Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-08-18 17:10 Vásárlás

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Az a baj hogy jóhiszemű vagyok és mindenkiben a jót keresem és látom,nehéz ezen változtatni pedig próbálom


ha akarod, akkor törlöm azt a hosszabb írást az autó vásárlásról. valóban nem kötelező leírni, csak jó ha tisztában vagyunk, mert a fél információk minket is félre visznek és rosszul következtetünk. esetleg nem úgy segítünk.
nincs veled semmi baj, jó, hogy jószívű vagy. csak ezt kihasználja az átlag ember. ismerem ezt az érzést. én mindig gyanakvó vagyok, az esetek 98%-ban jogosan. nem szabad, hogy bármi befolyásoljon, nyitott szemmel kell járni. van amikor megkapom, hogy azért gondolok rosszra, mert én olyan vagyok. hát akkor nagyon rossz ember lennék. én nem véletlen gondolok azokra. inkább óvatos vagyok már. ez a saját érdekem és ez a fontos sok esetben. én neked is ezt javaslom a jövőben. persze nem kell elmenni paranoiás irányba, engem is vádolnak ezzel, pedig nem. de ezekről nem is akarok írni, túl sok lenne, ami engem igazolna ezekben a dolgokban.


Köszönöm nem kell törölni tőlem maradhat. Lényeg hogy volt egy lehetőségem megvenni a feketét utána el ment volna a pénz és fogtam volna a fejem hogy miért nem vettem meg és utálnám magam,de sebaj,felkerestem azt akinek átadtam a Tds-t és baszogatni fogom,egyszer már letiltott mert igazam volt de utána fel is oldott.... Utálom ha vissza élnek az ember jóhiszeműségével,te hogy vagy ezzel?


egyértelmű a válasz szerintem. én inkább mindent fenntartással kezelek. ez nem jelenti azt, hogy én nem futok rá valami sz*póágra, vagy nem futhatok rá. ha alapos az ember, akkor is megtörténhet.
tényleg kívánom sikerüljön rendezni, bár ezzel a letiltott a tulajdonos dologgal nem nyugodtam meg, hogy lehet még rosszabb vége. de legyünk pozitívak.

YELLOW Elküldve: 2017-08-18 16:53 Vásárlás

John írta:
Az a baj hogy jóhiszemű vagyok és mindenkiben a jót keresem és látom,nehéz ezen változtatni pedig próbálom


ha akarod, akkor törlöm azt a hosszabb írást az autó vásárlásról. valóban nem kötelező leírni, csak jó ha tisztában vagyunk, mert a fél információk minket is félre visznek és rosszul következtetünk. esetleg nem úgy segítünk.
nincs veled semmi baj, jó, hogy jószívű vagy. csak ezt kihasználja az átlag ember. ismerem ezt az érzést. én mindig gyanakvó vagyok, az esetek 98%-ban jogosan. nem szabad, hogy bármi befolyásoljon, nyitott szemmel kell járni. van amikor megkapom, hogy azért gondolok rosszra, mert én olyan vagyok. hát akkor nagyon rossz ember lennék. én nem véletlen gondolok azokra. inkább óvatos vagyok már. ez a saját érdekem és ez a fontos sok esetben. én neked is ezt javaslom a jövőben. persze nem kell elmenni paranoiás irányba, engem is vádolnak ezzel, pedig nem. de ezekről nem is akarok írni, túl sok lenne, ami engem igazolna ezekben a dolgokban.

YELLOW Elküldve: 2017-08-18 16:37 Vásárlás

John írta:
YELLOW írta: John azért nem válaszolsz a piros részre, mert nem tudsz mit, csak a magad hülyeségét hajtod és nem látod be, hogy butaságokat gondolsz.
1. van egy szerződés közted (üzembentartó) és a tulajdonos között.
2. te eladtad a tulajdonos szóbeli engedélyével, ami nem bizonyíték semmire
3. akinek eladtad, azzal az eddigiek alapján semmilyen papírt nem írtál, csak oda adta a pénzt kezet ráztatok.
4. azóta már a 4. felhasználónál van, kitudja milyen ügyletek során, disznóért vagy akármi.
nyugodtan javíts ki, ha eddig tévedtem volna, eddig nem cáfoltad ezeket.
a szabályok és törvények nem ismerete NEM MENTESÍT a felelősség alól.
hiába hajtod, hogy másnál van, meg ők sem írtak papírt, meg ő jár rosszul. NEM!!!
egyedül csak feléd van hivatalos papír a tulajtól. amíg ő nem vonja vissza az üzembentartóit, már pedig autó nélkül miért tenné, addig tőled követelheti és minden dolog téged terhel.
ha nem fizeted a teljesítményadót, akkor csak kamatozni fog, majd évek alatt esetleg elindítják a forgalomból való kivonás folyamatát.
műszaki? hát hamisítanak egy meghatalmazást és kész. eleve nem értem, az autónak, hogy van forgalmija? vagy a tiéd van hozzá? vagy az eredeti tulajdonosé? mert ez a két variáció lehet. ha nálatok van a papír, akkor akinek eladtad (jogtalanul), annak nincs is forgalmija hozzá. ebben az esetben valóban nem fog leműszakizni. lehet valahol ott hagyja, de ha megtalálják, akkor is téged vesznek elő, mert papír szerint te vagy az üzembentartó.
ha nem fogod meg, amit már napok óta írunk, az a te bajod. nem baxtatni akarunk, bántani, csak felhomályosítani, mert nagyon sötétben vagy.

