Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-06-20 17:02 bmw diagnosztika

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Yellow megnéztem ma egy 316-ost(2002-est),annál kotta ugyanúgy műkxik,mint nálad.
Egyedül akkor marad zárva neki a csappantyú gyujtás levétel után,ha belső keringetésen volt előtte,és ugy kapcsolta ki a szellőztetés panelt,és vette le aztán a gyujtást.
Ezen kivül megnéztem egy compact-ot is.
Annál ha minden igaz,akkor nyitva maradt mint nálam :/
De nemtom,hogy a tulaj ugy csinálta e,ahogy mondtam neki...
De majd megkérek még valakit,csak h. tutira menjek.


lécci a komment írás után ne vágj már be annyi ENTER-t, mart aki figyelmetlen és válaszol neked, bele fog írni a tiédbe és szétcsúszik az egész, vagy 7db ENTER-t töröltem vissza most is

akkor csak nem úgy működik mint az enyém. nekem akkor is zárva marad gyújtás levétel után, ha nem volt belső keringetésen, csak lekapcsoltam a panelt.

ezeket kellene megnézni:
BELUEFTUNGSKLAPPE_OEFF_1 (ez meg szellőzés nyitás, ha úgy veszem, ez is lehet amiatt) -Ventilation Flap opening
KLAPPEN_OEFFNEN_1 (zárólapok nyitása. főleg ez, ha aktív, akokr ki fogja nyitni szerintem mindig.) - Flaps Opening


Ezeket néztem én is amugy a neten,csak mégsem küldtem el hozzászólásba,hanem töröltem őket


én nem a neten néztem... igaz nem néztem még meg mi van az autómba, pedig gyanítom legutóbb is a CKM-et babráltam, és lehet a laptop-on pont le van mentve, csak a laptop az autóba, én meg fent 2 emelet magasan, és minnyá meló. szóval lustaság.

YELLOW Elküldve: 2015-06-20 16:48 bmw diagnosztika

Bitu79 írta: Yellow megnéztem ma egy 316-ost(2002-est),annál kotta ugyanúgy műkxik,mint nálad.
Egyedül akkor marad zárva neki a csappantyú gyujtás levétel után,ha belső keringetésen volt előtte,és ugy kapcsolta ki a szellőztetés panelt,és vette le aztán a gyujtást.
Ezen kivül megnéztem egy compact-ot is.
Annál ha minden igaz,akkor nyitva maradt mint nálam :/
De nemtom,hogy a tulaj ugy csinálta e,ahogy mondtam neki...
De majd megkérek még valakit,csak h. tutira menjek.


lécci a komment írás után ne vágj már be annyi ENTER-t, mart aki figyelmetlen és válaszol neked, bele fog írni a tiédbe és szétcsúszik az egész, vagy 7db ENTER-t töröltem vissza most is

akkor csak nem úgy működik mint az enyém. nekem akkor is zárva marad gyújtás levétel után, ha nem volt belső keringetésen, csak lekapcsoltam a panelt.

ezeket kellene megnézni:
BELUEFTUNGSKLAPPE_OEFF_1 (ez meg szellőzés nyitás, ha úgy veszem, ez is lehet amiatt) -Ventilation Flap opening
KLAPPEN_OEFFNEN_1 (zárólapok nyitása. főleg ez, ha aktív, akokr ki fogja nyitni szerintem mindig.) - Flaps Opening

YELLOW Elküldve: 2015-06-20 06:46 bmw diagnosztika

GRM írta:
Nnna, én is megnéztem! Nálam alapból nyitva van mindig, kivéve, ha belső levegő keringetésre van kapcsolva, akkor zár be - de ha ilyenkor leveszem a gyújtást akkor is kinyit - újra ráadva a gyújtást megjegyzi a belső keringetés funkciót és visszazár.


de úgy próbáld meg, hogy:
- ne legyen belső keringetés kapcsolva
- vedd le a venti fokozatot addig, amíg a vezérlőpanel el nem sötétül
- ezután vedd le a gyújtást teljesen
Ilyenkor is kinyit vissza? mert amikor lekapcsolod a ventit, akkor bezárnak a csappantyúk. iylenkor visszanyílnak gyújtás levételkor?
vagy ha így lekapcsolod a panelt, akkor a következú gyújtásnál lekapcsolva indul, vagy már rögtön nyomja a levegőt? ha rögtön nyomja, annak ellenére, hogy előtte lekapcsoltad, akkor neked nem jegyzi meg az utolsó állapotot, így talán érthető, ha nyitva is marad, vagyis vissza kinyit gyújtás levételre.

