Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-10-07 09:37 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: hi,
a képen látható km-ek pontosan mik is? amire átírták korábban, vagy amin állt amikor átírták valamire? felül van a legutolsó átírás, vagy az első? mármint a korábbi? illetve a kép alapjén 18x írták át, vagy annyival írták át?

THX!


valaki?

Szia Y!
Elvileg úgy van ahogy írtad, de valójában nem igaz ez az állítás. Azért állítom határozottan, mert kipróbáltam
bye:hil



hát de én 2 verziót is írok.
most akkor elvileg melyik az? gondoltam, hogy rápróbálok, hogy kiderítsem, de pl az enyámbe nem jelenít meg semmit. de máséban sem akarok így. csak ismerősnek néztük. és elvileg 1. tulajos autót vett, hivatalosan is igazolták. mégis több km van benne, és elvileg 24x írták át. ami eleve marha sok. kerestem a neten, de nem igazán találtam erről infót.


Miről átírták, ahányszor átírták. Elvileg, de nem igaz


van aki meg tudná mondani szerintem, csak nem nagyon akaródzik

YELLOW Elküldve: 2016-10-07 09:35 Ajtónyítási Gondok!

SaFi írta: Sziasztok!

Újjonnan belépve a BMW világába

E46 touring ajtó zárási problémám van. Előző tulaj nem használta a kulcs távirányítóját mert nem üzemelt neki.

Csak rápróbáltam és nyitja az ajtókat ellenben zárni már nem zárja. Néha néha még rápróbálok, hogy hátha és az esetek 1%-ban működik.

Kulcsot vagy belső gombot használva tökéletesen zár csak távirányitóval nem.

Ebben az esetben lehet probléma a GM relé?

Hálás köszönet előre is!


ebben az esetben a kulcson lévő záró gomb rossz. vagy a forrasztása engedte el, és nem kontaktól rendesen, vagy maga a gomb rossz.

YELLOW Elküldve: 2016-10-06 22:55 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

hil írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: hi,
a képen látható km-ek pontosan mik is? amire átírták korábban, vagy amin állt amikor átírták valamire? felül van a legutolsó átírás, vagy az első? mármint a korábbi? illetve a kép alapjén 18x írták át, vagy annyival írták át?

THX!


valaki?

Szia Y!
Elvileg úgy van ahogy írtad, de valójában nem igaz ez az állítás. Azért állítom határozottan, mert kipróbáltam
bye:hil



hát de én 2 verziót is írok.
most akkor elvileg melyik az? gondoltam, hogy rápróbálok, hogy kiderítsem, de pl az enyámbe nem jelenít meg semmit. de máséban sem akarok így. csak ismerősnek néztük. és elvileg 1. tulajos autót vett, hivatalosan is igazolták. mégis több km van benne, és elvileg 24x írták át. ami eleve marha sok. kerestem a neten, de nem igazán találtam erről infót.

YELLOW Elküldve: 2016-10-06 12:19 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta: hi,
a képen látható km-ek pontosan mik is? amire átírták korábban, vagy amin állt amikor átírták valamire? felül van a legutolsó átírás, vagy az első? mármint a korábbi? illetve a kép alapjén 18x írták át, vagy annyival írták át?

THX!


valaki?

YELLOW Elküldve: 2016-10-04 22:03 au. váltó olaj

multifilter85 írta:
tusi_ írta:
viktor írta:
multifilter85 írta: Sziasztok!Most vettem egy 320 ci bmw-t es mielott hasznalatba vennem szeretnem lecserelni az automata valtomban az olajat!Az lenne a kerdesem hogy kell e cserelni es milyenre?
Koszi

Vidd olyan szerelőhöz aki ért hozzá. Otthon nem tudod rendesen megcsinálni. Elég kényes feladat



+1


Skociaban elek es nem szeretnem szerelohoz vinni mert itt senki nem ert hozza,meg megbizhatatlanok.Volt mar ra pelda hogy azt mondtak hogy kicsereltek monjuk az olajat es kiderult hogy nem!Elso BMW-es nem szeretnem masra bizni.


tudod nem elég olajat cserélned, hanem szűrőt is kell. ahhoz pedig a váltó egész alját le kell szedni, ha minden igaz.
olyan szerelők pedig mindenhol vannak. legjobb a gyári olaja, amit itt nálunk BMW szervizben lehet megvenni, vagy váltó gyártmánytól függően vannak típusok, amik hasonlóan jók lehetnek, minta gyári.