Ki tudom vesézni a piros részt de egyenlőre az inkasszó miatt ami havi -30.000 fáj a fejem és hogy azt a 4 kilót amit 13 hónap alatt vonnak le összesen mi minden másra költhetném,gondold át,egyedül vagy és a te fizud 33%-át vonják le 13 hónapig,te tudnál össze szedett gondolatokat megformázni másoknak akik nincsenek ebben a cipőben,ami a legrosszabb hogy a hónapjaim úgy telnek el hogy a fizum első hetében van hús utána meg 3 hétig nincs csak vegetálok,mindez csak azért mert jóhiszeműen rám sóztak adósságot ráadásúl a Nővérem..."1. van egy szerződés közted (üzembentartó) és a tulajdonos között.(Van természetesen hogyan máshogy kerültem volna be a forgalmiba mint üzembentartó? )
2. te eladtad a tulajdonos szóbeli engedélyével, ami nem bizonyíték semmire (valójában velem volt Muter meg egy másik idősebb női rokon,tanúim vannak,a vevő amikor átadtam neki a kocsit írtunk egy használati engedélyt korlátozott dátummal,ebből a példány a vevőnél maradt csak,én nem kaptam utólag ígérte de semmi..)
3. akinek eladtad, azzal az eddigiek alapján semmilyen papírt nem írtál, csak oda adta a pénzt kezet ráztatok.(Használati engedélyt két tanúm írta alá muter és egy másik idős néni)
4. azóta már a 4. felhasználónál van, kitudja milyen ügyletek során, disznóért vagy akármi." (Na erről beszélek!)"amíg ő nem vonja vissza az üzembentartóit, már pedig autó nélkül miért tenné, addig tőled követelheti és minden dolog téged terhel." Na ezen van a hangsúly hogy amíg a tulaj nem vonja vissza addig én se tehetek semmit,okmányirodában is ezt mondták csak a tulaj intézkedhet de valamiért szerintem ő is lefossa a dolgot."az autónak, hogy van forgalmija? vagy a tiéd van hozzá? vagy az eredeti tulajdonosé? mert ez a két variáció lehet. ha nálatok van a papír, akkor akinek eladtad (jogtalanul), annak nincs is forgalmija hozzá. ebben az esetben valóban nem fog leműszakizni." A forgalmiban én mint üzembentartó vagyok nagy betűkkel be jegyezve és a vevőnél van különben egy métert se vezethetné közúton."akkor akinek eladtad (jogtalanul)" Jogtalanul akkor adtam volna el ha a tulaj helyett én írok alá egy adásvételit ami okirat hamisítás lenne de adásvételit nem csak használati engedélyt írtam így nem valósul meg a hamisítás,aláírni ki hangsúlyoztam csak a tulajnak szabad nekem nem!Le műszakiztatni le tudják hamis meghatalmazással az viszont okirat hamisítás és nyoma marad a hamis aláírásnak,majd ráfáznak... Köszönöm a tanácsokat igazatok is van tudom hogy nem rosszból írtátok de sajnos akinek átadtam a kocsit az szét teszi a kezét hogy már nem nála van,akinek átadta az Sz.Roland (E34 gyűjtő lehet ismeritek is Kalocsai srác)amikor megszereztem a számát azt mondta elcserélte a kocsit (kisebbséggel)és nem tudja a nevét (de ki derítettem inkább hagyjuk mert vastag aranyláncos kisebbség,jobb nem vitázni velük,szerintem ti se tennétek még ha az ellenkezőjét is fogjátok mindjárt mondani)na ő utána meg Ózdon hirdették és már tuti el is adták mert az Decemberben volt amit fotót mutattam nektek. Szóval akinek én átadtam az meg Péceli srác onnan az autó ide oda amoda került,a tulajjal beszéltem,azt mondta volt Rendőrségen de azt mondták hogy nem akarnak papírmunkát,akkor most?


az a baj, hogy oké írtatok papírt. de neked abból egy példányod sincs. itt a probléma.
az olyan mintha nem is volna papír, egyéb esetben pedig mondókára tanú nem számít.
pedig ezt a tulajdonossal kell rendezni, előbb normális hangnemben. az a baj fenyegetni nem jó, mert ő azzal fog jönni, hogy te eladtad az autót a tudta nélkül.
sz*r helyzetben vagy.
látod a rokonod, a nővéred behúzott, akkor idegentől mire számítasz? ilyen undormány világ ez.
persze utólag könnyű okosnak lenni, de én akkor is az lettem volna.
na majd lesz valami. én többet nem tudok. a rezesekhez meg rendőrrel kell menni és kész. vagy a betyársereggel, fekete sereggel.

YELLOW Elküldve: 2017-08-18 16:22 Vásárlás

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
és még szépen is fogalmaztál.

én tényleg nem akarom bántani és segítségből írok. csak már bosszant, hogy értetlen, nem érti a lényeget.
de most gondold el. ilyen bagázs szava mit ér? ha olyan lennél és szóban megbeszélnétek, hogy majd elmész a tulajhoz, elmennél? nem hiszem. igen én is ezt látom, hogy többszörösen átvágták.
ez olyan ügy, hogy én nem hagynám, de nekem volna pénzem végig vinni. mert ha összefésüljük a sztorit, őt 2x-esen átvágták. igaz ez köszönhető a tudatlanságának, hiszékenységének. egyébként gyanítom, hogy a tds be lett "számíttatva" az E46-ba. kifizette a csaj tartozását, beszámíttatta a tds-t, meg nyilván még fizetett is rá. aztán romot kapott, meg a tds is a nevén van még mindig. így járt, már nem tudok mást mondani.
én részemről tényleg befejeztem a témát. leírtam mindent, amit tudok, amit javasolnék.

