Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-08-23 17:08 Hûtõvíz

Mes írta: Sziasztok!
Egy olyan problémám van, hogy ma mikor mentem dolgozni letettem az autót és kb 15-20 perc múlva mikor elindítottam kb 0 hűtővíz volt benne utána telitöltöttem , miután hazajöttem kb 25 km megint igyan ez . Alul tiszta víz minden a kiegyenlítő tartály is és a sapka alatt is .
Mi lehet a probléma?





meg fogsz lepődni, de elengedi a vizet.
általában a kiegyenlítő tartályt nyomja szét. hibás zárókupak miatt.
vagy a cső van kirepedve. körbe kell nézni. lehet a repedést nem látni, mert csak nyomás alatt nyílik szét.

YELLOW Elküldve: 2016-08-23 13:55 Társalgó

sanyi13 írta: Szép jó napot mindenkinek egy kis segítség van bmw e60 525i 2004-es sorozatok tegnap kitette a biztonságiöv +légzsák hibajelést.mit csináljak kérem aki tudja segítsen!!!


vidd el valahova, ahol BMW-hez való diag progival kiolvassák a hibát!
a többi csak találgatás, előrébb nem elszel vele.

YELLOW Elküldve: 2016-08-22 13:30 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

lela írta:
Hektor írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
Nagyon lassan kell kiirni,es minösegi DVD-re.


ezt valaki magyarázza már el nekem, hogy miért?
korábban leírtam én a CD-kkel hogy jártam. de azt is látom, hogy a gyorsabban írt DVD-kkel mi a helyzet. nem hiszem, hogy egy újonnan több milliós autóba olyan DVD olvasót tesznek, ami nem képes olvasni nagyobb sebességgel írt DVD-t. ez hülyeség kérem.
valami más lesz itt a helyzet. itt lenne jó az, hogy DVD klónozás. egy original klónozása.
gyanítom, hogy van egy pár bit amit megadott helyen keresne a lemezen, de ugye a torrentről letöltött adatokat ha kiírod, akkor nem oda kerül.
volt ez a régi téma is, hogy a gyorsabban írt CD-t egy lassabb sebességgel játszó olvasón nem lehetett olvasni. az is hülyeség. egy audió CD-t 1x-es tempóval játszik a lejátszó, kivéve ha van buffer-je, ahova előre betölti. ha valamit gyorsabban írsz, akkor ha van elég input, akkor azt rövidebb idő alatt végzi el. az tény, ha gyengébb az író, vagy a lemez, amire írsz, akkor lehet írási probléma. de a sokszoros olvasó is csak arra vonatkozik, ha adatokat másolsz róla, tehát nagy mennyiségű adatokat kell mozgatni, akkor rövidebb idő alatt olvassa ki. az hogy milyen sebességgel lett kiírva, semmi köze hozzá.
mondom én is észre vettem, hogy nélam a CD-ben a gyorsabban megírt CD jobb, mint a lassabb.
ha jó az olvasó és az író fej, akkor ennek a írási sebességnek nem kellene tényezőnek lenni.


Nekem az mk4-be uj fej lett rakva es akkor is csak azt a dvd-t olvasta ami 1x-esben lett irva,es nem torrentröl lett letöltve,hanem a gyäri lemez lett mäsolva. Nem tudom az okot,es nem is erdekel de gyanitom,hogy az iräs/mäsoläs/lopäs vedelemnek lehet valami köze hozzä. Illetve ha neten utänaolvasol angol,nemet,orosz,beduin,nyenyec,stb forumokon akkor ott is mindenki ezt irja:"lassan kell irni". Jah igen es az MK4-esek kb 14 evvel ezelött jelentek meg azota gondolom fejlödött a technika annyit,hogy most mär minden hiba nelkül olvas. Nekem pl a GLC-ben most nem hajlando lejätszani az olyan lemezt ami 1-1ben lett a gyärirol mäsolva (zenei CD) de amik a gepemen vannak azt simän kiirom es lejätsza. Akkor ez most hogy is van??