YELLOW Elküldve: 2016-10-04 20:04 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

banditosz001 írta:
YELLOW írta:
banditosz001 írta:
YELLOW írta:
banditosz001 írta: sziasztok!
NCS expertel kapcsolatban kéne egy kis segítség nekem. a következőőt dobja ki mikor próbálom a vin számot olvastatni vele:

"Vin is faulty coapi2020 IFH-0009"

Inpából 5.0.1 van fenn és az működik normálisan.
Ediabas server 6.4.7 van telpítve.

Nem értem miért nem hajlandó kommunikálni.A kábel inpa kompatiblis, az alábbi típus:

Mivel lehet baj? Telepítéssel vagy a kábellel?


nem jó vezérlőből olvasol. próbáld végig. valamelyikből csak tudja. ha úgy sem jó, akkor a Work könyvtárból ha minden igaz törölni kell mindent.


Eddig AKMB-t és ALSZ-t próbáltam sikertelenül. A törlést is megpróbálom majd holnap.
Amannyit eddig utána tudtam olvasni azt írják hogy a kommunikációval van gond a kábelnél esetleg de nem igazán adott erre a pontos hibakódra való választ senki se


még vagy 2-3 vezérlő van még ott mellette.
egyébként talán magad is megadhatod, de azt még sosem próbáltam, hogy működik. de volt már ilyen hibám, de lehet csak hasonló.

Szerintem rájöttem de ezt már csak holnap próbálom ki
Nekem a 7.és 8as láb nincs összekötve és azt írják mindehol hogy az pedig kell az e46-hoz.




igen akartam írni, csak múltkor valakinek ilyen kábelnél össze volt kötve. hát ez kína
viszont akkor ha neked nincs összekötve, akkor az INPA-ból is csak egy része tud menni.

YELLOW Elküldve: 2016-10-04 19:40 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

banditosz001 írta:
YELLOW írta:
banditosz001 írta: sziasztok!
NCS expertel kapcsolatban kéne egy kis segítség nekem. a következőőt dobja ki mikor próbálom a vin számot olvastatni vele:

"Vin is faulty coapi2020 IFH-0009"

Inpából 5.0.1 van fenn és az működik normálisan.
Ediabas server 6.4.7 van telpítve.

Nem értem miért nem hajlandó kommunikálni.A kábel inpa kompatiblis, az alábbi típus:

Mivel lehet baj? Telepítéssel vagy a kábellel?


nem jó vezérlőből olvasol. próbáld végig. valamelyikből csak tudja. ha úgy sem jó, akkor a Work könyvtárból ha minden igaz törölni kell mindent.


Eddig AKMB-t és ALSZ-t próbáltam sikertelenül. A törlést is megpróbálom majd holnap.
Amannyit eddig utána tudtam olvasni azt írják hogy a kommunikációval van gond a kábelnél esetleg de nem igazán adott erre a pontos hibakódra való választ senki se


még vagy 2-3 vezérlő van még ott mellette.
egyébként talán magad is megadhatod, de azt még sosem próbáltam, hogy működik. de volt már ilyen hibám, de lehet csak hasonló.

YELLOW Elküldve: 2016-10-04 19:32 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

banditosz001 írta: sziasztok!
NCS expertel kapcsolatban kéne egy kis segítség nekem. a következőőt dobja ki mikor próbálom a vin számot olvastatni vele:

"Vin is faulty coapi2020 IFH-0009"

Inpából 5.0.1 van fenn és az működik normálisan.
Ediabas server 6.4.7 van telpítve.

Nem értem miért nem hajlandó kommunikálni.A kábel inpa kompatiblis, az alábbi típus:

Mivel lehet baj? Telepítéssel vagy a kábellel?


nem jó vezérlőből olvasol. próbáld végig. valamelyikből csak tudja. ha úgy sem jó, akkor a Work könyvtárból ha minden igaz törölni kell mindent.

YELLOW Elküldve: 2016-10-04 19:30 Váltó olaj

nagyon sok váltó és olajjal foglalkozó topic van. illetve lehet kommentek között is keresni!!!
marhára sokszor ki lett már tárgyalva, sőt nem is olyan rég, csak jó helyen kellene keresni!

továbbra sem tartom normálisnak, hogy 10 komment után lehet topic-ot nyitni, mert kénye kedve szerint neki ez vagy az tetszik.
gyanítom választ sem véletlenül nem kapsz. bocs, de megérdemled.
bocsásd meg őszinte, nyers stílusom. hagyhatnám szó nélkül is, ha magadtól nem jössz rá dolgokra, de akkor is mi leszünk a hunyók, ha nem kapsz választ.