Én még azt is el tudom képzelni,hogy a forgalmi is nála van,azért tudta,hogy mikor jár le a műszaki a TDS-ről.A tulaj akár fel is jelenthetné lopás miatt...A másik,hogy még az e46-on is valami hitelt említett.Hogy azt állítólag ő törlesztette az autó megvásárlásával.Sántít az egész történet,mert ennyire gyagya nem lehet senki sem.


tényleg az utolsó. és nem bántásból, de tipikus az rajzolódik ki nekem, hogy faluhelyen, csóróság, venni akart egy "menőbb" autót, de pénz az kevés volt, így mindent kummantva kellett megoldani boniszba a dolgokat. nem egy példa van kis településeken. de ezt azért nem írtam, mert nincs jogom senki tárcájában kúpászkodni.
de pont ezért hoztam az opelos sztorit. lehet több az átíratás és egyebek, mint ami az autó értékének a fele, pont párom is mondja, hogy ilyen üzembentartói dolgokat a rézbőrűeken kívül, csak nagyon szoros baráti és bizalmi viszonyban szokás. persze sokan árulnak így autót, de ott hasonló dolgokra lehet számítani. oké a mostanit átíratta, legalább ennyi esze volt. mert a csaj simán vissza vette volna, miután egy bolond törlesztette helyette a dolgokat.

YELLOW Elküldve: 2017-08-18 16:12 Vásárlás

Bitu79 írta:
és még szépen is fogalmaztál.


én tényleg nem akarom bántani és segítségből írok. csak már bosszant, hogy értetlen, nem érti a lényeget.
de most gondold el. ilyen bagázs szava mit ér? ha olyan lennél és szóban megbeszélnétek, hogy majd elmész a tulajhoz, elmennél? nem hiszem. igen én is ezt látom, hogy többszörösen átvágták.
ez olyan ügy, hogy én nem hagynám, de nekem volna pénzem végig vinni. mert ha összefésüljük a sztorit, őt 2x-esen átvágták. igaz ez köszönhető a tudatlanságának, hiszékenységének. egyébként gyanítom, hogy a tds be lett "számíttatva" az E46-ba. kifizette a csaj tartozását, beszámíttatta a tds-t, meg nyilván még fizetett is rá. aztán romot kapott, meg a tds is a nevén van még mindig. így járt, már nem tudok mást mondani.
én részemről tényleg befejeztem a témát. leírtam mindent, amit tudok, amit javasolnék.

YELLOW Elküldve: 2017-08-18 15:55 Vásárlás

John azért nem válaszolsz a piros részre, mert nem tudsz mit, csak a magad hülyeségét hajtod és nem látod be, hogy butaságokat gondolsz.
1. van egy szerződés közted (üzembentartó) és a tulajdonos között.
2. te eladtad a tulajdonos szóbeli engedélyével, ami nem bizonyíték semmire
3. akinek eladtad, azzal az eddigiek alapján semmilyen papírt nem írtál, csak oda adta a pénzt kezet ráztatok.
4. azóta már a 4. felhasználónál van, kitudja milyen ügyletek során, disznóért vagy akármi.
nyugodtan javíts ki, ha eddig tévedtem volna, eddig nem cáfoltad ezeket.
a szabályok és törvények nem ismerete NEM MENTESÍT a felelősség alól.
hiába hajtod, hogy másnál van, meg ők sem írtak papírt, meg ő jár rosszul. NEM!!!
egyedül csak feléd van hivatalos papír a tulajtól. amíg ő nem vonja vissza az üzembentartóit, már pedig autó nélkül miért tenné, addig tőled követelheti és minden dolog téged terhel.
ha nem fizeted a teljesítményadót, akkor csak kamatozni fog, majd évek alatt esetleg elindítják a forgalomból való kivonás folyamatát.
műszaki? hát hamisítanak egy meghatalmazást és kész. eleve nem értem, az autónak, hogy van forgalmija? vagy a tiéd van hozzá? vagy az eredeti tulajdonosé? mert ez a két variáció lehet. ha nálatok van a papír, akkor akinek eladtad (jogtalanul), annak nincs is forgalmija hozzá. ebben az esetben valóban nem fog leműszakizni. lehet valahol ott hagyja, de ha megtalálják, akkor is téged vesznek elő, mert papír szerint te vagy az üzembentartó.
ha nem fogod meg, amit már napok óta írunk, az a te bajod. nem baxtatni akarunk, bántani, csak felhomályosítani, mert nagyon sötétben vagy.

