Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-04-28 09:36 Társalgó

csbalu írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
pojcii írta: Üdv!!

Tudna valaki segíteni egy kis infóval hogy az 540i blokkján hol található a motorszám?
Előre is köszönöm!


BMW-ken nincs motorszám, csak motorkód. Mindig be is szokták ezt jegyezni a forgalmiba. Előny: nem kell adminisztrálni ha motort cserélsz, amíg a típusa ugyanaz. Hátrány: nincs


dehogynem van motorszám
azon van motorkód, aminél megsérül, a motorszám és nem olvasható. akkor kap egy kódot.
nekem van egy motorszám, aminek a vége a motorkód (xxxxxxxxxxN42B18A), ami nem az a motorkód, amit olvashatatlanság esetén kap.


Nekem csak azt írták bele a forgalmibba hogy 204D4. Ezt is olvassák le a műszakin. Amit Te mondasz az is biztos egy azonosító de ezt a BMW használja mint nálam az M47TUD20 stb.. stb.. ez nem kerül felvezetésre sehova hivatalos okmányokban tudtommal. Persze javítsatok ki ha tévedtem.


hát nekem mind a forgalmiba, mind a törzskönyben a Motorszám: xxxxxxxxN42B18AB korábban elírtam, tehát egy 8jegyű szám és betű kombó majd a motorkód N42B18AB. nekem ugyanez van a blokkon is.
azt tudom hogy később behozott autóknál, már csak motorkódot kapnak. még ha olvasható a blokkon akkor is sokan úgy oldják meg. persze aki direkt így akarja, az nekem már gyanus.
igen ami neked van, azt szokták úgy mondani, hogy motorkódos forgalmi. ez azért jó és lehet jó bárkinek, ha motort cserélsz, akkor szinte semmi dolgod nincs vele a cserén kívül. ha ugyanolyam motort teszel bele. havernak egy 4 hengeres 1.6-osa van, neki is motorkódos most árulja. ez azért jó azt mondja, mert egy iS motor is betehető mert 4 hengeres marhára nem fognak a köbcentivel foglalkozni. sőt műszakin neki azt mondták, hogy nem is érdekli a motor, akár V10 is lehetne benne. na mondjuk azért ha mérik zöldkártyát, akkor nem 1.6-os értéke lenne az tutti.


Nem tudom, az enyém import kocsi, kb 3 évesen hozták az országba. Lehet hogy ez volt az egyszerűbb út, nekem így van


enyém is import, bár nekem 2004-ben került be, illetve magyar hozta be, kint is ugyanaz a tulaja volt, aki behozta.

YELLOW Elküldve: 2015-04-28 09:35 Mi lehet a baj?

csbalu írta:
Semmit nem érnek ezek a ködlámpák, nem véletlen járnak a skandináv országokban kiegészítő HELLA-val a hűtőrácson


én megmondom őszintén, hogy ha olyan helyen vagyok, akkor helyzetjelző+ködlámpa komóval szoktam közlekedni. sőt ködben ez a legjobb. így látok a legtöbbet. felénk nagy ködök szoktak lenni én így tapasztaltam. ha a tompított ég, az már annyira veri a ködöt, hogy szinte egy tejfehér falat ver az autó elé. az utat nem látni jól. de jó időben is szoktam, kis forgalmú úton így közlekedni, és sokkan kontrasztosabb az út, igaz annyira messzire nem visz. azt hozzá kell tennem, hogy szerintem magasabbra vetít a ködlámpám, mint kellene. de éppen ezért forgalomban nem hazsnálom, vagy kikapcsolom ha jön valaki.

YELLOW Elküldve: 2015-04-28 09:31 Ajtónyítási Gondok!

csbalu írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:
YELLOW írta:
Sky írta: Üdv mindenkinek!
Segítséget kérnék.
A csomagtartó ajtó (középen kézzel működtetve) nem nyílik, ill. néha nyílik, de többnyire nem. A kulcs távirányítója jól működik, nyitja, zárja a kocsit. A b.e. ajtón kulccsal történő nyitás is működteti a központi zárat. A kulcson a csomagtartó nyitó gombja (3. gomb)is működik, nyitja a csomagtartót. A csomagtartót a kulccsal (nem távirányítóval) is ki lehet nyitni.
Nos, tehát a normál helyzet: kocsi ajtajai nyitva vannak: ekkor lehetne kézzel kinyitni a csomagtartót, de ez (többnyire) nem működik.
Kérdések:
- A csomagtartó kézzel működtetett, gumi lap alatt lévő kapcsoló lehet a hibás? Ez a kapcsoló közvetlenül nyit, vagy van relé az áramkörben?
- Esetleg a Grundmodulban lévő RELÉ okozhatja a hibát?
Akinek van tapasztalata, kérem a segítségét merre induljak a javításban, mi lehet a baj?
Kösz. Üdv: Sky


kb biztos, hogy a mikrokapcsoló lesz rossz. nem lehet kábel probléma az átvezetőnél, mert több mindennek rossznak kelelne lennie. nálad mindenhogy működik, centrál is megy, kulcsról is nyílik, csak a mikrokapcsolón keresztül nem. szóval egyértelmű.


