Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2009-06-29 15:01 Eladó alufelnik gumival

gumi nélkül menyni lenne? télinek használnám... bár nem tudom, lehet sajnálnám rá szép felni

YELLOW Elküldve: 2009-06-29 14:24 alufelni

hát az ET 50-nél lehet hogy a belsõ oldalon beér majd valamibe, pl a gátlóba, az nagyon bent van... az elsõ tutti jó, de azis bent van a sárvédõ széléhez képest, olyan besett téma lesz ha felrakod... a hátsót mindenképp próbálni kell mert a 8,5 szélességhez egy kicsit kisebb ET kellene pl 40-es... de próba az a biztos

YELLOW Elküldve: 2009-06-29 14:13 alufelni

asszem most elmegyek, sírok egyet...

YELLOW Elküldve: 2009-06-29 13:54 Társalgó

tagnap történt:

nagy szakadó esõ, és bementünk munkatársamékhoz, majd amikor jöttünk el tõlük, leérve a járdához elõttünk ment egy kisfiú olyan 4 éves lehett és a nagypapája. mi mögötte haladtunk, mikor a kisfiú észrevette az út szélén parkoló BMW-t, és ezt mondta: "de szép BMW, ez egy nagyon jó autó" majd ránézett a nagyapjára, én meg közben hátulról: "ez egy rendes gyerek, tudja mi a jó" nagypapa hátranéz mosolyog, én meg büszkén nyitom az autót... a viccesebb az volt ahogy épp ültem be, és hallottam, hogy a nagypapa megkérdezi, hogy: "az Opel az milyen kocsi?" mire a kisfiú: "az nem olyan jó"

sorry de számomra aranyos kis történés volt ez

YELLOW Elküldve: 2009-06-29 13:43 Valaki segítsen

ahogy polírozta a plexit, mert korábban ha jól emlékszem csinálta, és megnyomta a kezével a plexit, így az összeért gumi elvált egy picit, ahol esetleg 1 csepp be tud szivárogni, az pont elég a párához... nem értem mi nem világos

YELLOW Elküldve: 2009-06-29 11:47 Valaki segítsen

tudod mi a baj?
nagyon elpolíroztad a plexit... túl hatékony volt a csodaszer...
vagy lehet a szélén ahogy políroztad elengedte egy kicsit a gumi és ott beszökö nedvesség miatt párásodik... nekem az indexem szokott, de alul van rajta egy repedés, gondolom amiatt


Theo írta: Pár napja beáznak az elsõ lámpáim,
tiszta pára az egész. Igaz a xenon hamar kiszárítja,
de egy autómosás vagy esõ és megint párában úszik
mindkét oldalon. Facelift E46 xenon lámpák.
Hogy kell ezt szétszedni, van valakinek képes service manualja errõl??
Neki merjek állni ennek itthon?
Elfáradtak a tömítések szerintem. Volt ilyen valakinek már?
És ha igen mibe kerül egy ilyen tömítés szett?
Jó sok kérdés de remélem valaki tud rájuk választ adni

YELLOW Elküldve: 2009-06-28 22:38 Ajtónyítási Gondok!

az autó svájci, ott lett véve magyar tulajdonos által szalonból... a tulajdonos magyarországon a határ közelében lakott, onnan vette meg személytõl a 2. tulaj, tõle meg én... az autó sosem volt Bp.-en, sem kereskedésben... bár ahogy néztem hasonlóak a betük az Auto RS kereskedéshez, sõt az Auto és az S ugyanaz a stílus, de ahogy láttam, van külföldi egység is... lehet kint állt egy kereskedésben, de Mo-on nem hiszem...

hil írta:

Az Auto Schild nem egy Bp-i használtautó kereskedést jelent? Mert van ilyen.
hil

YELLOW Elküldve: 2009-06-28 19:36 Valaki segítsen

ha csak néha hallod, mármint a tekerés egy adott pontján, akkor AIRBAG gyûrû van megkopva (vagy mi).... nekem csak jobb irányba adja ki és ha többet tekerek a kormányon, akkor mindig ugyanazon a ponton, vagy ez a gyûrû el van hajolva....

biztos lehet más baja is: csapágy, fogasléc...