már azért 14 évvel ezelőtt is voltak gyorsan olvasó DVD-ROM-ok. (most nem is tudom olvasási sebességben, hol járunk, de már nem igen fejlődik)
mondom én is erre a lopás, másolás védelemre tudok gondolni. de gondolj bele, hogy 1x-es tempóval írsz, az mennyi idő. sokkal több idő van arra, hogy elbaxon valamit, az írás közben. elindul valami olyan program, vagy folyamat, ami elvesz a prociból, memóriából. oké, 1x sebességnél a buffer tele lesz mindig. na meg azért, 8-16GB RAM-mal azért van tartalék.
nekem nagyon en szimpatikus ez a gyári megoldás, szerencsére a normás GPS-em is alig használtam, a telefonon jobban. persze ha az autóba van, használja az ember, de sok a probléma úgy látom.
inkább egy kínai fej, amin futhat az iGO, aztán csóközön. azt legalább tudom hack-kelgetni. meg elmegy SD-ről.


A kinai cucc szerintem a legalja. A gyäri rendszerek nagy elönye a TMC amit ezek nem tudnak,es a rädio vetel is olyan amilyen. Telefont meg feltapacsolni,tölteni stb a hideg räz töle. En a gyäri megoldäsok hive vagyok.


Sokat gondolkodtam régebben a gyári rendszer lecseréléséről,különösen mióta a bm 54 vacakolt. Az eltelt idő alatt viszont a rádiómodulban analóg végfok lett betéve és a touringhoz képest számomra elfogadható lett a hangzás. A rádió vétele szinte tökéletes,nem igen van probléma vele sehol . A navi sw frissítésre került,magyar szöveges. A dvd írás nekem sem sikerült, viszont a cd- ről gyorsan olvas, rendben navigál, amivel azóta meg is barátkoztam. A fényereje minden körülmény közt jó, napfényben is tökéletesen látható,tükröződésmentes. Az AUX működik továbbá egy analóg tv modult utólagosan szereztem,valamint egy retrofit kábelt, ami kis átalakítás után tudja az av-t. A megjelenített kép számomra meglepően jó volt, itt kellemesen csalódtam,mert rosszabb minőségre gondoltam. ( Itt hozzáértőktől még lenne kérdésem, mert még a végleges bekötés nem alakult ki ) . Tolatókamera most van folyamatban. Összességében nagyon elégedett vagyok vele. Ami hiányzik az a usb csatoló hiánya, de ez a rész is csak anyagiak függvénye. Tehát gyári dvd- t tökéletesen olvas, viszont jelenleg a legfrissebbek cd - ről mennek,így már rég elvetettem a kínai cucc beépítésének gondolatát. Jó ez nekem így gyáriasan.


Nekem MK4 van és kb 10 dvd -t csesztem el mire kipróbáltam egy másik írót és azóta azzal írt lemezek tökéletesek...
Pedig az egy laptopé, ami pedig elcseszte egy pioneer 110 asztali pc-be épített.


hát ne is mond, régen állandóan azt lehetett hallani, hogy Pio, meg NEC írók a jók, de mégis több bajom volt velük, mint egy LG-vel. Még a sajátomban lévő Pio is rosszalkodik néha, bár hibásan nem írt még. igaz, az utóbbi pár évben alig írok valamit. szinte csak dísznek van a gépben.

YELLOW Elküldve: 2016-08-22 07:01 Szélvédő II. Újraragasztás,

p2010 írta: YELLOW problémáját nézegetve jutott eszembe, hogy valaki mondja már meg nekem, hogy hogyan lehet az, hogy az e60-asoknál a hátsó ablak körül (és néha a szélvédő körül) lévő gumi úgy porlad, illetve esik darabokra, mint egy elcseszett puzzle? Ilyet még nem nagyon láttam más típusoknál. Olyan, mintha vmit nagyon elcsesztek volna....


E90-nél is olyan.
sokat állsz napon, megeszi az UV.
vagy rossz ablakmosószert használsz, ami árt a guminak. egyébként a csere is fura, hogy kétoldalassal kell felragasztani, eléggé tré megoldásnak tűnik.
nekem más fajta van, mint az újakban, de semmi baja nincs, nem bánnám ha kijönne egyben, bár ha jó árat kapok újra, akkor cserélem simán.