Diagnosztika! Ha a goundmodul a hibás általában írja is a diagnosztika!


most nem azért, de miért lenne a GM a hibás? mikor távosan nyitja a csomagteret? csak utt a rendszámnál lévő gombra nem nyitja. lehet tényleg én vagyok hülye, de nekem ez az egyértelmű. főleg, hogy ezzel a mikrokapcsolóval is szokott gond lenni.


Nem mondtam hogy az a hibás, azt mondtam hogy ha mégis az akkor megmutatja a diag. Ha van valami haverjának és rászán 5 percet akkor máris többet tud a találgatásnál.


van benne valami, de én hogy van diag, ezért nem raknám rá, ha ezek a tünetek. mert számomra egyértelmű. viszont az is igaz, hogy munkámból tapasztalva, az egyértelmű hiba sem mindig egyértelmű, tehát biztos mondani, nem mindig lehet én is csak ezért írtam, hogy kb. biztos ha sehogy enm nyílna a csomagtér, akkor diagolnék. mert akkor vagy a relé lenne, vagy a zárszerkezet.

YELLOW Elküldve: 2015-04-28 09:24 Mi lehet a baj?

most komolyna én vagyok hülye (ami nem kizárt), de már totál másról beszéltek
azt írta hogy tökéletes a ködlámpa, de amint tompítottat kapcsol nincs ereje. azt nem írta, hogy ezt belülről érzékeli. úgy gondoltam iylen esetben egy ember fogja és kiszáll és megnézi úgy. mert ha belülről ez a tapasztalat, akkor teljesen bullshit a téma.

YELLOW Elküldve: 2015-04-28 09:21 Ajtónyítási Gondok!

csbalu írta:
YELLOW írta:
Sky írta: Üdv mindenkinek!
Segítséget kérnék.
A csomagtartó ajtó (középen kézzel működtetve) nem nyílik, ill. néha nyílik, de többnyire nem. A kulcs távirányítója jól működik, nyitja, zárja a kocsit. A b.e. ajtón kulccsal történő nyitás is működteti a központi zárat. A kulcson a csomagtartó nyitó gombja (3. gomb)is működik, nyitja a csomagtartót. A csomagtartót a kulccsal (nem távirányítóval) is ki lehet nyitni.
Nos, tehát a normál helyzet: kocsi ajtajai nyitva vannak: ekkor lehetne kézzel kinyitni a csomagtartót, de ez (többnyire) nem működik.
Kérdések:
- A csomagtartó kézzel működtetett, gumi lap alatt lévő kapcsoló lehet a hibás? Ez a kapcsoló közvetlenül nyit, vagy van relé az áramkörben?
- Esetleg a Grundmodulban lévő RELÉ okozhatja a hibát?
Akinek van tapasztalata, kérem a segítségét merre induljak a javításban, mi lehet a baj?
Kösz. Üdv: Sky


kb biztos, hogy a mikrokapcsoló lesz rossz. nem lehet kábel probléma az átvezetőnél, mert több mindennek rossznak kelelne lennie. nálad mindenhogy működik, centrál is megy, kulcsról is nyílik, csak a mikrokapcsolón keresztül nem. szóval egyértelmű.


Diagnosztika! Ha a goundmodul a hibás általában írja is a diagnosztika!


most nem azért, de miért lenne a GM a hibás? mikor távosan nyitja a csomagteret? csak utt a rendszámnál lévő gombra nem nyitja. lehet tényleg én vagyok hülye, de nekem ez az egyértelmű. főleg, hogy ezzel a mikrokapcsolóval is szokott gond lenni.

YELLOW Elküldve: 2015-04-28 09:17 Társalgó

csbalu írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
pojcii írta: Üdv!!

Tudna valaki segíteni egy kis infóval hogy az 540i blokkján hol található a motorszám?
Előre is köszönöm!


