Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-12-27 17:55 alufelni

davech írta: Hi! Agyalok hogy váltok 17"-ról 18"-ra. Ki is néztem a felnit, gumiból is találtan jó áron. Most elégedett vagyok a 17 kerékkel, komfortilag jó rossz utakon. Nem tudom hibát követnék-e el ha nagyobb méretre váltanék. Szerintetek 18" még belefér a komfort zónába?


itt nincs oylan nagy különbség komfortban. inkább a gumi ár az ami jóval több lehet.

YELLOW Elküldve: 2013-12-27 17:53 vizpumpa

Tano írta:
ember84 írta: Ki tudja megmondani,mi az a kisegítő vízpumpa??Auxiliary water pump.Folyamatosan benne van ez a hiba IKHA-ba Köszi,ha valaki tudjaÉPs nem titkolja


Ez a fűtéshez segít a vízkeringetésben. Itt a 7-es elemről van szó. Szemben állva jobb oldalt találod a motortérben.


nekem is dobja hibának, de nem veszem észre, vagyis enm tom milyen lenne ha jó lenne. egyik 20d-s (150lovas) kollégánál láttam, hogy nem járt a motor, előtte mentünk. aztán olyanokat rántott ez az egység, mintha még keringetett volna valamit, vagyis inkább pumpált. nem tom így kell-e neki működni, de inkább ne menjen ha ilyet csinál

YELLOW Elküldve: 2013-12-27 16:58 alufelni

Medvedisznoman írta: Sziasztok!
E46 coupera valyon rámegy csont nélkül 8x17" ET20 (E39 - M5) felni 225/45 gumival, vagy nagyon kilóg már?


szerintem kilóg, és tehermentesítő gyűrű is kell plusszban.
szerintem nem nézne ki jól,mert olyan ahtása lenne, mint valami off-road gépnek. de próbáljátok fel, az a biztos.

YELLOW Elküldve: 2013-12-27 10:37 Mi lehet a baj?

Szotyesz írta:
YELLOW írta:
Szotyesz írta: Sziasztok!
Egy BMW E46 320i boldog tulajdonosa volnék. Viszont mióta megkaptam előjöttek a kisebb hibái. Első sorban az volt,hogy előzésnél észrevettem,h padlóig nyomom a gáz pedált és megtorpan a kocsi(Légtömegmérőt már kicseréltem és továbbra is csinálja), valahol levegőt szív azt vettem észre. Aztán jött a következő probléma,hogy elindultam vele és megállt, de nem menetközben hanem fékezésnél jött ez elő. Az indítás során is csúnyán csinál(remeg a kasztni és nehezen indul).

Szerintetek mi lehet a probléma?
Előre is danke!


kinyomott kuplungnál lassításnál nem áll le? mert akkor lehet főtengely jeladó hiba.
viszont lehet olyan, hogy fékezésnél plussz levegő jut a rendszerbe, amivel a légtömegmérő ugye nem számol, így a valóban bejutott levegőhöz kevesebb anyag megy.ha ez túl nagy mértékű, akkor leállhat. alapjératon ha nyomod a féket be lassan, akkor látszik, hogy a fordulat változik? ha igen, akkor a fékrásegítő és környékén kellene nézelődni.
az, hogy torpan az függ, hogy miylen alacsony fordulatról gyorsítasz ki, illetve hol jön elő a torpanás. nem minden esetben probléma.
kasztni remegés. a motor hangja is csúnya mikor remeg? lehet nem indul be egy henger, ez is gyakori 6 hengereseknél, egyre több ilyet olvasok. akkor viszont lehet gyújtótrafó gondjaid lesznek hamarosan. kb ennyi jutott eszembe.


Igen lassításnál is leáll, de viszont automata váltós.
Egyenlőre a torpanásnál az a tapasztalatom,hogy benyomom padlóig a gázpedált, kipörög 5-6ezerig a fordulatszám és egyszerűen nem indul el. Alaphelyzetből sem és előzésnél sem...
Indításnál a hangja csúnya a motornak.Amikor ráadom a gyújtást levegős hang jön a motortérből és egy ilyen csattanó hang szokott lenni mintha valami el lenne dugulva..
Na megpróbáltam azt,hogy ha benyomom a féket akkor változik e a fordulat, de nem változott.


ez nekem így elsőre gyújtás probléma. az meg, hogy gázt adsz és nem megy, az meg az automata váltóban lesz galiba. én azt mondanám szar az olaj jobb esetben, vagy rosszabbe setben a wandler benne.

YELLOW Elküldve: 2013-12-27 10:02 Mi lehet a baj?