YELLOW Elküldve: 2016-08-21 13:11 Motorolaj

ChrisRas írta:
YELLOW írta:
ChrisRas írta: Sziasztok!
Egy rendkivul boldog e46 323 coupe tulaj vagyok. Tegnap vettem,jovo heten viszem szervizbe de nem igazan tudom milyen olajat tegyek bele. Korabbi autoimnal vegigjartam minden markat. Tobb kevesebb sikerrel sikerult kifogni a jobbikat. Korabbi e36 318i-nel a motul nem jott be. csattogosabb volt picit a hideg inditas utan. Liqui Moly van most a vw-be. Nem tetszik. Most ratok hagyatkozom a temaban. Mi volna a javaslat? 256000 km ora szerint, viszkozitas es marka sorrend erdekelne! Koszonom elore is.
Chris


5w-40 Castrol, Aral, Mobil, Eneos. én ezekből választanék. ha németben veszed, valószínű nem fogsz ki hamisat.


Koszonom a gyors valaszt! Remelem nem. Bar itt is csak emberek elnek (rengeteg kulfoldi akik nem feltetlenul legalisan keresnek penzt). Eneos-t meg nem lattam a boltok polcain. Castrol volt a tippem elsore. Esetleg valami egyeb jeloles a flakonon? ugy ertem BMW specifikacio stb. Castrolbol is van tobb tipus. Tudsz valami kozelebbit esetleg?
(aztan le is pattanok a temarol)


szerintem ne magnatec-et. inkább Edge. BMW-LL01, LL04 ha rajta van, az jó, mint jóváhagyás. API SL, SM, SN ill. azt hiszem ACEA A3/B4. van amit nem tüntetnek fel, de azért mondom, a BMW-LL01 már oké ha rajta van. ja és ne olyat amin konkrétan szerepel a dízel jelölés. az a bibi, hogy szinte minden motorolaj jó már benzines és dízel autókhoz egyaránt. ezt le is írják, még az is jó benyásba, amihez oda van írva, hogy mondjuk Edge diesel.
kollégám 5w-40 Eneos-t tett 1.9 dízel fosvágen konszern skodájába, és neki szelephangos hideg indításra. nekem is ugyanez van benne, de én nem tapasztalok semmi negatívat.
szóval tényleg vannak olajok, amik nem éppen jók egy adott motorban. pedig ennek is emg volt a VW adott minősítése. apámnak 5w-30 Eneos van, már másodjára, neki sincs baja vele.

YELLOW Elküldve: 2016-08-21 12:51 Motorolaj

ChrisRas írta: Sziasztok!
Egy rendkivul boldog e46 323 coupe tulaj vagyok. Tegnap vettem,jovo heten viszem szervizbe de nem igazan tudom milyen olajat tegyek bele. Korabbi autoimnal vegigjartam minden markat. Tobb kevesebb sikerrel sikerult kifogni a jobbikat. Korabbi e36 318i-nel a motul nem jott be. csattogosabb volt picit a hideg inditas utan. Liqui Moly van most a vw-be. Nem tetszik. Most ratok hagyatkozom a temaban. Mi volna a javaslat? 256000 km ora szerint, viszkozitas es marka sorrend erdekelne! Koszonom elore is.
Chris


5w-40 Castrol, Aral, Mobil, Eneos. én ezekből választanék. ha németben veszed, valószínű nem fogsz ki hamisat.