BMW-ken nincs motorszám, csak motorkód. Mindig be is szokták ezt jegyezni a forgalmiba. Előny: nem kell adminisztrálni ha motort cserélsz, amíg a típusa ugyanaz. Hátrány: nincs


dehogynem van motorszám
azon van motorkód, aminél megsérül, a motorszám és nem olvasható. akkor kap egy kódot.
nekem van egy motorszám, aminek a vége a motorkód (xxxxxxxxxxN42B18A), ami nem az a motorkód, amit olvashatatlanság esetén kap.


Nekem csak azt írták bele a forgalmibba hogy 204D4. Ezt is olvassák le a műszakin. Amit Te mondasz az is biztos egy azonosító de ezt a BMW használja mint nálam az M47TUD20 stb.. stb.. ez nem kerül felvezetésre sehova hivatalos okmányokban tudtommal. Persze javítsatok ki ha tévedtem.


hát nekem mind a forgalmiba, mind a törzskönyben a Motorszám: xxxxxxxxN42B18AB korábban elírtam, tehát egy 8jegyű szám és betű kombó majd a motorkód N42B18AB. nekem ugyanez van a blokkon is.
azt tudom hogy később behozott autóknál, már csak motorkódot kapnak. még ha olvasható a blokkon akkor is sokan úgy oldják meg. persze aki direkt így akarja, az nekem már gyanus.
igen ami neked van, azt szokták úgy mondani, hogy motorkódos forgalmi. ez azért jó és lehet jó bárkinek, ha motort cserélsz, akkor szinte semmi dolgod nincs vele a cserén kívül. ha ugyanolyam motort teszel bele. havernak egy 4 hengeres 1.6-osa van, neki is motorkódos most árulja. ez azért jó azt mondja, mert egy iS motor is betehető mert 4 hengeres marhára nem fognak a köbcentivel foglalkozni. sőt műszakin neki azt mondták, hogy nem is érdekli a motor, akár V10 is lehetne benne. na mondjuk azért ha mérik zöldkártyát, akkor nem 1.6-os értéke lenne az tutti.

YELLOW Elküldve: 2015-04-28 08:44 Csomagtér nyitás ha sehogy se megy...

lantika írta:
Wakama írta: Sziasztok!
Na, megnéztem a hátsó ajtómat, és úgy döntöttem, hogy szakértő segítségre van inkább szükségem mikrokapcsoló ügyben.
Tudtok valakit ajánlani optimálisan Dél-Pest-en, aki BMW-s autóvillamossági kérdésekben otthon van?


Nah,rädszäntam egy kis idöt. Nemet forumokba beleolvastam es szinte 98%-ban az ätvezetö käbel törese volt a problema. Magyarul a kaszni,es a csomagter ajto közötti käbelek a sok nyitogatästol eltörnek.
Szerelöt illetöen konkret dolgot nem tudok,de mär többször olvastam itt egy Szakember nevet,aki valahol Pesten rendel(de az is lehet,hogy Budän).


szerintem meg nem. itt is azt tudom mondani, hogy kábel törés lenne, akkor több minden nem menne. minden más megy, csak ami a hátsó ablak nyitáshoz köthető az nem.
én mindenképp azt a mikrokapcsolót nézném meg és mérném ki műszerrel. az a rész is szeret beázni.
fizikálisan be van zárva. viszont visszajelez, hogy nyitva, ezért nem megy az ablaktörlő sem. mindegy ő tudja, semmiből nem tart ott szétszedni és megmérni azt a kapcsolót, ami a képen be van karikázva, az csak a lemezke, vagyis a vége, ami majd kapcsolttaja a kapcsolót. de simán oda lehet férni, és ki lehet sípoltatni, hogy kapcsol-e. én csak ezután mennék rá a kábelkötegre.

YELLOW Elküldve: 2015-04-28 07:53 Mi lehet a baj?

Hektor írta:
YELLOW írta:
Hektor írta:
leroyclub írta:
Hektor írta: Nekem a következő problémám lenne:
Az autóm első ködlámpája ( facelift gyári kis kör ) rendesen világít, azonban sötétben tompított mellett bekapcsolva a fényereje egyenlő a nullával. Ha a visszajelző nem mutatná, nem is érzékelném hogy fölkapcsoltam. Ez ilyen gyenge, vagy lehet vele valami probléma ? ( se föl, se le nincs elállítva, csak egyszerűen nulla fényerő )


Töltés hiba? Generátorra méress rá első körben, majd a kábeleket nézd meg.


