Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2009-10-01 18:27 bc

amíg csatlakozókat bontasz vagy dugsz össze, addig akksisaru jobb ha nincs fenn, fesz alatt nem dolgozunk, mint a villanyászok... olyan ez mint amikor az asztali PC-ben menet közben kiveszed pl a VGA kártyát, és máris ERROR van....

Prof írta:
Tano írta:
Prof írta:
igen t25 torx kell hozzá az egyik csavar szépen ki jött a másiknak meg el van nyalva a feje igy nem tudtam ki venni kihuztam a lágzsák kábelt és ugy raktam az akku ra a sarut utána visszadugtam a lufi kábelt de a müszerfalon a lufi jelzö egyfolytában villágit el lehet azt valahogy tüntetni ?? vagy csak géppel ?


Ebben az esetben géppel lehet eltüntetni, mert beleírta a légzsákhibát a hibatárolóba. De T27-tel is próbáltad? Mert sztem az való bele, a T25 forog el és nyrja a csavarfejet. Régebben én is ezzel szívtam mikor kormányt cseréltem...


t27 el se megy elfordul benne sajnos meg normélisan hozzá se férek

mindegy holnap beviszem egy szerivzbe hogy szenvedjenek vele ök jobb ötletem nincs ráadásul az a k.... légzsák visszajelzö is villágit

YELLOW Elküldve: 2009-10-01 15:11 bc

a kormányt ha megnézed hátulról, akkor lessz, 2 vagy 4 lyuk, vagy imbusz/torx fogja a légzsákot, vagy csak sima pattintós dolog az egész... lehet azt a 2 vagy 4 bigyót kell benyomni, és kiugrik a helyérõl a légzsák...

Prof írta:
Tano írta:
Prof írta: vettem ma egy BC sindex kart

kormányt hogy tudom megbontani ?


Röviden:
-Akksi leköt.
- Légzsák kiszed. Két oldalt a hátsó oldalon benyúl laposfejû csavarhúzóval és benyomod a rugót.
- CSatik széthúz, kormányt levenni a közepén lévõ csavar leszedésével.
- A borítást alul fogja 2 tipli, alánézel akkor látod. Azokat kivesz és akkor ketté tudod pattintani majd levenni.
A kar levételéhez találsz részletesebb angol leírást itt:

http://forum.e46fanatics.com/s...p?t=355599

Sajna a képeket nem jeleníti meg, nekem legalábbis.


ezt értem csak azt nem hogy veszem le a légzsákot

YELLOW Elküldve: 2009-10-01 12:50 Kulso tukorfutes

ahogyan írták korábban az extrákat... nekem kicsit azért furcsa, hogy vannak olyan extrák, ami a legtöbb autóban alap, sõt annak is kéne lennie, és itt az alapváltozatban nincs... pl a ködlámpa, én ezt nem is értem... ha már 2-3 millóval többet kiadunk (új autónál) egy BMW-ért, akkor annak nem csak a név miatt kellene, hanem már legyen benne valami legalább kis + kényelmi extra, mert valljuk be, itt a jelzés miatt fizetünk annyival többet, nem a tudás miatt... bár ez több márkára is igaz, de azoknál sem értem... régi merdzsónál halltam be, amikor mondták, hogy a hátsó szélvédõ fûtés külön extra, nem csomagban választható, és elég drágán vesztegették, ez a 90-es évek elején volt...

YELLOW Elküldve: 2009-10-01 12:45 Kulso tukorfutes

én eddig ilyen sötétszürkés "vakdugót" láttam eddig, olyan mintha ködlámpa lenne benne, messzirõl elég nehéz rájönni, van-e vagy nincs...

kempelen írta:
George írta:

Nekem nincs ködlámpám, de nem egy alaptipus..
Lehet én is pattingatok és megnézem van e fütõszál


Egy valamit mondjatok meg nekem. Ha nincs ködlámpátok, akkor mi van a helyén ott a kicsi gömböc' (ködfényszóró)helyén? Egy fekete mûanyag vakdugó-szerûség? Csak kérdem ám, mert a jenkiknél sincs sok helyen még hátsó sem, de az elsõ lökös ugyanaz.... :

YELLOW Elküldve: 2009-09-27 22:50 EÜ doboz, Izzókészlet kötelezõ dolgok a kocsiban.

