Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2009-07-06 12:37 Eladó cuccok

kormányról kép?

YELLOW Elküldve: 2009-07-05 15:38 hûtõ

arra vigyázok... de melegen azé szedtem le, sõt hidegen járó motornál is, hogy a levegõ kijöjjön a rendszerbõl, ugyanis a csere után, úgy bugybirékolt, mint a rennie reklámba a kisjány a szívószálas ivólével


köszike a választ! gondoltam egyébként, csak furcsáltam, hogy hidegen szinte üres melegen meg dugig van... akkor még öntök hozzá

YELLOW Elküldve: 2009-07-05 15:12 hûtõ

nekem olyan kérdésem lenne, hogy a hûtõvíz szintet mikor érdemes, vagyis mikor kell megnézni, hogy valós szint eredményt kapjunk...

ugyanis amikor leállítom a motort, és utána egy 10 perccel nézem a szintet, akkor az úszó majd kiugrik a helyérõl, viszont ha egy nao után, akkor meg le van esve a kiegyenlítõ tartály aljára... nem melegszik az autó meg semmi, csak õsszel volt hûtõvíz cserém, és mintha nem anyni ment volna bele mint amennyinek kellett volna, igaz maradt a blokkba is, de már öntöttem utána párszor... szóval mikor tudok a szintrõl valós képet kapni?

YELLOW Elküldve: 2009-07-04 23:39 Gumi

én értem amit mondasz és nem haragszom, igaz nem ez a topic, de ide leírom, aztán többet szó se róla...

szakszerûen lett levéve, a csere oka csupán annyi, hogy a tárcsát elõl már cserélni kellett volna egy 20 ezer után kb a hátsót csak szabályzni kellett volna... volt pénzem, és úgy döntöttem, hogy a fékre költöm, de egyet tudok, ha véletlen el kell adnom az autót, és megmarad a fék, akkor vissza lesz cserélve, mert jók... grátisz? ha valaki elvinné a gumikat+az olajat, akkor odaadnám grátiszba, de amit írsz, az mondható lenne sok alkatrészre, akár felnire is gumira is, semmire se tudsz garanciát adni, akkor senki nem venne semmit, és mivel vannak kóklerek, akik sz@rból akarnak várat, õk vesznek ilyeneket, és nem foglalkoznak semmivel, mert úgyis eladják amit építenek belõle... ha nem lenne jó már rég kidobtam volna, sõt el se hozom a szervízbõl... de mindegy mit mondok, engem úgy sem ért senki...

ui.: más is árul itt dolgokat, amikben vannak érdekes dolgok, abba mégsem köt bele senki, le kéne rólam szállni egy picit... köszönöm

YELLOW Elküldve: 2009-07-04 10:59 Gumi

talán azért mert a fék teljesen passzol az E36 320i fékéhez is, és mivel potom pénzért akarom eladni, így lehet valakinek megéri, még bírta volna nekem is, de én mindent cserélek le, sokan nem ilyenek, de az engem nem érdekel, akinek kell kell, ha nem akkor rajtam marad, de ez téged ne zavarjon

mellesleg azé kínálom õket, mert még használható

YELLOW Elküldve: 2009-07-03 23:04 Gumi

vannak, jó használt gumik, keresztfater mindig olyat vesz, sõt anno sport motorra is olyat vett, de sok a kókler... általában az ilyen gumik defektel javítottak, ami kb 160-180-ig biztonságos, ha jól meg van csinálva, de erre sosincs garancia, ha belenyúlsz buksz, ha nem akkor mákod van, van akinek mindig...
én egyet tudok, hogy legyen bármi egy BMW-re nem veszek használt, és gagyi dolgokat, nah jó talán használt gyári cuccot...

YELLOW Elküldve: 2009-07-03 18:58 17-es felni eladó!!

BBS RA518 8x17"

érdeklõdni a linken

http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=143896

YELLOW Elküldve: 2009-07-03 18:26 Gumi

hát a 7-8 mm mélység az új gumi kategória, itt valami sántíthat, vagy defektes gumi és javítva van, vagy szálszakadás, esetleg öntési hibás (vulkanizálási), vagy valakinagyobb méretre váltott és annyira nem érdekli menynit kap értük

YELLOW Elküldve: 2009-07-03 17:54 Gumi

szóval, most már látom, neked nem az asszimetrikus van hanem a "szimetrikus" és ez forgásirány specifikus... amit nem értek, hogy miért pont úgy, ahogy az elsõ képen is van... jól van felrakva, de nem értem miért úgy kell, hisz ha azt nézzük, a legtöbb minta, így pont fordítva áll, és valóban adhat ki hangot, pedig neten utánanéztem, és valóban így kell rajta lenni, de hogy ezt milyen mérnökök tervezték így azt nem tudom...

a korábbi monológ, az asszimetrikus RE050-re vonatkozik, így anank a felét nem kell figyelembe venni