YELLOW Elküldve: 2017-08-18 12:44 Vásárlás

Bitu79 írta: Csak a tulaj adhatja el az autót,az üzembentartó nem.Mivel nem tulaj.Az eladásból származó pénz is a tulajé jogilag...Írtad tegnap,hogy eladtad a kocsit az engedélyével.Ha erről semmi papír nem született,akkor lehet belőle szopóroller a későbbiekben.Ha készült hivatalos adásvételi,és a felek kitöltötték a rájuk eső részeket,akkor nincs mitől félned.Ellenkező esetben megcumizhatod rendesen.


de a pirossal írt részre nem reagál semmit, látod.
csak azt hajtja, hogy ő 90 helyett 20-at fizetett. mekkora biznisz volt. most meg más helyett fizetni a teljesítményadót. a tulajt marhára érdekelheti az autó, ha bárkinek üzembentartóival odaadta. tipikus csaló az ilyen. nem lepődnék meg, ha John is leszivatná. érted megvette az autót mondjuk 500ezerért üzembentartóival, csak azért, hogy 70ezret spóroljon. nem tudom mennyiért ment el, de ha az eladó visszaköveteli a gépjárművel, akkor mi van? vagy eladja a segge alól? akkor oda az 500ezer. most jelen helyzetben bármi van John-on keresik a gépet. ha most John felkeresi a tulajt, úgy megszívathatná ha valóban tróger, hogy csúnya vége lenne.
üzembentartóival csak közeli rokontól szabad, vagy banktól, aki úgy ad lízinget. csak az ráfizetős.
nekünk a Kadett-ot is rézbőrűek vették meg 80ezerért. többet ért, már csak a kerekek, gumik miatt is. üzembentartóival akarták. nekünk túl nagy hátrány nem lett volna belőle, de jobb a tiszta eladás.

YELLOW Elküldve: 2017-08-18 12:11 Vásárlás

John írta:
YELLOW írta: áthoztam az előzményt. de erre meg azt látom, hogy John a kaszniról témázik.
komolyan direkt csinálod?
arra céloztam, hogy az eladással, üzembentartói szívásaidat írd ide. oké rossz a kaszni, de ha ezt felhozod, akkor itt indul el arról a beszélgetés megint. tényleg nem érthető a szisztéma? én meguntam, ami rossz helyen lesz mostantól, az törlés.


Elnézést,nem figyeltem megint rendesen. (Végül is vásárlással kapcsolatos ha rosszul választ autót valaki ) Akkor legyen szó az üzembentartóiról (bár a mostanit át írattam,de az előző az csak üzemben volt nekem)Üzembentartóinál meg lehet szívni de példáúl a Tds-nél nekem 90.000 lett volna ami nem reális egy 93-as évjáratú autó korához képest szerintem de így kb egy 20-as ból megúsztam,hátránya hogy a vevő baszott elmenni a tulajhoz így a súlyadó tavaly Július óta nem is ültem a Tds-ben de nekem jön a csekk amit tavaly ősszel be is fizettem valami 22.000 Ft-ot de most tavasszal jött egy tízes csekk kb amire azt mondták a hivatalban ha át is van íratva de Január 1-után mondjuk másodikán akkor is a nevemre jön az első félév... Okmányirodában le jelenteni nem tudok semmit mivel azt csak a tulaj teheti meg a vásárlóval közösen írt adásvételivel vagy új üzembentartóival... Szóval szívás ha nem átíratva van egy autó....


igen ez valóban így van, fél évig téged terhel még. de már az eladás óta 2 félévet fizettél. tehát ő a tavalyi évben sem intézte el. miért? és azóta már azt mondod a 4. embernél van.
most kérdeztem páromat, mert ő pár évig ocsmány irodában dolgozott.
jól figyelj! a tulajnak, aki neked üzembentartóival adta, annak kell visszamondani a te irányodba a szerződést, és azzal bemenni az okmányirodába. tehát a tulajnak, amikor te átadtad másnak, vissza kellett volna vonni. csak mivel nem kereste meg az az ember, akinek te átadtad, így nem vonta vissza, mivel nem tudja kinél van az autó.
tehát ezt úgy kellett volna, hogy elmentek szépen az tulajhoz és ott elintézitek a papírokat. szóval eléggé körbe vagy szívatva, de te hagyod a dolgokat, nem intézel semmit. akkor ne csodálkozz. nem véletlen húztak bele valami inkasszóba is.
szóval javaslom neked, keresd fel a tulajt, menjetek el oda, ahol hirdetik az autót, akár két verőlegénnyel (biztosításnak) és ott helyben rendezzétek a papírokat. te kapsz egy visszamondó szerződést, aki meg hirdeti most az autót, ő meg egy új üzembentartóit. ha nem, akkor a tulaj, elviszi az autót, te megkapod a visszamondó szerződést, amivel bemész az okmányirodába.
mert így ha a tulajnak kell az autó nem tudod neki felmutatni, szerződés szerint pedig nálad kell, hogy legyen. tehát bukni fogsz jó pár száz ezret megint. ez nem játék de tök komolyan. ennyire nem szabad felelőtlennek lenni. ott rontottad ezt el, hogy nem megkérdezni kellett volna a tulajt, hogy eladhatod-e, hanem odamenni hozzá azzal, akinek eladtad. csak gondolj bele, megcsinálnak pár gyorshajtást, neked küldik a csekket, nem tudod fizetni, bevonják a jogsid, mész a börtönbe is esetleg, ha nem tudsz fizetni. a rézbőrűek elkövetnek vele valamit, szintén te leszel a hunyó. sőt ha kell rendőri segítséget kell kérni, ha elmentek Ózdra. de ezt zárd le, mert kibaxottul meg fogod szívni.


