Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2016-01-03 11:27 Társalgó

sutius írta: Ehez mit szóltok?


jól néz ki

YELLOW Elküldve: 2016-01-03 11:26 Gumiabroncs

sutius írta:
YELLOW írta:
sutius írta: Én tavaly vettem Semperit Speed Grip 2-t. A 2014 ADAC teszten negyediknek jött ki, Conti csinálja és szerencsére az uncsim pont a Continál dolgozik és igy olcsóbban hozzájutottam. Eddig nem tünik melléfogásnak.
Idén nyárra tervezem, hogy veszek egy szett nyári papucsot, ugyancsak Semperitet



gondolom cseppet sem fura, hogy a Conti nyert, és a másik két nagy márka után a 4. helyen is pont Conti termék van a Semperitként. pont erről írtam, hogy az ADAC-ot (bár simán mást is) pumpálják pénzzel a gyártók. főként a Conti.
ezzel csak arra akarok utalni, hogy az ADAC teszt kb annyit is ér. értelmezd az előző post-om.

Azt én is tudom, hogy az ADAC kissé elfogult de valamennyire biztos tükrözi a valós helyzetet.
Az, hogy nagyából ugyanolyan mintáju és teljesen eltérően viselkednek az lehet összetétel, adalék különbég miatt is.
Nem azt akarom ezzel mondani, hogy igy is van....egy szó mint száz, mindenki azt vesz ami neki szimpatikusabb vagy amit megengedhet magának



ez nem elfogultság kérdése. akár egy nagyobb autóslap is betelefonálhat nekik, hogy ide figyeljetek, lehettek elsők a tezstben, ha fizettek ennyit. ennyien olvassák a lapot, felmérések szerint ennyi ember ad a tesztekre. ez egy reklám.
azt akarom mondani, hogy valószínű nem nagy különbségek vannak gumik közt, és ami elől végez(már ha valóban lezajlik a teszt) az valóban a legjobb is. illetve, hogy nézne ki, ha egy másodmárka, vagy egy "Budget" gumi, mondjuk előrébb szerepelne a listán, mint valamelyik nagyobb márka. mert a valóságban előfordulhat. de akkor ugye mindneki azt venné olcsóbban. olyan ez, mint az iPhone mizéria.
persze más-más az anyagösszetétel, de nagy különbségekkel nem dolgozhatnak. hiába csinál jobban tapadó gumit, ha az jobban kopik és mondjuk öregszik. az emberek nagy része inkább a tartós gumit kedveli. viszont a tartósabbak sem lehetnek kemények, nulla tapadással, mert az megint, hogy nézne ki. nem azt mondom, hogy minden olcsó nevesincs gumi jó, meg azt kell megvenni. viszont a TOP 10-es lista valószínű nem reális és inkább a pénzről szól. arról nem ebszélve, hogy az iylen tesztekre közvetlenül szállít a gyár, de forgalomba lehet nem is pont ugyanaz a gumi fog kerülni.
szerintem is jól jártál a Semperit-tel, főleg ha kedvezményesen tudtad venni.

YELLOW Elküldve: 2016-01-03 09:11 Gumiabroncs

sutius írta: Én tavaly vettem Semperit Speed Grip 2-t. A 2014 ADAC teszten negyediknek jött ki, Conti csinálja és szerencsére az uncsim pont a Continál dolgozik és igy olcsóbban hozzájutottam. Eddig nem tünik melléfogásnak.
Idén nyárra tervezem, hogy veszek egy szett nyári papucsot, ugyancsak Semperitet



gondolom cseppet sem fura, hogy a Conti nyert, és a másik két nagy márka után a 4. helyen is pont Conti termék van a Semperitként. pont erről írtam, hogy az ADAC-ot (bár simán mást is) pumpálják pénzzel a gyártók. főként a Conti.
ezzel csak arra akarok utalni, hogy az ADAC teszt kb annyit is ér. értelmezd az előző post-om.

