Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-09-16 11:16 Mi lehet a baj?

Zolika11111 írta:
YELLOW írta:
Zolika11111 írta: Szia.
Sohasem tankolok keveset .10.000 ft alatt soha.adig szoktam menni míg a sárga lámpa ki nem villan.de legutóbb 127 km nél még nem világított azt leált.
Fére értettél.
A régi szűrőnek semi baja sem volt .
Megvettem az autó és hogy ne legyen problémám minden ijesmit lecseréltem .
Ősszes szűrőt ,összes olajat.
Fél évig birta az uj szűrő.
Régi kimos és vissza .
Két honapig semi bajom sem vol. Proba képpen adig mentem míg 34 km mmutatott az óra hibátlan.ezután 59.5 l tudtam beletankolni.
Most ujra kezdi.
Két üzemanyg csöcs van rajta és egy vákum csöcs.
A motorbol a vákucső hibátlan .
Az uj szürőre tettem egy másik vákum csövet hiába szivom fujom nem engedi át a naftát.
Ezért raktam vissz a régit.
Nem olcsó mulatság egy ijen szűrő 18.000 ft


ilyen helytelen írással azért nehéz félre nem érteni, ez had ne az én hibám legyen már.
én is cseréltem már üz.anyag szűrőt, de nekem se előtte sem utána nem volt probléma. néha én is kijáratom ilyen kevésre. még szűrő csere előtt volt, hogy 5km-t mutatptt már, pont a kút előtt várakoztam, hogy sorra kerüljek.
egyébként ami nekem sem világos, hogy ugye állítólag ezek a nyeregtankos dolgok úgy működnek, hogy mindkét oldalon nagyjából kiegyenlített szintet tart. akkor amikor fél állásig jutok, mégis hallom a szűrcsögő hangot. kezdetek óta, mióta nálam van. vagy lehet amikor az egyik oldalról elfogy, utána kezdi csak kiegyenlíteni? ezt teljesen nekem sem világos. még fél alatt sosem néztem a titkos menüben, hogy áll tankonként a szint.
de azért világos a kevés üzemanyag miért nem jó. nyomja 3bar-ral a pumpa,ha kiegyenlíti a két tank egymást, akkor a kevés üzemanyag nagyon kevés lesz. nem tud annyit felszippantani hirtelen.


Szia
Helyesirás ide vagy oda.
Nekem soha sem adott ki szürcsögő hangot.
Kérdés
Neked két vagy háromcsöcsű szűrőd van.
Végig nyálazta a rendszert.
A jobb oldalba van a pumpa , az ürül ki.
A bal ba csak szintmérő van , abba marad a benzin
Szivatyú az szívna csak nincs mit.
Az üzemanyg szűrőn keresztül tolja a benzint vissza a bal oldaliba a vákumcső segítségével.csak a jobba nem jut át a pumpa meg ott van.
Ha teli tankolom ez normál esetben 30- 30 liter oldalanként .
Ha a jobb oldalibol elfogyna a 30 liter a balba ott marad azt érteném .
De a balbol is átpumpálja csak a maradék 8-10 litert nem , a műszerfal meg a bal oldali alapján mutat .
Tehát még van benne.


pont ma fogok tankolni, mert ma megyek a kedvenc kutam felé, pedig fél felett vagyok. szóval nem tudom mikor nézem meg mit mutat majd fél alatt, vagy negyednél.
nekem ilyen:

YELLOW Elküldve: 2017-09-16 09:16 Mi lehet a baj?

