Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2009-10-13 17:57 Fóliázás

pont ezaz ami miatt aggódtam, csak le sem írtam, fõleg ha még a ragasztót is kaparják, megsérülhet... ugye ráadásul a a rádió antenna is ott van

MChris írta:
YELLOW írta: vajon át tudják, úgy fóliázni az autó üvegeit, hogy amikor leszedik a régit, és szedik le a ragasztóját, akkor nem dzsuváznak össze semmi kárpitot? fõleg a hátsó szélvédõre gondolok...?????


fûtõszálak nem szereti a lehúzott fóliát

YELLOW Elküldve: 2009-10-13 17:44 Társalgó

szerintem nem véletlen van öv, meg van a szerepe, gondolom nem véletlenül kötelezõ... gondolom, gondolom

daidka írta: Van aki úgy oldja meg, hogy szerez bontóból egy ilyen kis õvbecsatolót és csak azt dugja be!

YELLOW Elküldve: 2009-10-13 10:02 Fóliázás

vajon át tudják, úgy fóliázni az autó üvegeit, hogy amikor leszedik a régit, és szedik le a ragasztóját, akkor nem dzsuváznak össze semmi kárpitot? fõleg a hátsó szélvédõre gondolok...?????

YELLOW Elküldve: 2009-10-13 09:32 Társalgó

YELLOW Elküldve: 2009-10-12 21:51 Belsõ díszcsík

pl ilyen aluhatású/színû fóliát is tud rá tenni? und was kostet das?

daidka írta:
Hori írta: Lefoliáztattam a belsõ diszcsikjaimat 3d-s carbon fóliával. Nagyon nagyon jó lett a srác aki csinálta teljesen profi és a folia amivel dolgozik szintén 1osztályu. képeket mindjárt rakom


K..rva jó!!!!! Mibe fájt?

YELLOW Elküldve: 2009-10-12 20:38 Fóliázás

akkor 2 éve mûszakin csak engem baxtak át ezek szerint, nekem fogalmam nincs gyárilag menynire sötétítettek az üvegek, de ott azt mondták, anynira vannak, ami a megengedett, és éppen ezért elõl oldalt egyáltalán nem lehet fólia (mondták azon az autón, ami gyárilag sötétített)
az elsõ szélvédõvel egyáltalán nem értek egyet, csak a felsõ csíkkal, hiszen azon nézel ki a legtöbbet, adjon lehetõ legtisztább képet, amit csak lehet, R-GO nuku fólia, meg sötétítés, bár úgy tudom a BMW-nél is van kicsit... mindegy csak megjegyeztem gondolatomat a témával kapcsolatban, ami gondolom nem baj...

mellesleg a link elég hasznos lehet!!!

Robinson írta:
YELLOW írta: http://www.nkh.hu/images/stori...tuning.pdf

bár nem értek egyet azzal, hogy az elsõ szélvédõn 70% áteresztõnek kell lennie...., meg oldalt mittom én menyninek... én úgy tudom gyárilag erre az értékre sötétítenek, tehát a fólia kizárt


Hiába módosítottad, akkor is f@szság.

ha elolvasod amit írtam:
Idézet: két elsõ szélsõn csak 70% fényáteresztõ képességû fólia lehet (az ablak eredeti fényáteresztõ képességét is beleszámítva!), ami szerintem eléggé ordenáré, hiszen felemás lesz a kocsi


Az meg, hogy gyárilag 70%... már megint sikerült hülyeséget írnod
És a többi leírttal mi a bajod?

YELLOW Elküldve: 2009-10-12 19:41 Fóliázás

YELLOW Elküldve: 2009-10-12 19:36 Fóliázás

módosítottam az írást!!! közben a linken megtaláltam a dolgot...

hancurozo írta: YELLOW. az írásaidat olvasva sokszor igazat adok neked, de sajna most csak részben tudok.
"Magyarországon az EGB 43. elõírásának és a 2005/84-es kormányrendelet értelmében autófólia a következõ korlátozásokkal helyezhetõ el a gépjármûvek üvegfelületein:

Hátsó szélvédõ és két hátsó oldalsó üveg: tetszõleges sötétségû, ám AF - engedéllyel (figyelem 2008 - tól nem H - engedélyt ad ki a hatóság) rendelkezõ autófólia telepíthetõ.
Elsõ oldalsó ablakok: min. 70% látható fényáteresztéssel és AF engedéllyel rendelkezõ autófólia telepíthetõ. A mûszaki vizsga alkalmával az üveggel együtt kell megfelelnie a 70%-os kritériumnak.
Elsõ szélvédõ: min. 75% látható fényáteresztéssel és AF engedéllyel rendelkezõ autófólia telepíthetõ. A mûszaki vizsga alkalmával az üveggel együtt kell megfelelnie a 75%-os kritériumnak. A szélvédõre a napellenzõ vonaláig fényvédõ csík tetszõleges sötétségben telepíthetõ."

YELLOW Elküldve: 2009-10-12 19:27 Fóliázás

http://www.nkh.hu/images/stori...tuning.pdf

bár nem értek egyet azzal, hogy az elsõ szélvédõn 70% áteresztõnek kell lennie...., meg oldalt mittom én menyninek... én úgy tudom gyárilag erre az értékre sötétítenek, tehát a fólia kizárt

YELLOW Elküldve: 2009-10-11 23:00 Társalgó

hát ha BMW a motor ha nem, tutti nem lesz tartós, akkora motorból annyi LE, ilyen keves hengerrel... hááát

pedig az alu elég merev anyag, viszont valóban könnyebben reped, ugye kevésbbé rugalmas, nem tudtam, hogy voltak ilyen gondok... de a mocitetõ is alu volt nem? meg egy két dolog... gondolom a lengõkat ugyanúgy alu marad... bár azt nem értem, hogy lehet drága, és most olcsóbb lesz, de az ára biztos nem csökken annyival...

hát nem tudom, egy bizti, a következõ újabb BMW-m ha lesz, akkor E90/E92 lesz, de ezekbõl a következõ újakból nem kérek...

na jó éjszakát!