Nem erre gondolok, nem vettem eddig észre, hogy töltésemmel bármi probléma is lenne.
A ködlámpa kívülről nézve rendes fényerővel világít ( látszólag ) azonban az autóban ülve hatásfoka semmi. Felkapcsolatlanul eleve sötét színe van a lámpáknak. Szokott itt a foncsor megégni, vagy porosodni, piszkolódni ? No mindegy ma szétszedem, megnézem..


inkább nekem ez lesz gyanus, hogy lehet a ködlámpa van belőve nappali menetfénynek. aztán amikor kapcsolsz rendesen lámpát, a ködlámpa lemegy alfába.
amikor beindítod a motort rögtön világít a ködlámpa? ha igen akkor biztos DRL-re van belőve. viszont ha a lámpakapcsoló 0-lás állásban van, és úgy fel tudod kapcsolni a ködlámpát, akkor ott el van kötözgetve valami, vagy valami hiba lesz. ugyanis ködlámpát csak úgy tudsz kapcsolni, ha legalább a helyzetjelző ég.


A ködlámpa gyári, rendeltetésszerű kapcsolásra van kötve, azaz 0 állásnál nem is kapcsolható. Ma szétszedem, megnézem..


akkor meg nem értem... akkor helyzetjelzőnél normálisan világít a ködlámpa, és ha kapcsolsz tompítottra, akkor csökken le a fényereje a ködlámpának?

YELLOW Elküldve: 2015-04-28 06:57 Mi lehet a baj?

Hektor írta:
leroyclub írta:
Hektor írta: Nekem a következő problémám lenne:
Az autóm első ködlámpája ( facelift gyári kis kör ) rendesen világít, azonban sötétben tompított mellett bekapcsolva a fényereje egyenlő a nullával. Ha a visszajelző nem mutatná, nem is érzékelném hogy fölkapcsoltam. Ez ilyen gyenge, vagy lehet vele valami probléma ? ( se föl, se le nincs elállítva, csak egyszerűen nulla fényerő )


Töltés hiba? Generátorra méress rá első körben, majd a kábeleket nézd meg.


Nem erre gondolok, nem vettem eddig észre, hogy töltésemmel bármi probléma is lenne.
A ködlámpa kívülről nézve rendes fényerővel világít ( látszólag ) azonban az autóban ülve hatásfoka semmi. Felkapcsolatlanul eleve sötét színe van a lámpáknak. Szokott itt a foncsor megégni, vagy porosodni, piszkolódni ? No mindegy ma szétszedem, megnézem..


inkább nekem ez lesz gyanus, hogy lehet a ködlámpa van belőve nappali menetfénynek. aztán amikor kapcsolsz rendesen lámpát, a ködlámpa lemegy alfába.
amikor beindítod a motort rögtön világít a ködlámpa? ha igen akkor biztos DRL-re van belőve. viszont ha a lámpakapcsoló 0-lás állásban van, és úgy fel tudod kapcsolni a ködlámpát, akkor ott el van kötözgetve valami, vagy valami hiba lesz. ugyanis ködlámpát csak úgy tudsz kapcsolni, ha legalább a helyzetjelző ég.

YELLOW Elküldve: 2015-04-27 21:56 Társalgó

Coyote írta:
pojcii írta: Üdv!!

Tudna valaki segíteni egy kis infóval hogy az 540i blokkján hol található a motorszám?
Előre is köszönöm!


BMW-ken nincs motorszám, csak motorkód. Mindig be is szokták ezt jegyezni a forgalmiba. Előny: nem kell adminisztrálni ha motort cserélsz, amíg a típusa ugyanaz. Hátrány: nincs


dehogynem van motorszám
azon van motorkód, aminél megsérül, a motorszám és nem olvasható. akkor kap egy kódot.
nekem van egy motorszám, aminek a vége a motorkód (xxxxxxxxxxN42B18A), ami nem az a motorkód, amit olvashatatlanság esetén kap.

YELLOW Elküldve: 2015-04-27 18:43 Ajtónyítási Gondok!