YELLOW Elküldve: 2009-06-28 19:30 Ajtónyítási Gondok!

ute107:

nekem egyszer volt olyan, hogy nem akart lezárni, az is otthon a garázsban, ami fura volt, hogy félig lement a zárgomb (vagy mi) de mégsem zárt le...


jencispy:

õszintén szólva nem tudom, a hírdetésben írva volt, anno, hogy riasztó is van benne, az autón van 3 matrica amin az van, hogy Auto Schild, ha az angol Shield-hez hasonlítom, akkor gondolom védelemre utal, de nekem még sosem sikerült beriasztanom

der Schild = pajzs

YELLOW Elküldve: 2009-06-28 14:05 alufelni

ez a 10 mm ugye 5-5 mm-t jelent oldalanként, gondolom más a csapágyház, és abban lehet eltérés...

YELLOW Elküldve: 2009-06-28 13:44 alufelni

egyébként elõlre keresek igényesen megcsinált 5 mm vagy 10 mm-es nyomtávszélesítõt

YELLOW Elküldve: 2009-06-28 12:36 alufelni

nah az a te bajod, hogy rögtön leugatod a másikat, és megint nincs igazad, az a 2 mm pontosan 10 mm, nem mindegy, hogy a pötsödet 10 centinek vagy 2-nek látod... mindkettõ szánalmas, de mégis van különbség... remélem érted a hasonlatot, és nem veszed magadra

szóval az a 10 mm, anynit jelent, hogy az ET szám 5-el kisebb is lehet, amit ha nézünk, hogy egy 8" széles felnibõl ET35 225-ös gumival elfér a 316, 318d alatt, akkor ugyanez a szett a többi motorosnál ET30-as is lehet, sõt ha úgy vesszük, hogy még az is simán a kerékjárati íven belül van, így az ET25, ET20 is elférhet de csak is 8" széles felniben és 225-ös gumival


YELLOW Elküldve: 2009-06-28 12:34 Ajtónyítási Gondok!

de nálam úgy jelentkezik a gond, hogy zárva van az autó és úgy nem tudom kinyitni... akkor a klímát se tudom beindítani... ráadásul nekem hidegben is elõfordul, sõt mi több, kinyitom kulccsal (csak a vezetõ oldali nyílik) és sokszor ahogy kihúzom a kulcsot, vissza is zár... de ha végre bejutok, és elindítom az autót, akkor vagy kinyílik magától az össze ajtó, vagy a belsõ nyit/zár gombbal tudom mûködtetni...

YELLOW Elküldve: 2009-06-28 09:32 Ajtónyítási Gondok!

megmondom õszintén, most nem csinálja... úgy vagyok vele, hogy amíg félévente egy hétig csinálja addig nem érdekel, persze én is kíváncsi lennék a valós hiba forrására...

más topikokban vetõdtek fel megoldások:

itt a legtöbben a relére gyanakodtunk, de a is lehet a komfort modulban elég tforrasztani, vagy esetleg a csatlakozókat tisztítani

más helyen a HALL érzékelõre gyanakodtak...

én hallom, hogy dolgozna a központi, de mégse mozgatja a zárat, lehet kicsi az áram... de ez sok mindenntõl függhet...

sajnos konkrétabbat nem tudok, de amint van valami biztos, hogy leírom...

YELLOW Elküldve: 2009-06-27 16:11 alufelni

én ha elõveszem a gépkönyvet, akkor van benne rajz és méret... ebbõl két fajta van, és kizárolag a nyomtávban térnek el... most nem sok idõm van, de ha gondolod majd beszkennelem...

szal az a lényeg, hogy benzin 1.6-1.8 (sõt talán a 150 lovas 2.0-ák is) és a dízel 1.8-as nyomtávja elõl hátul nagyobb mint a nagyobb motorosoké... már korábban írtam errõl, bár senki nem értette mirõl beszélek én azzal magyarázom, hogy ugye 2.0 felett azért jobb a szélesebb gumi, szélesebb gumihoz szélesebb felni kell, és egy szint után már csak úgy fér el szélesebb felni, ha csökken az ET, és ugye akkor kijebb kerül a kerék, R-GO ha csökkented a nyomtávot, akkor a kisebb ET-jû felni is elfér, annak ellenére hogy széles, és nem fog kilógni...