Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-01-14 12:44 Első ablaktörlő

SP_323i írta:
csbalu írta: Tudna Nekem mondani valaki 2 pontos méretet hogy mekkora kell előre jobbra balra és hátra? Több félét olvastam már pl. 500mm/580mm, 475mm/550mm ? Melyik legyen nem akarom hogy kilógjon az ablakon és kikoptassa a gumit vagy valamit.


Hali!

A nagyobb méret a normál ablaktörlő, a kisebb meg az új szilikonos.
Innentől már csak el kell döntened milyet szeretnél


én csak gumit szoktam cserélni a gyáriban... néha elég fost sikerül kifogni, valami szilikonos gumi jó lenne nekem is.

YELLOW Elküldve: 2014-01-14 11:09 Mi lehet a baj?

borosadam írta:
hil írta:
szotakdavid írta:
hil írta:
borosadam írta: Sziasztok,
kis segítséget szeretnék kérni tőletek
a bajom a 'sárga villámmal' (E46 N42B18 316ti), hogy a műszerfalon a gomok egyátalán nem reagálnak, meg se mukkan, nullázni sem tudom a 'napi km számlálót' órát sem tudom állítani, semmi... valakinek valami ötlete, hogy ez mitől lehet, esetleg valaki járt ugyan így?
Az érdekes, hogy egyik gomb sem működik, egyszerre azért nem kellene elromlani...
köszi a segítséget előre is



hil
Szia! Mikor vetted az autót, mióta van az Általad leírt (nehezen értelmezhető) jelenség. Van-e a műszerek körül krómkarika?



Letörtek a gombok vagy a panelról törtek le a fülek!


Sziasztok!
Ezért kérdeztem a krómkarikát, mert lehet, hogy akkor sikerült letörni a pöcköket....
hil



Nincs krómkarika...de közben tegnap este rájöttem, hogy a jobb oldali pöcökkel működik az óra állítása, csak kicsit izmosabban kell tekerni, hogy kattanjon a mikrokapcsoló
A bal oldali viszont nem kattan (kell neki?), amikor először megnyomtam akkor mondjuk csattant egy nagyot, de gondoltam rég volt használva és beszorult, de akkor valószínű eltörtem. Ezt hogy lehet javítani?
ps.: két napja vettem a kocsit, szóval én még nem is használtam ezt a funkciót



hát igen a balos eltörted, azt tekerni nem lehet. javítani? vagy veszel pöcköt, vagy ha benne van a darab, akkor visszaragasztod. én mind a kettőt eltörtem, mikor karikát szereltem de bivaly Loctite megfogta, azóta is köszöni jól van.

szerk.: ja javítani, csak úgy lehet ha műszeregység ki, és szét kell szedni.

YELLOW Elküldve: 2014-01-13 21:28 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

ArkyCsaba írta: Sziasztok.Kellene egy kis segítség:a gyári felnim 7x17 et42-es, szeretnék felrakni 8x17 et34est. El fog férni?(ET kalkulátor adatok eredetihez képest: 5mm befelé,21 kifelé).belül nem fog beleérni?Gumi méret 225/45 és az is maradna,ja és 40mm-t ültetve van.Előre is köszi


225-ös gumival elfér

YELLOW Elküldve: 2014-01-13 20:48 Mi lehet a baj?

borosadam írta: Sziasztok,
kis segítséget szeretnék kérni tőletek
a bajom a 'sárga villámmal' (E46 N42B18 316ti), hogy a műszerfalon a gomok egyátalán nem reagálnak, meg se mukkan, nullázni sem tudom a 'napi km számlálót' órát sem tudom állítani, semmi... valakinek valami ötlete, hogy ez mitől lehet, esetleg valaki járt ugyan így?
Az érdekes, hogy egyik gomb sem működik, egyszerre azért nem kellene elromlani...
köszi a segítséget előre is


ha nyomod érezni, hogy kattan, mint egy gomb? vagy csak úgy beesik, ellenerő nélkül? ha igen, akkor letörtek a kis pöckök a végéről.

