Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2008-12-12 21:20 Hûtés probléma

egyértelmû, hogy a benyás hamarabb melegszik... pont ezé rosszabb a hatásfoka is mint a dízelnek...

nekem olyan alapjáraton, most 8 fokról indult, kiálltam a ház elé bezártam az ajtókat, kaput, mentem vele 200 m-t és már 50 fokos volt a hõfok, ezután még kb olyan jó 2-3 km kell neki, hogy elérje a 85 fokot kb

YELLOW Elküldve: 2008-12-12 14:55 Hûtés probléma

ma megnéztem a kék szakaszt nekem 50 foknál hagyja el.... nem tudom a ventillátor milyen hõfokon kapcsol be, vagy a termosztát mikor nyit... az biztos, hogy a venti elõtt nyit a termosztát... akinek van infója, hogy mi hány fokon következik be, az írja már le... fõleg benzinesek


YELLOW írta: nah ma megnéztem a titkos menü 7.0 pontjába a vízhõfok viselkedését... a mutató középállásban áll, a vízhõfok, ahogy beleléptem persze már üzemmeleg motornál 0087-et mutatot, majd szépen gurulva egyre feljebb ment és 0102-0106 között csalingázik... ha úgy veszem, hogy a többiu mérésnél van egy tizedes az uccsú számjegy, akkor 10,2 fok lenne de az hülyeség... viszont a 102 fok szerintem meg sok, mondom a mutató pont középen áll, és ráadásul még kint is hideg van... próbáltam hajtani a gépet álló helyzetben üresben pörgettem, de a hõfok nem ment feljebb, viszont a venti se kapcsolt be... ami fura hogy emlékszem nyáron sokkal kevesebb volt a menü szerinti hõfok, talán lehet, hogy a hideg miatt direkt magasabb hõfokon engedi mûködni? valahol láttam hogy van érték is írva hol a jó a vízhõfok, de a forrás pont feletti szerintem zsír... de egyéb nincs az autóval, jól megy stb, és mondom nem értem, hogy a mutatós miért áll pont középen...

kérem benzines társaim véléeményét, hogy esetleg nézzék már meg õk is a kocsijukban mit mutat a cucc

dízeles is írhat, ha van véleménye, de ugye a dízel picit másabb hõfok tekintetben

YELLOW Elküldve: 2008-12-12 14:52 Jó dolgok...

én tegnap vettem észre egy dolgot, amit eddig soha, enm is értem méé nem, pedig gyanúsnak kellett volna lennie...
szóval a belsõ tükör elõtt, ahol kapcsolni kell a belsõ világítást, a gomb két oldalán van narancs fény... tegnap ott nézegettem, hogy mi az isten piroslik a kezemen, de már korábban furcsáltam, hogy ha a váltón van a kezem, ott is halvány megvilágítás van, azt hittem a középkonzol az, de nem hogy ezt eddig hogy nem vetetm észre...

YELLOW Elküldve: 2008-12-11 20:39 Hûtés probléma

csak anno amikor általánosba megvettem egy könyvet az OTTO-motor mûködésérõl, akkor abban ilyen 80-90 fok volt írva üzemi hõfoknak...
mondjuk igazad van a túlnyomással kapcsolatban... csak most volt hûtõvizem cserélve, aztán minden apró dologra harapok

YELLOW Elküldve: 2008-12-11 20:04 olajvisszajelzo

amikor hideg van mindig iylen... a másik a BMW. sokkal hamarabb bemelegszik így kis távon, lehet más autó nem tûnik úgy mintha füstölne, de neki a kipuifgáza se olyan meleg mint neked

YELLOW Elküldve: 2008-12-11 19:49 olajvisszajelzo

a leírt jelenség nem más mint ahogyan a lehelleted látszik hidegben... az nem füst hanem a meleg látszik a hidegben, kipufogópára... amúgy másé is füstöl, de tükörbõl jobabn úgy látod, mintha csakl a tiéd füstölne..tavaly én si féltem, de a zöldkártyaán tökéletes volt...

