Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-08-04 07:44 Alufelni méretek

Korbendallas2 írta:
Tano írta:
Korbendallas2 írta: Sziasztok segítséget szeretnék kérni felni vásárlás terén a kinézett felni linken látható a kocsim e91 touring 2008-as 320D a kérdés az lenne melyik méret lenne rá jó és milyen méretű gumi kell rá mert annyi szám van egyes oldalakon hogy nem tudok kiigazodni

http://www.sargagumi.hu/shop/t...;id=285811


Innen pont az egyik fontos adat hiányzik, mégpedig az ET szám. Enélkül ezt nem lehet megmondani.


Mi az ET szám ? akkor melyik lesz jó biztosra ?18collos csak mehet rá nem ?


kicsit használhatnád a google-t.
E91-re szerintem az összes elfér, a kérdés mennyire fog kilógni. illetve az, hogy mi a célod. sajnso helyetted nem tudunk gondolkozni. ha mezei felhasználó vagy és csak iylen felnit akarsz, egyforma széles gumikkal, akkor veszel egy 8" széles felnit, rá 225-ös 17-es gumikat és kész. ha 18-as felnit akarsz, akkor arra is rámegy a 226/40 R18-as gumi, ugyanúgy 8"-on.
megint az a helyzet, hogy mi találgassunk , hogy mi lehet az elképzelés. ezekről neked kellene beszélni.
egyébként ha onnan akarsz venni, akkor ET30-ET35 körüli felni kell.

YELLOW Elküldve: 2017-08-03 20:01 kormány

Sparta írta:
Sparta írta:
YELLOW írta:
Sparta írta: Márkatársak segítsetek, hogyan lehet vagy lehet-e egy indítós légzsák helyére 2 indítós légzsákot bekötni??
vagy van-e valakinek egy indítós körlégzsákja???


említettem az eladónak is, akitől vennéd a kormányt, hogy körlégzsákból nincs 1 indítós, csak 2. viszont az betehető. az 1 csati, ami a kormányoszlopról jön, csak egyikbe tudod beledugni, azt hiszem zöld a színe, de lehet fekete. ha jól emlékszem a duda is azon keresztül van.
fordított esetben, ha a légzsák 1 indítós és az autó 2-est kezel, akkor lehet a légzsák vezérlőben kellene módosítani, hogy egyfokozatú, hogy ne érzékeljen a nem csatlakoztatott kábel hibát. de ez nem biztos.


Köszi a választ!
Szóval nekem 1 inditos van.Akkor annyi az egész hogy az én 1 kábelemet beledugom a körlégzsák zöld csatijába és kész,ugyanúgy fog működni?A másik csatlakozó csupaszon marad?Az mit vezérel?
Biztosra akarok menni,nem szeretnék senki életével játszani ha esetleg nem jó igy


???


már most nem értem miről beszélsz, milyen szabad csatlakozóról? ami a légzsákon szabadon marad azzal ne foglalkozz. azt a kábelt használd, ami az eredetihez volt, és a légzsákon abba dugd bele, amibe belemegy.
ettől többet nem tudok. esetleg olvass vissza, többször felmerült már ez a kérdés.

YELLOW Elküldve: 2017-08-03 13:32 Nem tudom mi a baja az autómnak

redmanus írta:
YELLOW írta:
redmanus írta: Sziasztok,

2003-as évjáratú 318i az autóm, és elég érdekes dolgokat produkál:
- hidegen nagyjából elindul (bár néha itt is ugrál az alapjárat, de beindul)
- melegen mindig beindul pöcc-röff
- ha például leparkolok vele, és 3-4 óra múlva próbálom elindítani tehát még kvázi langyos a motor, akkor ritmusosan ingadozik az alapjárat majd lefullad, ezt meg kell ismételni körülbelül 3-10! alkalommal, aztán beindul és megy mintha mi se történt volna.
Menet közben soha nem ugrál a fordulatszám, soha nem fullad le.
A jelenséget minden nap előadja, általában úgy zajlik a napunk, hogy reggel bemegyünk dolgozni, elsőre indul (picit ingázik a fordulat de beindul)
eltelik 4 óra mennék ebédelni mondjuk, akkor jön a 3-10 indítás, de például ha 8 órát bent vagyok, és nem megyek ebédelni, akkor délutánra már általában nem csinálja.