YELLOW Elküldve: 2014-01-13 20:43 316i alapjárat

gzsazsi71 írta: Udv mindenkinek!

Megint a segitsegeteket szeretnem kerni.Meg mindig az alapjartommal van gond ,javulas nincs vagyis ideig oraig jo de inkabb rossz.Tobbek tanacsara feltettuk 1 normalis gepre de ott is csak ,lambda szonda hibat ir ki ,nosza bele 1 szonda hibat toroltuk, alapbeallitas, feliimertetes kb 30km es, eletem megrontoja kigyullad megint. Vissza gepre hiba ugyan az szonda es gyujtaskimaradas ! Aztan jon 1 tanacs nezzuk meg a befecskendezoket nem -e hugyozik valamelyik ,nem keresgeltem ,bele 1 masik injektor sor, de azzal is ugyan ez a hiba! Valaki azt mondta ,hogy nezzem meg a kartergaz szurot,meg a karter vezeteket lehet seges az ,hogy emiatt csinlalja ,nem csak a dieselek-nel lehet eltomodve?
Vagy ha van mas otlet szivesen vennem! 316ti e46 compact -rol beszelek teljes tanacstalansag van!
Eddig is koszonom a sok tanacsot!


fogyasztás nem nőtt meg? hirtelen gyorsításnál nem fulladozik? mert akkor lehetne hőfokjeladó is.

YELLOW Elküldve: 2014-01-11 20:24 Szervószivattyú

agabor90 írta:
YELLOW írta:
agabor90 írta: Sziasztok!

Az én szervószivattyúm is megadta magát, ráadásul az olaj is megcsappant.
Ebbe a típusba milyen szervóolajat javasolnátok?


1 literes kiszerelés elég kell, hogy legyen. ATF Dextron II vagy III ha jól emlékszem. castrol olajválasztóban nézd meg, már csak a típus végett.


Dextron II specifikációsak között lehet csemegézni a castrol szerint.
Egy másik oldalon a Liqui Moly márkát dícsérték.


szerintem ATF olaj esetében szinte mindegy melyik márka.

YELLOW Elküldve: 2014-01-11 20:15 Mi lehet a baj?

ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta: Kicseréltem az el. kiseg fűtést,meg a kiseg vizpumpát.Motorvezérlő kiseg. fűtés hibakódot dob,de nem lehet törölni.Mitől lehet?


na én ezé nem cserélem ki, mert azon kívül, hogy beírja magát mint hiba, semmit nem veszek észre.



Az eredetivel néha beírta magát,ezzel a bontottal még ki se tudom törölni.Amúgy sztem a kiseg vizpumpa miatt írta eddig be magát hibának,mert azt is hibának hozta,most már kiseg pumpa hiba nincs,de kiseg fűtés állandó hiba


jah nekem csak kiseg. pumpa van.

YELLOW Elküldve: 2014-01-11 20:07 Mi lehet a baj?

ember84 írta: Kicseréltem az el. kiseg fűtést,meg a kiseg vizpumpát.Motorvezérlő kiseg. fűtés hibakódot dob,de nem lehet törölni.Mitől lehet?


na én ezé nem cserélem ki, mert azon kívül, hogy beírja magát mint hiba, semmit nem veszek észre.

YELLOW Elküldve: 2014-01-11 20:06 Szervószivattyú

agabor90 írta: Sziasztok!

Az én szervószivattyúm is megadta magát, ráadásul az olaj is megcsappant.
Ebbe a típusba milyen szervóolajat javasolnátok?


1 literes kiszerelés elég kell, hogy legyen. ATF Dextron II vagy III ha jól emlékszem. castrol olajválasztóban nézd meg, már csak a típus végett.