YELLOW Elküldve: 2016-01-02 22:29 Gumiabroncs

érdekességnek

28-ért láttam 195/65 R15 méretben a szettet. de a teszt fülön látható, hogy száraz úton tök jó, viszont hóban és nedves felületen gyenge. ,pmdjuk nálam az asszimmetrikus minta miatt kiesne alapból.
Yokohama W.drive V902


érdekes, hogy a Conti-nak van egy eléggé hasonló mintájú gumija TS 810 (vagy a TS 850P), ami teszt győztes is lett. és azt írták az milyen jó havon. na itt volt valószínű a lefizetés téma, mert a hóban mászkáls téma függ a mintától, és eléggé olyan, mint a Yoko-nak. akkor???

TS 850P


TS810

YELLOW Elküldve: 2016-01-02 22:10 E46 futómű állítás

szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
Jumper írta:
YELLOW írta:
Jumper írta: Hello bello

Uraim,voltam futómű beállításon ahol kiderült hogy cserére szorul a jobb elso lengokar...csere meg történt bilstein markát választottam!futomuvet beállítottak de jobbra húz kicsit valamint nincs közepén a kormany!otlet?alufelnin 225/45 r17-es teli gumikkal viszont használt gumik látszik a szélein a kopás nyom!kerdes az hogy ez okozhatja a jobbra húzást es hogy a kormany középre tekerve kanyarodik az auto?


félre kopott gumi okozhat ilyet. autódra meg felesleges a 225 széles téli gumi azt az útnak a dőlése is jobban viszi. ha mindenképp 17-est akarsz, akkor 205 széles elég.


15 ért vettem 4db kb 75%-os Hankook winter Icept Evo 2es teli gumit hülye lettem volna nem meg venni!egy szezont használom őket aztan kuka!kov télre jönnek az újak azok mar nem ezek a méretek lesznek!holnap meg ellenőrzok egy kerek nyomást aztan ha az sem segít szerzek 4 kereket próbára!koszi az infót yellow


Tökéletes a 225 Télre is. Vidd vissza csinálják meg megint!!!


egy széles, félre kopott gumi marha jó... próbálj fel magadnak egyet, aminek a széle le van nyalva, mondjuk 225-ből.
az, hogy a kormány nincs középen az gáz valóban. mondjuk attól is mehet félre, főleg ha pont jobbra van fordulva


Az más ha félre van kopva,de maga a 225 jó télire.Nekem volt mind2 a kocsin télen.


én csak azt mondtam felesleges. bár így hómentes téli napokban oké. (30d-kre is 205/50 R17 azt hiszem a téli szett.)ha esetleg a félre kopott helyett akarna venni.
nekem meg a félre kopás elvakította a szemem, nem is figyeltem, hogy a kormány sem áll középen

YELLOW Elküldve: 2016-01-02 21:41 E46 futómű állítás

szotakdavid írta:
Jumper írta:
YELLOW írta:
Jumper írta: Hello bello

Uraim,voltam futómű beállításon ahol kiderült hogy cserére szorul a jobb elso lengokar...csere meg történt bilstein markát választottam!futomuvet beállítottak de jobbra húz kicsit valamint nincs közepén a kormany!otlet?alufelnin 225/45 r17-es teli gumikkal viszont használt gumik látszik a szélein a kopás nyom!kerdes az hogy ez okozhatja a jobbra húzást es hogy a kormany középre tekerve kanyarodik az auto?


félre kopott gumi okozhat ilyet. autódra meg felesleges a 225 széles téli gumi azt az útnak a dőlése is jobban viszi. ha mindenképp 17-est akarsz, akkor 205 széles elég.


