
YELLOW Elküldve: 2016-01-03 11:26 Gumiabroncs
sutius írta:YELLOW írta:sutius írta: Én tavaly vettem Semperit Speed Grip 2-t. A 2014 ADAC teszten negyediknek jött ki, Conti csinálja és szerencsére az uncsim pont a Continál dolgozikés igy olcsóbban hozzájutottam. Eddig nem tünik melléfogásnak.
Idén nyárra tervezem, hogy veszek egy szett nyári papucsot, ugyancsak Semperitet
gondolom cseppet sem fura, hogy a Conti nyert, és a másik két nagy márka után a 4. helyen is pont Conti termék van a Semperitként. pont erről írtam, hogy az ADAC-ot (bár simán mást is) pumpálják pénzzel a gyártók. főként a Conti.
ezzel csak arra akarok utalni, hogy az ADAC teszt kb annyit is ér. értelmezd az előző post-om.
Azt én is tudom, hogy az ADAC kissé elfogult de valamennyire biztos tükrözi a valós helyzetet.
Az, hogy nagyából ugyanolyan mintáju és teljesen eltérően viselkednek az lehet összetétel, adalék különbég miatt is.
Nem azt akarom ezzel mondani, hogy igy is van....egy szó mint száz, mindenki azt vesz ami neki szimpatikusabb vagy amit megengedhet magának
YELLOW Elküldve: 2016-01-03 09:11 Gumiabroncs
sutius írta: Én tavaly vettem Semperit Speed Grip 2-t. A 2014 ADAC teszten negyediknek jött ki, Conti csinálja és szerencsére az uncsim pont a Continál dolgozikés igy olcsóbban hozzájutottam. Eddig nem tünik melléfogásnak.
Idén nyárra tervezem, hogy veszek egy szett nyári papucsot, ugyancsak Semperitet
YELLOW Elküldve: 2016-01-02 22:29 Gumiabroncs
YELLOW Elküldve: 2016-01-02 22:10 E46 futómű állítás
szotakdavid írta:YELLOW írta:szotakdavid írta:Jumper írta:YELLOW írta:Jumper írta: Hello bello
Uraim,voltam futómű beállításon ahol kiderült hogy cserére szorul a jobb elso lengokar...csere meg történt bilstein markát választottam!futomuvet beállítottak de jobbra húz kicsit valamint nincs közepén a kormany!otlet?alufelnin 225/45 r17-es teli gumikkal viszont használt gumik látszik a szélein a kopás nyom!kerdes az hogy ez okozhatja a jobbra húzást es hogy a kormany középre tekerve kanyarodik az auto?
félre kopott gumi okozhat ilyet. autódra meg felesleges a 225 széles téli gumi azt az útnak a dőlése is jobban viszi. ha mindenképp 17-est akarsz, akkor 205 széles elég.
15 ért vettem 4db kb 75%-os Hankook winter Icept Evo 2es teli gumit hülye lettem volna nem meg venni!egy szezont használom őket aztan kuka!kov télre jönnek az újak azok mar nem ezek a méretek lesznek!holnap meg ellenőrzok egy kerek nyomást aztan ha az sem segít szerzek 4 kereket próbára!koszi az infót yellow
Tökéletes a 225 Télre is. Vidd vissza csinálják meg megint!!!
egy széles, félre kopott gumi marha jó... próbálj fel magadnak egyet, aminek a széle le van nyalva, mondjuk 225-ből.
az, hogy a kormány nincs középen az gáz valóban. mondjuk attól is mehet félre, főleg ha pont jobbra van fordulva
Az más ha félre van kopva,de maga a 225 jó télire.Nekem volt mind2 a kocsin télen.
YELLOW Elküldve: 2016-01-02 21:41 E46 futómű állítás
szotakdavid írta:Jumper írta:YELLOW írta:Jumper írta: Hello bello
Uraim,voltam futómű beállításon ahol kiderült hogy cserére szorul a jobb elso lengokar...csere meg történt bilstein markát választottam!futomuvet beállítottak de jobbra húz kicsit valamint nincs közepén a kormany!otlet?alufelnin 225/45 r17-es teli gumikkal viszont használt gumik látszik a szélein a kopás nyom!kerdes az hogy ez okozhatja a jobbra húzást es hogy a kormany középre tekerve kanyarodik az auto?
félre kopott gumi okozhat ilyet. autódra meg felesleges a 225 széles téli gumi azt az útnak a dőlése is jobban viszi. ha mindenképp 17-est akarsz, akkor 205 széles elég.