YELLOW Elküldve: 2015-06-19 16:07 bmw diagnosztika

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Fórumtagokat kéremszépen,hogy nézzétek már megmhogy nálatok mit csinál a csappantyú,ha leveszitek a gyujtást.
elég a pollanszűrő takarot leszedni és látszik a csappantyú.
1 perces dolog kb megnézni ezt.
Még a BMW szervízben sem tudták megmondani ennek a pontos működését
Pocses megnéznéd te is(vgy pár más e46 tulaj még),hogy nálad mit alakítanak a csappantyúk?
Előre is köszi.
Ha valakinél még nyitva maradnak gyujtás levételkor akkor sztem kódolásfüggő.
De addig nem cseszek el 10 000 ft-ot,amíg nem tuti h. kódoloni kell.
Mert ugye lehet,hogy igy működik megfelelően,ahogy nálam van.
Nálam ugye kinyitnak gyujtás levételre.



majd ha lesz időm kiolvasom NCS-sel mi hogy van állítva nálam. de most elég sűrű lesz a program. műszaki, munkahelyi tréning, munka.


Köszi Rendes vagy!


Amúgy jó munkát


ezt egy 10 napra vetítettem elő

YELLOW Elküldve: 2015-06-19 15:04 bmw diagnosztika

Bitu79 írta: Fórumtagokat kéremszépen,hogy nézzétek már megmhogy nálatok mit csinál a csappantyú,ha leveszitek a gyujtást.
elég a pollanszűrő takarot leszedni és látszik a csappantyú.
1 perces dolog kb megnézni ezt.
Még a BMW szervízben sem tudták megmondani ennek a pontos működését
Pocses megnéznéd te is(vgy pár más e46 tulaj még),hogy nálad mit alakítanak a csappantyúk?
Előre is köszi.
Ha valakinél még nyitva maradnak gyujtás levételkor akkor sztem kódolásfüggő.
De addig nem cseszek el 10 000 ft-ot,amíg nem tuti h. kódoloni kell.
Mert ugye lehet,hogy igy működik megfelelően,ahogy nálam van.
Nálam ugye kinyitnak gyujtás levételre.



majd ha lesz időm kiolvasom NCS-sel mi hogy van állítva nálam. de most elég sűrű lesz a program. műszaki, munkahelyi tréning, munka.

YELLOW Elküldve: 2015-06-19 14:25 Motorolaj

VPT85 írta:
KGR írta:
YELLOW írta:
VPT85 írta: Sziasztok!

Boldog tulajdonosa lettem egy 320i-nek (Évjárat: 2003, 2200cm3). Ez az első BMW-ém így nincs sok tapasztalatom velük kapcsolatban. Sok mindennek utána olvastam már, szerelőkkel is beszéltem. Abban kérek segítséget hogy milyen motorolajat ajánlanátok hozzá.

Előre is köszönöm.


5w-40
márkát nem írok, mert ahány ember, annyi félére esküsznek.


Csak is Floriol..


Majd kipróbálom..... Az egyik szerelő a LIQUI MOLY-t ajánla a másik a CASTROL-t. Eddig a korábbi autóimnál CASTROL-t használtam és bevállt, de nem tudom hogy a BMW-nek is jó-e.


nagyon sokan ajánlják BMW-s körökben az LM-t. pedig nem annyira jó az, csak túl van hájpolva, mint sok más.
Castrol-ból a Magnatec szériát kerüld. ha ott vagy olaj vásárlásnál a dobozon a vonalkód száma így kezdődjön: 400-tól 440-ig kezdődjön az eleje.
nekem most Eneos-t fog kapni. de Mobil 1-ből is van pár fajta, amit érdemes beletenni.
azon ne lepődj meg, ha enni fogja az olajat, a te motorod már csak ilyen. azért ha 1000km alatt 1 litert megeszik, az már nem olyan jó

YELLOW Elküldve: 2015-06-19 13:53 Motorolaj

VPT85 írta: Sziasztok!