Szotyesz írta: Sziasztok!
Egy BMW E46 320i boldog tulajdonosa volnék. Viszont mióta megkaptam előjöttek a kisebb hibái. Első sorban az volt,hogy előzésnél észrevettem,h padlóig nyomom a gáz pedált és megtorpan a kocsi(Légtömegmérőt már kicseréltem és továbbra is csinálja), valahol levegőt szív azt vettem észre. Aztán jött a következő probléma,hogy elindultam vele és megállt, de nem menetközben hanem fékezésnél jött ez elő. Az indítás során is csúnyán csinál(remeg a kasztni és nehezen indul).

Szerintetek mi lehet a probléma?
Előre is danke!


kinyomott kuplungnál lassításnál nem áll le? mert akkor lehet főtengely jeladó hiba.
viszont lehet olyan, hogy fékezésnél plussz levegő jut a rendszerbe, amivel a légtömegmérő ugye nem számol, így a valóban bejutott levegőhöz kevesebb anyag megy.ha ez túl nagy mértékű, akkor leállhat. alapjératon ha nyomod a féket be lassan, akkor látszik, hogy a fordulat változik? ha igen, akkor a fékrásegítő és környékén kellene nézelődni.
az, hogy torpan az függ, hogy miylen alacsony fordulatról gyorsítasz ki, illetve hol jön elő a torpanás. nem minden esetben probléma.
kasztni remegés. a motor hangja is csúnya mikor remeg? lehet nem indul be egy henger, ez is gyakori 6 hengereseknél, egyre több ilyet olvasok. akkor viszont lehet gyújtótrafó gondjaid lesznek hamarosan. kb ennyi jutott eszembe.

YELLOW Elküldve: 2013-12-27 07:21 316i alapjárat

Pocses írta:
gzsazsi71 írta:
Pocses írta:
gzsazsi71 írta: Segitseget szeretnek kerni! 316ti e46 compact -om van,hidegen szepen jar ,e ha bemelegszik ingadozik az alapjaratom,cserelve lettek gyertyak,holtpont jelado,legtomegmero,kompresszio jo 1
3-14 hengerenkent!De valamikor szinte leakar allni maskor pedig felporog a motor! Menet kozben ebbol semmi sem erzekelheto jol megy es gyorsul is! Ja lambdaszona hibat ir ki 1-4 henger nel! Csereltem de nem javult Kerlem vki segitsen! Koszonom


Szia!

Nézz rá a gyújtótrafókra is, bár az is dobna hibát ami diagoláskor kiderülne. Meg bevillanna minimum erős kigyorsításoknál a majrépilács is.


Szia! Koszi a gyors valaszt ! Mi az a majrepilacs es mitol gyulladna ki?


A műszerfalon a motor check engine kontroll. A bimmerek ilyen "hule" biztosak, hogy ezzel jeleznek ha valami nem klappol a rendszerben, ami nagyon jó...


azért nem mindent jelez a lámpa.... legfőképp azokat, amik a motor vezérléséhez, gyújtásához, keverékképzéséhez közre játszanak. nevéből következik, hogy ellenőrizd a motort. ha égve marad, akkor vagy volt egy olyan hiba, ami nem feltétlen van jelen, de érdemes volna megnézni, vagy egy jelen lévő hibára utal. egy biztos, ha világít a lámpa, akkor tutti van nyoma, eltárolódva van. viszont lehet eltárolva hiba és nem jelez a lámpa. vagy épp előfordulhat az is, hogy hiába jelzett be a lámpa, a hiba megszűnt magától, és a hibát is kitörölte. én jártam így, mikor a trafó szarakodott.

YELLOW Elküldve: 2013-12-26 20:43 Csomagtartó nyitás

szotakdavid írta:
YELLOW írta:
ans777 írta:
YELLOW írta:
ans777 írta: Üdv, azt szeretném kérdezni, hogy hogy lehet úgy beprogramozni az autót, hogy a csomagtartó nyitva legyen (ki lehessen nyitni), ha a központi zár nyitva van. Mert most jelenleg csak úgy tudom kinyitni, ha a kulcson megnyomom az alsó gombot és a csomagtartó fizikailag kinyílik (kicsit felemelkedik). Ez azért rossz, mert járó motornál nem lehet kinyitni, csak ha leállítom és kiveszem a kulcsot és megnyomom a gombot.
Legjobb tudomásom szerint azonban tud ez úgy is működni, hogy ha nyitva van az autó, ki lehet nyitni kézzel a csomagtartót.
Köszi!


ha nyitva van az autó, akkor a csomagtartó is nyitva van. mármint a zár, de alapból nincs megemelkedve. ilyenkor vagy az ajtón lévő mikrokapcsolóval nyitod, vagy a kulcson lévő gombbal. az, hogy járó motornál nem működik a gomb, az normális (ne maradjon véletlen nyitva, vagyis véletlen megnyomásnál ne nyíljon ki.
a kulcson lévő csomagtérzár gombnak inkább az a fő szerepe, hogy ha csak azt akarod kinyitni, mert pakolni kell bele, akkor zárt autónál, nyitod a csomagtér ajtót, ekkor ki is pattan. bepakolsz, majd "lecsapod". iylenkor vissza is reteszel. ez is egy ahsznos funkció, mert ha lezárod nem marad nyitva. itt állítani csak annyit lehet max, hogy nyíljon-e a csomagtér ajtó (pattanjon ki). járó motornál nem fogod tudni nyitni legalábbis iylen funkcióval még nem találkoztam.