Zolika11111 írta: Szia.
Sohasem tankolok keveset .10.000 ft alatt soha.adig szoktam menni míg a sárga lámpa ki nem villan.de legutóbb 127 km nél még nem világított azt leált.
Fére értettél.
A régi szűrőnek semi baja sem volt .
Megvettem az autó és hogy ne legyen problémám minden ijesmit lecseréltem .
Ősszes szűrőt ,összes olajat.
Fél évig birta az uj szűrő.
Régi kimos és vissza .
Két honapig semi bajom sem vol. Proba képpen adig mentem míg 34 km mmutatott az óra hibátlan.ezután 59.5 l tudtam beletankolni.
Most ujra kezdi.
Két üzemanyg csöcs van rajta és egy vákum csöcs.
A motorbol a vákucső hibátlan .
Az uj szürőre tettem egy másik vákum csövet hiába szivom fujom nem engedi át a naftát.
Ezért raktam vissz a régit.
Nem olcsó mulatság egy ijen szűrő 18.000 ft


ilyen helytelen írással azért nehéz félre nem érteni, ez had ne az én hibám legyen már.
én is cseréltem már üz.anyag szűrőt, de nekem se előtte sem utána nem volt probléma. néha én is kijáratom ilyen kevésre. még szűrő csere előtt volt, hogy 5km-t mutatptt már, pont a kút előtt várakoztam, hogy sorra kerüljek.
egyébként ami nekem sem világos, hogy ugye állítólag ezek a nyeregtankos dolgok úgy működnek, hogy mindkét oldalon nagyjából kiegyenlített szintet tart. akkor amikor fél állásig jutok, mégis hallom a szűrcsögő hangot. kezdetek óta, mióta nálam van. vagy lehet amikor az egyik oldalról elfogy, utána kezdi csak kiegyenlíteni? ezt teljesen nekem sem világos. még fél alatt sosem néztem a titkos menüben, hogy áll tankonként a szint.
de azért világos a kevés üzemanyag miért nem jó. nyomja 3bar-ral a pumpa,ha kiegyenlíti a két tank egymást, akkor a kevés üzemanyag nagyon kevés lesz. nem tud annyit felszippantani hirtelen.

YELLOW Elküldve: 2017-09-16 09:07 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

viktor írta:
YELLOW írta:
viktor írta:
YELLOW írta: sziasztok!
valaki beszélne nekem a a gyurma használatáról?
olyat érdemes venni, amihez folyadékot is adnak, vagy elég maga a gyurma és ablaktisztító hozzá? valahol azt írják vízbe kell áztatni a gyurmát.
egy 200g-os gyurma meddig elég kb? összeszedi a koszt, kb mikor kell kidobni? mert ugye egy darabig újra lehet gyúrni. egyéb tanács, aki használt már ilyet?
esetleg alternatíva? TC-s videóban azt mondja, elég sulis gyurma szerű. lehet még az is jó lenne

Használom. Jó, ha síkosítót használsz hozzá, mert akkor könnyen csúszik és nem karcol.
A síkosító viasz is. Mielőtt újra össze gyúrnád a gyurmát, tisztogasd meg a nagyobb szennyeződésektől és sokáig jó marad. Pl. a bogárszarra kiváló, de festék köd, kátrány, fékpor is " bármilyen felületről " eltávolítható vele.
Nem sulis gyurma.
Autoglym, riwax, 3m ezeket használom.

https://www.youtube.com/watch?v=40DWr9c6l9k


köszi! én mindenhol a sonax-ot látom. gondoltam ebay-es forrásból olcsóbban szerezni, de egyenlőre ott is csak a sonax-ot dobja.

szerk.: közben csak találtam ilyen 3M copy-t szerintem.

aliexpress-en legolcsóbb a 3m kék színű tégla. Csak győzd kivárni amíg ide ér.
Úgy keresd, hogy "car detailing"


clay mass vagy nem is tudom hogy találtam ebay-en. már tegnap rendeltem kettőt, mert kollégámnak is kellett. 190-200g-osat olyan 850-1000 Ft körül lesz db-ja. még nem tudom, hogy váltották át. jobb, mint 6ezerért a sonax.

YELLOW Elküldve: 2017-09-15 20:34 Mi lehet a baj?

Zolika11111 írta:
Tano írta:
Zolika11111 írta: Sós e46 2.2 benzim.
Ojan gondom van hogy az üzemanyag tank két félböl van.
A müszer fal szerint még 117 km met lehet megteni a benzin mennyiségel.
Nem pumpálja át a benzint a másik oldalba.
Levettem a tank fedeleit és ahol a szivatyú van üres a másik felibe még vagy 8 10 liter van.