Erre szeretnék ötleteket, mert már 3 szervízben voltam (többször is), és nem találták meg a hibát.

Előre is köszönöm,

P


normális szervizbe kell elvinni. ahol az adott esetben élőadatokkal, megfelelő műszerekkel méréseket tudnak csinálni, amikor is produkálja.
így csak találgatni, tippelgetni lehet. ez lehet több mindentől így hirtelen.
azért nem írok ettől többet, mert véletlenül sem szeretnélek félre vezetni.


Péntekre van időpontom márkaszervízbe... Majd beírom ha lesz eredmény, köszi!


nem feltétlen a márkaszervizt értem a normális szerviz alatt hiába van meg esetleg az eszközük, ha nem értenek hozzá, és nem tudják mikor melyik eszközt kell használni, vagy hogyan kell azt használni. de bizakodjunk.

YELLOW Elküldve: 2017-08-03 06:32 kormány

Sparta írta: Márkatársak segítsetek, hogyan lehet vagy lehet-e egy indítós légzsák helyére 2 indítós légzsákot bekötni??
vagy van-e valakinek egy indítós körlégzsákja???


említettem az eladónak is, akitől vennéd a kormányt, hogy körlégzsákból nincs 1 indítós, csak 2. viszont az betehető. az 1 csati, ami a kormányoszlopról jön, csak egyikbe tudod beledugni, azt hiszem zöld a színe, de lehet fekete. ha jól emlékszem a duda is azon keresztül van.
fordított esetben, ha a légzsák 1 indítós és az autó 2-est kezel, akkor lehet a légzsák vezérlőben kellene módosítani, hogy egyfokozatú, hogy ne érzékeljen a nem csatlakoztatott kábel hibát. de ez nem biztos.

YELLOW Elküldve: 2017-08-02 16:49 Autóvásárlás

Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta: https://www.hasznaltauto.hu/au...b-11646477

Ez is érdekes számomra.Gondolom ez se megy sokkal jobban a mostaninál...Meg ugye e36-os,lehet többet szerelném,mint amit menne.

Esetleg még ez jöhetne szóba:

https://www.hasznaltauto.hu/au...i-11546484

Erről is kevés az infó,és nagyon messze van.

Azért kérdezek,mert a többiek szerint jó áron adnám el a mostanimat.Gondoltam,akkor alternatív lehetőségként feljebb lépek úgy,hogy a pénzemnél maradjak.

Szia,
az a 320i semmivel nem megy jobban a mostanidnál. Azért e36-ért ennyi pénzt kiadni(???)



Köszönöm neked is a hasznos hozzászólást.Akkor jól sejtettem,hogy semmit nem érne a váltás ilyen téren ennél.


hanghatásban kapsz egy kicsit többet. de most tételezzük, fel, hogy az egy patika E36, nem is fullos, 1,3-ért. akkor egy jóval fiatalabb E46 szintén patika állapotban nem érhet 1,8-at? érhet, csak kérdés, mikor veszik meg. én mindig azt mondom, ha nem muszáj nem szabad elkótyavetyélni semmit.

YELLOW Elküldve: 2017-08-02 16:47 Autóvásárlás

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Lehet többet érne tényleg,ha a mostanival futárkodnék,azon agyalok most.Egy normálisabb állapotú Suzuki Swiftért (2000-2002-esekért) is elkérnek 400-500 000-eket a majmok...A 2005-ös évjárat körüliekről ne is beszéljünk.Azok már kb. az e46 316i-k ársávjában vannak,pedig nem egy kategória a kettő.