persze csak sokan azt sem tudják, hol lehet elszorítani az ütõereket, hol vannak a pontok... erre mondtam én valamelyik fórumon, lehet nem itt, hogy minden jogsival rendelkezõ embernek legalább 5 évente hivatalosan fel kéne frissítenie, az EÜ-s dolgokat... inkább erre költene az állam, ezt támogatná

Hori írta:
YELLOW írta: EÜ doboz téma...

az életét senkinek nem lehet vele megmenteni, max kisebb sérülések ellátására való, pl elütsz egy kerékpárost, és horzsolások kezelésére... aki autóval balesetet szenved, az vagy akkora sérülést szenved, hogy egy EÜ doboz nem segít rajta, vagy ha segíteni, akor meg felesleges használni, mert nem olyan súlyos, hogy a mentõig ne bírná ki. és ahogyan többen írták, a legtöbb ember nem ért az elsõsegélynyújtáshoz, aki meg tanulta, tudja, az meg leblokkol... én korábban sok EÜ versenyen indultam, de éles helyzetben én sem tudom mit csinálnék, nem tudnám 100%-ra mondani, hogy a helyzet magaslatán állnék...

én inkább kötelezõvé tenném egy beépített szerkezet használatát, ami gombnyomásra értesíti a mentõket, persze ebbõl nem tudják meg milyen sérülések vannak, de ha GPS-es elven mûködne, akkor a hely könnyen behatárolható lehetne, azzal sem telne az idõ... ezt kicsit zanzásan írtam érveket és ellenérveket nem írtam le mindet, szal bele lehet kötni, de tudom mik a hibák, és mik a jók, cvsak nincs idõm leírni...

mindegy miylen szabályokat hoznak, mindenben van jó/rossz




Azért ha tudsz cinálni 1 nyomókötést vagy minek hivják mikor az eret elszoritod hogy ne vérezzen el a delikvens, azzal már elég sokat segitesz!
A gombnyomásos rendszer müködik és a központ segélyhivot értesiti ez már van mercikbe bmwbe németeknélmüködik az usaban meg pár éven belül kötelezõ tartozék lesz minden autoban

YELLOW Elküldve: 2009-09-27 22:35 EÜ doboz, Izzókészlet kötelezõ dolgok a kocsiban.

EÜ doboz téma...

az életét senkinek nem lehet vele megmenteni, max kisebb sérülések ellátására való, pl elütsz egy kerékpárost, és horzsolások kezelésére... aki autóval balesetet szenved, az vagy akkora sérülést szenved, hogy egy EÜ doboz nem segít rajta, vagy ha segíteni, akor meg felesleges használni, mert nem olyan súlyos, hogy a mentõig ne bírná ki. és ahogyan többen írták, a legtöbb ember nem ért az elsõsegélynyújtáshoz, aki meg tanulta, tudja, az meg leblokkol... én korábban sok EÜ versenyen indultam, de éles helyzetben én sem tudom mit csinálnék, nem tudnám 100%-ra mondani, hogy a helyzet magaslatán állnék...

én inkább kötelezõvé tenném egy beépített szerkezet használatát, ami gombnyomásra értesíti a mentõket, persze ebbõl nem tudják meg milyen sérülések vannak, de ha GPS-es elven mûködne, akkor a hely könnyen behatárolható lehetne, azzal sem telne az idõ... ezt kicsit zanzásan írtam érveket és ellenérveket nem írtam le mindet, szal bele lehet kötni, de tudom mik a hibák, és mik a jók, cvsak nincs idõm leírni...

mindegy miylen szabályokat hoznak, mindenben van jó/rossz

YELLOW Elküldve: 2009-09-27 13:30 képek

YELLOW Elküldve: 2009-09-27 13:08 Balesetek BMW-vel...

YELLOW Elküldve: 2009-09-27 12:57 Gyújtásra kattogó hang a motortér felõl

ha új akksit veszel, az elsõ 3 évben nem nagyon kell akkor se... érdekes módon mint már soxor elmondtam, 7 éves akksim, sosem töltöttem, aztán 12 óra -20 fokban való állás után indított simán, ami leutóbbi télen volt, pedig elég sokat van indítva az autó és inkább rövidtávon... mondjuk nekünk van egy ruszki töltõnk, de ha nem lenne nem vennék, mondjuk a régi autónkhoz általában kell

Balu írta: Annak azért nem teljesen felesleges beruházni egy töltõre,aki rendszeresen rövid távra használja az autót,pláne téli idõszakban.
Ezt tapasztalatból írom

Üdv.