YELLOW Elküldve: 2016-08-21 12:27 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
Nagyon lassan kell kiirni,es minösegi DVD-re.


ezt valaki magyarázza már el nekem, hogy miért?
korábban leírtam én a CD-kkel hogy jártam. de azt is látom, hogy a gyorsabban írt DVD-kkel mi a helyzet. nem hiszem, hogy egy újonnan több milliós autóba olyan DVD olvasót tesznek, ami nem képes olvasni nagyobb sebességgel írt DVD-t. ez hülyeség kérem.
valami más lesz itt a helyzet. itt lenne jó az, hogy DVD klónozás. egy original klónozása.
gyanítom, hogy van egy pár bit amit megadott helyen keresne a lemezen, de ugye a torrentről letöltött adatokat ha kiírod, akkor nem oda kerül.
volt ez a régi téma is, hogy a gyorsabban írt CD-t egy lassabb sebességgel játszó olvasón nem lehetett olvasni. az is hülyeség. egy audió CD-t 1x-es tempóval játszik a lejátszó, kivéve ha van buffer-je, ahova előre betölti. ha valamit gyorsabban írsz, akkor ha van elég input, akkor azt rövidebb idő alatt végzi el. az tény, ha gyengébb az író, vagy a lemez, amire írsz, akkor lehet írási probléma. de a sokszoros olvasó is csak arra vonatkozik, ha adatokat másolsz róla, tehát nagy mennyiségű adatokat kell mozgatni, akkor rövidebb idő alatt olvassa ki. az hogy milyen sebességgel lett kiírva, semmi köze hozzá.
mondom én is észre vettem, hogy nélam a CD-ben a gyorsabban megírt CD jobb, mint a lassabb.
ha jó az olvasó és az író fej, akkor ennek a írási sebességnek nem kellene tényezőnek lenni.


Nekem az mk4-be uj fej lett rakva es akkor is csak azt a dvd-t olvasta ami 1x-esben lett irva,es nem torrentröl lett letöltve,hanem a gyäri lemez lett mäsolva. Nem tudom az okot,es nem is erdekel de gyanitom,hogy az iräs/mäsoläs/lopäs vedelemnek lehet valami köze hozzä. Illetve ha neten utänaolvasol angol,nemet,orosz,beduin,nyenyec,stb forumokon akkor ott is mindenki ezt irja:"lassan kell irni". Jah igen es az MK4-esek kb 14 evvel ezelött jelentek meg azota gondolom fejlödött a technika annyit,hogy most mär minden hiba nelkül olvas. Nekem pl a GLC-ben most nem hajlando lejätszani az olyan lemezt ami 1-1ben lett a gyärirol mäsolva (zenei CD) de amik a gepemen vannak azt simän kiirom es lejätsza. Akkor ez most hogy is van??


már azért 14 évvel ezelőtt is voltak gyorsan olvasó DVD-ROM-ok. (most nem is tudom olvasási sebességben, hol járunk, de már nem igen fejlődik)
mondom én is erre a lopás, másolás védelemre tudok gondolni. de gondolj bele, hogy 1x-es tempóval írsz, az mennyi idő. sokkal több idő van arra, hogy elbaxon valamit, az írás közben. elindul valami olyan program, vagy folyamat, ami elvesz a prociból, memóriából. oké, 1x sebességnél a buffer tele lesz mindig. na meg azért, 8-16GB RAM-mal azért van tartalék.
nekem nagyon en szimpatikus ez a gyári megoldás, szerencsére a normás GPS-em is alig használtam, a telefonon jobban. persze ha az autóba van, használja az ember, de sok a probléma úgy látom.
inkább egy kínai fej, amin futhat az iGO, aztán csóközön. azt legalább tudom hack-kelgetni. meg elmegy SD-ről.

YELLOW Elküldve: 2016-08-21 11:59 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

lantika írta:
Nagyon lassan kell kiirni,es minösegi DVD-re.