Boldog tulajdonosa lettem egy 320i-nek (Évjárat: 2003, 2200cm3). Ez az első BMW-ém így nincs sok tapasztalatom velük kapcsolatban. Sok mindennek utána olvastam már, szerelőkkel is beszéltem. Abban kérek segítséget hogy milyen motorolajat ajánlanátok hozzá.

Előre is köszönöm.


5w-40
márkát nem írok, mert ahány ember, annyi félére esküsznek.

YELLOW Elküldve: 2015-06-19 11:45 bmw diagnosztika

lantika írta:
Bitu79 írta:
lantika írta:
Bitu79 írta: Esetleg abban segíthetnétek,hogy mit kéne csinálnom,hogy becsukódjnak akkor nálam is.

Yellow a te klímapaneled a 10 gombos ugye.Nekem a 12 gombos van.Lehet ez is befolyásolja?
Lantikának is a 10 gombosa van.
Kgr-nek pedig nem tudom,mert nincs a galériájában erről kép.

Nekem ez a fajta van benne:

http://www.amazon.com/BMW-heat...B00AEI87IA

2003 után gyártott e46-osokban van az újfajta klímapanel amúgy.


Semmi különbseg nincs,csak mäshogy nez ki, es räadäsul az enyem 11.11.2004-ban keszült Regensburgban.


De egy kül. van a kettő között,amiről tudok.

Az ujabbik ugye tudja h. automatán induljon e a szellőztetés,csak fel kell kódolni.

Itt egy fórum róla:

http://forum.e46fanatics.com/s...p?t=825274


Akkor veszek bele egy ujat,mivel evjärat szerint az enyemhez az järna.


kinézet alapján szebb a régebbi, legalábbis nekem. azt meg még mindig nem tudom megemészteni, hogy pont az E46-ba, hogy nem ekrült dupla digit klíma, mikor az E36-ban is volt már. na meg, hogy valaki klíma nélkül vegyen egy BMW-t... E46-ot....

YELLOW Elküldve: 2015-06-18 18:36 bmw diagnosztika

Bitu79 írta: Esetleg abban segíthetnétek,hogy mit kéne csinálnom,hogy becsukódjnak akkor nálam is.

Yellow a te klímapaneled a 10 gombos ugye.Nekem a 12 gombos van.Lehet ez is befolyásolja?
Lantikának is a 10 gombosa van.
Kgr-nek pedig nem tudom,mert nincs a galériájában erről kép.

Nekem ez a fajta van benne:

http://www.amazon.com/BMW-heat...B00AEI87IA

2003 után gyártott e46-osokban van az újfajta klímapanel amúgy.


nekem a régi van, ugye képeim között látszik.
de nekem dereng ez is, hogy ezt is beszéltük, hogy neked akkor is nyitva marad, ha full lekapcsolod a panelt. vagyis ez rémlik. próbáld már meg úgy. ne világíjjon rajta semmi, aztán kukk meg.

YELLOW Elküldve: 2015-06-18 14:32 bmw diagnosztika

no akkor tessék, így működik az enyém. nekem akkor marad nyitva, ha úgy veszem le a gyújtást, hogy működő venti esetén. ha előtte lekapcsolom a befúvást, azaz nó világítás a vezérlőn, akkor lezár és úgy si marad. de ezt írtam régen is.

YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2015-06-18 11:56 bmw diagnosztika

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
KGR írta:
YELLOW írta:
KGR írta:
Bitu79 írta: Hát srácok.Érdekes egy dolog ez.Nekem kinyit.És ezt ugye programozni sem lehet.
Sztem meg ez a logikus működés,pont h. így nem lesz dohos és büdös a kocsi.A por dolog meg sületlenség,hisz ott a pollenszűrő,és alapban sem zár hermetikusan a fűtésbox amúgy sem
Az lehet még,hogy eltérő mindegyik modellben a fűtésbox.
Ugye a képeket láttátok amiket múltkor linkeltem ide?
Nert ugye nem csak az enyémnél nyitnak ki :/
Kész X Akta


Igen, láttuk a képeket de abszolút el tudom képzelni, hogy autótól függ, hogy kinyit-e vagy éppen zár (gyártás/éghajlat/bármi).

