Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-06-08 10:25 Segítség!!!

lantika írta:
krissz írta: Ma reggel be akartam indítani a járgányt, de nem indul. Inditózás helyett egyszerűen ütemes kattogás hallatszik a kocsi alól, és arra az ütemre villog belül minden lámpa.. Mi a franc lehet? Akksi 11.5V, tehát az kilőve. Volt már valakinek ilyen? :O

aksi... 11.5 Volt keves,es az indito äram is kevesebb. Inditäsnäl kell neki nagyon sok.

"A kifogástalan állapotú, teljesen töltött akkumulátorok esetében a nyugalmi, vagy üresjárati feszültség értékét cellánként a sűrűség + 0,84 Volt figyelembevételével kapjuk meg.
Esetünkben: 1,28 + 0,84 = 2,12 Volt, cellánként.
6 x 2,12 = 12,72 Volt.

Ha az akku pólusai között 12,4 V mérhető, a töltöttségi szintje: 75%
12,2 Voltnál már csak 50%, 12,0 Volt esetén pedig már csak 25%, ha 11,7 Voltot vagy kevesebbet mutat a műszer, az akku lemerültnek tekinthető. Természetesen bizonyos célokra ilyenkor még használható: tovább éghet pl. a belső világítás, működhet a rádió, de az akkumulátor a motor indítására már aligha képes. "



magam sem írhattam volna le szebben

YELLOW Elküldve: 2014-06-08 08:57 Lengéscsillapitó

Levi46 írta: Csa mindenki! Porvédőt cseréltem a hatso gatlókon, és a jobbos kis olajat fosott! Valószínűleg még a gyáriak vannak bent:







visszaolvasva a fórumot mindenkinek más márka vált be! Irtátok azt is hogy a gyári beszállító az M-esnek a Sachs, elméletileg nekem M-futóművem van, de félek hogy az új delphi horror áron lesz. Valaki esetleg vett már ilyet?
Bárdiba azt mondták a Bilstein-hez alvázszámom alapján ezt dobja az M-futoműhöz:
Bi22-139948 első jobbos
Bi22-139931 első balos
Bi19-103150 hátsók

nickname kolléga leírása alapján most kicsit elbizonytalanodtam ezek felől!


nekem ez új, hogy a Delphi volt gyárilag... én Sachs-ról és Kayaba-ról tudtam, mint beszállító. viszont a cimkén lévő feliratok miatt, ez is gyárinak tűnik...

YELLOW Elküldve: 2014-06-07 21:50 Ennyit a szervízekrõl!!!

hil írta:
YELLOW írta:

azért mert az előző olaj xar volt, ez meg ennyi idő alatt szépen feloldotta a cuccot, amit az előző nem volt képes. ha tiszta egy blokk és szűrű is le van cserélve, ennyi idő alatt egy dízelnek sem szabadna beszinezni az olajat.

Szia Y!
Mint írtam, az autót új kora óta csak abban a szervizben csinálták, tehát az előző olajat is ők tették, vagy nem tették bele.
A leengedett olaj meg nem csak egyszerűen fekete volt, hanem elégett szutyok és midösszesen 4 liter (azt hiszem, 7,5 liter kell bele)!
hil



én értelek, de nem neked írtam, hanem Szemy-nek. nálatok meg kitudja. van fent videó, amikor egy E92 M3-ba gagyi olajat tesznek és ezzel reklámozzák magukat.
opelba is simán beleteszik a GM nevezetű olajat, amit hát nem is tudom.
ha garis egy autó, viszem az olajat, max tegyék bele a gari miatt ők, de ott akarok lenni, vagy csinálom magamnak, az a biztos.

YELLOW Elküldve: 2014-06-07 21:40 Autóvásárlás

Dani90 írta: Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni egy autó vásárlásban. Sajnos nincs nagyon bmw-s ismerősöm illetve autó szerelő sem, ezért bízok benne hogy a kiszemelt gépről tudtok nekem adni némi infót már amennyit egy online hirdetésről lehet.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-7980066

Szóval ő lenne az és arra lennék kíváncsi hogy mire kellene figyelnem vásárlásnál és mik azok a típushibák amiket itt szemelőt kell tartanom!

A segítségeket előre is nagyon köszi!!!!!


mi van azzal az ajtókárpittal?

