Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2009-08-29 13:09 318i turbó beszerelés

jah meg persze a kipuff oldalt is hozzá kell igazítani, hogy kisebb legyen a folytás

YELLOW Elküldve: 2009-08-29 10:03 Klub kollekció - Webshop 2009 - Október 15-ig!

akkor ha nem lesz pólóm, akkor hímeztetek nagyanyámmal egyet, régen úgyis sok asztal díszterítõt csinált...

(ez egy visszafogott moderált szöveg, az eredti megtekinthetõ a szerzõ fejében)

YELLOW Elküldve: 2009-08-29 09:47 Klub kollekció - Webshop 2009 - Október 15-ig!

most csak én vagyok vak... vagy valóban eltünt a WEBSHOP fül?

illetve mi az a felugró oldal, hogy az oldal nem tag valami izébe?


mááá tudom a választ

YELLOW Elküldve: 2009-08-28 22:16 318i turbó beszerelés

azé ne vedd készpénznek, csak azokból táplálkozom amiket hallok szakiktól, és aminek látom valóságtartalmát, vagy elképzelhetõnek tartom...

biztos van aki sokkal-sokkal jobban tudja, csak õk nem nagyon írnak, inkább hagyják, hagy hordjam össze a sok sületlenséget, aztán leosztanak

YELLOW Elküldve: 2009-08-28 20:34 318i turbó beszerelés

én kompresszorral próbálkoznék!!!
indok: folyamatosan tölt, szerintem jó a kis visítás mellette... akár turbó, akár kompi max 0,5 bar töltés legyen, így csak a programot kell hozzáigazítani, mert a gyári AC, injektor...stb még ennyit kibír...

YELLOW Elküldve: 2009-08-28 11:56 Klub kollekció - Webshop 2009 - Október 15-ig!

nekem pont most adta meg magát a napszemcsi, jó lett volna ha ti is hasonló árakon tudtátok volna mint amit bocika linkelt

YELLOW Elküldve: 2009-08-28 11:11 lökös



Petike írta:
Petike írta: Üdv Urak!

Ac-schnitzer lökösöm eladó!! Nem csak a schnitzer toldat az aljáról, hanem a komplett lökös díszcsíkokkal, ködlámpákkal, a Titán színû gyári rácssal és bajuszlécekkel.

Ez az egyetlen ilyen az országban, a többit telefonon.

Ár: 65.000 Ft


húsz-436-977kilenc

üdv:

petike

http://www.bmw3er.hu/modules.p...;album=265


....meggondoltam magam, nem eladó a lökös.

üdv:

petike

YELLOW Elküldve: 2009-08-27 16:49 520i vásárlás

szerintem valamit félre értettél, valaki itt írta, hogy 70-80ezer utólag a klíma, ha jól emlékszem... ha már klímás, én nem tudom miért de inkább digit automata klíma kellene... valahogy a digitális elektronika jobban érdekel...

YELLOW Elküldve: 2009-08-27 15:41 520i vásárlás

hát értem én alig klímázok....
nekem 4. fokozatban 190 a vége és még nem tilt, csak az út ahol tudtam próbálni enynit engedett meg... aztám még jön az 5.
bár a hangja miatt én is 6 hengerest vennék, sajnos anno nem volt jó árban

YELLOW Elküldve: 2009-08-27 15:11 Hosszú hétvége Horvátországban



Hori írta:
Andibaba írta: Kezdek féltékeny lenni


Nézd hogy bandukolnak be a vízbe széttárt kezek és lábak mint a zombik a videójátékokban De a háttérben felcsillan az én szép gumimatrackám is

YELLOW Elküldve: 2009-08-27 15:09 520i vásárlás

erer csak azt tudom mondani, hogy az én 1.8-as 116 lovasom megy úgy mint egy 2.0 (6henger) 150 lovas E36... meg lett nézve
esetleg a hang miatt erõsebbnek fogod érezni, de majd a mutatót figyeld, megy-e gyorsabban fel...

