Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2008-12-24 10:24 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?

ez anynira egyszerû, hogy anno én nem is tudtam, hogy van róla leírás... csak láttam, hogy amikor olajcserén voltam, valamit nyomkodott az ürge, hogy mit és hogy azt nem tudtam... leálltam otthon nyomkodni, és jó lett...

YELLOW Elküldve: 2008-12-23 20:42 DSC

elvileg ha hosszan nyomod a DSC gombot, akkor világítanak így, ami azt jelenti, hogy az ABS-en kívül minden menetdinamikai segédeszköz ki van kapcsolva...

mivel neked magától gyullad ki, az azt jelenti, hogy a rendszer nem mûködik... ki kell olvasni a hibatárolót, és megnézni mit jelez...lehet szenzor, de akár fékolaj szint is...elõbb a fékolaj menyniségét nézd meg, aztán mehet a hibatároló kiolvasása... amíg nem oldódik meg a probléma csak óvatosan közlekedj, mert sokat jelent a DSC, és nélküle könnyen árokba landolhatsz, fõleg ilyen idõkben

szigiimi írta: Sziasztok. Segytséget szeretnék kérni. Ma menet közben kigyuladt 2 sárga lámpa. Az egyik középpen/szerintem a kipörgésgátló lámpája/ a másik a kézifék lámpája, de az is sárgán. Leállítottam a kocsit,és a következõ indításnál elaludt.Viszont 1 km után megint kigyulladt mindkettõ és azóta nem alszanak el, és minden elindulásnál sipoló hangal figyelmeztet. Mi lehet a baj?

YELLOW Elküldve: 2008-12-23 17:14 nyiszorgó kormány belülrõl...

dehogy béántottál meg, meg az én írásomat se annak kell venni...csak ugye már kifejtettem, hogy nem vagyok dízel párti, bár egy 530d még elmenne... szóval engem se kell véresen komolyan venni

YELLOW Elküldve: 2008-12-23 09:36 Féktárcsa és fékbetét

de komolyan mondom mióta bentvannak a tárcsák, sosem fogott ilyen jól

YELLOW írta: nah ma reggel nagyon érdekes dolog történt... szinte hihetetlen...

ugye korábban leírtam és képet is tettem fel, hogy ATE Power Disc fékek vannak a kocsin elõl hátul sima ATE és a megfelelõ ATE fékpofák, és olaj... eddig panaszkodtam, hogy amíg hidegek a fékek, nem úgy fognak... hát kérem ma vagyis egész este, de összesen 2 napja kint állt a kocsi, ma reggel totál le volt fagyva -5-6 fok... az elsõ fékezésnél, azt vettem észre hogy kis nyomásra, nagyon jól lassul a kocsi... harap a fék... egyszerûen el se hittem... én nem tudom miért, de ha ez így fog hidegben, akkor én nem akarok nyarat

YELLOW Elküldve: 2008-12-23 08:17 Féktárcsa és fékbetét

nem fordítva mûködik... mert amikor bemelegszik akkor is jó...én arra utaltam, hogy nyáron be kellett elõtte fékezni egy párat, hogy jó legyen... de most ebben a hidegben meg rögtön harapott

YELLOW Elküldve: 2008-12-23 07:01 Féktárcsa és fékbetét

nah ma reggel nagyon érdekes dolog történt... szinte hihetetlen...

ugye korábban leírtam és képet is tettem fel, hogy ATE Power Disc fékek vannak a kocsin elõl hátul sima ATE és a megfelelõ ATE fékpofák, és olaj... eddig panaszkodtam, hogy amíg hidegek a fékek, nem úgy fognak... hát kérem ma vagyis egész este, de összesen 2 napja kint állt a kocsi, ma reggel totál le volt fagyva -5-6 fok... az elsõ fékezésnél, azt vettem észre hogy kis nyomásra, nagyon jól lassul a kocsi... harap a fék... egyszerûen el se hittem... én nem tudom miért, de ha ez így fog hidegben, akkor én nem akarok nyarat

YELLOW Elküldve: 2008-12-23 06:47 nyiszorgó kormány belülrõl...

az zavar, hogy a dízelesek problémái mindig orvosolva vannak, mindig van ötlet... az enyimekre meg sose

Burns írta:
YELLOW írta: egyik E36-os haver azt mondta õ szerinte a légzsákgyûrû adja ezt a hangot... elvileg típushiba... hát nem tudom... még valakinek tipp? valami szakértõ? máskor szokott itt lenni ilyen ember... vagy csak dízeles van erre? minden csak a dízel bajokról szól? (lásd hûtés)


Talán zavarnak a dízelesek és a problémáik : :

YELLOW Elküldve: 2008-12-22 15:18 Elsõ lámpák

írj már nekem privit, hogy esetlegesen, hogy tudjuk az üzletet lebonyolítani?