15 ért vettem 4db kb 75%-os Hankook winter Icept Evo 2es teli gumit hülye lettem volna nem meg venni!egy szezont használom őket aztan kuka!kov télre jönnek az újak azok mar nem ezek a méretek lesznek!holnap meg ellenőrzok egy kerek nyomást aztan ha az sem segít szerzek 4 kereket próbára!koszi az infót yellow


Tökéletes a 225 Télre is. Vidd vissza csinálják meg megint!!!


egy széles, félre kopott gumi marha jó... próbálj fel magadnak egyet, aminek a széle le van nyalva, mondjuk 225-ből.
az, hogy a kormány nincs középen az gáz valóban. mondjuk attól is mehet félre, főleg ha pont jobbra van fordulva

YELLOW Elküldve: 2016-01-02 19:10 E46 futómű állítás

Jumper írta: Hello bello

Uraim,voltam futómű beállításon ahol kiderült hogy cserére szorul a jobb elso lengokar...csere meg történt bilstein markát választottam!futomuvet beállítottak de jobbra húz kicsit valamint nincs közepén a kormany!otlet?alufelnin 225/45 r17-es teli gumikkal viszont használt gumik látszik a szélein a kopás nyom!kerdes az hogy ez okozhatja a jobbra húzást es hogy a kormany középre tekerve kanyarodik az auto?


félre kopott gumi okozhat ilyet. autódra meg felesleges a 225 széles téli gumi azt az útnak a dőlése is jobban viszi. ha mindenképp 17-est akarsz, akkor 205 széles elég.

YELLOW Elküldve: 2016-01-02 15:04 Szívócsonk-pillangószelep

lela írta:
kovoacsbali írta: Sziasztok
Valaki letudná irni lépésről-lépésre a pillangószelep ledugózását?
Sőt ha képeket is tud róla, az mégjobb lenne.
BMW 320td compact 2001-es évjárat
Meg hogy ebey-röl honnan lehet rendelni, és melyik jó hozzá?

Én ez alapján csináltam. De a tied a 150 lovas? mert ha a 136 lovas abban úgy tudom még nincs.2001-ben volt váltás.


szerintem compact-ba nem raktak már a régi motorból. ugye az hozta a facelift-et mind kasztniban, mind motorokban.

YELLOW Elküldve: 2016-01-02 13:47 bmw diagnosztika

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Ha teljesen német nyelvű az Inpa, ahhoz van valakinek egy olyan fájlja amit ha valahova bemásolok és felülírja akkor teljesen angol lesz?!
Előre is köszi!
Amm... azt tudom, hogy telepítésnél angolra lehet állítani de így utólag érdekelne a dolog!


itt a videó:

YouTube videó


Köszi, ezt én is megtaláltam, csak nekem fájl formátum kellene amiben minden benne van...
Olyat nem találok sajna


jah, hogy neked akkor hiányoznak az angol nyelv fájlok? írj már nekem egy mail-t, aztán arra elküldöm, ha megtalálom.

YELLOW Elküldve: 2016-01-02 13:36 bmw diagnosztika

Pitykoo írta: Hali!
Ha teljesen német nyelvű az Inpa, ahhoz van valakinek egy olyan fájlja amit ha valahova bemásolok és felülírja akkor teljesen angol lesz?!
Előre is köszi!
Amm... azt tudom, hogy telepítésnél angolra lehet állítani de így utólag érdekelne a dolog!


itt a videó:

YouTube videó


YELLOW Elküldve: 2016-01-02 13:32 Beázás!!!

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: no, beázás szakértők figyelem
hol ázik be az E46, ha a kesztyűtartó ajtó felé eső felfogató csavarjánál csöpög be a víz?
ez nem az ajtós vízzáró szivacs.
ha a sárvédő ablak találkozásánál lévő "lefolyó" lenne eldugulva, az műanyag, vagy maga a kasztni? dróttal lehet piszkálni, ha netán dugulás lenne benne? vagy bontani kell a sárvédő elemet?


