Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2008-06-26 15:22 Féktárcsa és fékbetét

én se BMW szervízbe vittem, mellesleg ahogy gondoltam, magam is megtudtam volna csinálni... hát remélem nekem nem fog sípolni, meg vetemedni, mert akkor morci leszek... van 1L ATE Super DOT4 fékolajam ELADÓ, bontatlan...

YELLOW Elküldve: 2008-06-26 12:36 Féktárcsa és fékbetét

benne vannak a fékek... egyenlõre elég szar, olyan túl puha a fékezés, de pumpálásra bekeményszik... igaz még most kopik róla az a réteg

YELLOW Elküldve: 2008-06-25 17:40 Féktárcsa és fékbetét

hát a 90ezer/db tényleg nem sok számold már ki... 4db tárcsa és 4db munkahenger, az 8x90ezer


atidesign írta: Nem pénz érte....
http://www.autosszaki.hu/alkat...kahengerek

YELLOW Elküldve: 2008-06-25 17:15 Csatlakozz a BMW E46 klubba az IWIW rendszerében!

BMW E46

1998 - 2007
1796 - 3246 cm3-ig
115 - 360 le-ig
4 vagy 6 hengeres
Diesel vagy Benzin
Sedan, Coupe, Cabrio, Touring, Compact, M3/M3csl


és az 1.6-osok hol vannak? nekem 1.8, de ha minden igaz 1.6 is van

YELLOW Elküldve: 2008-06-24 18:49 Valami zúg!!! hogy rohadjon meg:)

igen kitalálták, de gondold végig... ha egyik oldalon másfelé állnak az ívek a mintának... akkor szerinted egyforma tapadása és gördülési ellenállása van a guminak? tutti nem... hiába magyarázod...a Conti Sport Contact asszimetrikus, de anynira minima rajta a minta, hogy annál nem kavar be olyan nagyon, de pl az alacsonyabb prémium contactnál már igen...ez fizika az egész, csak gondold végig... az asszimetrikust tehetem bárhova? a szimetrikust is, ugyanis szimetrikus szal nem jól beszélsz, az a baj nagyon véded magad mert neked olyan gumid van, és nem ismered be hogy esetleg akkor másnak igaza lehet... én direkt vettem szimetrikusat, amiben mégis észre venni valamit, mint az asszimetrikusban... pl ha forgásirány specifikus szimetrikus minta, az enyém, és az egyiken belül van írva a gyártó ország a másikoldalon kívül, tehát ebbõl is egyoldalit gyártottak, de mivel szimetrikus ezért itt nem vészes... jah és a legfõbb ok a költségkímélés, mert hogy balos gumit csináljanak, ahhoz más szerszám kell, ami átszerelése idõ = leállás, majd újra indulás és amit írtam korábban azért van az hogy egy autón gyárilag négy balos gumi van kettõ helyett


és még valami... a zúgás oka simán lehet hogy a minta íve hátrafelé áll

pl.: traktoron fordítsd meg a gumikat, majd meglátod mi lesz...

YELLOW Elküldve: 2008-06-24 17:07 Valami zúg!!! hogy rohadjon meg:)

persze jelölve van... figyelj nekem ne magyarázd meg dolgoztam gumissal, az opelonkun is asszimetrikus van, és nem egy embernek láttam.... igen rá van írva, hogy OUTSIDE... csak ha azt felteszed a jobb oldalra, akkor a minta íve pont a másik irányba fog állni... ugyanez a hiba van az OZ felniknél, vagy a Honda VTi gyári felniknél is, mert ott a küllõk ha baloldalon nézem, akkor oldallapjuk elõre mutat, míg a jobb oldalon hátra... de gyõzõdj meg... aztán magyarázz... én azt mondtam mindig hogy olyan mintha legyártottak volna egy csomó balos gumit, ezek mentek a raktárba, majd jöttek a jobbos gumik... csak közben jött a rendelés, és 4esével vitték ki a balos gumikat, majd a jobbosoknak nem lett párja... tudom mirõl beszélek, szal...

YELLOW Elküldve: 2008-06-23 20:20 Valami zúg!!! hogy rohadjon meg:)

igen? te nem furcsállod hogy az egyik oldalon úgy állnak a gumik, mintha hátrafelé lennének feltéve? nah én nem bízok az ilyen gumiban, a gumis topicban leírtam miért... nekem szimetrikus van most is és hangja nincs

SoundkeY írta: Hulyeseg hogy az asszimetrikus gumi ......eppenhogy hogy a szimetrikus V mintasak nagyon hangosak !

Pl kollegam a par ezer km futott dunlopot cserelte le ami nekem van SP sport 01 ( asszimetrikus extra csendesre ) mert nem birta a gumit 50-100 ig......