ezt valaki magyarázza már el nekem, hogy miért?
korábban leírtam én a CD-kkel hogy jártam. de azt is látom, hogy a gyorsabban írt DVD-kkel mi a helyzet. nem hiszem, hogy egy újonnan több milliós autóba olyan DVD olvasót tesznek, ami nem képes olvasni nagyobb sebességgel írt DVD-t. ez hülyeség kérem.
valami más lesz itt a helyzet. itt lenne jó az, hogy DVD klónozás. egy original klónozása.
gyanítom, hogy van egy pár bit amit megadott helyen keresne a lemezen, de ugye a torrentről letöltött adatokat ha kiírod, akkor nem oda kerül.
volt ez a régi téma is, hogy a gyorsabban írt CD-t egy lassabb sebességgel játszó olvasón nem lehetett olvasni. az is hülyeség. egy audió CD-t 1x-es tempóval játszik a lejátszó, kivéve ha van buffer-je, ahova előre betölti. ha valamit gyorsabban írsz, akkor ha van elég input, akkor azt rövidebb idő alatt végzi el. az tény, ha gyengébb az író, vagy a lemez, amire írsz, akkor lehet írási probléma. de a sokszoros olvasó is csak arra vonatkozik, ha adatokat másolsz róla, tehát nagy mennyiségű adatokat kell mozgatni, akkor rövidebb idő alatt olvassa ki. az hogy milyen sebességgel lett kiírva, semmi köze hozzá.
mondom én is észre vettem, hogy nélam a CD-ben a gyorsabban megírt CD jobb, mint a lassabb.
ha jó az olvasó és az író fej, akkor ennek a írási sebességnek nem kellene tényezőnek lenni.

YELLOW Elküldve: 2016-08-20 13:44 kuplung___

Kankary írta:
Annyira még nem. Nekem személy szerint a bárdinál van kedvezményem,( gyárira főleg) tehát ha bemegyek és én veszem meg az mivel másabb mint ha őrendelné meg valahonnan vagy akkor ő hogy oldja meg ezt a garanciás dolgot? Ha ő adja az mivel jobb? Miért tud arra garanciát válalni? Nem kekeckedni akarok csak nekem igy annyira nem logikus. A számért meg köszönet!


ha az alkatrészt igazolhatóan (számla) szerelő szerelte az autóba, akkor érvényesnek kell lennie a garanciának, mindegy, hogy az hozott alkatrész-e, vagy ott szerzik be.
ha Pista haveroddal az udvarban cseréled ki, akkor joggal mondhatja az alkatrész gyártó, vagy a kereskedő, hogy hibás beszerelés.

általánosságban ezt érdemes szem előtt tartani. ezt nem egy szerelő megerősítette már nekem.
1. egy szerelő ha munkát akar, akkor nem szállhat el az árakkal, mert van elég szerelő (a minőségről most ne beszéljünk)
2. magában a szerelésben nincs pénz, ezért az alkatrész árakon fognak. ő ugyanúgy 40-50% kedvezménnyel vesz meg alkatrészt, hogy a kuncsaft is érezze, hogy jól járt, így a listaárból a szerviz enged 10%-ot mondjuk. így maga a munkadíj nem száll el.
3. ha viszed az alkatrészt, akkor nem tud min fogni, ilyenkor vagy drágábban dolgozik, vagy el sem vállalja a munkát, mondván hozott alkatrészekkel nem dolgozik. lehet abban is valami, hogy a szerelő tudja mi kell, majd ő megveszi, de a magyarázat inkább ez a "haszon kulcs".
ez teljesen normális. a szerelőnek is élnie kell valamiből. sajnos csak a munkadíjból nem lehet, hisz sok a szerelő, így mindig lesz olcsóbb, vagy olyan, aki bevállalja hozott alkatrésszel. én megértem teljes mértékben ezt.
én személy szerint a hozott alkatrészeket szeretem, úgy értem szeretem ha én viszem. eddig nem volt gondom, de közben az elgondolásom ezzel kapcsolatban mindig megerősítették. én úgy voltam vele, majd lesz valaki akinek jó így, ha más nem vállalja hozott alkatrésszel. szerencsés vagyok, sok gondom nincs, de ha úgy van műhely, amit használhatok, ha kell kapok segítséget, és vihetem a saját olcsón beszerzett alkatrészt.

viszont van előnye, ha a szerelő szerzi be az alkatrészt. neki kell a garanciális dolgokat intézni. bármi gond van, vagy az alkatrész lesz a ludas, vagy a szerelő. ha belegondolsz, lehet megér ennyit. téged nem terhelhet plusz költség (bár olyan mocsadék, aki képes + költséget a kuncsaftra kiterhelni a saját hibája miatt) hibás beszerelés miatt, vagy rossz alkatrész miatt. nem mellesleg a szerelőtől kb rögtön visszaveszik, a már beszerelt, de mégsem oda való alkatrészt is. tudok ilyenről. míg magánembertől nem biztos.