Hori írta:
YELLOW írta: a hírekhez reagáltam, de érdekelne...

szal az egyik az elsõkerekes, akár 3 hengeres kis BMW:
mindig azzal példáloztam, hogy a BMW sosem adja fel az elveit, és ez az igazi presztizs egy autónál, erre mit akarnak!

a másik az 5-ös BMW, aminek szintén a presztízs veszteség a következménye:
miszerint csupa acél lesz a kasztni... míg más autóknál egyre nagyobb számban alkalmazzák az alut, itt inkább visszatérnek a régi dolgokhoz. nem értem a filozófiát.



Sajnos a következö 3as-ba is lesz már állitolg 1.5 3henger 180le benzin turbo és ugyan ekkora diesel is 140le-vel
Az új 5nek ugy irják az acélt hogy eddig a kocsiszekrény acél volt és az ehhez kapcsolt segédváz alu súlyt sporoltak de sokba kerül és sajna a törésteszteken is voltak vele gondok

YELLOW Elküldve: 2009-10-11 22:11 Társalgó

a hírekhez reagáltam, de érdekelne...

szal az egyik az elsõkerekes, akár 3 hengeres kis BMW:
mindig azzal példáloztam, hogy a BMW sosem adja fel az elveit, és ez az igazi presztizs egy autónál, erre mit akarnak!

a másik az 5-ös BMW, aminek szintén a presztízs veszteség a következménye:
miszerint csupa acél lesz a kasztni... míg más autóknál egyre nagyobb számban alkalmazzák az alut, itt inkább visszatérnek a régi dolgokhoz. nem értem a filozófiát.

YELLOW Elküldve: 2009-10-11 21:12 Vicces :)

ezen bexartok

Paraszt vindóz:

[url]
YouTube videó

Vindóz tiszta:

[url]
YouTube videó

ügyfélközpont:

[url]
YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2009-10-11 18:58 hûtõ

hát nekem a motor hátulján van, az oldalán, elég nehéz hozzáférni... mindenképpen a blokk alja körül keresd, és oldalán körbe, valószínû laposfejû hatlap csavar lesz benne...

kisgeeee írta: Üdv!

Valaki tudna nekem segíteni abban, hogy 320i benzinesen hol találom a blokkon a hûtõfolyadék leeresztõ csavarját?

Köszönöm!

g

YELLOW Elküldve: 2009-10-10 22:32 Társalgó

biztos igazad van, de makacs vagyok és akkor is propellernek fogom nevezni, a BMW jelében a belsõ cuccot

én sem csináltam még mezgerelést, de nagymamámtól hallottam, azt hiszem...

hil írta:
YELLOW írta: amúgy Yellow!

én mivel parasztgyerek vagyok (állítólag) én úgy tudom a mezgerelés, az amikó kimégy a kukorica (értsd tengeri) fõdre, oszt aratás után összeszeded a maradék a kukoricát, és általában szedésre használják, ha szedsz valamit...

én értem mit mondasz, de sehol nem úgy emlegetik, hogy a BMW-jel egy légcsavart szimbolizál, hanem úgy, hogy propelleres márka... ez a nép szava

hil írta:
Wellow!
Mivel itt szigorúan repülõgéppel kapcsolatban lett megemlítve a nevezett eszköz, ezért azt légcsavarként illik emlegetni. Szakirodalomban, és szakemberek itt a propeller megnevezést SOHA nem használják!
Persze vannak emberek, akik pl. a gereblyézést mezgerélésnek nevezik, ebben az esetben nincs mit tenni, elnézõen rájuk kell hagyni a dolgot, és meg kell hagyni Õket a boldog tudatlanságban.
és bocs, nem sértésnek szántam, de erre van némi rálátásom
hil

Bocs, mellé nyúltam: Yellow!
Most csak a légcsavarral kapcsolatban: Boldog tudatlanság.... Felesleges említenem a szárnyprofilt, állásszöget, aerodinamikai elcsavarást, stb-t. Kicsit eltértünk az eredeti tárgytól, dehát ebbe belefér. És a helikopternek milye van??
A mezgerélést nem tudhatom, nincs benne gyakorlatom
hil

YELLOW Elküldve: 2009-10-10 21:07 Társalgó

amúgy Yellow!

én mivel parasztgyerek vagyok (állítólag) én úgy tudom a mezgerelés, az amikó kimégy a kukorica (értsd tengeri) fõdre, oszt aratás után összeszeded a maradék a kukoricát, és általában szedésre használják, ha szedsz valamit...

én értem mit mondasz, de sehol nem úgy emlegetik, hogy a BMW-jel egy légcsavart szimbolizál, hanem úgy, hogy propelleres márka... ez a nép szava

hil írta:
Wellow!
Mivel itt szigorúan repülõgéppel kapcsolatban lett megemlítve a nevezett eszköz, ezért azt légcsavarként illik emlegetni. Szakirodalomban, és szakemberek itt a propeller megnevezést SOHA nem használják!
Persze vannak emberek, akik pl. a gereblyézést mezgerélésnek nevezik, ebben az esetben nincs mit tenni, elnézõen rájuk kell hagyni a dolgot, és meg kell hagyni Õket a boldog tudatlanságban.
és bocs, nem sértésnek szántam, de erre van némi rálátásom
hil