Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2009-10-23 21:02 Segítsetek!

nekem ugyanúgy néz ki mint a tiéd, anyni különbséggel, hogy nekem a saruba préselve van mind két kábel, de olyan fekete bigyó nincs rajta
bár nekem elõl van az akksi, és az akksitartó elõtti falon van egy fekete dobozka + jellel amibe belemegy az egyik piros
bal oldal akksi elõtt
http://img.carstyling.hu/userc...967146.jpg

YELLOW Elküldve: 2009-10-23 18:13 Segítsetek!

Robin68 user foglalatoskodik ilyennel elmondások szerint jó lesz, de õt kérdezd, õ tud biztosat mondani...

Csum írta:

és valaki élt is már a polírózási lehetõséggel? milyen lett utána vissza kapta gyári állapotát?

YELLOW Elküldve: 2009-10-23 16:47 képek

elvolt törve? és nem vetted észre?

Robinson írta:

Egyébként érdekes, hogy a gyári rugóim hátul el voltak törve mindkét oldalon , így kisebbek voltak, mint az újak, mégis az újakkal megült a verda. Valamit magyarázott Hori a keménységrõl, de nekem az már sok volt

YELLOW Elküldve: 2009-10-23 16:37 képek

nah jó de a rugókat ha vetted csak mondtak rá valamit elvileg mennyit ültet... a facebook-ra nem tok belépni nem vok regizve

Robinson írta:
YELLOW írta: fasza lett! full oldalról nyomsz egy képet?
ill. milyen méretû lett akkor az ültetés? (cm)


Nem mértünk rá, így valszeg sose derül ki az igazság. Bár gampetibornak is facelift elõtti van, majd összemérjük este (ha ugyan az mint a faceliftes, akkor is hitelesebb egy pont ugyan olyan évjáratúval összemérni )

Háti ültetés: http://www.facebook.com/album....1209033016

YELLOW Elküldve: 2009-10-23 16:19 képek

fasza lett! full oldalról nyomsz egy képet?
ill. milyen méretû lett akkor az ültetés? (cm)

Robinson írta: Készen van az ültetés is:





Már most tudom, hogy ez még fél/egy centivel menni fog lejjebb

YELLOW Elküldve: 2009-10-23 15:31 Segítsetek!

a BC kombbal az órára kell menned, majd a mûszereknél a jobb oldali tekerõvel kell állítani, egyik irányba felfelé, mésikba lefelé lehet léptetni az órát... a beállítás után ha elengeded a gombot, akkor a rádión is azt az értéket fogja mutatni

Timo írta: A digitális órát a kocsiban hogyan kell beállítani? szinkronizálja magát a bc és rádió órája?

YELLOW Elküldve: 2009-10-23 12:59 Segítsetek!

lehet polírózni a plexit... ebay-en olyan 12 kürül lehet venni. de amúgy nálunk olyan 25 asszem

http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=157185



Csum írta: sziasztok! segitségeteket szeretném kérni mégpedig abban,hogy lámpa burát keresek mert ami gyárilag a kocsin van nagyon be mattult:!!
tudd valaki jó áron? vagy projektoros lámpát?
[/url]

YELLOW Elküldve: 2009-10-22 21:05 Társalgó

én eddig ilyet láttam, hogy az alap 18-assal suzerelt gépeken, ilyen párosítás van, vagy mind négy keréken 225/35 R18... és ugye anank a váltója le írtam, de leírtam azt is, hogy ott úgy kalibrálják a komputert, mellesleg a 2%-os határban így is benne van, de ezen nem vitázok, mert mindkettõnknek igaza van, csak másképp írom

Zolee írta:
YELLOW írta: NEM!
a 225/35 R18-nak a váltója 255/30 R18 mondjuk ez azokra az autókra vonatkozik, amiket eleve 18-asokkal szerelnek...
abban igazad van, hogy a gyári mérethez a 195/65 R15 vagy 225/45 R17 hez kalibrálás nélkül az rakható amit Te is írtál azaz 225/40 R18 és 255/35 R18

Petike írta:
YELLOW írta: Robi ez nem váltóméret, mert 18 collnál 225/35 és 255/30 a váltó
ha íhy gahyod a hátsó kereked 8 centivel kb nagyobb lesz


Hát figyi, elvileg váltóméret:
elõl: 225/45/18
hátul: 255/45/18
holnap ültetés: 40/30

bele fogok halni?


...225/40 és 255/35-öt akartál írni, ugye Yellow??

Bocs Yellow, de hülyeséget írsz, azaz a mondatod elsõ része az, a második jó. Hogy lenne már az eredetileg 18"al szerelt 225/35 és 255/30???[/quote]

YELLOW Elküldve: 2009-10-22 20:37 Társalgó

NEM!
a 225/35 R18-nak a váltója 255/30 R18 mondjuk ez azokra az autókra vonatkozik, amiket eleve 18-asokkal szerelnek...
abban igazad van, hogy a gyári mérethez a 195/65 R15 vagy 225/45 R17 hez kalibrálás nélkül az rakható amit Te is írtál azaz 225/40 R18 és 255/35 R18

Petike írta:
YELLOW írta: Robi ez nem váltóméret, mert 18 collnál 225/35 és 255/30 a váltó
ha íhy gahyod a hátsó kereked 8 centivel kb nagyobb lesz


Hát figyi, elvileg váltóméret:
elõl: 225/45/18
hátul: 255/45/18
holnap ültetés: 40/30

bele fogok halni?