15 ért vettem 4db kb 75%-os Hankook winter Icept Evo 2es teli gumit hülye lettem volna nem meg venni!egy szezont használom őket aztan kuka!kov télre jönnek az újak azok mar nem ezek a méretek lesznek!holnap meg ellenőrzok egy kerek nyomást aztan ha az sem segít szerzek 4 kereket próbára!koszi az infót yellow
Tökéletes a 225 Télre is. Vidd vissza csinálják meg megint!!!
YELLOW Elküldve: 2016-01-02 19:10 E46 futómű állítás
Jumper írta: Hello bello
Uraim,voltam futómű beállításon ahol kiderült hogy cserére szorul a jobb elso lengokar...csere meg történt bilstein markát választottam!futomuvet beállítottak de jobbra húz kicsit valamint nincs közepén a kormany!otlet?alufelnin 225/45 r17-es teli gumikkal viszont használt gumik látszik a szélein a kopás nyom!kerdes az hogy ez okozhatja a jobbra húzást es hogy a kormany középre tekerve kanyarodik az auto?
YELLOW Elküldve: 2016-01-02 15:04 Szívócsonk-pillangószelep
lela írta:kovoacsbali írta: Sziasztok
Valaki letudná irni lépésről-lépésre a pillangószelep ledugózását?
Sőt ha képeket is tud róla, az mégjobb lenne.
BMW 320td compact 2001-es évjárat
Meg hogy ebey-röl honnan lehet rendelni, és melyik jó hozzá?
Én ez alapján csináltam. De a tied a 150 lovas? mert ha a 136 lovas abban úgy tudom még nincs.2001-ben volt váltás.
YELLOW Elküldve: 2016-01-02 13:47 bmw diagnosztika
Pitykoo írta:YELLOW írta:Pitykoo írta: Hali!
Ha teljesen német nyelvű az Inpa, ahhoz van valakinek egy olyan fájlja amit ha valahova bemásolok és felülírja akkor teljesen angol lesz?!
Előre is köszi!
Amm... azt tudom, hogy telepítésnél angolra lehet állítani de így utólag érdekelne a dolog!
itt a videó:
YouTube videó
Köszi, ezt én is megtaláltam, csak nekem fájl formátum kellene amiben minden benne van...
Olyat nem találok sajna
YELLOW Elküldve: 2016-01-02 13:36 bmw diagnosztika
Pitykoo írta: Hali!
Ha teljesen német nyelvű az Inpa, ahhoz van valakinek egy olyan fájlja amit ha valahova bemásolok és felülírja akkor teljesen angol lesz?!
Előre is köszi!
Amm... azt tudom, hogy telepítésnél angolra lehet állítani de így utólag érdekelne a dolog!
YELLOW Elküldve: 2016-01-02 13:32 Beázás!!!
Pitykoo írta:YELLOW írta:Pitykoo írta:YELLOW írta:YELLOW írta: no, beázás szakértők figyelem
hol ázik be az E46, ha a kesztyűtartó ajtó felé eső felfogató csavarjánál csöpög be a víz?
ez nem az ajtós vízzáró szivacs.
ha a sárvédő ablak találkozásánál lévő "lefolyó" lenne eldugulva, az műanyag, vagy maga a kasztni? dróttal lehet piszkálni, ha netán dugulás lenne benne? vagy bontani kell a sárvédő elemet?
nos jelentem feleslegesen vettem meg az ablak alatti műanyag ablaktörlő motort takaró műanyagot.még jó, hogy nem tettem be. pár hónapja csorgattam a vizet, oldalt szépen lefolyik, ahol kell.
aztán nagy esőben kellett mennem, és még előtte kicseréltem a pollenszűrőt, egy régit raktam bele. hatalmas zuhában, több napig semmi beázás nyom nem volt. pár napja voltam a szokásos mosóban, és semmi befolyás.
tehát a légszűrő okozta a galibát. vagyis én. ugyanis az aktívszenes szűrőre, tettem egy geotextil (legvékonyabb) anyagot, amolyan előszűrőként, hogy a nagy mocskok a harmónika részbe ne menjenek bele, dugítva el azt. nos ez az anyag megereszkedett és azon keresztül folyt be a víz az utastérbe. amolyan kis árkot csinált a víznek, és a mocitető rácson befyolva bevezette.
jó, hogy nem tettem fel az új műanyagotmég a gyári is csak fakulva van, csodálkoztam is. de valamiért már korábban is gyanakodtam a szűrőre, de mégsem gondoltam volna.
Hali!
Nekem a pollenszűrő állandóan vizes volt. Elég rossz volt a műanyagom már ezért lecseréltem újra!
Na a szűrőm ugyan úgy vizesedik mégpedig az anyós oldali ablaktörlő tövénél...