YELLOW Elküldve: 2016-08-20 12:21 Szélvédő II. Újraragasztás,

szotakdavid írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta: haller!

nos beigazolódott a gyanúm. a műszerfal felől nagy eső, vagy mosáskor vízcseppek jelentek meg. egy ideje, fura tompa ropogást is hallottam, igaz az ázást később észleltem.
most itt a mobil üvegeseknél megnézettem, és mozog a szélvédőm, elengedte a ragasztás. (és még mondják kevés a gyári Business hifi ) érdekes, mert a vezető oldalon rosszabb a helyzet, ott mégsem ázok. illetve a szélvéő alatti műanyagnak sincs elvileg köze hozzá, azt mondta a srác, hogy az alá be is kell folynia, az nem gond. mindegy ha már van egy új, kicseréltetem azt is.

szóval újra kell ragasztani a szélvédőt, nem cseréltetem másikra, mivel nincs baja.

na de a kérdesem arra irányulna, hogy a szélvédő körüli gumit ki fogják tudni vajon úgy szedni, hogy ne sérüljön? mert erre a kérdésemre 50-50% esély választ kaptam.
videókat nézve olyan mintha ezt a gumit beragasztás előtt kellene a szélvédőre rakni, majd úgy beragasztani. de ez alapján sérülésmentesen lehetetlen kiszedni, mert a damil amivel kivágják a helyéről, az fogja elroncsolni.

szóval akinek ragasztottak már be szélvédőt, és van tapasztalata, azt szívesen meghallgatom. köszi!


Nálam cserélték, nem is volt kérdés, mivel fontosabb volt, hogy a fényezett részek épek maradjanak. Az ára meg nem érdekelt a casco miatt.


nekem arra a gumira olyan 6ezer körül mondta. nem is az ár miatt, csak mondom hátha van tapasztalat. én amúgy a rettegek a procedúrától, de hát videókat nézve, drágább autókban is simán cserélnek. szóval már nem aggódom.
köszi a választ!


Nem vészes meló annak, aki ért hozzá. Pontosan kell illeszteni és jól kell felvinni a ragasztót. Na meg persze a zsírtalanítás és az alapozás is lényeges.
Az újra ragasztás azért más téma, mert úgy kell kivenni az üveget, hogy ne sérüljön. Na ez nem annyira egyszerű feladat.

A szélvédő alsó részénél lévő műanyagnak tényleg semmi köze a beázásokhoz, csak ezt valaki kitalálta, aki még nem látott ilyet.


mondta, hogy garanciát nem vállal az üvegre, hogy nem törik össze, de nem lesz gond azt mondta.
gyári üveg, BMW jeles Pilkington, de már volt ragasztva, ez látszik is belül a ragasztás, ami már nekem is feltűnt.
valószínű az üveg nem lett alapozva, vagy azzal az edzővel lekezelve, ami a ragasztóhoz kell.
ezek régóta csinálják az tény, szóval reménykedem. biztos csinált már E46-ot, sőt mondta neki is volt, neki a tetőablak csatornájánál ázott.


Yellow cseréld a szélvédő körüli gumit is. A gyàri kb 7-8e ft. Nyugi nem nagy mutatvàny, nem rég csinàltam én is.


majd kérek ajánlatot a forrásomtól, mennyiért tud gumit. akkor jól láttam, hogy a gumit beragasztás előtt kell felrakni a szélvédőre?
szerencsére házhoz is jönnek az üvegesek. bár még azon agyalok, hogy a régi ragasztót le tudják-e szedni normálisan az üvegről. azért ha nem lenne muszáj üveget nem szeretnék újat venni

YELLOW Elküldve: 2016-08-20 09:23 Szélvédő II. Újraragasztás,

b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta: haller!