YELLOW Elküldve: 2016-10-03 21:14 Most vettem BMW-t

ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!
(Nem találtam difivel kapcsolatos témát, így ide írom.)
Első hátsókerekes autóm, és értem én a keresztben autózást, de van az a pont amikor nem kéne, mert nem akarom odacsapni a járdaszigetnek a felnit.
Tehát adott egy e46 320ci coupe, M54B22 motorral, 225/45 alig 1 éves, teljesen jó állapotú téli gumikkal (így vettem 1 hónapja, és idén már tuti nem kap nyári szettet)
Száraz úton teljesen rendben van, ha szándékosan odalépek a körforgalomban szépen eldobja a hátulját, de vízen elég problémás, konkrétan ha egy lassú kanyarban csak negyed gázt is adok, rögtön elmászik a feneke, 2000 alatti fordulatokon, és néhány csúszósabb aszfalt felületen még 3-asban is. A másik furcsa tapasztalat az, hogy álló helyzetben ha elfordított kormánnyal lendületesebben indulok el (mert pl le akarok kanyarodni balra és beenged a szembe jövő) ahelyett, hogy csak a belső kerék elpörögne, az autó eldobja a seggét, ami tök fasza, de a vízen vezetést ez eléggé megnehezíti, és még hol a hó...
Nos, tudtommal E46-ban csak az M3-ban van sperr difi, viszont ha az én nyitott difimmel így viselkedik az autó, nem látom a sperr létjogosultságát, mert ez igazából ígyis állat, sőt, néha sok is... Ki tudom valahogy deríteni, hogy mégis milyen difi van a kocsi alatt szétszedés nélkül?


1. milyen márkájú a gumi? ha nem prémium nem kell csodálkozni nagyon.
2. azért nem egy erőgép és ha minden igaz DSC-d van már, de akkor ez nem működik jól a jelek szerint. ha nyomod a gombját akkor kikapcsol? világít a műszerfalon? mert lehet letakarták a LED-jét, aztán kiment a biztije vagy akármi. ez nem normális viselkedés.


"Syron Everest 1 Plus" fogalmam sincs milyen márka ez, még a német tulaj vette rá 340euro volt a 4 db, számla is meg van.

Nem azzal van a bajom, hogy eldobom a kocsit, van DSC, villog is bőszen, nagyjából 1 másodperc után reagál, pont mire ellenkormányzok, ekkor egyszercsak "megbicsaklik" az autó, motor visszafullad, aztán egy pillanat múlva újra megy. Mindenesetre vizes úton olyan, mintha tükörjégen táncolnék, viszont az eleje úgy fogja az utat, mintha oda ragasztották volna, a hátulja meg csúszkál össze vissza. Ha 20-30-as tempónál 2-esben 1500-2000-es fordulaton picit rálépek a gázra, rögtön fordulna is ki a segge alólam, pedig tudtommal ha elvileg béna is vagyok, legfeljebb a belső keréknek kéne elpörögnie.


hát nekem nagyon jó tapasztalatom van a DSC-vel.
ami problémát látok én benne, hogy a DSC arra jó, ha az embernek semmilyen rutinja nincs.
amint próbálsz reflexből korrigálni, de közbe bedolgozik a rendszer, az lehet fura. azt szokták mondani, hogy csak tekerd a kormányt arra, amerre menni akarsz, majd a rendszer dolgozik. én télen hóban tesztelgettem ezt. egyébként a legtöbb körforgó egy rakat sz@r, kifelé lejt, csúszós a felülete, nekem is dobálja a seggét, vagyis csúsztatja, még kinyomott kuplunggal is, amikor erő sincs a kerekeken.

a gumi egyébként német márka, kis manufaktúra terméke, nem túl régi múlttal. elvileg sportosabb vezetőknek gyártanak gumikat.