nos jelentem feleslegesen vettem meg az ablak alatti műanyag ablaktörlő motort takaró műanyagot. még jó, hogy nem tettem be. pár hónapja csorgattam a vizet, oldalt szépen lefolyik, ahol kell.
aztán nagy esőben kellett mennem, és még előtte kicseréltem a pollenszűrőt, egy régit raktam bele. hatalmas zuhában, több napig semmi beázás nyom nem volt. pár napja voltam a szokásos mosóban, és semmi befolyás.
tehát a légszűrő okozta a galibát. vagyis én. ugyanis az aktívszenes szűrőre, tettem egy geotextil (legvékonyabb) anyagot, amolyan előszűrőként, hogy a nagy mocskok a harmónika részbe ne menjenek bele, dugítva el azt. nos ez az anyag megereszkedett és azon keresztül folyt be a víz az utastérbe. amolyan kis árkot csinált a víznek, és a mocitető rácson befyolva bevezette.
jó, hogy nem tettem fel az új műanyagot még a gyári is csak fakulva van, csodálkoztam is. de valamiért már korábban is gyanakodtam a szűrőre, de mégsem gondoltam volna.


Hali!
Nekem a pollenszűrő állandóan vizes volt. Elég rossz volt a műanyagom már ezért lecseréltem újra!
Na a szűrőm ugyan úgy vizesedik mégpedig az anyós oldali ablaktörlő tövénél...
Én ezzel nem tudok mit kezdeni egyenlőre, nem értem hogy tud beázni ott!!


igen mert a tengelyen is van egy tömítés. na azok nekem is kivannak már egy picit, de nem ázik még be. legalábbis ahogy néztem.


És azt külön kell venni hozzá?!


én úgy nézem rajta van a műanyagon. bár nekem az újon mintha nagyobb lenen a lyuk, mint a tengely. meg a gyárin mintha el lenne már válva és úgy simán forog magán. tehát a nagy műanyagtól el van válva.

YELLOW Elküldve: 2016-01-02 13:28 Beázás!!!

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: no, beázás szakértők figyelem
hol ázik be az E46, ha a kesztyűtartó ajtó felé eső felfogató csavarjánál csöpög be a víz?
ez nem az ajtós vízzáró szivacs.
ha a sárvédő ablak találkozásánál lévő "lefolyó" lenne eldugulva, az műanyag, vagy maga a kasztni? dróttal lehet piszkálni, ha netán dugulás lenne benne? vagy bontani kell a sárvédő elemet?


nos jelentem feleslegesen vettem meg az ablak alatti műanyag ablaktörlő motort takaró műanyagot. még jó, hogy nem tettem be. pár hónapja csorgattam a vizet, oldalt szépen lefolyik, ahol kell.
aztán nagy esőben kellett mennem, és még előtte kicseréltem a pollenszűrőt, egy régit raktam bele. hatalmas zuhában, több napig semmi beázás nyom nem volt. pár napja voltam a szokásos mosóban, és semmi befolyás.
tehát a légszűrő okozta a galibát. vagyis én. ugyanis az aktívszenes szűrőre, tettem egy geotextil (legvékonyabb) anyagot, amolyan előszűrőként, hogy a nagy mocskok a harmónika részbe ne menjenek bele, dugítva el azt. nos ez az anyag megereszkedett és azon keresztül folyt be a víz az utastérbe. amolyan kis árkot csinált a víznek, és a mocitető rácson befyolva bevezette.
jó, hogy nem tettem fel az új műanyagot még a gyári is csak fakulva van, csodálkoztam is. de valamiért már korábban is gyanakodtam a szűrőre, de mégsem gondoltam volna.


Hali!
Nekem a pollenszűrő állandóan vizes volt. Elég rossz volt a műanyagom már ezért lecseréltem újra!
Na a szűrőm ugyan úgy vizesedik mégpedig az anyós oldali ablaktörlő tövénél...
Én ezzel nem tudok mit kezdeni egyenlőre, nem értem hogy tud beázni ott!!


igen mert a tengelyen is van egy tömítés. na azok nekem is kivannak már egy picit, de nem ázik még be. legalábbis ahogy néztem.

YELLOW Elküldve: 2016-01-02 13:21 alapjárat leesik, ingadozik

Rolly írta:
YELLOW írta:
Rolly írta: Sziasztok!