YELLOW Elküldve: 2009-07-03 16:43 Gumi

gyakorlatilag a Turanza is az egyik oldalon, a másik irányba kellett hogy nézzen... úgy tudom a Bridgestone-nál a gumin van egy OUTSIDE felirat, ez azt jelenti, hogy annak az oldalnak kell kívülre esni, viszont ilyenkor van az, hogy a gumik az egyik oldalon nem ugyanabban az irányba néznek a minták... ez ilyen sajnos, én ezé nem szimpatizálok az asszimetrikus mintával... ha forgásirány specifikus lenne, akkor a méret így lennejelölve: 225/45 ZR17, ahol a Z jelöli a forgásirány kötöttséget, ez általában szimetrikus V mintás gumiknál jellemzõ, régi asszimetrikus gumiknál is volt, de ott minden oldalnak a másik tükörképe volt, ez a gyártás során többlet költség, így nem is gyártanak már így...

esetleg egy fotó hátulról, hogy a két hátsó vagy elsõ gumi mntáját lehessen látni? illetve egy a gumi oldaláról? a feliratok miatt... ha nem nagy kérés

koontar írta: Hello!

Egy kis segítséget szeretnék kérni, gumival kapcsolatban.
Most cseréltem le a gumikat és felraktam 4 db Bridgestone Potenza RE050-est.(225/45 R17) A gumik használtak, de jó állapotban vannak, nem kagylósak, centírozva nem ütnek. De amit megdöbbenve tapasztaltam, hogy a gumin lévõ mintázat alapján a forgásirány, és az oldalán jelölt forgásirány ellentétes. Ráadásul elég erõs morgó hangot hallani a gumik felõl. Azt szeretném megkérdezni, hogy volt-e valamelyikõtöknek ilyen tapasztalata? Vagy fordítva lennének felrakva a gumik? Most az oldalán jelölt forgásirány szerint van feltéve. A morgó hang pedig azért "zavar", mert eddig is Bridgestone Turanza gumik voltak fennt, és azok csendesek voltak.

YELLOW Elküldve: 2009-07-03 14:57 Társalgó

hallottam valami olyasmit, hogy vannak olyan kiegészítések, fõleg már most, hogy simán olvassa az NTFS állományokat is, sõt írja, meg ilyenek, simán lehet rajta win környezetet futtani, vagy hogy is mondták.. nah majd még utána járok

YELLOW Elküldve: 2009-07-03 14:50 Társalgó

a linux menynit tudna kezelni? mert erõsen gondolkozom, hogy váltok csupa jót hallani róla

YELLOW Elküldve: 2009-07-03 14:15 Társalgó

vagy az lenne az oka, hogy a winfos csak 4 gigát kezel? akkor nem értem másnak, akinek servere van, még korábbról hallottam, neki 6 gigával ment... az a baj totál kijöttem a PC témából, lehet újra el kell mélyednem

YELLOW írta: Robinson PC szenszej kerestetik!

a helyzet a következõ, kicsit OFF:

- a PC-ben van 2x1GB 800MHz-es Kingmax memó Dual-ban
- haver hozott 2 db 1GB-os 1066MHz-es Kingmax-ot, amit a másik két szabad helyre tettem be
- a PC csak 3GB-ot lát

az alaplap kiskönyve azt írja, hogy 1333-as az FSB, ami egy kis kártyán már csak 1066-os, de a memóra 800-as van írva mármint a DDR II-es foglalatok órajelére

okozhatja ez a hibát? mert én úgy tudom régebbrõl, amikor még foglalkoztam a dologgal, hogy elvileg az 1066-os mûködik, de csak 800-on fog ketyegni

valami tipp?

YELLOW Elküldve: 2009-07-03 14:11 Társalgó

beszéltem egyik munkatársammal, mindketten hibafeltáró specialisták vagyunk amúgy komolyan, és elkezdtünk agyalni, de arra jutottunk, hogy lehet forrasztási hiba, és a hõ miatt labilissá téve a szerkezetet, illetve neki a kadetton, ugyanezt csinálta a centrál, ott a motorokat kellett utána állítani, azaz feljebb, mármint, hogy többet nyomjon... majd lehet ha lesz idõm kiszedem a modult megint, és megnézem a relét, ha szerencsém van, akkor lesz ingyen relé, és átcserélem, csak a lakkréteg zavaró egy picit.... egyenlõre itt vagyok megállva

YELLOW Elküldve: 2009-07-03 13:56 Társalgó

Robinson PC szenszej kerestetik!

a helyzet a következõ, kicsit OFF:

- a PC-ben van 2x1GB 800MHz-es Kingmax memó Dual-ban
- haver hozott 2 db 1GB-os 1066MHz-es Kingmax-ot, amit a másik két szabad helyre tettem be
- a PC csak 3GB-ot lát

az alaplap kiskönyve azt írja, hogy 1333-as az FSB, ami egy kis kártyán már csak 1066-os, de a memóra 800-as van írva mármint a DDR II-es foglalatok órajelére

okozhatja ez a hibát? mert én úgy tudom régebbrõl, amikor még foglalkoztam a dologgal, hogy elvileg az 1066-os mûködik, de csak 800-on fog ketyegni

valami tipp?