YELLOW Elküldve: 2009-09-27 12:41 Gyújtásra kattogó hang a motortér felõl

mi is ezt mondjuk...

speedie írta: mivel baromi kozel dolgozok es most amugy se kocsizok annyit akkor meg inkabb toltogetes helyett kéne egy aksit venni...

YELLOW Elküldve: 2009-09-27 11:24 Gyújtásra kattogó hang a motortér felõl

én nem vennék töltõt, hogy miért:
sokáig úgysem lesz állapot, ezek az akksik nem erre vannak, hogy töltögessük õket, másrészt ha újat veszel, azt egy darabog nem fogod használni, mármint a töltõt... ha tudsz kérj kölcsön, de minél elõbb akksit kell venned

speedie írta: az a legkevesebbbb....csk induljon be.....

most neztem ilyen toltoket......5000-50000ig......egyszeru boven eleg nem?

YELLOW Elküldve: 2009-09-27 11:11 Gyújtásra kattogó hang a motortér felõl

akkor akksi ki... jah majd ne lepõdj meg, ha az óra csíkot jelez, meg nullázodik az átlag speed, meg fogyasztás, meg egy két dolog....

speedie írta: ezzel az a hiba hogy a kocsi a bajcsin az utacan all es nem nagyon tudok toltot oda kivinni....

YELLOW Elküldve: 2009-09-27 11:02 Gyújtásra kattogó hang a motortér felõl

nem kell kivenni az akksit, ha kézi töltõt tudsz szermányolni, csak a sarukat vedd le, elõször a negatícat aztán a pozitívat (visszarakásnál elõszor a poz, aztán neg), arra figyelj oda, hogy gyújtás levétel után hagyd állni az autót, egy pár percig, hogy a fedélzeti mentsen mindent, és csak utána vedd le a sarukat...


speedie írta: mivel tegnap 14 ora melo utan mentem a csajhoz...reggelre hazaertem az automentovel 1 ora alvas es megint 12 ora melo...most nem birom megnezni...majd este megnezem..... de akkor szerzek egy toltot.....es ha kiveszem az aksit es ugy toltom fel otthon???

YELLOW Elküldve: 2009-09-27 10:59 Gyújtásra kattogó hang a motortér felõl

de azzal csak jobban meríted, azt akartam mondani a levegõbefújóval, hogy marha sokat fogyaszt, de természetesen pörög.... csak ugye ha nem kapcsolod ki leállítás elõtt, akor gyújtásnál megy és egy gyenge akksin sokat merít pár sec alatt is... nekem elõször kocsitakarítás után volt, kb 1 percig gyújtáson járattam a ventit, max fordulaton, utána nem indult az autó, csak kattogott, második alkalommal, takarítás szintén belsõ világítás kb 20 percig égett és nem indult, a harmadik estet már írtam tolatólámpás+mellé venti 2-es fokozaton...

elvileg gondozás mentes az akksi, de az enyémen is bannak kupakok a cellának a matrica alatt, ha felsavazzuk, és öntünk bele deszt. vizet, akkor még talán jó lehet egy darabig... mondjuk az enyémnek zöld jelzése van érdekes módon, tehát a fesz. meg van benne, csak az amper kevés...

kár tovább ragozni, tutti, hogy az akksi a rossz, annyit töltsél rajta, hogy beinduljon, ezáltal magad is megnyugtatod, szerintem csak kérj kölcsön egy töltõt, mondom 30 perc gyorstöltés és kész...

speedie írta: a levegobefujok felporognek azt hallani....

YELLOW Elküldve: 2009-09-27 10:35 Gyújtásra kattogó hang a motortér felõl

http://www.bmw3er.hu/modules.p...s%FCrg%F5s

olvasd el az elejétõl, és tuti, hogy rájössz... legutóbb nekem is barátnõm elõtt jött elõ, anno kapásból azt hittem, hogy AC, de hát már okosabb vagyok... ha feltöltöd, az csak egy darabig jó megoldás, sajnos túl sokat nem fog bírni, én is új akksit keresek... már minden fogyasztón spórolok, a belsõ világításon is... arra még figyelj, hogy a belsõ levegó befúlyó motorok, indítás alatt véletléenül se menjenek, mert azok aztán merítenek



speedie írta: tehat kéne venni egy aksi toltot akkor......mekkora szivas volt a csajjal hogy a bömbi nem iundult....elsullyedtem amugy)))
Remélem tenleg ez a baj......