nos beigazolódott a gyanúm. a műszerfal felől nagy eső, vagy mosáskor vízcseppek jelentek meg. egy ideje, fura tompa ropogást is hallottam, igaz az ázást később észleltem.
most itt a mobil üvegeseknél megnézettem, és mozog a szélvédőm, elengedte a ragasztás. (és még mondják kevés a gyári Business hifi ) érdekes, mert a vezető oldalon rosszabb a helyzet, ott mégsem ázok. illetve a szélvéő alatti műanyagnak sincs elvileg köze hozzá, azt mondta a srác, hogy az alá be is kell folynia, az nem gond. mindegy ha már van egy új, kicseréltetem azt is.

szóval újra kell ragasztani a szélvédőt, nem cseréltetem másikra, mivel nincs baja.

na de a kérdesem arra irányulna, hogy a szélvédő körüli gumit ki fogják tudni vajon úgy szedni, hogy ne sérüljön? mert erre a kérdésemre 50-50% esély választ kaptam.
videókat nézve olyan mintha ezt a gumit beragasztás előtt kellene a szélvédőre rakni, majd úgy beragasztani. de ez alapján sérülésmentesen lehetetlen kiszedni, mert a damil amivel kivágják a helyéről, az fogja elroncsolni.

szóval akinek ragasztottak már be szélvédőt, és van tapasztalata, azt szívesen meghallgatom. köszi!


Nálam cserélték, nem is volt kérdés, mivel fontosabb volt, hogy a fényezett részek épek maradjanak. Az ára meg nem érdekelt a casco miatt.


nekem arra a gumira olyan 6ezer körül mondta. nem is az ár miatt, csak mondom hátha van tapasztalat. én amúgy a rettegek a procedúrától, de hát videókat nézve, drágább autókban is simán cserélnek. szóval már nem aggódom.
köszi a választ!


Nem vészes meló annak, aki ért hozzá. Pontosan kell illeszteni és jól kell felvinni a ragasztót. Na meg persze a zsírtalanítás és az alapozás is lényeges.
Az újra ragasztás azért más téma, mert úgy kell kivenni az üveget, hogy ne sérüljön. Na ez nem annyira egyszerű feladat.

A szélvédő alsó részénél lévő műanyagnak tényleg semmi köze a beázásokhoz, csak ezt valaki kitalálta, aki még nem látott ilyet.


mondta, hogy garanciát nem vállal az üvegre, hogy nem törik össze, de nem lesz gond azt mondta.
gyári üveg, BMW jeles Pilkington, de már volt ragasztva, ez látszik is belül a ragasztás, ami már nekem is feltűnt.
valószínű az üveg nem lett alapozva, vagy azzal az edzővel lekezelve, ami a ragasztóhoz kell.
ezek régóta csinálják az tény, szóval reménykedem. biztos csinált már E46-ot, sőt mondta neki is volt, neki a tetőablak csatornájánál ázott.

YELLOW Elküldve: 2016-08-19 21:20 Szélvédő II. Újraragasztás,

b_imi írta:
YELLOW írta: haller!

nos beigazolódott a gyanúm. a műszerfal felől nagy eső, vagy mosáskor vízcseppek jelentek meg. egy ideje, fura tompa ropogást is hallottam, igaz az ázást később észleltem.
most itt a mobil üvegeseknél megnézettem, és mozog a szélvédőm, elengedte a ragasztás. (és még mondják kevés a gyári Business hifi ) érdekes, mert a vezető oldalon rosszabb a helyzet, ott mégsem ázok. illetve a szélvéő alatti műanyagnak sincs elvileg köze hozzá, azt mondta a srác, hogy az alá be is kell folynia, az nem gond. mindegy ha már van egy új, kicseréltetem azt is.

szóval újra kell ragasztani a szélvédőt, nem cseréltetem másikra, mivel nincs baja.

na de a kérdesem arra irányulna, hogy a szélvédő körüli gumit ki fogják tudni vajon úgy szedni, hogy ne sérüljön? mert erre a kérdésemre 50-50% esély választ kaptam.
videókat nézve olyan mintha ezt a gumit beragasztás előtt kellene a szélvédőre rakni, majd úgy beragasztani. de ez alapján sérülésmentesen lehetetlen kiszedni, mert a damil amivel kivágják a helyéről, az fogja elroncsolni.

szóval akinek ragasztottak már be szélvédőt, és van tapasztalata, azt szívesen meghallgatom. köszi!