YELLOW Elküldve: 2014-06-07 19:47 Motorolaj

MattM325 írta:
YELLOW írta:
MattM325 írta:
toki24 írta: No meg volt az olaj csere!
Mobil Super 3000 XE 5W-30 -at kapott a gépes.. Szerintem jobb a hangja kicsit mint a bmw longlife-tól igaz drágább is volt azért bár a szerelőm mondta,hogy ő inkább már a 5-40et vagy 10-40et rakta volna bele,de mivel erősködtem igy kapott 5-30at.
A gázolajszűrőt ugye minden olajcserénél illik cserélni, csak mert én kicseréltettem azt is mint mindent,de olvastam olyat,hogy elég 40ezrenként(ezt szerintem senkise teszi meg)

Köszönöm az építőjellegű hozzászolásokat srácok!


Rohadt szerelők, komolyan mondom mindnek be kéne vonni a vállalkozását aki turbos autóba 10w40-est ajánlgat. Nem hiszem el, hogy még itt tartunk.
Más: Leengedtem az olajamat üzemmeleg motornál, kb. 3 órát csöpögött. Csavar vissza, olajszűrő ház, vanos+szelepfedél tömítés csere, 2 estémbe telt, így 3. nap öntöttem bele olajat (0w30), de előtte még kitekertem az olajleengedő csavart, kb 5-6dl olajat engedtem még le! Tehát hiába a meleg motor, hiába vártam 3 órát, mégis vagy fél liter olaj bennmaradt. Mostantól én 2 napig fogok olajat engedni


az a 5-6 deci valószínű az olajszűrő házból folyt le... azt mindig ki kell tekerni és venni, mikor engeded le. láttam videókat pont rosszul csinálják. olaj le, csavar vissza és utána veszi ki a szűrőt... LOL ami abban volt, akkor folyik le.


Tudom hogy kell leengedni, mindig kiveszem előtte a szűrőt.


egyszer ment bele 4.25 liter, mint amit ír is a könyv. akkor leengedve 4,10 jött le cirka, pedig 30 percig volt csurgatva.
azóta már csak 4 liter olajat töltök bele, és a nívó felső bogyó alatti bevágásig van (ugye ha minden igaz az a MAX). azóta elraktam a leengedett olajat, szinte az összes lejött, a 10-12ezer km alatt 1-1,5 deci megy el belőle max. én max egy órát hagyom, mert nem tarthatok fel mást emiatt, de lejön az egész. nyílván maradhat a blokk falán, max 3 cent összekapargatva nekem ez a tapasztalatom.

YELLOW Elküldve: 2014-06-07 14:10 Motorolaj

MattM325 írta:
toki24 írta: No meg volt az olaj csere!
Mobil Super 3000 XE 5W-30 -at kapott a gépes.. Szerintem jobb a hangja kicsit mint a bmw longlife-tól igaz drágább is volt azért bár a szerelőm mondta,hogy ő inkább már a 5-40et vagy 10-40et rakta volna bele,de mivel erősködtem igy kapott 5-30at.
A gázolajszűrőt ugye minden olajcserénél illik cserélni, csak mert én kicseréltettem azt is mint mindent,de olvastam olyat,hogy elég 40ezrenként(ezt szerintem senkise teszi meg)

Köszönöm az építőjellegű hozzászolásokat srácok!


Rohadt szerelők, komolyan mondom mindnek be kéne vonni a vállalkozását aki turbos autóba 10w40-est ajánlgat. Nem hiszem el, hogy még itt tartunk.
Más: Leengedtem az olajamat üzemmeleg motornál, kb. 3 órát csöpögött. Csavar vissza, olajszűrő ház, vanos+szelepfedél tömítés csere, 2 estémbe telt, így 3. nap öntöttem bele olajat (0w30), de előtte még kitekertem az olajleengedő csavart, kb 5-6dl olajat engedtem még le! Tehát hiába a meleg motor, hiába vártam 3 órát, mégis vagy fél liter olaj bennmaradt. Mostantól én 2 napig fogok olajat engedni


az a 5-6 deci valószínű az olajszűrő házból folyt le... azt mindig ki kell tekerni és venni, mikor engeded le. láttam videókat pont rosszul csinálják. olaj le, csavar vissza és utána veszi ki a szűrőt... LOL ami abban volt, akkor folyik le.