na ezaz. vegyenek swift áron azok BMW-t akik akarnak. csak az a baj, hogy pont a FB csoportok és a fórumok lesznek tele a sok hülyével, mert gondolhatod kik veszik meg.
attól, hogy öreg autó, a BMW, akkor is BMW. nem egy Golf-al van egy kategóriában, hogy annyiba menjen. persze a leharcoltak oké.
mondom én megértelek. 2x voltam elég komoylan benne, hogy E39 V8-at veszek, de még E32-vel is szemeztem. vagy X5. de épp Z4, vagy akármi mással, ami nagyobb motoros.
nem merek belevágni. vagyis nem akarok, mert tudom mi lesz a végkimenetele. elbaxom a sok pénzt, amíg megnézek párat, és nem veszek, vagy ah véletlen en adj isten elvakít a fény, és beleugrok valamibe, akkor szívok vele.
úgy vagyok vele, kanyarban az enyémmel is ugyanúgy lehet menni, mint egy 30i-vel, nekem meg ez a lényeg. hogy most mennyire gyorsul, mi a végsebesség, tök érdektelen magyarországon, meg a használatom mellett. viszont ha tényleg keresés nélkül a szemem elé kerülne egy ígéretes példány, akkor a mostani mellé simán megveszem. aztán a mostanit meg használja asszony, minthogy értetlenkedjek a sok páwa gyerekkel, akik 800-ért akarnak E46-ot


Én is ettől parázok,hogy befürdök,ha ezt lecserélem másikra.Akkor én most vagyok benne,amiből te már "kinőttél".
Bevallom,kicsit betett BarG hozzászólása,amiben feltette a költői kérdést,hogy meddig akarom még nézegetni az autót?Felmerült bennem az,hogy később még kevesebbért lehet majd csak eladni ugye,na akkor egye-ba**za akkor eladom most 1800000-ért...Csak hát kéne helyette másik,még ha nem is futárkodásra,amitől ugye elment a kedvem eléggé ma. Kicsit én is pávává változtam ma.


jó én ezt a páwa dolgot úgy értettem, hogy 18-21 éves pipalábszárú szűknacis gyerkek fullcap-pel a fejükön, a tipikus mai divat egyengyerekek, főként bizonyos rétegből.
annyi ilyet látok BMW-vel, de némelyik autó kifejezetten jól néz ki, tehát a segélyből telik rá vagy nem tudom, de számomra mint autótulajok, nem éppen meggyőzőek.

YELLOW Elküldve: 2017-08-02 16:42 légzsák lámpa világít

dbencsik1986 írta:
Doxa320d írta:
dbencsik1986 írta: Sziasztok!
Sajnos nekem is előjött a probléma egy E90-ben, azaz világít a légzsák és a biztonsági öv lámpa is. Egy olajcsere során a szervíz törölte de pár óra múlva újra előjött. Megnéztem egy OBD olvasóval, de semmi hibaüzenetet nem talál, azonban a hibajelző lámpák világítanak. Van valakinek ilyen tapasztalata?
Előre is köszönöm a segítséget.


Szia!

Nekem is ugyanez volt a gondom k.b 2 hónapja.

Az anyós ülésnél tönkre ment az ülésfoglaltság érzékelőd.

1. Veszel egy ülésfoglaltság érzékelőt és megcsinálod,vagy csináltatod. 50-60.000Ft max.
2. Veszel egy emulátort és rádugod! 2 perc. Mind a két lámpa elalszik. Viszont! Az anyósoldalon minden esetben kifog nyílni a légzsák! Tehát ha ütközöl,akkor pukkan anélkül is,ha nem is ül ott senki. 20-25.000Ft

3. Kiprogramoztatod belőle a figyelést. k.b 15-20.000FT


Szia!

Köszönöm szépen a tippet!
Mielőtt belevégtam azonban sikerült kiolvastatni a hibakódot egy jobb műszerrel:
Egyetlen hibát talált: 93B5 - Övfeszítő gyújtókör2. sor balra - Hibás
Ha jól gondolom akkor ez a pirotechnikai övfeszítő lesz. Létezik erre is emulátor? Van valakinek erre tapasztalata? Esetleg ennek is ki lehet kapcsolni a fegyelését?

Előre is köszi a válaszokat!


ez is típushiba, amiért szintén az ülés alatti csatlakozó a felelős. több külföldi fórumon is írják.
én nem játszanék emulátorral sehol.
az övfeszítőt érdemes komolyan venni. még az ülésfoglaltság jelző hagyján, max kiprogramozom belőle, oszt nyílik mindig, baj nem lehet. de emulátort ott sem használnék.
amúgy nem tudom arra létezik-e.

