõdés. Jelzem a Generalli a netes számításoknál a 2. legolcsóbb volt, csak a Köbe elõzte meg.
Amit baxottul nem értek, és ezzel is csak az emberek idegeit cseszegetik,de ugyanígy az internetnél, akkor jár jól az ember ha minden szerzõdét újraköt. én nem értem mi a jó ebben, már nincs szerepe a hûségnek... régen tele volt minden ilyen hûségkedvezménnyel már meg nincs.. kössetek újat parasztok... mondjuk rájöttem, így az alkalmazottak kapnak fizetést, ugye minnél több szerzõdést kötettnek meg, annál több prémiumot kapnak. csak így a dolgozó állampolgárokkal szórakoznak. még nem kértem ki az idei árakat de hamarosan megteszem, szerintem maradok a Generallinál, sõt erre az akciókra rákérdezek, hogy csak én vezetem az autót, stb...

YELLOW Elküldve: 2009-10-31 20:32 Társalgó

szerintem tudod mi ez? pl a 7-es bömi be tud állni a garázsba... betanítasz neki egy pontot, amik a kamera által az agya megtanul, és magától beáll a garázsba, elõször 7-esben volt ez, ha jól tudom...
mondjuk ez csak tipp

Prof írta:
Prof írta: ebbe a tökörbe milyen kamera van beépitve ?



na konkrétan igy néz ki de nem tudom pontosan hogy mire jo mert csak németül taléltam hozzá infot és E46 hoz árulták olcso pénzért

YELLOW Elküldve: 2009-10-30 16:15 Társalgó

azé az 50 helyett 138-ért a jogsiját is elvenném! mindennek van határa... lexarom ha 50 helyett mondjuk 70-el megy, de azé na neeee 138

ute107 írta:
Timo írta: http://hvg.hu/itthon/20091005_...ember.aspx

Ötbõl 4 Bmw...


"Ezek" ránk szálltak.... hívjuk fel az ombudsman-t!

YELLOW Elküldve: 2009-10-29 16:44 a sar mindent tonkrevagott :|

a 17 ezer teljesen korrekt!!! enyniért én sem szabnék


m_attila írta: Sziasztok

A keresett alkatrész 17.000,- ft

Nem gyári, hanem u.gyártott, de méretpontos
Yellow kollega felmentést kaphat a legyártás alól

m_attila


barnella írta: Sziasztok

e46 2000 320d hianyzik a motor alol az also burkolat amibe alvileg szigeteles is van, es emiatt 1 ev alatt a masodik ekszijtarcsat cserelem a fotengely vegen, minden spanolot, es gorgot is hazavagott a viz meg a sar.
tud valaki ilyet hogy hol lehet beszerezni, mert nincs kedvem ismet egy ekszijtarcsat venni

Udv

YELLOW Elküldve: 2009-10-29 15:54 a sar mindent tonkrevagott :|

és ki látja alúl? olyan dolgon lovagolsz, ami minden-mindegy alapon van... vagy hogyis mondjam... mindegy én is bontóból vennék, ha kellene... csak tipp volt a részemrõl

Akos318d írta:
YELLOW írta: semmi ördöngõsség nincs benne, miért ne lehetne legyártani, akár vékony alulemezbõl? persze a mûanyag könnyebb, de nem kell annak úgy kinézni mint a gyárrinak, minden domborral... az a lényeg a felfogatás megoldott legyen, és ne érjen semmi mozgó alkatrésznek... nem értem mi hihetetlen ebben

Akos318d írta:
YELLOW írta: végülis ha nem vágja szét a berendezést a matéria, akkor már megéri, de valóban drága... egy ügyeskezü szakember akár gyártani is tud rá, de valóban a bontó a legésszerübb

kempelen írta: Sziasztok!

Félre ne értsétek, mert Tano kollegának igaza van, de az alkatrész ára elég horribilisnek tûnik. Szerintem valamelyik bontóban keresd inkább, talán ott sokkal mérsékeltebb áron megkapod. Jelenleg kb 54 ezer + áfa a hivatalos ára. Persze meg kell nézni nincs e darabokba törve.

De amúgy így van.


megnézném Yellow ki az aki legyárt egy olyat csisszre pontosan, ezt a gondolatodat remélem csak viccnek szánod.


jól mutatna így tényleg egy BMW-ben...