YELLOW Elküldve: 2014-01-10 21:49 Rohadás

dzsoki írta:
horisz2 írta:
YELLOW írta:
dzsoki írta: Picit beletették a bogarat a fülembe.
Rutinos tulajdonosok!
Mi a véleményetek arról hogy a 99-es autóm nem rohad sehol?
Azt mondták kókány szervízben hogy nyilván ronggyá volt törve a kocsi mert tök újnak néz ki a motortér is, pedig legalábbis a toronynál már régen át kellett volna rohadnia.
Már a 2002-es kocsik is szarrá vannak rohadva.
Igaz ez?
Sajnálnám ha igaz lenne.


2 élű a dolog. általában pont a javítás rohad, mert mondhatni nincs normális szakember, aki normálisan tudna kasztnizni. nem is egyszerű. enyémen is van, de ott tutti volt hekkelve vele. igaz pici.
a másik dolog, hogy az FL előtti, eléggé hajlamos volt, haveré kint áll állandóan, sokat is megy vele külföldre, neki elég csúnya, pedig sérülésmentes. viszont más típus pl E32-ben láttam olyat, ami gyári és egy rohadás nincs rajta.
sok függ attól merre járt az autó sokat, pl osztrák, németek szeretnek sózni keményen, olaszoknál sérülés van sok. szóval sok mindentől függ.
de inkább a javított szokott rohadni, amit valahol hegesztenek az ott már érdekes lesz. valószínű van aki jól dolgozik, de általánosságban mondva, amit javítanak, az 1-5 évet bír ki max, aztán elkezd rohadni. vanank pl az FL-nél állítólag többejnek a jobb első sárvédő rohad, nekem pl semmi baja. FL előttinél is a sárvédők, az ajtók alsó éle, csomagtérajtó szeret. de mondom sok mindentől függ. én ennyit tudok a dologról.
ha nyugtalanít, mérjétek körbe az autót. az értékek anynira nem is fontosak, inkább az, hogy a többi részhez képest, van-e kimagaslóan eltérő érték. az akkor gyanús lehet. a gyanős mondjuk dupla és felette lévő értékek.


Hali!
Enyém 2001-es és sehol semmi rohadás!
Szóval simán lehet szép, gyári a fényezésed!
Nekem a szervizben azt mondták, hogy valószínűleg külföldről lett behozva az autóm!
Pedig Magyarországon lett először forgalomba helyezve!
Ennyit az agyasokról!


Nyugodt vagyok!
Köszönöm a válaszokat!
Láttam már néhány autót és ha törve javítva volt akkor legalább is fél istenek rakták össze.
Ha törték is bánja a halál!
Az autó fut mintha zsinórján húznák, nem zörög, nem nyekereg és ami a legfontosabb nem rohad!
Én ennek inkább örülök minthogy aggódjak!
Azért írtam csak mert gondoltam egy kérdést megér, régi tulajok csak jobban tudják!
Na szép estét mindenkinek!



mondom inkább ne is mérd meg, mert utána csak zabosabb leszel majd ha 1-2 év múlva kijön valami, akkor márj rá, és lehet majd akkor idegeskedni, addig meg örülj, hogy nincs gond. ha javítva volt, egy jó fényező kapásból leveszi, d eaz is lehet még megint az, hogy csak szépen megfújták karcok miatt. főleg ha olyanok mondták, hogy törve volt, akik annyira értenek hozzá, mint írtad, akkor kár adni a szavukra.

YELLOW Elküldve: 2014-01-10 21:11 Rohadás

dzsoki írta: Picit beletették a bogarat a fülembe.
Rutinos tulajdonosok!
Mi a véleményetek arról hogy a 99-es autóm nem rohad sehol?
Azt mondták kókány szervízben hogy nyilván ronggyá volt törve a kocsi mert tök újnak néz ki a motortér is, pedig legalábbis a toronynál már régen át kellett volna rohadnia.
Már a 2002-es kocsik is szarrá vannak rohadva.
Igaz ez?
Sajnálnám ha igaz lenne.