YELLOW Elküldve: 2017-08-02 16:39 Autóvásárlás

Bitu79 írta: https://www.hasznaltauto.hu/au...b-11646477

Ez is érdekes számomra.Gondolom ez se megy sokkal jobban a mostaninál...Meg ugye e36-os,lehet többet szerelném,mint amit menne.

Esetleg még ez jöhetne szóba:

https://www.hasznaltauto.hu/au...i-11546484

Erről is kevés az infó,és nagyon messze van.

Azért kérdezek,mert a többiek szerint jó áron adnám el a mostanimat.Gondoltam,akkor alternatív lehetőségként feljebb lépek úgy,hogy a pénzemnél maradjak.


E36, túl szép, hogy igaz legyen. szerintem lakatolva van. fekete küszöb és úgy fújva a lökös is ezt támasztja alá, meg látszik volt már leszedve. eleve igen a mágisz árulja, bármi lehet. így elsőre szép. csak 20i. sokat fogyaszt és biztos állítom nem megy jobban, mint az 1.8-asom. jó, van szép sor6 hangja.
bordó E46. nagy motor oké, viszont azzal már hajlamos a futómű kiszakadásra hátul ezzel a pre-FL kasznival. árban még oké lenne, szépnek tűnik képen.
mondjuk nekünk mindegy mit veszünk, mert olyan keveset járunk, hogy 20ezer is 4 évbe kerül annyit meg csak kibír.

YELLOW Elküldve: 2017-08-02 16:32 Autóvásárlás

Bitu79 írta: Lehet többet érne tényleg,ha a mostanival futárkodnék,azon agyalok most.Egy normálisabb állapotú Suzuki Swiftért (2000-2002-esekért) is elkérnek 400-500 000-eket a majmok...A 2005-ös évjárat körüliekről ne is beszéljünk.Azok már kb. az e46 316i-k ársávjában vannak,pedig nem egy kategória a kettő.


na ezaz. vegyenek swift áron azok BMW-t akik akarnak. csak az a baj, hogy pont a FB csoportok és a fórumok lesznek tele a sok hülyével, mert gondolhatod kik veszik meg.
attól, hogy öreg autó, a BMW, akkor is BMW. nem egy Golf-al van egy kategóriában, hogy annyiba menjen. persze a leharcoltak oké.
mondom én megértelek. 2x voltam elég komoylan benne, hogy E39 V8-at veszek, de még E32-vel is szemeztem. vagy X5. de épp Z4, vagy akármi mással, ami nagyobb motoros.
nem merek belevágni. vagyis nem akarok, mert tudom mi lesz a végkimenetele. elbaxom a sok pénzt, amíg megnézek párat, és nem veszek, vagy ah véletlen en adj isten elvakít a fény, és beleugrok valamibe, akkor szívok vele.
úgy vagyok vele, kanyarban az enyémmel is ugyanúgy lehet menni, mint egy 30i-vel, nekem meg ez a lényeg. hogy most mennyire gyorsul, mi a végsebesség, tök érdektelen magyarországon, meg a használatom mellett. viszont ha tényleg keresés nélkül a szemem elé kerülne egy ígéretes példány, akkor a mostani mellé simán megveszem. aztán a mostanit meg használja asszony, minthogy értetlenkedjek a sok páwa gyerekkel, akik 800-ért akarnak E46-ot

YELLOW Elküldve: 2017-08-02 15:15 Autóvásárlás

Bitu79 írta: Ha elmegy a kocsim,akkor majd kell másik helyette.Kicsit nézegetem a kínálatot,itt Pécsen is.Ha tegyük fel,nem akarok olcsó autót,ráadásul maradok a BMW-nél,akkor az e39 fapados 5-ös széria mennyire veszélyes?Ezzel nem dolgozni akarok majd,hanem néha-néha autózni vele.
Találtam egy nagyon jó állapotút.Ebbe nincs klíma,és riasztó sem.De nem rohad.2 pici hibát találtam rajta:A bal hátsó ajtó kicsit beázik,szerintem a párazáró engedett el,és a hátső lökös nincs rendesen a helyén.Ezeken kívül az autónak szép a hangja,és semmi rozsda nincs rajta.Az autó külföldi amúgy.