Én ezzel nem tudok mit kezdeni egyenlőre, nem értem hogy tud beázni ott!!
igen mert a tengelyen is van egy tömítés. na azok nekem is kivannak már egy picit, de nem ázik még be. legalábbis ahogy néztem.
És azt külön kell venni hozzá?!
YELLOW Elküldve: 2016-01-02 13:28 Beázás!!!
Pitykoo írta:YELLOW írta:YELLOW írta: no, beázás szakértők figyelem
hol ázik be az E46, ha a kesztyűtartó ajtó felé eső felfogató csavarjánál csöpög be a víz?
ez nem az ajtós vízzáró szivacs.
ha a sárvédő ablak találkozásánál lévő "lefolyó" lenne eldugulva, az műanyag, vagy maga a kasztni? dróttal lehet piszkálni, ha netán dugulás lenne benne? vagy bontani kell a sárvédő elemet?
nos jelentem feleslegesen vettem meg az ablak alatti műanyag ablaktörlő motort takaró műanyagot.még jó, hogy nem tettem be. pár hónapja csorgattam a vizet, oldalt szépen lefolyik, ahol kell.
aztán nagy esőben kellett mennem, és még előtte kicseréltem a pollenszűrőt, egy régit raktam bele. hatalmas zuhában, több napig semmi beázás nyom nem volt. pár napja voltam a szokásos mosóban, és semmi befolyás.
tehát a légszűrő okozta a galibát. vagyis én. ugyanis az aktívszenes szűrőre, tettem egy geotextil (legvékonyabb) anyagot, amolyan előszűrőként, hogy a nagy mocskok a harmónika részbe ne menjenek bele, dugítva el azt. nos ez az anyag megereszkedett és azon keresztül folyt be a víz az utastérbe. amolyan kis árkot csinált a víznek, és a mocitető rácson befyolva bevezette.
jó, hogy nem tettem fel az új műanyagotmég a gyári is csak fakulva van, csodálkoztam is. de valamiért már korábban is gyanakodtam a szűrőre, de mégsem gondoltam volna.
Hali!
Nekem a pollenszűrő állandóan vizes volt. Elég rossz volt a műanyagom már ezért lecseréltem újra!
Na a szűrőm ugyan úgy vizesedik mégpedig az anyós oldali ablaktörlő tövénél...
Én ezzel nem tudok mit kezdeni egyenlőre, nem értem hogy tud beázni ott!!
YELLOW Elküldve: 2016-01-02 13:21 alapjárat leesik, ingadozik
Rolly írta:YELLOW írta:Rolly írta: Sziasztok!
Reggeli első hideg indításnál felpörög 2000-3000 közé a fordulat, majd szépen lecsökken. Utána szépen magas fordulat nélkül indul. Minél hidegebb van, annál magasabb fordulatig pörög fel első indításkor!!! Hőgomba csere meg volt. Valaki???? Nem akarom szétpörgetni a motort mikor hideg...
attól, hogy több helyre írod be, nem fogsz több és jobb választ kapni
a hőgomba csere, hogy jött ehhez???
légszűrő mikor volt cserélve? lehet ez légtömegmérő miatt is, mondjuk a szenzoron van valami, pára vagy akármi. alapjárati motort is lehetne tisztítani.
szerk.: egy diagot is lehetne nézni neki
Azt hittem van köze a hőgombának hozzá. Diag nem mutat semmit. Alapjárati motort tisztítottuk, semmi változás.Légszűrő kb. 1.000,-Kmerrel ezelőtt volt cserélve. Légtömegmérőt nem néztem. Letisztítsam féktisztítóval???
YELLOW Elküldve: 2016-01-02 13:19 Beázás!!!
YELLOW írta: no, beázás szakértők figyelem
hol ázik be az E46, ha a kesztyűtartó ajtó felé eső felfogató csavarjánál csöpög be a víz?
ez nem az ajtós vízzáró szivacs.
ha a sárvédő ablak találkozásánál lévő "lefolyó" lenne eldugulva, az műanyag, vagy maga a kasztni? dróttal lehet piszkálni, ha netán dugulás lenne benne? vagy bontani kell a sárvédő elemet?
YELLOW Elküldve: 2016-01-02 13:02 alapjárat leesik, ingadozik
Rolly írta: Sziasztok!
Reggeli első hideg indításnál felpörög 2000-3000 közé a fordulat, majd szépen lecsökken. Utána szépen magas fordulat nélkül indul. Minél hidegebb van, annál magasabb fordulatig pörög fel első indításkor!!! Hőgomba csere meg volt. Valaki???? Nem akarom szétpörgetni a motort mikor hideg...