YELLOW Elküldve: 2008-06-23 17:06 Valami zúg!!! hogy rohadjon meg:)

jaja megnéztem úgylátom asszimetrikus Michelin-ed van... akkor lehet valóban a gumi... nem jók ezek az asszimetrikusak... én soha nem tennék fel... de a diffi is lehet akár, mint ahogy már írtuk, de ha a szaki aszondja nem akkor nem

Vangelis írta: nah ugy néz ki hogy a gumi kinlódik!!
Megnézettem pár szakival, azt mondják nem csapágy és nem is difi.... se féltengely

YELLOW Elküldve: 2008-06-22 16:12 Valami zúg!!! hogy rohadjon meg:)

én is azt mondom, hogy csapágy, de lehet a diffinek is a hangja...
ha megemeled a kocsit, elvileg ha csapágyas akkor is lehet egy hülye hangot hallani... vidd el valami szakihoz, mert ha beáll a csapágy vagy a diffi, akkor

YELLOW Elküldve: 2008-06-22 13:30 N42B18A valami zakatol a motorban

nah nincs az oldalon senki, akinek ilyen motor van az autójában? nem kell szégyelni csak mert 4 henger... nem hiszem, hogy mindenkinek hathengeres benzinese van, 4 meg senkinek...

YELLOW Elküldve: 2008-06-19 20:51 Legjobb nyári gumik...

Exellence a legújabb gumija tesztgyõztes is volt, és sok BMW gyári szerelésû gumija is... csak én szimetrikus mintázat híve vagyok... az a baj az asszemitrekius mintákkal, hogy az egyik oldalon, olyan mintha hátrafelé kellene forognia a keréknek, a barázdaívek miatt, mert egyik oldalon elõre a másikon hátrafelé állnak, és szerintem ez ront a tapadáson... olyan mintha a gyárban csak balos gumikat csináltak volna, pedig lehet csak így szedik össze, aztán a jobbosok majd mennek másnak...


zsolt320d írta: sziasztok, enyémen GoodYear Excellence fut. Nekem bevált szárazon is vizen is.... japánnal (yokohama) kapcsolatban annyi, hogy jól tapad, csak tényleg gyorsan kopik

YELLOW Elküldve: 2008-06-19 20:34 Legjobb nyári gumik...

persze nekem elõl 225 és hasonló, viszont 195-el semmi és 205-el se... itt van az a szélesség ami már viszi a gumit félre, hazai utak sajátossága... a futómûnek nincs semmi baja, csak a széles gumi miatt

c1711 írta: 225-ös Bridgestone Potenza az a baj, hogy a nyomvályúk nagyon "rángatják" a kormányt.
205-ös téli gumiknál ez nem volt ennyire érezhetõ.

gumi probléma?
esetleg futómû?

hasnló gondok valakinek?

YELLOW Elküldve: 2008-06-18 22:07 N42B18A valami zakatol a motorban

de mondom többen azt mondják ennek ilyennek kell lenni, amikor vittem BMW szervízbe olajcserére akkor is ilyen hangja volt, de nem szóltak semmit, hogy hééé figyeljéé... majd még ennek utána nézek, de azé kössz figyelembe veszem amit mondasz, de jó lenne több ilyen motorú autót meghallgatni... mondom semmi baj nincs vele, nem fogyaszt többet se, húz is, csak melegen, alapjáraton ilyen, néha olyan mintha a Vanos nem állna vissza és azé csörömpöl...

YELLOW Elküldve: 2008-06-18 21:55 N42B18A valami zakatol a motorban

de megnézted a linken a videót? akkor az nem fura hang? ilyennek kell lenni-e? de szerintem egy 68 ezres autóba, már ez kevés a 0W-30, meg neked dízeled van, nekem meg benzin

Burns írta: 0W-30-al járok, és nem csattog semmi...

YELLOW Elküldve: 2008-06-18 21:47 N42B18A valami zakatol a motorban

egy srác a corsába tette a agyárit 100ezer km-es és melegen ugyanezt csinálta, és amikor sûrûbbet tett bele akkor jó lett, mert nem volt meg a nyomás a hígság miatt... mellesleg olajcsere elõtt is iylen volt... 68ezernél úgy döntöttem egy kicsit sûrûsítek melegpontra, hogy a nyomom neki mint süket a ... akkor is legyen elég kenés... a következõ olajcserénél ilyen mosató adalékkal lehet átjáratom vagy mivel, aztán már csak olajat kell bele tenni, de ezek után és a Castrol EDGE 10w-60-asát akartam, de nem tom mi legyen

Burns írta: A hidrotõkés motorokba éppen a hígabb olaj a jó. A kattogás oka lehet pl. részleges dugulás, vagy vmilyen olaj adalék.