Ö lenne az:

https://www.hasznaltauto.hu/au...k-11646006

Pár másik jelölt:

https://www.hasznaltauto.hu/au...t-11718855

Ez az ára miatt érdekes,meg BMW márkaszervíz árulja.Talán nem lehet olyan rossz.

https://www.hasznaltauto.hu/au...t-10865929

Van ez a piros,ez nagyon tetszik.Képek alapján mit gondoltok róla?


https://www.hasznaltauto.hu/au...ru-5890477

Utolsó sorban van ez a kupé.Ezt régóta hírdetik.Már több,mint egy éve.Ezek közül melyiket érdemes megnézni?Szeretnék egy 6 hengeres erős BMW-t,vagyis most még csak tervben van.Hasznos véleményeket írhatnátok.Számomra lényeges az autó állapota.Ezeken kívül nem találtam semmit a neten,amiket érdemes lenne megnézni.

A futárkodás dologból lehet nem lesz úgyse semmi,mert nem éri meg.Mármint kezd elmenni tőle a kedvem...De ha eladom a 316-ot,akkor kell valami helyette.Valami erős kocsit vennék akkor már,természetesen BMW-t.


azt írja, hozzáértők hívjanak, akkor te csak írsz neki? (pojén)
én klíma nélkül nem vennék autót. valószínű olyan helyről hozták be, ahol olyan az időjárás, hogy nincs rá szükség. E39-ből nehéz jót találni. ez is ahhoz képest, hogy fapad, öreg és drága. viszont az állapota jó. ezt nem veszik észre. lehet venni akkor full-extrásat, aminek a fele dolga nem működik, meg lelakott.
Attól, hogy márkaszerviz árulja nem jelent semmit. nem bíznám rájuk az autómat. engem csak a manuál klíma zavar.
piros Compact. M-pack, gyári állapot. semmi köze az M-pack-hoz. úgy van összelegózva. de a VIN kódból úgyis kiderül. E36 felni, kormány utólagos, újra festett dolgok... hát nem tudom. 165ezer km, nem valós szerintem.
coupe. abban sem valós szerintem, kevés a kép, vajon miért? miért hirdetik olyan régóta, mikor ár, km, látszólagos állapot alapján tutti vételnek tűnik.
ha nem aktuális a futárkodás, akkor miért akarod eladni? értem erősebb autó kell. DE! a 316i-is elég magyarországra. azért cserélnél egy általad hibátlannak mondott autót, hogy egy erősebb, de kétes előéletű autót vegyél, amibe lehet belefürödsz? nekem azért érdekes, hogy ennyire el akarod adni a tiéd. nem-nem akarom túlgondolni, de nem tehetek róla eszembe jutnak ilyenkor felmerülő kérdések.
tegyük fel eladod 1.8-ba, aztán veszel egy másika, 1,5-ért, ami jónak tűnik. de lehet kapásból fékeket kell cserélni rajta, stb. és ugyanott leszel. és még ki tudja mi jöhet. a tiéden meg cserélve vannak, elvileg gond nem lesz vele egy darabig.
tudom, én is vennék erősebbet, meg sor6 hang. de kell nekem egy lehetséges a kolonc a nyakamba, mikor van egy olyan autóm, amiről nagyjából mindent tudok, stb. racionálisan gondolkozva, nem cserélem le, hiába autób_zi vagyok, meg szeretem a nagy motorokat.
arról nem is beszélve, ha közben valami olcsót meg vennél még futárkodni mellé. két autó, két rizikó, és ki is nulláztad magad anyagilag. persze a te dolgod.

YELLOW Elküldve: 2017-08-02 12:36 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

minimal írta:
YELLOW írta:
minimal írta:
BarG írta:
Bitu79 írta:
Az a vicc,hogy 1 800 000 ft-ot is sajnálnak az autóra,mert senki nem hív,csak a videókat,meg a hírdetést bambulják meg nagyon sokan...Aprópénzért akarnak jó kocsit.De ez már a béka segge alatt van,amit kérek érte.


