Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2009-06-14 19:28 Gepi polirozas

sajnos ezzel én is így vagyok... nem lehet, hogy egy autónk van? szinte minden stimmel

YELLOW Elküldve: 2009-06-14 19:04 Gepi polirozas

engem érdekelnének árak is... ha valaki tud, akár privátban is... egy teljes sedan fekete polirózása... de egy festõ szerint 2000-essel kell, majd finomabbal...

YELLOW Elküldve: 2009-06-14 18:29 klíma tisztítás

nem, én is leszedtem a pollenszûrõ házat... de én azt hittem lejjebb van a motor, és lentebb kutattam nem baj mindig tanul az ember...

YELLOW Elküldve: 2009-06-13 22:12 klíma tisztítás

jah értem már... én lejjebb akartam szétszedni valamit nah akkor idén még egy iylet megpróbálok, hogy jó tiszta legyen

én már rá is jöttem tavaly mit b.xtam el... nekem amit befújtam habot, az a venti takaró mögé ment, azaz azol megy a klíma csõ is ott belül, tehát nem jó helyre ment....

YELLOW Elküldve: 2009-06-13 21:12 klíma tisztítás

nah nekem pl nem így van... lentebb van egy nagyobb nyílás ha jól emlékszem, de ott kis sem tudom venni azt a takaró vackot, így ezért maradt a befújás fentrõl

Burns írta: http://www.bmw3er.hu/modules.p...fullsize=1
http://www.bmw3er.hu/modules.p...fullsize=1

A ventilátor mögött van a klíma hõcserélõ, amire a habot kell fújni.

YELLOW Elküldve: 2009-06-13 19:56 Rendszámtábla keret és Tagsági kártya osztás jún 12.

ezt úgy kellett volna akkor, hogy nincs ott senki csak az autó... aztán vagy 3-an odamentek, és elkezeditek a dolgot, amjd 10 perc múlva jönne a tulaj, ás ámulna bámolna

YELLOW Elküldve: 2009-06-13 18:30 Rendszámtábla keret és Tagsági kártya osztás jún 12.

én ezt azé nem tettem volna... ezt még valaki jópénzért megvette volna

jujj a keret már nekem is csak napok kérdése

YELLOW Elküldve: 2009-06-12 22:25 Gumi

az valóban jó ár... anno amikor én vettem a BF G-t akkor a DUNLOP sokkal drágább volt, most meg olcsóbb

YELLOW Elküldve: 2009-06-11 18:55 Gumi

én sem vagyok Michelin párti egyébként, ha tehetnép Dunlop lenne mint minden jó német BMW-n...

jók a conti sport contact-ok, a bridgestone potenzák is jók, de ezek drágák

YELLOW Elküldve: 2009-06-11 17:39 19" felni

valószínû van tapadásbeli különbség téli is nyári között, különben nem lenne értelmük...
de természetesen a mintázat is sokat jelent nyári gumi esetén tapadás szempontjából

csak mert az alu fajsúlya kevesebb az acélénál, még nem jelenti azt, hogy könnyebb egy adott méretû felni esetén... ez szintén sok mindentõl függ... kivitel küllõk száma, vastagsága... a felniknél alu... komoly szerepe van a dizájnnak... nem véletlen úgy néznek ki ahogy... a dizájnt komoly mechanikai szerepek hasznára teszik... nem véletlen olyanok a küllök, meg a peremek, a súlyterhelés miatt illetve a jobb szellõzés, fékszellõztetés miatt... persze mindez függ az ötvözõ anyagoktól, anynira nem egyszerû, mint ahogy elsõre gondolnánk... az aluból sokkal több anyagot kell használni hasonló terhekhez mint acélból, így súlyban sok esetben több

YELLOW Elküldve: 2009-06-11 17:12 19" felni

vannak téves magyarázatok ezzel kapcsolatban...

nem baj ha nagyobb a felni, mert ha gumival együtt a teljes átmérõ ugyan akkora, így a km óra sem fog csalni... pl 195/65 R15 = 205/55 R16

az hogy esetlegesen egy nagyobb felninél csökken az erõ, az annak köszönhetõ, hogy nagyobb felni átmárõhöz nagyobb felni szélesség tartozik, és a szélesebb felnihez célszerû szélesebb gumit tenni, azaz a szélesebb gumi tapad jobban, nagyobb a surlódás, a tapadó felület nõ a fogyasztás, lomhább lesz az autó (nem véletlen pl sok OFF típusnál meglepõdésemre ilyen 2.5 ös motornál is csak 205/55 R16-ot használnak, az is tapad ugyanúgy, de a nagyobb motor plussz fogyasztását ezzel kompenzálják kicsit)
a másik, hogy a nagyobb felninek nagyobb a súlya, így ugye többlet teher

YELLOW Elküldve: 2009-06-11 13:42 Gumi

ha jó gumit akarsz, akkor nyugodt szívvel ajánlom a BF Goodrich gumit, Michelin szintû, de jóval olcsóbb termék... teszteken, volt, hogy lenyomta a Michelin-t...

nem érdemes ilyen kínai meg isten tudja miylen gumikkal foglalkozni, és fõleg nem BMW kategóriájú gumi

YELLOW Elküldve: 2009-06-10 23:12 Segítség, tanácstalan vagyok.

mivel egy másik motorral is ezt csinálja mint a régivel, így nem amotornál kell kutatni... tehát lehet a katalizor lesz a ludas... egy zöldkártyás mérés és kiderül...

elõször hírtelen vezérmûtengely jeladóra gondoltam, de motorcsere után is ugyanaz a hiba, az furcsa... esetleg ami hiba lehet:

- katalizátor
- AC bezinpumpa (mivel néha meg jó, lehet haldokli) esetleg benzin szûrõ
- vagy az AC reléje

YELLOW Elküldve: 2009-06-10 12:27 full takaritas

nálunk van egy nem rég nyílt autókozmetika...

15ezer a fulltakarítás:

- külsõ mosás kézzel, ajtókeret törlés meg minden
- belsõ: mûszerfalápolás, ülés tisztítás (vegyszeres) kárpit (tetõ is) ápolás a mûanyagrészeken, üvegtisztítás, csomagtartó

szóval minden

YELLOW Elküldve: 2009-06-09 11:18 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

jah a szerelõ látszatra ezt meg tudja állapítani hogy miylen az olaj... lehet valami szuper kémikus, aki szagból és látszatból elemez... a sperr olajnak különös szaga van az tény, de valaki sima diffibe is tesz sperr olajat

szerintem hagyd azt a szerelõt... sperrbe mehet sok féle olaj, aminek hasonló a viszkozitása... de simába is... az is lehet a gyári van még benne, az meg kitudja milyen... longlife az tutti, de olajból következtetni, hogy a diffi sperr, vagy nem, meg még meg is állapítja, hogy nem olyan olaj ez nekem kész röhej... sorry