Nálam cserélték, nem is volt kérdés, mivel fontosabb volt, hogy a fényezett részek épek maradjanak. Az ára meg nem érdekelt a casco miatt.


nekem arra a gumira olyan 6ezer körül mondta. nem is az ár miatt, csak mondom hátha van tapasztalat. én amúgy a rettegek a procedúrától, de hát videókat nézve, drágább autókban is simán cserélnek. szóval már nem aggódom.
köszi a választ!

YELLOW Elküldve: 2016-08-19 18:34 Szélvédő II. Újraragasztás,

haller!

nos beigazolódott a gyanúm. a műszerfal felől nagy eső, vagy mosáskor vízcseppek jelentek meg. egy ideje, fura tompa ropogást is hallottam, igaz az ázást később észleltem.
most itt a mobil üvegeseknél megnézettem, és mozog a szélvédőm, elengedte a ragasztás. (és még mondják kevés a gyári Business hifi ) érdekes, mert a vezető oldalon rosszabb a helyzet, ott mégsem ázok. illetve a szélvéő alatti műanyagnak sincs elvileg köze hozzá, azt mondta a srác, hogy az alá be is kell folynia, az nem gond. mindegy ha már van egy új, kicseréltetem azt is.

szóval újra kell ragasztani a szélvédőt, nem cseréltetem másikra, mivel nincs baja.

na de a kérdesem arra irányulna, hogy a szélvédő körüli gumit ki fogják tudni vajon úgy szedni, hogy ne sérüljön? mert erre a kérdésemre 50-50% esély választ kaptam.
videókat nézve olyan mintha ezt a gumit beragasztás előtt kellene a szélvédőre rakni, majd úgy beragasztani. de ez alapján sérülésmentesen lehetetlen kiszedni, mert a damil amivel kivágják a helyéről, az fogja elroncsolni.

szóval akinek ragasztottak már be szélvédőt, és van tapasztalata, azt szívesen meghallgatom. köszi!

YELLOW Elküldve: 2016-08-19 18:21 au. váltó olaj

FPeter írta: Sziasztok! Nem olvastam végig a hozzászólásokat de most vettem 1,5 hónapja az autót (E91 330d Touring 231LE) és az előző tulaj által nem volt sosem lecserélve az automata váltómű olaj. Na most ezzel nem is lenne gond ha nem 204e km lenne benne. Váltani szépen vált, nem rángat, nem ugrik át, mindig jó volt. Viszont ha cserélem most attól félek a rengeteg olajsár/iszap leoldódik na meg ha meg is volt égve az olaj akkor gondolom nagyobb gáz lehet. Ti mit ajánlatok? Mintát kellene venni először, vagy átmosni az egészet, stb.? 60000 km-ként kellene ill kellett volna cserélni, nemde?

szerk.: Ja meg a sok kopott darabtól félek hogy eltömíti csere után a kis járatokat.



azért van a szűrű, hogy amiket írsz, azokat megfogja. felesleges az aggodalmad. illetve nem kellene olajsárnak lennie.
ha nincs probléma, lehet kár cserélni, de ajánlott, csak gyári olajat tegyenek bele.

YELLOW Elküldve: 2016-08-19 15:14 E60 525, 530d fogyasztás

tbadzs írta: YELLOW örülni fog ennek az érdekes és izgalmas új topicnak. Egyébként barátomnak E61 525d-je 11-12 liter körül fogyaszt vegyesben. Ő használja is a gázpedált, így több a fogyasztása, mint a kolléga 7 literje.



új? 2008-as

szerk.: egyébként volt benne 2 hsz. mégis 2800+ néztek bele a topic-ba. azé az valami. látták, hogy itt sincs semmi. csak ilyenkor jön az, hogy más néven, de ugyanolyan tartalmú topic-ot nyit valaki, mert itt látja, hogy nincs semmi írás.
szóval a kolléga nagyon jól tette, hogy írt ide és nem egy újabbat nyitott. szóval örülök neki, a szó jó értelmében.