YELLOW Elküldve: 2017-08-18 12:02 Vásárlás

John írta:
YELLOW írta: áthoztam az előzményt. de erre meg azt látom, hogy John a kaszniról témázik.
komolyan direkt csinálod?
arra céloztam, hogy az eladással, üzembentartói szívásaidat írd ide. oké rossz a kaszni, de ha ezt felhozod, akkor itt indul el arról a beszélgetés megint. tényleg nem érthető a szisztéma? én meguntam, ami rossz helyen lesz mostantól, az törlés.


Elnézést,nem figyeltem megint rendesen. (Végül is vásárlással kapcsolatos ha rosszul választ autót valaki ) Akkor legyen szó az üzembentartóiról (bár a mostanit át írattam,de az előző az csak üzemben volt nekem)Üzembentartóinál meg lehet szívni de példáúl a Tds-nél nekem 90.000 lett volna ami nem reális egy 93-as évjáratú autó korához képest szerintem de így kb egy 20-as ból megúsztam,hátránya hogy a vevő baszott elmenni a tulajhoz így a súlyadó tavaly Július óta nem is ültem a Tds-ben de nekem jön a csekk amit tavaly ősszel be is fizettem valami 22.000 Ft-ot de most tavasszal jött egy tízes csekk kb amire azt mondták a hivatalban ha át is van íratva de Január 1-után mondjuk másodikán akkor is a nevemre jön az első félév... Okmányirodában le jelenteni nem tudok semmit mivel azt csak a tulaj teheti meg a vásárlóval közösen írt adásvételivel vagy új üzembentartóival... Szóval szívás ha nem átíratva van egy autó....


azzal van mindig baj, hogy mostanában mi 3-an vagyunk itt nagyon aktívak. ha megemlítesz valamit, akkor Bitu elviszi a témát abba az irányba. Félre értés ne essék, nem hibáztatom, csak ilyenkor logikusan kellene gondolkozni és ha érdekli a téma, akkor kimásolva a kommentet, a megfelelő helyen folytatja. sajnos én is elkövetem azt a hibát, hogy ugyanott folytatom. ez addig nem gáz, amíg 1-2 komment van ott OFF-nak. de amikor néha belépek és látom 28 új hozzászólás van, és kb az egész OFF, akkor az azért sok.

igen ez valóban így van, fél évig téged terhel még. de már az eladás óta 2 félévet fizettél. tehát ő a tavalyi évben sem intézte el. miért? és azóta már azt mondod a 4. embernél van.
most kérdeztem páromat, mert ő pár évig ocsmány irodában dolgozott.
jól figyelj! a tulajnak, aki neked üzembentartóival adta, annak kell visszamondani a te irányodba a szerződést, és azzal bemenni az okmányirodába. tehát a tulajnak, amikor te átadtad másnak, vissza kellett volna vonni. csak mivel nem kereste meg az az ember, akinek te átadtad, így nem vonta vissza, mivel nem tudja kinél van az autó.
tehát ezt úgy kellett volna, hogy elmentek szépen az tulajhoz és ott elintézitek a papírokat. szóval eléggé körbe vagy szívatva, de te hagyod a dolgokat, nem intézel semmit. akkor ne csodálkozz. nem véletlen húztak bele valami inkasszóba is.
szóval javaslom neked, keresd fel a tulajt, menjetek el oda, ahol hirdetik az autót, akár két verőlegénnyel (biztosításnak) és ott helyben rendezzétek a papírokat. te kapsz egy visszamondó szerződést, aki meg hirdeti most az autót, ő meg egy új üzembentartóit. ha nem, akkor a tulaj, elviszi az autót, te megkapod a visszamondó szerződést, amivel bemész az okmányirodába.
mert így ha a tulajnak kell az autó nem tudod neki felmutatni, szerződés szerint pedig nálad kell, hogy legyen. tehát bukni fogsz jó pár száz ezret megint. ez nem játék de tök komolyan. ennyire nem szabad felelőtlennek lenni. ott rontottad ezt el, hogy nem megkérdezni kellett volna a tulajt, hogy eladhatod-e, hanem odamenni hozzá azzal, akinek eladtad. csak gondolj bele, megcsinálnak pár gyorshajtást, neked küldik a csekket, nem tudod fizetni, bevonják a jogsid, mész a börtönbe is esetleg, ha nem tudsz fizetni. a rézbőrűek elkövetnek vele valamit, szintén te leszel a hunyó. sőt ha kell rendőri segítséget kell kérni, ha elmentek Ózdra. de ezt zárd le, mert kibaxottul meg fogod szívni.

YELLOW Elküldve: 2017-08-18 11:22 Vásárlás

áthoztam az előzményt. de erre meg azt látom, hogy John a kaszniról témázik.
komolyan direkt csinálod?
arra céloztam, hogy az eladással, üzembentartói szívásaidat írd ide. oké rossz a kaszni, de ha ezt felhozod, akkor itt indul el arról a beszélgetés megint. tényleg nem érthető a szisztéma? én meguntam, ami rossz helyen lesz mostantól, az törlés.