YELLOW Elküldve: 2009-08-27 09:02 Hûtõvíz

én úgy tudom ha túlnyomás van alapból elengedi, ezért van az, hogy normális esetben is fogyaszt a hûtõvízbõl

Tano írta: Ez olybá tûnik, hogy valamelyik csövet rosszul rogzítették, vagy másik csõ is megsérült mikor elszált a tárcsa és az ereszt melegen mikor nyomás van a rendszerben. Le kell venni az alsó burkolatot is és megkeresni hol van a folyásnyom. Utána már könnyebb lesz konkrétat mondani mit kell cserélni.

YELLOW Elküldve: 2009-08-27 08:45 Hûtõvíz

nekem is a csere elõtt mindig az alján volt az úszó, de sosem jelzett, hogy kevés a víz, sosem melegedett a motor túl, pedig koppra lent volt az úszó

YELLOW Elküldve: 2009-08-27 08:43 Ajtónyítási Gondok!

én jól tudom, sõt azt is tudom, ha akksit veszek tapasztalat más autóknál, az 4 évtõl többet tutti nem bír ki, én is csak "vagizni" szoktam vele, hogy gyári 7 éves, de a kérdés most nem ez... csak arra vagyok kíváncsi, hogy valamilyen szinten van-e köze az akksinak ehhez az ajtónyitási mizériához... mert ugye alapjáraton nem úgy tölt a generátor, gázadásra amikor több ámpõr van a rendszerben akkor nyílik...


"következõ tapasztalat:

pár napja takarítás közben 10 perces belsõ világítás hatására, nem indult az autó, akksi lemerült, 15 perces töltés után feléledt... az akksi gyári 7 éves télen -20 fokban 12 óra állás után is indult...
ezt az elõzményt csak azért mondtam el, mert kb 1 hete nem nyílnak az ajtók távirányítóról, sõt belsõ ajtógombra se... ma nagyon mérges voltam miatta, és kipróbáltam valamit: korábban ha nem akart nyílni, beindítás után rögtön kinyíltak az ajtók (ezt korábban már írtam), de a belsõ nyitóra biztos, most viszont így sem akart, mindaddig amíg gázt nem adtam, kb 1500-as fordultra, és onnantól kezdve ajtók mûködnek...

ami dilemma, hogy ebbõl következõen az akksinak van köze hozzá, milyen az állapota, viszont ellentmond anank, hogy az autó beindul, és ugye az önindító sok ampert vesz fel... beszéltem Ute-val, neki is régi az akksi és hasonlók a tünetek....

kérem akinek hasonló gondja van a zárral, az nézze már meg az akksi korát! mikor gyártották, vagy mióta lehet használva!?

köszi!"

YELLOW Elküldve: 2009-08-26 23:53 Ajtónyítási Gondok!

következõ tapasztalat:

pár napja takarítás közben 10 perces belsõ világítás hatására, nem indult az autó, akksi lemerült, 15 perces töltés után feléledt... az akksi gyári 7 éves télen -20 fokban 12 óra állás után is indult...
ezt az elõzményt csak azért mondtam el, mert kb 1 hete nem nyílnak az ajtók távirányítóról, sõt belsõ ajtógombra se... ma nagyon mérges voltam miatta, és kipróbáltam valamit: korábban ha nem akart nyílni, beindítás után rögtön kinyíltak az ajtók (ezt korábban már írtam), de a belsõ nyitóra biztos, most viszont így sem akart, mindaddig amíg gázt nem adtam, kb 1500-as fordultra, és onnantól kezdve ajtók mûködnek...

ami dilemma, hogy ebbõl következõen az akksinak van köze hozzá, milyen az állapota, viszont ellentmond anank, hogy az autó beindul, és ugye az önindító sok ampert vesz fel... beszéltem Ute-val, neki is régi az akksi és hasonlók a tünetek....

kérem akinek hasonló gondja van a zárral, az nézze már meg az akksi korát! mikor gyártották, vagy mióta lehet használva!?

köszi!