Ezen nem fogunk összeveszni, hiszen gondolom egyikőnk sem ért hozzá és csak találgatunk, de nekem meg pont az a logikus, hogy lezár. A pára bejutni könnyen bejut viszont kifele már nehezebben meg ha már bejutott hiszen rengeteg szövet (pl tetőkárpit, ülések, padlószőnyeg) van az autóba ami azonnal beszívja. Ha elzárjuk a pára útját akkor nagyobb eséllyel nem fog tudni bejutni (vagy csak kisebb mennyiségben).


nekem anno volt olyan, hogy 2 hónapot állt az autó. mégsem volt dohos vagy állott.
mondom ha az AUC szenzornak van köze hozzá, akkor nekem dobja hibának, és akkor az enyém rosszul működik, de ezen kívül minden funkció megfelelő a klímában. az automata belső keringetést meg sosem hazsnálom, de még a simát is akkor inkább, ha ózonozom az autót


Nekem nincs semmilyen hibakódom az autóban és mégis lezár. Amikor ráadom a gyújtást akkor meg kinyit. Ezt onnan tudom biztosra, hogy lehet hallani a hangját. Amikor belső levegő keringetésen van és úgy veszem le a gyújtást, akkor nem adja ki a hangot.


akkó ez biza X-Files


Nekem meg ha külsőre van állítva és ugy állitom le,akkor nem cicereg.Szóval épp forditva.

De amugy ne találgass,hanem nézd meg.Az a biztos.



nem találgat. leírta. nekem is ilyen, és le is zár, mert mint mondtam MEGNÉÉÉZTEM!!!
de tényéeg zárjuk le, én rádhagyom, legyen úgy a jó, ahogy a tiéd működik, oszt annyi. nekem ettől sem jobb, sem rosszabb nem lesz. minden marad ugyanúgy.

YELLOW Elküldve: 2015-06-18 09:20 bmw diagnosztika

KGR írta:
YELLOW írta:
KGR írta:
Bitu79 írta: Hát srácok.Érdekes egy dolog ez.Nekem kinyit.És ezt ugye programozni sem lehet.
Sztem meg ez a logikus működés,pont h. így nem lesz dohos és büdös a kocsi.A por dolog meg sületlenség,hisz ott a pollenszűrő,és alapban sem zár hermetikusan a fűtésbox amúgy sem
Az lehet még,hogy eltérő mindegyik modellben a fűtésbox.
Ugye a képeket láttátok amiket múltkor linkeltem ide?
Nert ugye nem csak az enyémnél nyitnak ki :/
Kész X Akta


Igen, láttuk a képeket de abszolút el tudom képzelni, hogy autótól függ, hogy kinyit-e vagy éppen zár (gyártás/éghajlat/bármi).

Ezen nem fogunk összeveszni, hiszen gondolom egyikőnk sem ért hozzá és csak találgatunk, de nekem meg pont az a logikus, hogy lezár. A pára bejutni könnyen bejut viszont kifele már nehezebben meg ha már bejutott hiszen rengeteg szövet (pl tetőkárpit, ülések, padlószőnyeg) van az autóba ami azonnal beszívja. Ha elzárjuk a pára útját akkor nagyobb eséllyel nem fog tudni bejutni (vagy csak kisebb mennyiségben).


nekem anno volt olyan, hogy 2 hónapot állt az autó. mégsem volt dohos vagy állott.
mondom ha az AUC szenzornak van köze hozzá, akkor nekem dobja hibának, és akkor az enyém rosszul működik, de ezen kívül minden funkció megfelelő a klímában. az automata belső keringetést meg sosem hazsnálom, de még a simát is akkor inkább, ha ózonozom az autót