A szervízmenüben meg tudod nézni hogy mennyi nafta van egy-egy oldalon a tankban. Ha nem folyik át, akkor eldugulhatott a cső ami átvezeti (jet pump).


Szia .
Üzemanyag szűrőre megy egy vákum cső.ezen keresztül pumpálja át a másik oldalba.cseréltem szürőt is.semi baja nem volt elötte csak kicseréltem mert nem tudtam mikor volt elötte.
Fél év mulva jött a hiba.
Régi szürő kimos és vissza szrel.
Jó is lett , edig .


ha már itt elkezdted a hibát, nem kell másik helyre betenni.
én nem zárnám ki a pumpa hibát.
kíváncsi lennék főként hogyan használtad az autód. mindig keveset tankolva, kevés üzemanyaggal?
a régi szűrő már valószínű nem szűr, ezért lett jó vele. az új szűrő meg új és azon nem bírja a pumpa átnyomni az anyagot, max több üzemanyaggal a tankban esetén.
nyeregtankos megoldásnál nem célszerű negyed alá menni üzemanyagban. ha villan a sárga lámpa, akkor pedig célszerű nem nyomni neki mint a töketlen. az AC hamar elhalálozik, elgyengül ebben az esetben.

YELLOW Elküldve: 2017-09-15 08:13 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

viktor írta:
YELLOW írta: sziasztok!
valaki beszélne nekem a a gyurma használatáról?
olyat érdemes venni, amihez folyadékot is adnak, vagy elég maga a gyurma és ablaktisztító hozzá? valahol azt írják vízbe kell áztatni a gyurmát.
egy 200g-os gyurma meddig elég kb? összeszedi a koszt, kb mikor kell kidobni? mert ugye egy darabig újra lehet gyúrni. egyéb tanács, aki használt már ilyet?
esetleg alternatíva? TC-s videóban azt mondja, elég sulis gyurma szerű. lehet még az is jó lenne

Használom. Jó, ha síkosítót használsz hozzá, mert akkor könnyen csúszik és nem karcol.
A síkosító viasz is. Mielőtt újra össze gyúrnád a gyurmát, tisztogasd meg a nagyobb szennyeződésektől és sokáig jó marad. Pl. a bogárszarra kiváló, de festék köd, kátrány, fékpor is " bármilyen felületről " eltávolítható vele.
Nem sulis gyurma.
Autoglym, riwax, 3m ezeket használom.

https://www.youtube.com/watch?v=40DWr9c6l9k


köszi! én mindenhol a sonax-ot látom. gondoltam ebay-es forrásból olcsóbban szerezni, de egyenlőre ott is csak a sonax-ot dobja.

szerk.: közben csak találtam ilyen 3M copy-t szerintem.

YELLOW Elküldve: 2017-09-14 22:27 Megvegyem? Vegyek ilyet?

BrownB írta:
YELLOW írta:
BrownB írta:
YELLOW írta:
BrownB írta:
YELLOW írta:
BrownB írta: Sziasztok! Szerintetek? Megköszönnék minden észrevételt, tanácsot!


meg kell nézni élőben. így képről, ami látszik, nem rossz.
rokonnak volt ilyen, ő panaszkodott a motor fogyasztására. azt nem tudom milyen stílusban használta. ezeknél a NOx szenzor szokott főleg rossz lenni, ha N45, ha N43 a motorkódja, akkor is. amit látok az alapján lehet valós a km is. de nem túl jól mutatnak a képek, rosszak a szögek.