Reggeli első hideg indításnál felpörög 2000-3000 közé a fordulat, majd szépen lecsökken. Utána szépen magas fordulat nélkül indul. Minél hidegebb van, annál magasabb fordulatig pörög fel első indításkor!!! Hőgomba csere meg volt. Valaki???? Nem akarom szétpörgetni a motort mikor hideg...


attól, hogy több helyre írod be, nem fogsz több és jobb választ kapni
a hőgomba csere, hogy jött ehhez???
légszűrő mikor volt cserélve? lehet ez légtömegmérő miatt is, mondjuk a szenzoron van valami, pára vagy akármi. alapjárati motort is lehetne tisztítani.

szerk.: egy diagot is lehetne nézni neki


Azt hittem van köze a hőgombának hozzá. Diag nem mutat semmit. Alapjárati motort tisztítottuk, semmi változás. Légszűrő kb. 1.000,-Kmerrel ezelőtt volt cserélve. Légtömegmérőt nem néztem. Letisztítsam féktisztítóval???


megtisztíthatod, csak száradjon is ki. de ha lehúzod a csatiját, úgyis kipróbálhatod, úgy, hogyan indul. figyelem! ha elhúzod a csatit, akkor hibát fog rá beírni, ha beindítod úgy. ezt csak azért mondom, ha később valaki olvasna hibát.

YELLOW Elküldve: 2016-01-02 13:19 Beázás!!!

YELLOW írta: no, beázás szakértők figyelem
hol ázik be az E46, ha a kesztyűtartó ajtó felé eső felfogató csavarjánál csöpög be a víz?
ez nem az ajtós vízzáró szivacs.
ha a sárvédő ablak találkozásánál lévő "lefolyó" lenne eldugulva, az műanyag, vagy maga a kasztni? dróttal lehet piszkálni, ha netán dugulás lenne benne? vagy bontani kell a sárvédő elemet?


nos jelentem feleslegesen vettem meg az ablak alatti műanyag ablaktörlő motort takaró műanyagot. még jó, hogy nem tettem be. pár hónapja csorgattam a vizet, oldalt szépen lefolyik, ahol kell.
aztán nagy esőben kellett mennem, és még előtte kicseréltem a pollenszűrőt, egy régit raktam bele. hatalmas zuhában, több napig semmi beázás nyom nem volt. pár napja voltam a szokásos mosóban, és semmi befolyás.
tehát a légszűrő okozta a galibát. vagyis én. ugyanis az aktívszenes szűrőre, tettem egy geotextil (legvékonyabb) anyagot, amolyan előszűrőként, hogy a nagy mocskok a harmónika részbe ne menjenek bele, dugítva el azt. nos ez az anyag megereszkedett és azon keresztül folyt be a víz az utastérbe. amolyan kis árkot csinált a víznek, és a mocitető rácson befyolva bevezette.
jó, hogy nem tettem fel az új műanyagot még a gyári is csak fakulva van, csodálkoztam is. de valamiért már korábban is gyanakodtam a szűrőre, de mégsem gondoltam volna.

YELLOW Elküldve: 2016-01-02 13:02 alapjárat leesik, ingadozik

Rolly írta: Sziasztok!

Reggeli első hideg indításnál felpörög 2000-3000 közé a fordulat, majd szépen lecsökken. Utána szépen magas fordulat nélkül indul. Minél hidegebb van, annál magasabb fordulatig pörög fel első indításkor!!! Hőgomba csere meg volt. Valaki???? Nem akarom szétpörgetni a motort mikor hideg...


attól, hogy több helyre írod be, nem fogsz több és jobb választ kapni
a hőgomba csere, hogy jött ehhez???
légszűrő mikor volt cserélve? lehet ez légtömegmérő miatt is, mondjuk a szenzoron van valami, pára vagy akármi. alapjárati motort is lehetne tisztítani.

szerk.: egy diagot is lehetne nézni neki