Nekem nincs semmilyen hibakódom az autóban és mégis lezár. Amikor ráadom a gyújtást akkor meg kinyit. Ezt onnan tudom biztosra, hogy lehet hallani a hangját. Amikor belső levegő keringetésen van és úgy veszem le a gyújtást, akkor nem adja ki a hangot.


akkó ez biza X-Files

YELLOW Elküldve: 2015-06-18 07:18 bmw diagnosztika

KGR írta:
Bitu79 írta: Hát srácok.Érdekes egy dolog ez.Nekem kinyit.És ezt ugye programozni sem lehet.
Sztem meg ez a logikus működés,pont h. így nem lesz dohos és büdös a kocsi.A por dolog meg sületlenség,hisz ott a pollenszűrő,és alapban sem zár hermetikusan a fűtésbox amúgy sem
Az lehet még,hogy eltérő mindegyik modellben a fűtésbox.
Ugye a képeket láttátok amiket múltkor linkeltem ide?
Nert ugye nem csak az enyémnél nyitnak ki :/
Kész X Akta


Igen, láttuk a képeket de abszolút el tudom képzelni, hogy autótól függ, hogy kinyit-e vagy éppen zár (gyártás/éghajlat/bármi).

Ezen nem fogunk összeveszni, hiszen gondolom egyikőnk sem ért hozzá és csak találgatunk, de nekem meg pont az a logikus, hogy lezár. A pára bejutni könnyen bejut viszont kifele már nehezebben meg ha már bejutott hiszen rengeteg szövet (pl tetőkárpit, ülések, padlószőnyeg) van az autóba ami azonnal beszívja. Ha elzárjuk a pára útját akkor nagyobb eséllyel nem fog tudni bejutni (vagy csak kisebb mennyiségben).


nekem anno volt olyan, hogy 2 hónapot állt az autó. mégsem volt dohos vagy állott.
mondom ha az AUC szenzornak van köze hozzá, akkor nekem dobja hibának, és akkor az enyém rosszul működik, de ezen kívül minden funkció megfelelő a klímában. az automata belső keringetést meg sosem hazsnálom, de még a simát is akkor inkább, ha ózonozom az autót

YELLOW Elküldve: 2015-06-18 07:14 Autóvásárlás

zmathe írta: Udv!
Valaki irjon velemenyt,... Megvehetem vagy inkabb ne?...:
http://suchen.mobile.de/auto-i...rigin=PARK



ezt képről megmondani...
nekem az a fura, hogy elől szövet, hátul bőr ülés van...

YELLOW Elküldve: 2015-06-17 22:40 bmw diagnosztika

KGR írta:
YELLOW írta:
KGR írta:
Nekem is lezár leállítás után...


lehet függ attól is, hogy mely kontinensre, régióba gyártották. de ez csak elmélkedés, nem tudom.

szerk.: mondjuk nekem dobja az AUC szenzort hibásnak, lehet azért zár le. bár leállított motornál úgysem működne ez a funkció, hogy automatán szagra bezár belső levegő keringetésre, mármint pozícióra.


A véleményem szerint ennek nagyon egyszerű oka van és szerintem ez a standard beállítás gyártás során amitől kérés esetén el lehet térni. Amennyiben nyitva maradna zárás után a csappantyú, a belső tér folyamatosan kapcsolatban lenne a külvilággal ami több esetben is problémás lehet. Például egy olyan utcában parkolsz ahol éppen tüzelnek és otthagyod az autót. Gondolom senki sem szeretné ha a füst szag beleivódna a kárpitba. A páratartalom hasonló probléma lehet. Aki ült már be olyan autóba amit szabadtéren leraktak 1-2 hónapra biztos érezte, hogy mit tud tenni a belső levegővel. Mivel a pára viszonylag könnyen be tudna jutni hamar megül a kárpitokon a napi hőmérséklet változás során és iszonyat gyorsan penésztelepeket tud létrehozni. Már találkoztam ilyennel. Ezt csak szintén találgatás a részemről, de logikusan átgondolva én örülök, hogy lezár miután leállítom az autót.


ugyanezt írtam korábban 1-2 éve vagy mikor volt ez a téma. és én is örülök neki, hogy lezár. másiknak is lehet előnye, de abban több hátrányt látok.