YELLOW Elküldve: 2008-12-22 15:17 nyiszorgó kormány belülrõl...

egyik E36-os haver azt mondta õ szerinte a légzsákgyûrû adja ezt a hangot... elvileg típushiba... hát nem tudom... még valakinek tipp? valami szakértõ? máskor szokott itt lenni ilyen ember... vagy csak dízeles van erre? minden csak a dízel bajokról szól? (lásd hûtés)

YELLOW Elküldve: 2008-12-21 23:38 Elsõ lámpák

a pár mit jelent? mert gondolom egy lámpába egy oldalra 2 ilyen foglalat kell, de a realoem-es ábrán mégis két külön számmal jelöli...

akkor nálad a pár azt úgy kell érteni, hogy jobb és bal oldal? vagy úgy, hogy jobb oldal és tompított+refi?

YELLOW Elküldve: 2008-12-21 17:01 nyiszorgó kormány belülrõl...

de nekem közvetlen ott hallani, ahol a kormány elfordul...

YELLOW Elküldve: 2008-12-21 16:29 Elsõ lámpák

hali a jobb elsõ lámpába, vagy esetleg mindkettõbe keresek tompított izzó foglalatot ( H7 )

a képen a 4-es alkatrész

http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=05

YELLOW Elküldve: 2008-12-21 16:24 nyiszorgó kormány belülrõl...

jobb irányba fordítva a kormányt, egy ponton nyikorgás hallható belülrõl...aztán a következõ fordításnál ugyanazon a ponton mégegy... nem tudom mi lehet a baj... talán valami kormány csapágy? a másik irányba nem csinálja, legalábbis nem ilyen feltûnõ, vagy talán csak egyszer nyekken... de nem kottyan meg ilyenek, szal nem értem... igaz talán így hidegben annyira feltûnõ...

valakinek valami tipp?

YELLOW Elküldve: 2008-12-14 17:48 Érdekes hiba...:(

de pont errõl beszélek... lehet akármiylen hideg odakint, ha az akksi lemerül, az már azt jelzi, hogy nem jó... értesz? az oké, hogy full lemerült akksit nem tölt fel a generátor, vagyis feltud, ha semmi más fogyasztót nem használsz, ami a mûködésen kívül kell... egy átlag generátor 70 A-os, ami simán feltölt 2 óra alatt egy akksit... egy akkumulátor ha nem tudja a töltést megtartani, a környezeti hõmérsékletek miatt, akkor az kuka... mondom egy nyarat még ki lehet vele húzni...

még egy tanács: hipermarketekben sem érdemes akksit venni, mert vannak olyan akksik, amik ott állnak 2 éve legalább, és nincs használva... ami szintén nem jó dolog


Balu írta:
YELLOW írta: azért arra jó lenen figyelni, hogy a mostani akksik NEM TÖLTHETÕK!!!

ezt úgy kell érteni, hogy ha már a generátor nem tudja feltölteni, vagy feltölti, de nem tartja meg a töltést (öregedés), akkor el kell vinni gyûjtõhelyre és venni újat...

ugye rá van írva az akksikra, hogy gondozásmentes... pont azért nehogy lehessen vele csinálni valamit, ha már egzer nem képes a töltést megtartani, kár vele bajlódni... hiába van rajta cella betöltõ nyílás, felesleges, ugyanis legtöbb esetben nem a cellák mennek tönkre, hanem a két elektróda...ugyanis az elektrolízis miatt kioldódnak azok az anyagok, amik a megfelelõ mûködéshez kellenek...

fel töltheted az akksit, de felesleges, mert aztán ez mindennapos lesz, kiveszed este->töltés->reggel beteszed.... talán egy évet húzhatod, mert nyáron jó lehet, de egyszerûbb ha veszel egy újat


Ezzel nem feltétlen értek egyet.A generátor nem tud pótolni teljesen egy megfelelõen szabályzott kb. 24 órás "külsõ" töltést,miután az akksi egyszer már lemerült.Nem biztos,hogy vissza tudja állítani a megfelelõ savsûrûséget,szerintem.

YELLOW Elküldve: 2008-12-14 16:44 Érdekes hiba...:(

azért arra jó lenen figyelni, hogy a mostani akksik NEM TÖLTHETÕK!!!

ezt úgy kell érteni, hogy ha már a generátor nem tudja feltölteni, vagy feltölti, de nem tartja meg a töltést (öregedés), akkor el kell vinni gyûjtõhelyre és venni újat...

ugye rá van írva az akksikra, hogy gondozásmentes... pont azért nehogy lehessen vele csinálni valamit, ha már egzer nem képes a töltést megtartani, kár vele bajlódni... hiába van rajta cella betöltõ nyílás, felesleges, ugyanis legtöbb esetben nem a cellák mennek tönkre, hanem a két elektróda...ugyanis az elektrolízis miatt kioldódnak azok az anyagok, amik a megfelelõ mûködéshez kellenek...

fel töltheted az akksit, de felesleges, mert aztán ez mindennapos lesz, kiveszed este->töltés->reggel beteszed.... talán egy évet húzhatod, mert nyáron jó lehet, de egyszerûbb ha veszel egy újat