YELLOW Elküldve: 2014-06-07 13:33 kormány

lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta: Ezt nezzetek mit talältam. Kedden megrendelem a cuccot,es ha kesz vagyok megosztom a tapasztalatokat.



nekem 1000 Ft-ból megcsinálta egy helyi szűcs. lestem is, hogy csak ennyi? készültem vagy 3ezerre.


Es nem kopik?? Itt szerintem nem csinälnä meg 3000-ert sem.


nem. ráadásul én azzal baxtam el, hogy a havanna barna ragasztót ráraktam a bőrre, mert gumispry-vel fújtam hátulról, és ahogy szedtem le, lehúzta a bőr felső részét, aztán ilyen szürkés lett, mint a linken.
aztán valaki itt mondta, hogy szűcsöt kell megkérdezni aki tud bőrt festeni. szóval nem tudom, hogy csinálta, mert lakk is ment rá asszem, vagy nem tom mi. de jó lett, ahhoz képest.
aztán mondta, ha úgy van csinál váltó és kézifék zsákot is marhabőrből 1500-ért. simán jó, cska még nem vettem rá magam...

YELLOW Elküldve: 2014-06-07 13:22 kormány

lantika írta: Ezt nezzetek mit talältam. Kedden megrendelem a cuccot,es ha kesz vagyok megosztom a tapasztalatokat.



nekem 1000 Ft-ból megcsinálta egy helyi szűcs. lestem is, hogy csak ennyi? készültem vagy 3ezerre.

YELLOW Elküldve: 2014-06-07 08:15 Ennyit a szervízekrõl!!!

Szemy írta:
hil írta: Budapest Motors:
Unokatesóm lányáék most vettek közeli rokontól e61 D-t a legnagyobb motorral. Az autó újonnan,itthon vásárolt volt, 120K km körül. Mindig fenti szervibe vitték, vakon bíztak bennük (az előző tulaj) Utolsó szervize 1 hónapja volt, azóta mentek vele úgy 2000Km-t.
A számlát nézegetve, az alkatrészek sorban volt rajta a sok nyilvánvaló hülyeségen felül olajteknő 19260 (nem tévedés 20000 Ft, nem tévedtem le egy nullát), aztán 2db 4literes műanyag kanna (ez az olajos kanna volt 960Ft)
Az olaj nem volt cserélve, mert tiszta szutyok volt, 2K alatt nem tud olyan mocskos lenni és a motorból összesen 4 liter jött le. Nem, hogy nem cserélték, de még csak szintre sem töltötték fel, csak kifizetették az ügyféllel. A számla végösszege 380 000Ft-ról szólt.
Megbízható szerviz, korrekt munkával és árazással ......
Ajánlom Mindenkinek, én feljelenteném őket, mert ez a nyilvánvaló és gusztustalan átverés.
hil


Szia hil!

Sajnos nekem pont olyan tapasztalatom van az olajcserevel dizelmotorban, ami jelen esetben a markaszervizet tudja alatamasztani, igaz csak a minösegi kifogasban, nem a mennyisegiben.

Mult heten csütörtökön csereltem en magamnak az olajat, igy atveresröl szo nem lehet. 8,5 liter Castrol Edge Titan FST 0W-30 olaj került a motoromba, amely 3-4 perc jaratas utan (tehat meg 1 m-t sem ment az auto) mar fekete!!! volt. Vilagos: sok lerakodas (korom meg miegymas) van sajnos a rendszerben, pedig eddig csak 118.000 km tett meg az auto.

Szandekosan nem hasznaltam motormosot, csak alapposan leengedtem a regi olajat es igy akartam megnezni milyen is lesz a friss olaj nehany km utan. Viszont az engem is elegge meglepett, hogy mar sima alapjaraton is pillanatok alatt tiszta fekete olajat tud varatzsolni ez a csodalatos dizelmotor.

Ettöl függetlenül a markaszervizek eleg nagy mokamesterek, siman megtörtenhet, hogy kiszamlaznak valamit es nincs megcsinalva. Sajnos ilyen meg Nemetorszagban is elö tud fordulni...