Sky írta: Üdv mindenkinek!
Segítséget kérnék.
A csomagtartó ajtó (középen kézzel működtetve) nem nyílik, ill. néha nyílik, de többnyire nem. A kulcs távirányítója jól működik, nyitja, zárja a kocsit. A b.e. ajtón kulccsal történő nyitás is működteti a központi zárat. A kulcson a csomagtartó nyitó gombja (3. gomb)is működik, nyitja a csomagtartót. A csomagtartót a kulccsal (nem távirányítóval) is ki lehet nyitni.
Nos, tehát a normál helyzet: kocsi ajtajai nyitva vannak: ekkor lehetne kézzel kinyitni a csomagtartót, de ez (többnyire) nem működik.
Kérdések:
- A csomagtartó kézzel működtetett, gumi lap alatt lévő kapcsoló lehet a hibás? Ez a kapcsoló közvetlenül nyit, vagy van relé az áramkörben?
- Esetleg a Grundmodulban lévő RELÉ okozhatja a hibát?
Akinek van tapasztalata, kérem a segítségét merre induljak a javításban, mi lehet a baj?
Kösz. Üdv: Sky


kb biztos, hogy a mikrokapcsoló lesz rossz. nem lehet kábel probléma az átvezetőnél, mert több mindennek rossznak kelelne lennie. nálad mindenhogy működik, centrál is megy, kulcsról is nyílik, csak a mikrokapcsolón keresztül nem. szóval egyértelmű.

YELLOW Elküldve: 2015-04-25 20:14 Polír

Hektor írta:
YELLOW írta:
Hektor írta:
Szép.
Az én autóm is fekete, de borzasztó, hogy minden tisztítás, takarítás után azonnal, állásában mocskolódik be.


ne is mond és van olyan, aki azért akar a fehér autója helyett feketét, mert azon kevésbbé látszik meg a kosz. na majd ha elsz enki fekete rájön. nekünk volt fehér, hát össze nem hasonlítható.... fekete, sötétkék, legrosszabb.


Ja,ja volt ezüst színű autóm az is jó volt és egyszer volt egy cliom, olyan hülye halvány zöld ( nem jön eszembe a rendes szín név ) no az nagyon jó volt. De a fekete... katasztrófa
Touringom van, az első kör után a farán kavarog az összes por.


sedan-on is

YELLOW Elküldve: 2015-04-25 19:35 Polír

Hektor írta:
Szép.
Az én autóm is fekete, de borzasztó, hogy minden tisztítás, takarítás után azonnal, állásában mocskolódik be.


ne is mond és van olyan, aki azért akar a fehér autója helyett feketét, mert azon kevésbbé látszik meg a kosz. na majd ha elsz enki fekete rájön. nekünk volt fehér, hát össze nem hasonlítható.... fekete, sötétkék, legrosszabb.

YELLOW Elküldve: 2015-04-25 19:30 Eltűnik a hűtővíz!

gfeco írta:
grezo írta: A Szerelő nem mondta biztosra azt mondta Ő szerinte hengerfejes vagy tömítés,de kérdezzek meg más szerelőt is!!
Az motorolaj szint nem változik és normális, és nincs fehér távozó füst sem!
Ezért nem értem semmi jele hogy hengerfejes lenne.


Szia
Blokk hátulján van egy vizcsonk ami szokott ereszteni de el is párolog.
Vizpumpa szintén.Ezeket nehéz észrevenni.Hűtő is lehet.Na és még megannyi más.
Hengerfej sincs kizárva.
Szerintem keress egy rendes szerelőt aki megállapítja hogy van e a vizben kipufogógáz vagy rászánja az időt hogy hideg állapottol az üzemiig valamelyik stádiumban ereszt e valami.
még a vizcsövekben lévő o gyürük szoktak elfáradni illetve a tágtartály.
Ha nagyon kemények a csövek akkor bedolgozhat a kompresszió de akkor szerintem a viznek bugyognia kéne mintha forrna.


ez tipikus olyan szerelő lehet, aki a sablonokat nyomja. az ilyennél lehet jó sok pénzt ott hagyni a semmiért. ha ezt elmondod a hibát, kapásból mindenki a hengerfejes dolgok böki rá. pedig...

YELLOW Elküldve: 2015-04-24 08:00 Kopogás hátulról.

temekris írta: Sziasztok!
Nekem van egy '97-es E36 318is Coupe BMW-M. A gondom az lenne, amiben a segítségeteket szeretném kérni, hogy egy fura, kopogó hangot hallok hátulról, ez a hang kb 50 km/h fölött jön elő, az alatt nem hallok semmit, utána meg kb olyan mintha folyton dobolnának, nagyon zavaró hogy nem a tiszta, duruzsuló motorhangot hallom,ha meg lassítok akkor is elég erőteljesen hallani.
Válaszotokat előre is Köszönöm!
Tisztelettel: Krisztián.


vagy a kerékkel van valami, üt, szálszakadt a gumi. vagy a féltengelyekkel van valami. esetleg érdemes megnézni, hogy a fékpofákat rögzítő lemez normálisan a helyén van-e.