YELLOW Elküldve: 2017-08-18 11:20 Vásárlás

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Bitu79 írta:
Az egész kérdésem arra irányult,hogy ha az ember "megvesz" egy olcsóbb nagymotoros kocsit,mert ugye nem akar sokat fizetni,akkor üzembentartóival veszi meg.Így a vagyonszerzési illeték sokkal kevesebb pénz,mint rendes adás-vételi szerződéssel.Ez idáig okés.De úgy látom nem tisztázottak akkor a pontos tulajdon viszonyok.Ilyenkor elvileg a tulaj eladhatja az autót az üzembenfentartó alól,ha olyan kedvében van,hisz az övé jogilag a kocsi...Magyarán kib*szhat az üzembentartóval,aki így "vett" autót.Ezt a dolgot hogy lehet elkerülni hivatalosan?Erre akarok kilyukadni csak.Csak nehéz volt megfogalmazni is.Üzembentartói szerződés mintákat nézegettem a neten,de egyszerűen ez nekem magas...
Ráírják a papírra,hogy ennyi,vagy annyi pénzért átadom az üzembentartói jogot xy-nak? Bocs ha hülyeséget kérdezek.Ha autót veszek,akkor magyarán én leszek az uj tulaj.De az üzembentartói szerződés lényege meg az,hogy nincs tulajdonosváltozás...


A tulaj tulaj marad és bármikor egy oldalúlag vissza vonhatja az üzembentartói jogot és eladhatja bármikor az üzembentartó engedélye nélkül igen.amit még nem mondtam most emlékszem vissza olyan is megtörtént hogy régebben mikor Ford mániás voltam azt is üzembentartóival vettem és a tulajnak tartozása volt és ki akarták vonni a kocsit a forgalomból és nekem mint üzembentartónak semmi beleszólásom nem volt jogilag,csak az volt a mákom hogy felvettem a tulajjal a kapcsolatot és nagy nehezen ki fizette az adósságát és vissza mondta a végrehajtó a kivonatást...Tehát az is benne van a pakliban ha üzembentartó leszel hogy kivonják a forgalomból mer a tulaj tartozik és semmit se tehetsz...


ezt már 1x leírtam. de nálatok mindig ugyanaz a téma előjön és 30 kommenten keresztül beszéltek róla újra. elég követhetetlen így, főleg, hogy mindig más témát kevertek bele, nem a topic-ban lévőt.
ez tipikus cigók és csórók módszere az üzembentartói. általában olcsóbb, vagy nagy motoros autók esetén, olyan 1,5 millás értékig.
te John azzal fogod megszívni, hogy papíron még mindig te vagy az üzembentartó és ha a tulajnak kell az autó, akkor nálad fogja keresni, bármi történik téged vesznek elő. de ezt is már elmondtam, nem ide való téma, és már ki lett tárgyalva.
én sosem adnék el és vennék így autót, max közeli hozzátartozónak.

Igen bocs.Lényeg hogy a tulaj mindenről tud és egyszer le is akart vinni Ózdra a hírdetést amikor meglátta,(ideges volt nem rám..)én oda nem megyek kisebbség megesz minket mondtam neki aztán lehet ő le ment ki tudja.


nem ment le, nem intézett semmit, mivel még mindig te fizetsz az autó után. ne legyél már ennyire értetlen. nem is értem ezt a nem törődömséget a részedről. ez a te érdeked főként. a tulaj pedig simán elmehetne megnézni a hirdetett autót, elkéri a kulcsot, és el is hozhatná, mivel ő a tulaj. persze ezt nem kellene elmondania. még az a szerencséd, hogy nem okoztak bűncselekményt az autóval.

YELLOW Elküldve: 2017-08-18 10:56 Karosszéria (javítás?)

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Bitu79 írta:
Az egész kérdésem arra irányult,hogy ha az ember "megvesz" egy olcsóbb nagymotoros kocsit,mert ugye nem akar sokat fizetni,akkor üzembentartóival veszi meg.Így a vagyonszerzési illeték sokkal kevesebb pénz,mint rendes adás-vételi szerződéssel.Ez idáig okés.De úgy látom nem tisztázottak akkor a pontos tulajdon viszonyok.Ilyenkor elvileg a tulaj eladhatja az autót az üzembenfentartó alól,ha olyan kedvében van,hisz az övé jogilag a kocsi...Magyarán kib*szhat az üzembentartóval,aki így "vett" autót.Ezt a dolgot hogy lehet elkerülni hivatalosan?Erre akarok kilyukadni csak.Csak nehéz volt megfogalmazni is.Üzembentartói szerződés mintákat nézegettem a neten,de egyszerűen ez nekem magas...
Ráírják a papírra,hogy ennyi,vagy annyi pénzért átadom az üzembentartói jogot xy-nak? Bocs ha hülyeséget kérdezek.Ha autót veszek,akkor magyarán én leszek az uj tulaj.De az üzembentartói szerződés lényege meg az,hogy nincs tulajdonosváltozás...


A tulaj tulaj marad és bármikor egy oldalúlag vissza vonhatja az üzembentartói jogot és eladhatja bármikor az üzembentartó engedélye nélkül igen.amit még nem mondtam most emlékszem vissza olyan is megtörtént hogy régebben mikor Ford mániás voltam azt is üzembentartóival vettem és a tulajnak tartozása volt és ki akarták vonni a kocsit a forgalomból és nekem mint üzembentartónak semmi beleszólásom nem volt jogilag,csak az volt a mákom hogy felvettem a tulajjal a kapcsolatot és nagy nehezen ki fizette az adósságát és vissza mondta a végrehajtó a kivonatást...Tehát az is benne van a pakliban ha üzembentartó leszel hogy kivonják a forgalomból mer a tulaj tartozik és semmit se tehetsz...


ezt már 1x leírtam. de nálatok mindig ugyanaz a téma előjön és 30 kommenten keresztül beszéltek róla újra. elég követhetetlen így, főleg, hogy mindig más témát kevertek bele, nem a topic-ban lévőt.
ez tipikus cigók és csórók módszere az üzembentartói. általában olcsóbb, vagy nagy motoros autók esetén, olyan 1,5 millás értékig.
te John azzal fogod megszívni, hogy papíron még mindig te vagy az üzembentartó és ha a tulajnak kell az autó, akkor nálad fogja keresni, bármi történik téged vesznek elő. de ezt is már elmondtam, nem ide való téma, és már ki lett tárgyalva.
én sosem adnék el és vennék így autót, max közeli hozzátartozónak.

