kpeter írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
kpeter írta:
e46 320i-t mennyire kell pörgetni, hogy menjen? néztem youtube-os videókat, ott nem tűnt valami szélvésznek, pedig padlógázzal filmezik többnyire, ahol 20-30+ a fogyasztás. ha dinamikusan szeretnék haladni muszáj pörgetni és nyomni a gázt ezerrel, vagy be lehet lőni egy arany középutat ahol azért gyorsul is, de nem eszi le a fejemet?
Mindig relatív a gyorsulás ugye mihez képest. Az én bajor virslimhez sokkal jobb, de igazából egyik sem erre való. Most, hogy befe a motoros szezonnak engem is majd meglepett előzéskor (ugye én vezettem nem nejem) rám is nézett mit csinálok? 
Mondtam bocsi megszoktam, hogy motorral észre sem veszem a kocsisort... 
Viszont sokan azt gondolják, hogy könnyen letolják az útról a kis 316i b.virslit azt koppannak mikor nem sikerül főleg jó kanyargós szakaszon lemaradnak a piTába a billegős telefonfülkéikkel. 
Üdv.: Pocses
így így... kanyargós úton szinte mindegy mekkora motor van benne. persze számít a kigyorsítás, de mondjuk egy 1.6 és egy 2.5 között nem lesz ám nagy különbség...
ok, de muszáj 4-5-6 ezer környékén tartani a fordulatot, vagy azért van élet 2-4ezer között is?
akinek nem elég, az inkább ne menjen emberek közé autóval. egy átlagos magyar hazsnálathoz egy 1.4-es motor is elég. nyílván autópályázáshoz jobb egy nagyobb motor, mert ott még jó is a fogyasztásnak.
kérdés, hogy versenyezni akarsz, vagy közlekedni? ha az első, akkor inkább ne BMW, ha a második, akkor meg szépen mutassunk példát, hogy a BMW-s nem közveszélyes.

nekem sme egy erőgép van, de 2500-ig pörgetve is simán tudok vele közlekedni városi forgalomban is normálisan. ha oylan a forgalom már 2ezernél elváltok.
hidd el ha kell, meg fogod tudni oldani az előzést, ha annyira muszáj. ha meg nem, akkor más autóval sem tudnád. helyzetfelmérés, felismerés a vezető dolga.