YELLOW Elküldve: 2016-10-03 20:00 Most vettem BMW-t

ogre320 írta: Sziasztok!
(Nem találtam difivel kapcsolatos témát, így ide írom.)
Első hátsókerekes autóm, és értem én a keresztben autózást, de van az a pont amikor nem kéne, mert nem akarom odacsapni a járdaszigetnek a felnit.
Tehát adott egy e46 320ci coupe, M54B22 motorral, 225/45 alig 1 éves, teljesen jó állapotú téli gumikkal (így vettem 1 hónapja, és idén már tuti nem kap nyári szettet)
Száraz úton teljesen rendben van, ha szándékosan odalépek a körforgalomban szépen eldobja a hátulját, de vízen elég problémás, konkrétan ha egy lassú kanyarban csak negyed gázt is adok, rögtön elmászik a feneke, 2000 alatti fordulatokon, és néhány csúszósabb aszfalt felületen még 3-asban is. A másik furcsa tapasztalat az, hogy álló helyzetben ha elfordított kormánnyal lendületesebben indulok el (mert pl le akarok kanyarodni balra és beenged a szembe jövő) ahelyett, hogy csak a belső kerék elpörögne, az autó eldobja a seggét, ami tök fasza, de a vízen vezetést ez eléggé megnehezíti, és még hol a hó...
Nos, tudtommal E46-ban csak az M3-ban van sperr difi, viszont ha az én nyitott difimmel így viselkedik az autó, nem látom a sperr létjogosultságát, mert ez igazából ígyis állat, sőt, néha sok is... Ki tudom valahogy deríteni, hogy mégis milyen difi van a kocsi alatt szétszedés nélkül?


1. milyen márkájú a gumi? ha nem prémium nem kell csodálkozni nagyon.
2. azért nem egy erőgép és ha minden igaz DSC-d van már, de akkor ez nem működik jól a jelek szerint. ha nyomod a gombját akkor kikapcsol? világít a műszerfalon? mert lehet letakarták a LED-jét, aztán kiment a biztije vagy akármi. ez nem normális viselkedés.

YELLOW Elküldve: 2016-10-02 19:23 30d nem megy 3000 alatt

BarG írta:
YELLOW írta: hi!
30d 192 lovas alapjáraton konkrétan masszíros az egész autó. olyan mintha felülről kavarnák a kasztnit. automata váltós, R-be téve még rosszabb lesz.
porlasztóknál az 5-ös henger kivételável -os értékek vannak, viszont az 5-ös hengeré +6-ost ír. egy rossz porlasztó okoz ennyire nagy gondot?
hibát izzítógyertyára, vagy annak reléjére ír.illetve üzemanyag nyomást.
jah és az autó nem is akar menni, nincs erő, pedig korábban nagyon durva volt.
dízelekben nem vagyok annyira sem jártas, de más gondot élő adatból nem láttam, ez tűnt fel nagyon.
okozhat ennyire nagy egyenetlenséget, erőtlenséget? olyan mintha nem menne egy henger egyébként, de megy. meg amikor nem ment, ahhoz képest táltos paripa volt, mint most.


6-os?! Normálisan +/-1körül/alatt vannak a korrekciók, 2-nél már érezhető, hogy az a porlasztó tönkrement. 6-nál nem esik ki a motor? Én egy métert se mennék vele így.


ajjaj, akkor viszont az a gáz, mert volt ami -2 körül is volt. állítólag volt már az összes cserélve. de én úgy kalkuláltam, hogy talán a +6 miatt a többi próbál ellene dolgozni. ezért nincs erő.

YELLOW Elküldve: 2016-10-02 13:29 30d nem megy 3000 alatt

hi!
30d 192 lovas alapjáraton konkrétan masszíros az egész autó. olyan mintha felülről kavarnák a kasztnit. automata váltós, R-be téve még rosszabb lesz.
porlasztóknál az 5-ös henger kivételável -os értékek vannak, viszont az 5-ös hengeré +6-ost ír. egy rossz porlasztó okoz ennyire nagy gondot?
hibát izzítógyertyára, vagy annak reléjére ír.illetve üzemanyag nyomást.
jah és az autó nem is akar menni, nincs erő, pedig korábban nagyon durva volt.
dízelekben nem vagyok annyira sem jártas, de más gondot élő adatból nem láttam, ez tűnt fel nagyon.
okozhat ennyire nagy egyenetlenséget, erőtlenséget? olyan mintha nem menne egy henger egyébként, de megy. meg amikor nem ment, ahhoz képest táltos paripa volt, mint most.

YELLOW Elküldve: 2016-10-01 17:42 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

hi,
a képen látható km-ek pontosan mik is? amire átírták korábban, vagy amin állt amikor átírták valamire? felül van a legutolsó átírás, vagy az első? mármint a korábbi? illetve a kép alapjén 18x írták át, vagy annyival írták át?

THX!

YELLOW Elküldve: 2016-10-01 10:09 bc

lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
szotakdavid írta:
Felszereltségi listához is hozzá kéne adni..


Nem kell.


azt hol kell? én sem adtam még hozzá sosem. de megy.


Igy?


asszem komoly memória problémáim vannak túl sok az info


Nyugi,ez a korral jär


ezt csak féltem kimondani sajnos tudom