Köszönöm szépen a segítséged. Megköszönném, ha erre is ránéznél.


mit mondjak erre? azért érdekes a hasonló szögből való fotózás, igazából sok mindent nem látni, amiből esetleg még kép alapján is lehetne következtetni a valós futásra, mert azért én fenntartással kezelném. ritka az olyan, mint én, aki képes 2 év alatt 7600km-t menni. egyébként lehet hihető is, mert egy kisebb városban, vagy környező településekre járva is soknak tűnhet. én is meglepődtem, hogy csak ennyit mentem legutóbb, miközben nem tűnt kevésnek ha valóban annyit mennék, amit muszáj volna, évi 2 max 3 ezer km lenne.
Mindennapos használat mellett is évi 10 ezer km alatt vagyok. Szerintem megnézem élőben is. HD kép.


nem azzal van baj, hanem a fotózási szög. ülőlap és a támla azon része, ami kopni szokott nem látszik. a kormány azon része sem, ahol a legjobban kopik.
úgy gondolom ezek szándékosan vannak így fotózva. előnyös képek, ha takargatni kell valamit. ezzel nem azt mondom, hogy rossz, valóban élőben kell megnézni.


Értelek, megnézem alaposan ezeket a részeket. Köszönöm ezeket a tanácsokat, mert hasznosak nekem.


ettől sokkal többet lehetne írni, de annyit még én sem szeretnék írni. pár órát tudnék róla beszélni mit és hogyan érdemes figyelni.
de ezeket fokozatosan már többen leírtuk több helyen.

YELLOW Elküldve: 2017-09-14 21:16 Megvegyem? Vegyek ilyet?

BrownB írta:
YELLOW írta:
BrownB írta:
YELLOW írta:
BrownB írta: Sziasztok! Szerintetek? Megköszönnék minden észrevételt, tanácsot!


meg kell nézni élőben. így képről, ami látszik, nem rossz.
rokonnak volt ilyen, ő panaszkodott a motor fogyasztására. azt nem tudom milyen stílusban használta. ezeknél a NOx szenzor szokott főleg rossz lenni, ha N45, ha N43 a motorkódja, akkor is. amit látok az alapján lehet valós a km is. de nem túl jól mutatnak a képek, rosszak a szögek.


Köszönöm szépen a segítséged. Megköszönném, ha erre is ránéznél.


mit mondjak erre? azért érdekes a hasonló szögből való fotózás, igazából sok mindent nem látni, amiből esetleg még kép alapján is lehetne következtetni a valós futásra, mert azért én fenntartással kezelném. ritka az olyan, mint én, aki képes 2 év alatt 7600km-t menni. egyébként lehet hihető is, mert egy kisebb városban, vagy környező településekre járva is soknak tűnhet. én is meglepődtem, hogy csak ennyit mentem legutóbb, miközben nem tűnt kevésnek ha valóban annyit mennék, amit muszáj volna, évi 2 max 3 ezer km lenne.
Mindennapos használat mellett is évi 10 ezer km alatt vagyok. Szerintem megnézem élőben is. HD kép.


nem azzal van baj, hanem a fotózási szög. ülőlap és a támla azon része, ami kopni szokott nem látszik. a kormány azon része sem, ahol a legjobban kopik.
úgy gondolom ezek szándékosan vannak így fotózva. előnyös képek, ha takargatni kell valamit. ezzel nem azt mondom, hogy rossz, valóban élőben kell megnézni.

YELLOW Elküldve: 2017-09-14 20:49 Megvegyem? Vegyek ilyet?

BrownB írta:
YELLOW írta:
BrownB írta: Sziasztok! Szerintetek? Megköszönnék minden észrevételt, tanácsot!


meg kell nézni élőben. így képről, ami látszik, nem rossz.
rokonnak volt ilyen, ő panaszkodott a motor fogyasztására. azt nem tudom milyen stílusban használta. ezeknél a NOx szenzor szokott főleg rossz lenni, ha N45, ha N43 a motorkódja, akkor is. amit látok az alapján lehet valós a km is. de nem túl jól mutatnak a képek, rosszak a szögek.


Köszönöm szépen a segítséged. Megköszönném, ha erre is ránéznél.


mit mondjak erre? azért érdekes a hasonló szögből való fotózás, igazából sok mindent nem látni, amiből esetleg még kép alapján is lehetne következtetni a valós futásra, mert azért én fenntartással kezelném. ritka az olyan, mint én, aki képes 2 év alatt 7600km-t menni. egyébként lehet hihető is, mert egy kisebb városban, vagy környező településekre járva is soknak tűnhet. én is meglepődtem, hogy csak ennyit mentem legutóbb, miközben nem tűnt kevésnek ha valóban annyit mennék, amit muszáj volna, évi 2 max 3 ezer km lenne.