Igen bocs.Lényeg hogy a tulaj mindenről tud és egyszer le is akart vinni Ózdra a hírdetést amikor meglátta,(ideges volt nem rám..)én oda nem megyek kisebbség megesz minket mondtam neki aztán lehet ő le ment ki tudja.


nem ment le, nem intézett semmit, mivel még mindig te fizetsz az autó után. ne legyél már ennyire értetlen. nem is értem ezt a nem törődömséget a részedről. ez a te érdeked főként. a tulaj pedig simán elmehetne megnézni a hirdetett autót, elkéri a kulcsot, és el is hozhatná, mivel ő a tulaj. persze ezt nem kellene elmondania. még az a szerencséd, hogy nem okoztak bűncselekményt az autóval. mindegy téma lezárva, ezzel kapcsolatban itt több hozzászólást nem akarok látni.
itt van ez a régi topic, nyugodtan lehet itt sírni tovább: http://www.bmwfanatics.hu/bmw-forum/vasarlas.html
ha gondolod pár kommentet átmásolhtasz, ha akarsz még sírni ezen, de segítek is.

YELLOW Elküldve: 2017-08-18 08:17 Karosszéria (javítás?)

John írta:
Bitu79 írta:
Az egész kérdésem arra irányult,hogy ha az ember "megvesz" egy olcsóbb nagymotoros kocsit,mert ugye nem akar sokat fizetni,akkor üzembentartóival veszi meg.Így a vagyonszerzési illeték sokkal kevesebb pénz,mint rendes adás-vételi szerződéssel.Ez idáig okés.De úgy látom nem tisztázottak akkor a pontos tulajdon viszonyok.Ilyenkor elvileg a tulaj eladhatja az autót az üzembenfentartó alól,ha olyan kedvében van,hisz az övé jogilag a kocsi...Magyarán kib*szhat az üzembentartóval,aki így "vett" autót.Ezt a dolgot hogy lehet elkerülni hivatalosan?Erre akarok kilyukadni csak.Csak nehéz volt megfogalmazni is.Üzembentartói szerződés mintákat nézegettem a neten,de egyszerűen ez nekem magas...
Ráírják a papírra,hogy ennyi,vagy annyi pénzért átadom az üzembentartói jogot xy-nak? Bocs ha hülyeséget kérdezek.Ha autót veszek,akkor magyarán én leszek az uj tulaj.De az üzembentartói szerződés lényege meg az,hogy nincs tulajdonosváltozás...


A tulaj tulaj marad és bármikor egy oldalúlag vissza vonhatja az üzembentartói jogot és eladhatja bármikor az üzembentartó engedélye nélkül igen.amit még nem mondtam most emlékszem vissza olyan is megtörtént hogy régebben mikor Ford mániás voltam azt is üzembentartóival vettem és a tulajnak tartozása volt és ki akarták vonni a kocsit a forgalomból és nekem mint üzembentartónak semmi beleszólásom nem volt jogilag,csak az volt a mákom hogy felvettem a tulajjal a kapcsolatot és nagy nehezen ki fizette az adósságát és vissza mondta a végrehajtó a kivonatást...Tehát az is benne van a pakliban ha üzembentartó leszel hogy kivonják a forgalomból mer a tulaj tartozik és semmit se tehetsz...


ezt már 1x leírtam. de nálatok mindig ugyanaz a téma előjön és 30 kommenten keresztül beszéltek róla újra. elég követhetetlen így, főleg, hogy mindig más témát kevertek bele, nem a topic-ban lévőt.
ez tipikus cigók és csórók módszere az üzembentartói. általában olcsóbb, vagy nagy motoros autók esetén, olyan 1,5 millás értékig.
te John azzal fogod megszívni, hogy papíron még mindig te vagy az üzembentartó és ha a tulajnak kell az autó, akkor nálad fogja keresni, bármi történik téged vesznek elő. de ezt is már elmondtam, nem ide való téma, és már ki lett tárgyalva.
én sosem adnék el és vennék így autót, max közeli hozzátartozónak.

YELLOW Elküldve: 2017-08-17 22:42 Karosszéria (javítás?)

John írta:
Apropó miért van ilyen sok E46?


anno itt sem sok volt, pedig ez egy gazdag város elvileg! enyémen kívül 1 vagy 2.
miért van ilyen sok? mert a legtöbbet kint leadták a méhbe, a kóklerek meg hordják be mint a szemetet. itt már az utolsó rézbőrűnek is az van, mert annyira olcsón adják, hogy segélyből is fizetni tudja a személyi hitelt. javítani nem, így az állapotuk csak rosszabb lesz. ezek villognak a FB-on a csoportokban. full gáz már néha.

YELLOW Elküldve: 2017-08-17 22:12 Karosszéria (javítás?)