A véleményem, hogy qva drágán kínálod a géped. És ezt tökéletesen visszaigazolja, amit írtál, miszerint senki rád se csörrent. 15 éves, még ha most ki is van tükörfényezve, ez akkor is egy rohadós fajta autó.
Amikor kicsivel több, mint 3 éve úgy döntöttem, hogy továbblépek a 2004-es E46 330Cd-mről, amiben volt akkor ~290k km, akkor két út kínálkozott. Vagy kitalálok rá valami olyan árat, amivel elviszik gyorsan, vagy kitartom az árát és megpróbálom a legtöbbet kihozni belőle. NA DE HOL VAN A BÁZISPONT? A BMW szalon beszámítási árát vettem alapul, ami akkor ott 1 300 000 HUF lett volna. Na ehhez viszonyítsd a Teáltalad kért 1 800 000 HUF-ot! Na ezért nem fogod ennyiért eladni. Végül a szalonártól némileg többért adtam el. Hogy közhellyel éljek, minden annyit ér, amennyit adnak érte. Én a gyors eladás mellett döntöttem, akkoriban kínáltak az enyémhez hasonlóakat,2 500 000 HUF-ér, annyiért lehet, hogy ma is itt állna a ház előtt. Te döntesz, meddig akarod nézegetni. Van-e időd kivárni azt, aki beleszeret - még ha esetleg 1-2-3 évig is tart ...


Azt is vedd figyelembe hogy a tied egy 30d coupe volt ami mindig is dragabb volt mint egy 1.6i sedan. Az extrakat nem ismerem a tiedben de egy kozel alap autoert sosem tudsz teli arat kerni mivel ujkoraban is olcsobb volt... De egyszer mindent elvisznek csak ido kerdese


meg kell védjem Bitu-t. nincs igazatok. az egyikőtők kereskedő, vagy valami olyasmi, Gabi te pedig azért annyira nem vagy rászorulva, ha épp áron alul kell eladni.
persze lehet a kínálathoz viszonyítani, mi az átlag, de azok nem ezek a kategóriák.
persze a falusi C revíziósnak jó lesz az ócska is, a csajékat fuvarozni, meg nem is volna többre pénre, de ez határozza má meg a használtautó piacot. meg a sok hulladék, amit bontók elől hoznak el a kereskedők, üzérek.
persze E9x-et is kapni 1.8-ért, de amik kb 2,5 alatt vannak mind huladékok motortól függetlenül. aló ahngon 300ezret kell rájuk költeni. kivéve ha olyan eladót talál az ember, akinek a tulaja nincs rászorulva, vagy épp nagyon rá van szorulva, de ez éppen kizárja azt is, hogy az valóban jól karbantartott autó lenne.
állapotot kell venni. 1,5m alatt mutasson már valamelyikőtök ilyen állapotú autót!!!
E36-ot nem kapni ennyiért, persze most az a szlogen, hogy azok elkezdtek drágulni. persze lehet alapmotoros, de valakinek elég, és cserébe jó állapotot kap. ragozhatnám egy órán kerezstül is, nincs igazatok.
én pon ezek miatt inkább el sem adom, hanem megtartom. mert elkótyavetyélni én sem fogom, bajom nincs vele, elvagyok vele. max nem lesz újabb kiadás, de lehet nem is baj, mert úgysem valók már semmire az újabbak. amit én használnám, azt kibírná viszont bármelyik.
van egy 99-es 20d 32ezer km-rel, tiszta új, cirka 2milláért, mondjuk majdnem fapad. de ha most éppen külföldre kellene járnom munka miatt, akkor simán megvenném annyiért. mert az egy új autót. tömítéseket lehet cserélni kell, de az is lehet nem. ha jól volt tárolva, lehet a szilenteknek sincs baja.
igazatok van abban, hogy mindennek annyi az ára, amennyiért el leht adni, amennyiért megveszik. én személy szerint ha olyan állapotú autóm lenne, amik 1.3 körül mennek, akkor sem adnám oda annak a vásárlórétegnek, akik meg vannak célozva vele.
inkább vennék meg drágábban egy biztos előéletű autót, mint egy full m-pack-osat, aminek már 5-6. tulaja van, de a piaci ár alján vannak, vagy a közepén.
én személy szerint értékelem azt, hogy ennyit időt szentel az autóra. persze kevés olyan potenciális vevő lehet, akit ez érdekel, mert mindneki legolcsóbban akar venni.