YELLOW Elküldve: 2017-09-14 20:43 Megvegyem? Vegyek ilyet?

BarG írta:
BrownB írta:
YELLOW írta:
BrownB írta: Sziasztok! Szerintetek? Megköszönnék minden észrevételt, tanácsot!


meg kell nézni élőben. így képről, ami látszik, nem rossz.
rokonnak volt ilyen, ő panaszkodott a motor fogyasztására. azt nem tudom milyen stílusban használta. ezeknél a NOx szenzor szokott főleg rossz lenni, ha N45, ha N43 a motorkódja, akkor is. amit látok az alapján lehet valós a km is. de nem túl jól mutatnak a képek, rosszak a szögek.


Köszönöm szépen a segítséged. Megköszönném, ha erre is ránéznél.


Hihetetlen autók évi 10 000 km-es futásokkal. Ezeknek a gazdáik anyagilag jobban jártak volna, ha taxiznak autóvétel helyett.


figyelj ez olyan dolog, hogy nekem sincs olyan sok pénzt vivő függőségem, így simán belefér. de valóban jobban jártam volna én is, ha anyagilag nézem. de ez már csak ilyen.

YELLOW Elküldve: 2017-09-13 20:39 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

sziasztok!
valaki beszélne nekem a a gyurma használatáról?
olyat érdemes venni, amihez folyadékot is adnak, vagy elég maga a gyurma és ablaktisztító hozzá? valahol azt írják vízbe kell áztatni a gyurmát.
egy 200g-os gyurma meddig elég kb? összeszedi a koszt, kb mikor kell kidobni? mert ugye egy darabig újra lehet gyúrni. egyéb tanács, aki használt már ilyet?
esetleg alternatíva? TC-s videóban azt mondja, elég sulis gyurma szerű. lehet még az is jó lenne

YELLOW Elküldve: 2017-09-13 18:35 BMW navi

VPT85 írta: Sziasztok!

Van egy nagy érintő képernyős navigációs egységem az autómban(a típusát sajnos nem ismerem hasonlít a MK4-re de benne van a DVD olvasó valamint tartalmaz még sd kártyaolvasót és külön sd kártyaolvasó van a navigációnak). A problémám az lenne hogy pár napja nem nagyon reagál az érintésre(néha igen, néha nem és van olyan is hogy érzékeli csak nem ott ahol érintem). Szóval a kérdésem az lenne, hogy tapasztalt-e már valaki hasonlót? Van-e valami ötlet hogy mi lehet a gond?

Előre is köszönöm a segítséget!


Sajnos valamiért nem tudok normális képet feltölteni az említett egységről.


1024x768 legyen a maximális mérete. kicsinyítsd le.
android vagy winCE van rajta op. rendszer? ki kellene deríteni, hogy droidban esetedben hogy lehet szervizmenübe belépni, és a kijelzőt újra kalibrálni. esetlege gy rendszer visszaállítást csinálni.
ha winCE, annál is van rá valami az biztos.
ha ezek nem segítenek, akkor lehet az érintős része haldoklik a kijelzőnek.

YELLOW Elküldve: 2017-09-13 05:16 Mi lehet a baj?

MavericK írta:
YELLOW írta:
MavericK írta: Udv sracok!

Nekem is van egy erdekes jelensegem, amire nem tudok megoldast.
2005-os e90 318D.
Ma menet kozben egyszer csak mint ha leleptem volna a gazrol, csag gurult az auto alapjaraton.
Ha ralepek a gazra, kb 5-6 mp mire szep lassan felporog a motor, de nyomatek nincs benne, az autot nem huzza ha el szeretnek indulni vele. Motor hangja valtozatlan, fustolni nem fustol, hibakodot se a muszerfal sem computer nem ir.
Olajtekno csavar lett cserelve par napja, tegnap tettem fel a burkolatot alul. Ebben nem latok osszefuggest, de leirom, ki tudja ...
Van otlet mi okozhat hibakod nelkul ilyet?