...225/40 és 255/35-öt akartál írni, ugye Yellow??[/quote]

YELLOW Elküldve: 2009-10-22 17:59 Társalgó

rad2! erre nem válaszólsz? nagyon szépen kérlek, engem érdekel ha van tapasztalatod...

YELLOW írta: mielõtt Ti is megölnétek egymást lenne egy kérdésem feléd:

olyan motorú (motorkód lásd oldalt) mint az enyém biztos találkoztál már vele... amikor meleg a motor üzemi hõfokon van, akkor milyen hangja van magának a motornak? van kis kalapáló hangja, mintha hidrotõkés lenne? már korábban más topicban kérdezgettem felõle... pontosan nem tudom leírni milyen hangja van...

itt egy vidi olyan mint ezen, amikor oldalról és elõlrõl kameráznak:
[url]
YouTube videó

rad2 írta:

Bocsáss meg NAGY HORI MESTER! Én csak 5 napot foglalkozok egy héten BMW-kkel!
Arra már rájöttem, hogy ha hülye vagy valamihez, azt a k.rva nagy magabiztosságoddal próbálod ellensúlyozni, de ez a te bajod!
Tényleg nem vagyok tisztában azzal, hogy mikor kell hangolni a DSC-n, mivel egyedül csak a fordulatszámokat és a sperdifit lehet állítani/aktiválni, de te biztos ezt is meg tudod oldani.
Az biztos, hogy a marha mérnökök nem véletlenül találták ki ezeket a futómûbeállításokat, és a DSC is ezeket (és még sok más paramétert) figyelembe véve avatkozik be.
Pl: Tudtad, hogy a DSC nem intelligens? Tudtad, hogy a csak a gyári fékekkel fog pontosan müködni a DSC?
Ha megkérlek leírnád nekem, hogy az autódon milyen paraméterek változtak meg, és hogy ez miért is fér bele a gyári DSC programba?

YELLOW Elküldve: 2009-10-22 17:57 Társalgó

Robi ez nem váltóméret, mert 18 collnál 225/35 és 255/30 a váltó
ha íhy gahyod a hátsó kereked 8 centivel kb nagyobb lesz


Hát figyi, elvileg váltóméret:
elõl: 225/45/18
hátul: 255/45/18
holnap ültetés: 40/30

bele fogok halni? [/quote]

YELLOW Elküldve: 2009-10-22 08:34 Társalgó

mielõtt Ti is megölnétek egymást lenne egy kérdésem feléd:

olyan motorú (motorkód lásd oldalt) mint az enyém biztos találkoztál már vele... amikor meleg a motor üzemi hõfokon van, akkor milyen hangja van magának a motornak? van kis kalapáló hangja, mintha hidrotõkés lenne? már korábban más topicban kérdezgettem felõle... pontosan nem tudom leírni milyen hangja van...

itt egy vidi olyan mint ezen, amikor oldalról és elõlrõl kameráznak:
[url]
YouTube videó

rad2 írta:

Bocsáss meg NAGY HORI MESTER! Én csak 5 napot foglalkozok egy héten BMW-kkel!
Arra már rájöttem, hogy ha hülye vagy valamihez, azt a k.rva nagy magabiztosságoddal próbálod ellensúlyozni, de ez a te bajod!
Tényleg nem vagyok tisztában azzal, hogy mikor kell hangolni a DSC-n, mivel egyedül csak a fordulatszámokat és a sperdifit lehet állítani/aktiválni, de te biztos ezt is meg tudod oldani.
Az biztos, hogy a marha mérnökök nem véletlenül találták ki ezeket a futómûbeállításokat, és a DSC is ezeket (és még sok más paramétert) figyelembe véve avatkozik be.
Pl: Tudtad, hogy a DSC nem intelligens? Tudtad, hogy a csak a gyári fékekkel fog pontosan müködni a DSC?
Ha megkérlek leírnád nekem, hogy az autódon milyen paraméterek változtak meg, és hogy ez miért is fér bele a gyári DSC programba?

YELLOW Elküldve: 2009-10-21 22:00 Ajtónyítási Gondok!

figyelj már hil!

ha a vezetõoldali ajtó alapján kellene mûködni a többinek is, akkor nem lehet, hogy a HALL-érzékelõvel lesz gond? vagy éppen nem éri el az érzékelõt valami miatt? és ezért csak a vezetõ oldali mûködik, a többi meg nem.

YELLOW Elküldve: 2009-10-21 21:53 Kopog az eleje!!

mi már nem is tudhatunk róla?

Hori írta:

Csörögj rám és elmondom miböl jössz rá hogy ha a szilent rossz

YELLOW Elküldve: 2009-10-21 20:50 Kopog az eleje!!

látható jele úgy van, ha megemeled az autót és megrázod a lengõkart, akkor könnyen mozog a szilentbe, mert alapból bele van szorulva és kézzel kevés vagy hozzá... ártani csak a futómûnek árthatsz

Lacci írta:
Látható jele van a döglött szilentnek?
Aláfeküdtem de mindkettõ egyforma látszatra semmi különbség, lengõkar vége benne ugyanúgy áll.
Illetve kérdés még mindig 100km 100as tempóval ártok másnak?