Szemy


azért mert az előző olaj xar volt, ez meg ennyi idő alatt szépen feloldotta a cuccot, amit az előző nem volt képes. ha tiszta egy blokk és szűrű is le van cserélve, ennyi idő alatt egy dízelnek sem szabadna beszinezni az olajat.

YELLOW Elküldve: 2014-06-07 08:08 légzsák lámpa világít

komi2978 írta:
komi2978 írta:
zolibmw írta: Sziasztok!

Nekem is előjött a probléma.
Viszont tudok készíteni olyan ellenállást amit írtok, viszont tudok rendelni ilyet

http://www.ebay.co.uk/itm/FITS...1171629288

Az jó lehet-e, illetve hova kell rácsatlakoztatni? Ha valaki egy pontos leírást tudna adni azt megköszönném!


Szia nekem is előjött bmv e46 2000évj. jobb elsö ülés légzsák világit,tudnál nekem küldeni!
Most látom Tiszaújba laksz nincs mesze tőlem akkár el is mennék érte.



valamit elnéztél...

YELLOW Elküldve: 2014-06-07 08:06 Autóvásárlás

solyom76 írta: Sziasztok..még mindig nem sikerült autót vennem..amiket néztem azok elégé tré állapotban vannak.
Szerintetek ez jó választás lehet?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ch-7979674
Svajci autó,ez tényleg hibátlan.
Mivel AC bmw ezért alkatrészileg drágább lehet mint a sima bmw ?


jah van rajta egy-kettő AC optika
igen ha megtöröd a lököst, vagy gumit cserélsz, az drágább lehet, mint egy szérián

YELLOW Elküldve: 2014-06-06 22:15 Autóvásárlás

Janthomas írta: Sziasztok!

Élménybeszámoló, vigyázat, hosszú lesz.
Ma voltam megnézni egy kocsit, Kiskunfélegyházán. Kereskedő, de miután korábban valaki írta itt, hogy az eladó korrekt kocsikat ad, el mertem indulni. Nem egyedül mentem, egy szakavatott bmw szerelő sráccal, aki ismerte a típust, így meg mertem bízni a véleményében. A hirdetés egyébként kétszer van fent:
1. http://www.hasznaltauto.hu/aut...og-7926089
2. http://www.hasznaltauto.hu/aut...lt-7980164

Gyakorlatilag viszont a második link alatti kereskedőnél lehet megnézni. A kocsit körbenézve már a gumik különböző mintájú voltak. A motorban, ahová nem ért el a tisztítás, kosz és olaj volt, a szelepfedél alól szivároghatott, ami látszott is a nehezen elérhető részeken, a kocsi alján szintén olajfolt. OBD csati sem volt normálisan visszarakva. Na mindegy, ha már lejöttünk, menjünk egy kört.

A tesztkörön az autó fékezéskor elölről érdekes hangot hallatott, bizonyos sebességtartományban pedig enyhe vibráció volt érezhető a kormányon. Elölről valószínűleg törve lehetett (ez nem biztos, körbe nem mértük), ami magyarázat lehet a különböző indexekre, fekete vesére. A kipufogóra csöpögő olaj miatt égett olajszag is érezhető az autóból. A telefonban ennek ellenére törésmentesnek volt elmondva, az indexeket önszorgalomból cserélték, a vese pedig egy másik autóról van, amúgy ezüst volt, csak odaadták másnak. Persze. Az úton végig fényezte az autót a nepper: ilyen jó, olyan fasza, minden működik, stb.

Az út végén illedelmesen megköszöntük a lehetőséget, de ekkor megkérdezték, hogy észleltünk-e valami hibát. Felsoroltuk a tapasztaltokat, mire a másik srác mondta, hogy a hangokat ő is hallotta, de az azért volt, mert gyorsan mentünk át a tolókapú sínjén, különben is az autó tökéletes.