En egy szoval nem mondtam, hogy nem eri meg
De egy 316i sedant nem szabad osszehasonlitani sem egy 30d coupehoz sem egy 20i cabriohoz.
Ebben a korban ha valaki hosszutavra tervez egy e46-tal akkor allapotot fog venni... Ebben benne van hogy vesz valamit 1m korul es egy masik 1m-ot rakolt es akkor tudja hogy mit koltott ra es rendben van az auto, vagy megveszi mondjuk ezt 1.8m-ert es 1-200e ft-ot rakolt es ugyan ugy rendben lesz.


olyan szinten lehet hasonlítani, hogy milyen az állapota. az a coupe olyan, amit linkelt, mint ami egy párszor már beázott. haver kint parkolt, közben nyalták a fagyit, jött a zuhé, tető lent, stb. csak egy példa, milyen gazdája lehetett. és az ára is tükrözi ezt. egy jó cabrio-nak sem annyi lenne az ára. most nem nézek rá a hahu-ra, d ebiztos vagyok benne, hogy egy patika állapotú E46 cabrio, simán 2,5 milla felett van. ahhoz képest viszonyítva ez az 1.8millás 316i már reális.
ezzt mondom ne a kínálat nagy részéhez hasonlítsunk, mikor lehet látni milyen állapotok vannak. és a képek még szépítenek is a dolgon, élőben milyen lehet azok nagy része.
persze lehet venni 1m-ért is E46-ot meg be lehet vállalni, hogy újabb 1misit rá versz, de új alkatrészt nehéz beszerezni, a bontott ugyanúgy lutri, ráadásul bontogatni kell, ami sosem lesz olyan, mint amit a gyárban összeraktak. idő, pénz, stressz. kinek mi éri meg.

YELLOW Elküldve: 2017-08-02 12:28 Nem tudom mi a baja az autómnak

redmanus írta: Sziasztok,

2003-as évjáratú 318i az autóm, és elég érdekes dolgokat produkál:
- hidegen nagyjából elindul (bár néha itt is ugrál az alapjárat, de beindul)
- melegen mindig beindul pöcc-röff
- ha például leparkolok vele, és 3-4 óra múlva próbálom elindítani tehát még kvázi langyos a motor, akkor ritmusosan ingadozik az alapjárat majd lefullad, ezt meg kell ismételni körülbelül 3-10! alkalommal, aztán beindul és megy mintha mi se történt volna.
Menet közben soha nem ugrál a fordulatszám, soha nem fullad le.
A jelenséget minden nap előadja, általában úgy zajlik a napunk, hogy reggel bemegyünk dolgozni, elsőre indul (picit ingázik a fordulat de beindul)
eltelik 4 óra mennék ebédelni mondjuk, akkor jön a 3-10 indítás, de például ha 8 órát bent vagyok, és nem megyek ebédelni, akkor délutánra már általában nem csinálja.


Erre szeretnék ötleteket, mert már 3 szervízben voltam (többször is), és nem találták meg a hibát.

Előre is köszönöm,

P


normális szervizbe kell elvinni. ahol az adott esetben élőadatokkal, megfelelő műszerekkel méréseket tudnak csinálni, amikor is produkálja.
így csak találgatni, tippelgetni lehet. ez lehet több mindentől így hirtelen.
azért nem írok ettől többet, mert véletlenül sem szeretnélek félre vezetni.

YELLOW Elküldve: 2017-08-01 17:23 Alufelni méretek

ez a bosszantó, amikor valaki elmakog valami kérdés szerűséget, aminek kb se füle, se farka, nem tudni mire is kíváncsi a másik, aztán 5-6 post-on keresztül kell kitalálni mit is akar, mikor elég lett volna annyit írni: "vettem felnit, elől kilóg. meg büntethetnek érte?"
és végén még kb. azt érezteti, hogy én érezzem magam szarul.
egy kicsit oda lehetne figyelni, ez nem a fészbúk, ahova behányunk valamit, aztán jól van.
ez lett a színvonal, ott van a FB-on, a normális fórumok meg ki vannak halva, mert a legtöbben inkább feladták, mert a logikátlanság, fejetlenség teret nyert.