InsectKiller írta: Szép jó reggelt BMW-s arcok!
Van 1 elég érdekes dolog, ami történt. A kocsi, mióta bejöttek a hidegek, láthatóan jobban füstöl mint az összes többi a városban (eu3-as motor ugye)
Aztán mondták, h nézzem meg az olajat, mert lehet, hogy eszi. Hát nem ette.2 hete néztem és még talán több is volt benne 1 hangyányival. Aztán tegnap meg leálláskor, sárgán kijelezte az olajat. Na mondom azt oszt hogy...Most az elõbb néztem és tényleg, kb a 3/4-éig van. Nem értem...Hónapokig semmi, most meg 2 hét alatt...Erre adjon nekem vki értelmes magyarázatot!

Üdv,

YELLOW Elküldve: 2008-12-11 18:29 Hûtés probléma

nah ma megnéztem a titkos menü 7.0 pontjába a vízhõfok viselkedését... a mutató középállásban áll, a vízhõfok, ahogy beleléptem persze már üzemmeleg motornál 0087-et mutatot, majd szépen gurulva egyre feljebb ment és 0102-0106 között csalingázik... ha úgy veszem, hogy a többiu mérésnél van egy tizedes az uccsú számjegy, akkor 10,2 fok lenne de az hülyeség... viszont a 102 fok szerintem meg sok, mondom a mutató pont középen áll, és ráadásul még kint is hideg van... próbáltam hajtani a gépet álló helyzetben üresben pörgettem, de a hõfok nem ment feljebb, viszont a venti se kapcsolt be... ami fura hogy emlékszem nyáron sokkal kevesebb volt a menü szerinti hõfok, talán lehet, hogy a hideg miatt direkt magasabb hõfokon engedi mûködni? valahol láttam hogy van érték is írva hol a jó a vízhõfok, de a forrás pont feletti szerintem zsír... de egyéb nincs az autóval, jól megy stb, és mondom nem értem, hogy a mutatós miért áll pont középen...

kérem benzines társaim véléeményét, hogy esetleg nézzék már meg õk is a kocsijukban mit mutat a cucc

dízeles is írhat, ha van véleménye, de ugye a dízel picit másabb hõfok tekintetben

YELLOW Elküldve: 2008-12-10 16:22 manuális váltó

ebben nincs sok km...gyors váltást bírja, bár néha elõfordult, hogy reccsent kettõbõl harmadikba, de az az én hibám volt, de amúgy nagyon jól lehet vele gyorsan váltani

YELLOW Elküldve: 2008-12-10 14:38 E szériaszámok, de mit is jelentenek?

még az a jó, hogy BMWpoweres oldal hiányos

E46-ról nincs ilyen history?

SoundkeY írta: http://bmw.e39.hu/History.htm

http://www.bmwpower.hu/?sorol=e_numbers

YELLOW Elküldve: 2008-12-10 14:34 manuális váltó

ugye én vetettem fel ezt a váltó akadós problémát... azt elfelejtettem leírni, hogy már meleg volt az autó, de ugyanaz nap amikor garázsból kifelé nem akarta bevenni, de elmentem haverhoz, elõttük álltam be a parkolóba, motor jár kivcettem üresbe, koxcsi fix álló helyzetbe, majd vissza akartam 1-esbe tenni és utána leállítani, de nem vette be... aztán a féket felemeltem, egy 5 mm-t hátragurultam, és utána bevette könnyen nem tudom így meg olyan, mintha a fogak, vagy isten tudja

YELLOW Elküldve: 2008-12-09 15:47 E szériaszámok, de mit is jelentenek?

tudja valaki hogy az E szériaszámoknak van-e jelentõsége? vagy miylen összefõggés lehet? mert az tény minnél újabb, autó, annál nagyobb a szám, de önmagukban a számoknak van valami jellemzõ utalás? miért pont 46, 35, 21, 34, 39, 60, stb???

amenyniben volt ilyen topic, akkor sorry...

YELLOW Elküldve: 2008-12-09 14:20 E46 karosszéria, lámpák, indexek

kell egy istenverte M3 lökös elõre, ÓLCSÓÓÓN

nem baj ha nem egyezik a szín, csak ólcsó legyen és ne legyen törve

YELLOW Elküldve: 2008-12-09 13:33 manuális váltó

annyi köze van hozzá, hogy minden anyagnak van hõtágulása, és lehet ez okozza a bibit

TheMan írta: Szia,

Köszi az infót.
Egyetlen egy kérdés merült fel bennem ezzel kapcsolatban.

