YELLOW Elküldve: 2009-10-23 21:02 Segítsetek!
bár nekem elõl van az akksi, és az akksitartó elõtti falon van egy fekete dobozka + jellel amibe belemegy az egyik piros
bal oldal akksi elõtt
http://img.carstyling.hu/userc...967146.jpg
YELLOW Elküldve: 2009-10-23 21:02 Segítsetek!
YELLOW Elküldve: 2009-10-23 18:13 Segítsetek!
Csum írta:
és valaki élt is már a polírózási lehetõséggel? milyen lett utána vissza kapta gyári állapotát?
YELLOW Elküldve: 2009-10-23 16:47 képek
Robinson írta:
Egyébként érdekes, hogy a gyári rugóim hátul el voltak törve mindkét oldalon, így kisebbek voltak, mint az újak, mégis az újakkal megült a verda. Valamit magyarázott Hori a keménységrõl, de nekem az már sok volt
YELLOW Elküldve: 2009-10-23 16:37 képek
Robinson írta:YELLOW írta: fasza lett! full oldalról nyomsz egy képet?
ill. milyen méretû lett akkor az ültetés? (cm)
Nem mértünk rá, így valszeg sose derül ki az igazság. Bár gampetibornak is facelift elõtti van, majd összemérjük este (ha ugyan az mint a faceliftes, akkor is hitelesebb egy pont ugyan olyan évjáratúval összemérni)
Háti ültetés: http://www.facebook.com/album....1209033016
YELLOW Elküldve: 2009-10-23 15:31 Segítsetek!
Timo írta: A digitális órát a kocsiban hogyan kell beállítani? szinkronizálja magát a bc és rádió órája?
YELLOW Elküldve: 2009-10-23 12:59 Segítsetek!
Csum írta: sziasztok! segitségeteket szeretném kérni mégpedig abban,hogy lámpa burát keresek mert ami gyárilag a kocsin van nagyon be mattult:!![/url]
tudd valaki jó áron? vagy projektoros lámpát?
YELLOW Elküldve: 2009-10-22 21:05 Társalgó
Zolee írta:YELLOW írta: NEM!
a 225/35 R18-nak a váltója 255/30 R18 mondjuk ez azokra az autókra vonatkozik, amiket eleve 18-asokkal szerelnek...
abban igazad van, hogy a gyári mérethez a 195/65 R15 vagy 225/45 R17 hez kalibrálás nélkül az rakható amit Te is írtál azaz 225/40 R18 és 255/35 R18Petike írta:YELLOW írta: Robi ez nem váltóméret, mert 18 collnál 225/35 és 255/30 a váltó
ha íhy gahyod a hátsó kereked 8 centivel kb nagyobb lesz![]()
Hát figyi, elvileg váltóméret:
elõl: 225/45/18
hátul: 255/45/18
holnap ültetés: 40/30
bele fogok halni?
...225/40 és 255/35-öt akartál írni, ugye Yellow??
YELLOW Elküldve: 2009-10-22 20:37 Társalgó
Petike írta:YELLOW írta: Robi ez nem váltóméret, mert 18 collnál 225/35 és 255/30 a váltó
ha íhy gahyod a hátsó kereked 8 centivel kb nagyobb lesz![]()
Hát figyi, elvileg váltóméret:
elõl: 225/45/18
hátul: 255/45/18
holnap ültetés: 40/30
bele fogok halni?
YELLOW Elküldve: 2009-10-22 17:59 Társalgó
YELLOW írta: mielõtt Ti is megölnétek egymást lenne egy kérdésem feléd:
olyan motorú (motorkód lásd oldalt) mint az enyém biztos találkoztál már vele... amikor meleg a motor üzemi hõfokon van, akkor milyen hangja van magának a motornak? van kis kalapáló hangja, mintha hidrotõkés lenne? már korábban más topicban kérdezgettem felõle... pontosan nem tudom leírni milyen hangja van...
itt egy vidi olyan mint ezen, amikor oldalról és elõlrõl kameráznak:
[url]
YouTube videórad2 írta:
Bocsáss meg NAGY HORI MESTER! Én csak 5 napot foglalkozok egy héten BMW-kkel!
Arra már rájöttem, hogy ha hülye vagy valamihez, azt a k.rva nagy magabiztosságoddal próbálod ellensúlyozni, de ez a te bajod!
Tényleg nem vagyok tisztában azzal, hogy mikor kell hangolni a DSC-n, mivel egyedül csak a fordulatszámokat és a sperdifit lehet állítani/aktiválni, de te biztos ezt is meg tudod oldani.
Az biztos, hogy a marha mérnökök nem véletlenül találták ki ezeket a futómûbeállításokat, és a DSC is ezeket (és még sok más paramétert) figyelembe véve avatkozik be.
Pl: Tudtad, hogy a DSC nem intelligens? Tudtad, hogy a csak a gyári fékekkel fog pontosan müködni a DSC?
Ha megkérlek leírnád nekem, hogy az autódon milyen paraméterek változtak meg, és hogy ez miért is fér bele a gyári DSC programba?
YELLOW Elküldve: 2009-10-22 08:34 Társalgó
rad2 írta:
Bocsáss meg NAGY HORI MESTER! Én csak 5 napot foglalkozok egy héten BMW-kkel!
Arra már rájöttem, hogy ha hülye vagy valamihez, azt a k.rva nagy magabiztosságoddal próbálod ellensúlyozni, de ez a te bajod!
Tényleg nem vagyok tisztában azzal, hogy mikor kell hangolni a DSC-n, mivel egyedül csak a fordulatszámokat és a sperdifit lehet állítani/aktiválni, de te biztos ezt is meg tudod oldani.
Az biztos, hogy a marha mérnökök nem véletlenül találták ki ezeket a futómûbeállításokat, és a DSC is ezeket (és még sok más paramétert) figyelembe véve avatkozik be.
Pl: Tudtad, hogy a DSC nem intelligens? Tudtad, hogy a csak a gyári fékekkel fog pontosan müködni a DSC?
Ha megkérlek leírnád nekem, hogy az autódon milyen paraméterek változtak meg, és hogy ez miért is fér bele a gyári DSC programba?
YELLOW Elküldve: 2009-10-21 22:00 Ajtónyítási Gondok!
YELLOW Elküldve: 2009-10-21 21:53 Kopog az eleje!!
Hori írta:
Csörögj rám és elmondom miböl jössz rá hogy ha a szilent rossz
YELLOW Elküldve: 2009-10-21 20:50 Kopog az eleje!!
Lacci írta:
Látható jele van a döglött szilentnek?
Aláfeküdtem de mindkettõ egyforma látszatra semmi különbség, lengõkar vége benne ugyanúgy áll.
Illetve kérdés még mindig 100km 100as tempóval ártok másnak?