Elore is koszi: Gabor


automata váltós? mert én arra tippelnék.


Manualis valto.


amit leírtál olyan mintha megcsúszna a kuplung, mondjuk ez szól amellett, hogy nincs hibakód se. de ezt hogy... ennyi rossz lenne a kuplungszerkezet... de akkor emg ott van az, hogy lassan kezd el felpörögni is. lehet nincs hibakód, de nézni kellene élőadatokat, nyomás értékeket, stb.
nekem nem rémlik, hogy hasonlóról olvastam volna már. el kell vinni valami BMW spec-hez, mert ezt így.... max találgatunk, tapogatózunk.

YELLOW Elküldve: 2017-09-13 05:12 Megvegyem? Vegyek ilyet?

BrownB írta: Sziasztok! Szerintetek? Megköszönnék minden észrevételt, tanácsot!


meg kell nézni élőben. így képről, ami látszik, nem rossz.
rokonnak volt ilyen, ő panaszkodott a motor fogyasztására. azt nem tudom milyen stílusban használta. ezeknél a NOx szenzor szokott főleg rossz lenni, ha N45, ha N43 a motorkódja, akkor is. amit látok az alapján lehet valós a km is. de nem túl jól mutatnak a képek, rosszak a szögek.

YELLOW Elküldve: 2017-09-12 19:03 Mi lehet a baj?

MavericK írta: Udv sracok!

Nekem is van egy erdekes jelensegem, amire nem tudok megoldast.
2005-os e90 318D.
Ma menet kozben egyszer csak mint ha leleptem volna a gazrol, csag gurult az auto alapjaraton.
Ha ralepek a gazra, kb 5-6 mp mire szep lassan felporog a motor, de nyomatek nincs benne, az autot nem huzza ha el szeretnek indulni vele. Motor hangja valtozatlan, fustolni nem fustol, hibakodot se a muszerfal sem computer nem ir.
Olajtekno csavar lett cserelve par napja, tegnap tettem fel a burkolatot alul. Ebben nem latok osszefuggest, de leirom, ki tudja ...
Van otlet mi okozhat hibakod nelkul ilyet?

Elore is koszi: Gabor


automata váltós? mert én arra tippelnék.

YELLOW Elküldve: 2017-09-11 05:06 Mi lehet a baj?

Gawine írta: Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Volna egy 99-es manual e39 530d-m, ami olyat produkál, hogy padlógáznál kb 4 ezres fordulatnál leáll a motor, de utána beindítom és megyek tovább. Olyan mintha nagy terhelésnél elfogyna az üzemanyag. Valamint úgy viselkedik, legfőképpen 1-2-3 fokozatban érezni nagyon, hogy nyomom a gázt és csak a nagy turbó hangot hallom, de nem sok teljesítményt nyújt cserébe... Diag töltőnyomás szabályzást, tápszivattyú és légnyelés mérő hibát hoz amikor leáll a motor. A szerelőm szerint a rail pumpa a végét járja és azt kéne cserélni. De mivel az nem valami olcsó, gondoltam rákérdezek itt, hátha volt már valakinek hasonló tünete amit sikerült megoldania? Előre is köszönöm!


a kérdés, hogy a leállás amikor bekövetkezik, az mekkora üzemanyag mennyiség esetén fordul elő? teli tankkal is csinálja? ha csak fél alatt, esetleg negyed alatt csinálja, gyanítható lehet, hogy a pumpa haldoklik.
hogy 1-2-3-ban padlónál nincs gyorsulás, csak a fordulat szökik, az lehet kopott kuplung, megcsúszik. ezt lehet látni, mert a sebességmérő és a fordulatmérő nem mozog szinkronban. legjobban 5. fokozatban érdemes figyelni. 50-nél lepadlózod és figyeled, ha valahol kicsit jobban megszalad a fordulat, de a sebesség nem úgy változik, akkor csúszik a kuplung.