2 élű a dolog. általában pont a javítás rohad, mert mondhatni nincs normális szakember, aki normálisan tudna kasztnizni. nem is egyszerű. enyémen is van, de ott tutti volt hekkelve vele. igaz pici.
a másik dolog, hogy az FL előtti, eléggé hajlamos volt, haveré kint áll állandóan, sokat is megy vele külföldre, neki elég csúnya, pedig sérülésmentes. viszont más típus pl E32-ben láttam olyat, ami gyári és egy rohadás nincs rajta.
sok függ attól merre járt az autó sokat, pl osztrák, németek szeretnek sózni keményen, olaszoknál sérülés van sok. szóval sok mindentől függ.
de inkább a javított szokott rohadni, amit valahol hegesztenek az ott már érdekes lesz. valószínű van aki jól dolgozik, de általánosságban mondva, amit javítanak, az 1-5 évet bír ki max, aztán elkezd rohadni. vanank pl az FL-nél állítólag többejnek a jobb első sárvédő rohad, nekem pl semmi baja. FL előttinél is a sárvédők, az ajtók alsó éle, csomagtérajtó szeret. de mondom sok mindentől függ. én ennyit tudok a dologról.
ha nyugtalanít, mérjétek körbe az autót. az értékek anynira nem is fontosak, inkább az, hogy a többi részhez képest, van-e kimagaslóan eltérő érték. az akkor gyanús lehet. a gyanős mondjuk dupla és felette lévő értékek.

YELLOW Elküldve: 2014-01-10 20:19 Rugócsere

jons írta:
beriv írta: Sziasztok

Van egy 2004-es 320d-ém M-es futóműves, hátsó rugóm nekem is eltört.
Milyet vegyek bele?
Suplex-ről van valakinek tapasztalata?


Szia beriv!

Vége az e34-es időknek nálad, ahogy nálam is úgy látom! Üdv a fórumon!

Én a rugó törésem után összeszedettem a "rossz út" packet lengéncsillapítóját és rugóját, az került hátra. Mondroe került bele... bár itt nem ajánlották, eddig nem volt gond vele.
szerk: De most hogy jobban elolvastam M-es futómű esetén bukott a fentebbi tanács.




a monroe-nak a gátlóját nem nagyon szokták ajánlani rugóba meg kb úgy tűnik minden jobb a gyárinál...

YELLOW Elküldve: 2014-01-10 18:34 BMW, BMW,BMW

batigol09 írta: Sziasztok!

Mai nap tankolás közben mellémjön egy középkorú férfi és csak annyit mond a 2002 év végi "12" éves BMW -mre, hogy "jaj de szép autó" és mosolyogva visszamegy és tankolja tovább a kocsiját. (ez már harmadszorra történik meg velem 3 év alatt) Steril E46 semmi tuning. Azt hiszem ennél nagyobb dícséret nem kell a márkának, szerintem a tervezők sem gondoltak rá, hogy lesz olyan ember 2014 ben aki megdícséri az 1998 (2002fl) ban létrehozott bömikét.

Hát csak ennyi (asszem soha nem adom el :iszunkra


YELLOW Elküldve: 2014-01-10 18:33 alufelni

lloydb írta: Sziasztok!
Vennék használt gyári felnit, és lenne egy elég amatőr kérdésem: Miből tudom biztosra megállapítani, hogy eredeti, vagy replica a megvásárolandó szett? A belsejében lévő felirat alapján?
Előre is köszi a választ!


szerepel benne a BMW felirat és a gyári szám, vagyis cikkszám. valamelyikben lehet made in germany felirat is, de ezek mondjuk oylan felnik, amit más cég gyárt a BMW-nek, pl BBS, meg hasonló. meg ha nagyon eltér a szokásos ET szám, az is lehet gyanús. én így tudom.

YELLOW Elküldve: 2014-01-10 16:28 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

andris91118 írta:
YELLOW írta:
andris91118 írta: Heló, nekem is lenne 1 kis kérdésem. Ugye rá megy, és nem lesz probléma az E46-osomon 7,5" széles ET35 16"-os felni 225/50 16 gumival?!


nyugodtan felteheted.


Nagy kő esett le a szívemről mert ugyanis már ma megvettem a polír felnit.


már csak az a lényeg a lyukosztás és a középrész jó-e mert azt nem írtad le.