dzsoki írta:
Picit beletették a bogarat a fülembe.
Rutinos tulajdonosok!
Mi a véleményetek arról hogy a 99-es autóm nem rohad sehol?
Azt mondták kókány szervízben hogy nyilván ronggyá volt törve a kocsi mert tök újnak néz ki a motortér is, pedig legalábbis a toronynál már régen át kellett volna rohadnia.
Már a 2002-es kocsik is szarrá vannak rohadva.
Igaz ez?
Sajnálnám ha igaz lenne.

2 élű a dolog. általában pont a javítás rohad, mert mondhatni nincs normális szakember, aki normálisan tudna kasztnizni. nem is egyszerű. enyémen is van, de ott tutti volt hekkelve vele. igaz pici.
a másik dolog, hogy az FL előtti, eléggé hajlamos volt, haveré kint áll állandóan, sokat is megy vele külföldre, neki elég csúnya, pedig sérülésmentes. viszont más típus pl E32-ben láttam olyat, ami gyári és egy rohadás nincs rajta.
sok függ attól merre járt az autó sokat, pl osztrák, németek szeretnek sózni keményen, olaszoknál sérülés van sok. szóval sok mindentől függ.
de inkább a javított szokott rohadni, amit valahol hegesztenek az ott már érdekes lesz. valószínű van aki jól dolgozik, de általánosságban mondva, amit javítanak, az 1-5 évet bír ki max, aztán elkezd rohadni. vanank pl az FL-nél állítólag többejnek a jobb első sárvédő rohad, nekem pl semmi baja. FL előttinél is a sárvédők, az ajtók alsó éle, csomagtérajtó szeret. de mondom sok mindentől függ. én ennyit tudok a dologról.
ha nyugtalanít, mérjétek körbe az autót. az értékek anynira nem is fontosak, inkább az, hogy a többi részhez képest, van-e kimagaslóan eltérő érték. az akkor gyanús lehet. a gyanős mondjuk dupla és felette lévő értékek.