Amúgy az autó egyébként, ha rendbe lenne rakva, jó lenne, de ennyiért jelenleg nem éri meg. Több alkatrészt biztosan cserélni kell, de ebben az árkategóriában az ember azt várná, hogy a vásárlás után csak "menni kelljen vele". Lehet amúgy, hogy a tulaj többi autója korrekt, én most kifogtam a rosszat. Egy kis őszinteségnek jobban örültem volna, az autót kicsit túlértékelték. Keresés tovább.


na igen a magyarázkodás kb pont az, amit itt leírtam múltkor, az index cseréről, meg a veséről, mintha egy projekt része lenne. nem kizárt az eladó itt tag, aztán olvasta. bár amúgy sem hihetetlen, ha én tudtam ezt a magyarázatot feltételezni, akkor más is.
ha a piacot nézzük a sok szemész szarral, akkor tényleg drága az ára, amúgy meg korrekt ár. de valószínű kintről jóval olcsóbban lett behozva.

YELLOW Elküldve: 2014-06-06 19:53 Ennyit a szervízekrõl!!!

hil írta: Budapest Motors:
Unokatesóm lányáék most vettek közeli rokontól e61 D-t a legnagyobb motorral. Az autó újonnan,itthon vásárolt volt, 120K km körül. Mindig fenti szervibe vitték, vakon bíztak bennük (az előző tulaj) Utolsó szervize 1 hónapja volt, azóta mentek vele úgy 2000Km-t.
A számlát nézegetve, az alkatrészek sorban volt rajta a sok nyilvánvaló hülyeségen felül olajteknő 19260 (nem tévedés 20000 Ft, nem tévedtem le egy nullát), aztán 2db 4literes műanyag kanna (ez az olajos kanna volt 960Ft)
Az olaj nem volt cserélve, mert tiszta szutyok volt, 2K alatt nem tud olyan mocskos lenni és a motorból összesen 4 liter jött le. Nem, hogy nem cserélték, de még csak szintre sem töltötték fel, csak kifizetették az ügyféllel. A számla végösszege 380 000Ft-ról szólt.
Megbízható szerviz, korrekt munkával és árazással ......
Ajánlom Mindenkinek, én feljelenteném őket, mert ez a nyilvánvaló és gusztustalan átverés.
hil


miért nem vagyok meglepve...

YELLOW Elküldve: 2014-06-06 15:36 Autóvásárlás

Lacy86 írta:
krissz írta:
Lacy86 írta: Kellemes délutánt mindenkinek.
Autó vásárlás előtt állok , ki is néztem egy 2003 bmw e46 320i 2.2 sor 6 170 le a tulaj szerint 0km korátol rendessen karban volt tartva számlák minden meg van hizza null km től jelenleg 305.000 km van benne 1.800.000 ert kibalja szerintetek ?


Èn most vettem ilyet, igaz ebbe csak 200 van. Ha nem rozsdál, és a motor rendben van nem lehet nagy bajod. Sor 6 benzin nagyon strapabíró motor. Mielőtt megveszed mindenképp vidd el egy átvizsgálásra 15-20ezer forintért! Ne sajnáld azt a pénzt, mert sok fejfájastól kímélhet meg. Van egyébkéntt linkje a kocsinak?


http://www.hasznaltauto.hu/aut...sf-7908513
Ő lenne az Köszönöm a gyors választ


elég kevés a kép, a lényegekről nmincs semmi. nem is csodálkozom, mintha valaki nézte volna már innen ezt a példányt és emlékeim szerint, annyira nem volt érte odáig...

YELLOW Elküldve: 2014-06-06 15:34 Motorolaj

ateszka86 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta: No meg volt az olaj csere!
Mobil Super 3000 XE 5W-30 -at kapott a gépes.. Szerintem jobb a hangja kicsit mint a bmw longlife-tól igaz drágább is volt azért bár a szerelőm mondta,hogy ő inkább már a 5-40et vagy 10-40et rakta volna bele,de mivel erősködtem igy kapott 5-30at.
A gázolajszűrőt ugye minden olajcserénél illik cserélni, csak mert én kicseréltettem azt is mint mindent,de olvastam olyat,hogy elég 40ezrenként(ezt szerintem senkise teszi meg)

Köszönöm az építőjellegű hozzászolásokat srácok!


jól jártál ezzel az olajjal, más is nagyon pozitív tapasztalatokkal (mint ahogy írtad Te is) írta, hogy jó. én több embernek off autóba is rendltem már ilyen olajat, és mindig poz. volt a vélemény.


most a Liqui Molyt akarom kipróbálni. állítólag pöpec


nem mondom, hogy rossz olaj, csak kicsit túl van fújva