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Bitu79 írta: Igazából ez nem életszerű,amit te tettél.Átnézés nélkül vettél egy használt autót.Alap hiba autóvásárlásnál.Nem rosszból írom ezt.De ennyi eszed lehetett volna azért.


Úgy emlékszem mintha talán te említetted volna hogy "Az enyém nincs leültetve,mégis nehezen fér a fejem a kasztni alá" hidd el az enyém se fért be, na,amikor megvettem az előtt alá próbáltam feküdni,nem láttam szart sem,pláne a küszöbtakarók miatt sem,az emelési pontok kézzel benyúlva a helyén voltak elvileg akkor még azon a holtponton lehettek hogy még éppen hogy nem voltak beszakadva (Gondolom direkt ők sem ott emelték épp ezért hogy az utókornak ne tűnjön fel ha..)gondolj bele,helyszínen mind a 4 emelési pontot meg emelgettem volna a gyári emelővel plusz le szedtem volna a két takarót is oldalról és vissza ez mennyire életszerű lett volna? Bevizsgáltatni,pont olyan példa mint amikor a Tds-em adagolóját akartam bevizsgáltatni és közölték velem ha nincs semmi baja akkor is 40.000 a bevizsgálás és ebben nem volt benne hogy ki és be szerelik,ráadásul amikor a feketét néztem épp akkor már Cegléden laktam,hol kerestem volna Pest közepén a IX.-kerületben ahol a kocsi van egy bevizsgáló műhelyt? Nem olyan egyszerű mert plusz még ami bennem dolgozott a bizalmatlanság amit Yellow is említett hogy amikor az ember kukacos rögtön szúrós szemmel néz az eladó a vevőre,egy biztos ez volt az utolsó hogy autót vásároltam.. Mellesleg volt nekem egy 89-es évjáratú Ford Orionom érdekes annak mittom hány éve nem volt küszöb cserélve (pedig a Fordok híresen rohadnak...)mégis minden emelési pontja rendben volt,szóval visszaemlékezve a Tds-emre annak is a két küszöb volt ramaty amire azt gondoltam már korban van de a fekete 8 évvel fiatalabb azért ennyire gyenge legyen az aljuk........ Mostmár tudom hogy E46-nak a küszöbök emelési pontjai a gyenge pontok,tavaszig össze gyűjtök 1-kilót az aljára és remélhetőleg a legenda szerint nem csak 4 évet bír ki a legenda szerint...


én biztos, hogy perre vinném a dolgot, már csak a TDS miatt is. mert ez plusz olyan körülmény ami arra utal, hogy téged megvezettek, átvágtak. tudom azért nem viszed perre, mert sok pénz és idő. hibás voltál mert nem nézetted át, mert sajnáltad érte a pénzt. ez egyértelmű az adagolós sztoridból is. sőt azért ugrottál bele az autóba is, mert nagyon akartál egy E46-ot, a TDS-t is egy füst alatt el tudtad passzolni (amit ugyanúgy fizetsz az önkormányzatnál, legalábbis egyenlőre még csak ott), és emiatt kapkodtál, nem érdekelt semmi, csak, hogy olcsón hozzájutottál, a TDS is elment.
nem bántásból, de aki kevés pénzzel indul neki, az nagyon ráfázik.
én elég rafkós vagyok egyéb autók esetében is, több ismerősnek segítettem már vásárláskor. neked is fogadnod kellett volna valakit. tény, ha az ember szeme előtt ott az a bizonyos köd, akkor az sem számít ha a "szakértő" nem javasolja az autót. nekem is volt olyan, hogy azt kellett mondanom, hogy haver a te pénzed, de nekem utána ne nyígjál.
de mondom ezen már kár. tanulópénz neked.
ahol az eladónak nem tetszik, hogy kukacoskodsz, az felejtős, vagy gyanakodni kell.
de tipikus az is, amikor azt mondja a leendő vásárló, hogy szakemberrel megy, vagy gépre lehet tenni, akkor pár napon belül azt kapod telefonba, hogy az autó elkelt. persze nem. csak egy balekra vár az eladó, aki olyan lesz, mint te. (bocsi)


Teljes mértékben igazad van,de akkor még nem voltam itt regisztrálva mert Dieseles E34-em volt,innen nem kérhettem hogy valaki jöjjön velem,ár ha vissza mehetnék a múltba,kéne egy időgép,apropó időgép! Miért nem roszdamentes acélból csinálták az E46-ot is mint a Delorean-t? arra 30 év rozsda elleni garanciát adtak!!!


sajnos ez tipikus. mindig akkor regisztrál az ember ilyen oldalra (legyen az mobilos, PC-s, vagy akármi), amikor gondja akad. pedig előtte, vásárlás előtt tájékozódni is jó. persze nem úgy, hogy tanácsot kér valaki, írja le. írjuk le azt, amit 20ezerszer megtettük már. hát olvassa el. ha erre nincs ideje, akkor mit akar? aki egy kis kutatómunkára nem adja a fejét, az azért ne követelgessen szerintem. vagy olyan hangnemet válasszon. ezt csak azért írtam, mert néha vannak itt ilyen esetek is.
ez már nem csak E46-tal foglalkozó oldal, tény többen voltunk itt E46-osok. de bármilyen BMW-s regisztrálhat.
szerintem segítséget kérni nem szégyen. max nem kapsz. de ha meg sem próbálja az ember.