YELLOW Elküldve: 2017-08-01 17:00 Alufelni méretek

BMW1992 írta:
YELLOW írta:
BMW1992 írta:
YELLOW írta:
BMW1992 írta:
YELLOW írta:
BMW1992 írta: Hali!Olyan problémám van hogy vettem 17 alufelnit ET20 de e87 van és elől egy fél centit kilóg !!az már ugy nem megy!!Megköszöném a segítséget mert eladom akkor


most milyen segítséget kérsz, mikor kijelented, hogy kilóg? sőt ki kiáltod, hogy kilóg.
az ET20 nem E87-re való, valószínű a középfurat mérete sem jó. emellé számít az is milyen széles felniről beszélünk. vagy épp a felni pontos típusa, megnevezése is jó lenne.





ha eredeti a felni, akkor ez E60 felni. ugye az ET20 is erre utal, akkor még az középfurat lehet jó. elől szerintem elfér, de hátul necces. attól függ milyen gumival szeretnéd használni. de mindenképp rá kell próbálni, az a biztos.


már ráprobáltam nem ér bele sehol jól átnéztem meg gurultam is vele lassan alászedtem hogy nem e ér bele de nem csak kilóg elől
lefotoztam csak a gépem nem ismeri fel a telomat


de figyelj már. szerintem ezek kétszéles felnik. azaz van 2-2 pá, és nem egyforma szélesek. nem a szélesebb felnit raktad fel előre?
a felnik belsejében lévő számok többet mondanának. mert most lehet épp replika felnik vannak és egy széles. de a linkelt képen olyan, mintha kétszéles lenne.


Az a lényeg ha kintebb van a felni a sárvédő peremétől azt büntetik?


igazából a gumi nem lehet kintebb, de mivel feltűnő így hamarabb szemet szúr, és ha olyanok, akkor mindenbe belekötnek. sőt, ha nem vagy szimpatikus akkor simán beküldhet szigorítottra, vagy elveszi a forgalmit. attól függ ki csekkol le.
de ne halld meg amit előbb mondtam. én be is fejeztem. mert másról beszélsz, már a kérdést sem tudtad rendesen feltenni, hogy mit is akarsz valójában. így kár segíteni.
elől nem lóghat ki annyira, hacsak rosszul lettek felrakva a felnik. de te biztos jobban tudod akkor. hogy megbüntetnek-e azt meg kitudja. de pont ez nem olyan fontos most, max a te szemszögedből.

YELLOW Elküldve: 2017-08-01 16:44 Alufelni méretek

BMW1992 írta:
YELLOW írta:
BMW1992 írta:
YELLOW írta:
BMW1992 írta: Hali!Olyan problémám van hogy vettem 17 alufelnit ET20 de e87 van és elől egy fél centit kilóg !!az már ugy nem megy!!Megköszöném a segítséget mert eladom akkor


most milyen segítséget kérsz, mikor kijelented, hogy kilóg? sőt ki kiáltod, hogy kilóg.
az ET20 nem E87-re való, valószínű a középfurat mérete sem jó. emellé számít az is milyen széles felniről beszélünk. vagy épp a felni pontos típusa, megnevezése is jó lenne.





ha eredeti a felni, akkor ez E60 felni. ugye az ET20 is erre utal, akkor még az középfurat lehet jó. elől szerintem elfér, de hátul necces. attól függ milyen gumival szeretnéd használni. de mindenképp rá kell próbálni, az a biztos.


már ráprobáltam nem ér bele sehol jól átnéztem meg gurultam is vele lassan alászedtem hogy nem e ér bele de nem csak kilóg elől
lefotoztam csak a gépem nem ismeri fel a telomat


de figyelj már. szerintem ezek kétszéles felnik. azaz van 2-2 pá, és nem egyforma szélesek. nem a szélesebb felnit raktad fel előre?
a felnik belsejében lévő számok többet mondanának. mert most lehet épp replika felnik vannak és egy széles. de a linkelt képen olyan, mintha kétszéles lenne.