Ha ezek mûanyag, vagy egyéb kopó alkatrészek, akkor milyen összefüggésben van a hideggel.

Mert ha ment az ember ca. 10km.-t az autóval, akkor hibátlan a váltó.
Nem tudom milyen hõtágulási vagy egyéb tényezõ lehet ilyen mûagyag perselyeknél.......

(ettõl eltekintve elfogadom, hogy ezek megoldják az említett kérést, sõt megpróbálom én is cserélni õket)

-Man-

YELLOW Elküldve: 2008-12-09 13:33 manuális váltó

azt ne felejtsd el, hogy a skodánál huzalos a váltó szerintem, és nem közvetlen a váltóból jön a kar, ezért a hátsókerekes autókon sokkal keményebb a váltó


TheMan írta: Sziasztok,

Nálam is ugyan az a szitu.

Hidegben nehezen veszi az 1-est, 2-est.
Gyári olaj volt benne. Utána lecseréltük a belevaló Castrol-ra
pont ugyan olyan mint elõtte volt.
Se jobb se rosszabb.

Elég sok különbözõ autóm volt, fõleg német márkák, és mindegyikkel hasonló gondom volt.
Ezen nagyon ki vagyok bukva, fõleg a BMW esetében.

Emellett a munkatársam OFF 2 éves Skoda Fabia-ja váltója
( 1.4L 60.000km-el ) olyan mint a vaj mínusz tízben is.
Hogy is van ez a prémium kategória?........

Áll az ember a Bömbivel a lámpánál, és nem bír egyest rakni.....
Szóval csókoltatom a tervezõ mérnököket.
-Man-

YELLOW Elküldve: 2008-12-09 13:26 Ajtónyítási Gondok!

nekem is voltak gondok, de általában rövid idõre...
én kiszedtem, nem egy nagy dolog, de vigyázni kell... pl a kesztyûtartót oldlat fogja 2-2 csavar, ahova bezár a kesztyûtartó zárja, azokat a csavarokat ne tekerd ki, mert azok nem rögzítenek, visziont ha elállítod, nagyon nehezen lehet majd beállítani hogy jól záródjon a kesztyûtartó... szóval ha jól emlékszem össz 4 csavar fogja a két szélén... ha azokat kitekered, akkor a kesztyûtartó világítás csatiját le kell húzni, de közben tartani kell... utána amikor lejön meglátsz egy fehér beépítõ keretet, nekem 3 kártya van benne, de ez felszereltségtõl függõen változik... szóval elõbb a kábeleket kell lecsatlakoztatni, nem mindegy hogy, mert egyiket simán le kell húzni, kettõn meg két különbözõ rögzítõ szerkezetes zár van, amiket ki kell húzni és fel kell hajtani, csak óvatosan, mert lehet nem jön könynen... ha levetted a csatikat, utána a fehér keretet alúl fogja egy csavar, azt kitekered, és a keret tetején két ellenkezõ irányba nézõ mûanyag kampó van, azokkal is ügyeskedni kell, hogy kiakadjon, de visszaszerelésnél figyelni kell nehogy becsípjen valami kábelt... ha ez is megvan, akkor fehér dobozokban vannak a kártyák, ezt a dobozt le kell pattintani, nem nehéz és ott lesz benne a kártya, az a kártya kell amin relék vannak... ha minden igaz, akkor a kártya szélén lévõ reléket kell majd cserélned, ez 2 db relé... remélem érthetõ volt...a kártya közepe felé esõ relék az elektromos ablak reléi, figyelj a típusra

jozso1985 írta: Foggalmam sincs hogyan kezdjek hozza a panel kiszedesere ami a kesztyutartoban van valahol mert annyi rohadt csavar van ott. Mar megvettem az uj releket. Talaltam ra embert aki kicsereli oket de a panelt nekem kell elvigyem hozza. Ha valaki tud egy parsorban segiteni, szivesen elvegeznek egy gyorstalpalo tanfolyamot hogy kiszedjem ezt a rohadt panelt. Elore is koszonom