Hello, köszi a választ!

Na, igazából erre a mikrokapcsolóra gondoltam, mert bárhogy is próbálom, nyitott autónál nekem ez a mikrokapcsoló nem működik. Régebben jó volt, de most valamiért nem.
Remélem ez nem azt jelenti, h elromlott.
Szóval a járó motorral kipattanó csomagtért nem szeretném.
Mindezek tudatában, szerintetek mi lehet a gond?
Köszönöm!


kapcsoló mehet tönkre. más problémád nincs? minden lámpa működik amúgy? ha igen, akkor a kapcsoló lesz rossz, mármint a mikrokapcsoló.


azért a kábelköteget is átnézném..


ezért kérdeztem, hogy minden lámpa müxik-e... bár akkor a centrál sem igen nyílna, ha szakadva lenne nem? a pattintás nyitás ugyanazon a vezetéken megy nem? (nem vok benne biztos)

YELLOW Elküldve: 2013-12-26 19:53 Csomagtartó nyitás

ans777 írta:
YELLOW írta:
ans777 írta: Üdv, azt szeretném kérdezni, hogy hogy lehet úgy beprogramozni az autót, hogy a csomagtartó nyitva legyen (ki lehessen nyitni), ha a központi zár nyitva van. Mert most jelenleg csak úgy tudom kinyitni, ha a kulcson megnyomom az alsó gombot és a csomagtartó fizikailag kinyílik (kicsit felemelkedik). Ez azért rossz, mert járó motornál nem lehet kinyitni, csak ha leállítom és kiveszem a kulcsot és megnyomom a gombot.
Legjobb tudomásom szerint azonban tud ez úgy is működni, hogy ha nyitva van az autó, ki lehet nyitni kézzel a csomagtartót.
Köszi!


ha nyitva van az autó, akkor a csomagtartó is nyitva van. mármint a zár, de alapból nincs megemelkedve. ilyenkor vagy az ajtón lévő mikrokapcsolóval nyitod, vagy a kulcson lévő gombbal. az, hogy járó motornál nem működik a gomb, az normális (ne maradjon véletlen nyitva, vagyis véletlen megnyomásnál ne nyíljon ki.
a kulcson lévő csomagtérzár gombnak inkább az a fő szerepe, hogy ha csak azt akarod kinyitni, mert pakolni kell bele, akkor zárt autónál, nyitod a csomagtér ajtót, ekkor ki is pattan. bepakolsz, majd "lecsapod". iylenkor vissza is reteszel. ez is egy ahsznos funkció, mert ha lezárod nem marad nyitva. itt állítani csak annyit lehet max, hogy nyíljon-e a csomagtér ajtó (pattanjon ki). járó motornál nem fogod tudni nyitni legalábbis iylen funkcióval még nem találkoztam.


Hello, köszi a választ!

Na, igazából erre a mikrokapcsolóra gondoltam, mert bárhogy is próbálom, nyitott autónál nekem ez a mikrokapcsoló nem működik. Régebben jó volt, de most valamiért nem.
Remélem ez nem azt jelenti, h elromlott.
Szóval a járó motorral kipattanó csomagtért nem szeretném.
Mindezek tudatában, szerintetek mi lehet a gond?
Köszönöm!


kapcsoló mehet tönkre. más problémád nincs? minden lámpa működik amúgy? ha igen, akkor a kapcsoló lesz rossz, mármint a mikrokapcsoló.

YELLOW Elküldve: 2013-12-26 19:09 Felni csere

rizla92 írta:
YELLOW írta:
rizla92 írta:
YELLOW írta:
rizla92 írta: Sziasztok.Lehet nem ide illik ez a kérdés....Jobb első alu kerekem meg lett patkázva,kint vagyok francia országba de itt sajnos nincs felni javitó,Nem lenne nagy gond de 110-től érezhetően rázza az elejét.Új felnit meg nem akarok rá venni.Ha átrakom jobb hátulra a kereket az nagyobb bajt csinál hazáig vagy sem????


szerintem ne rakd át, hanem vidd el egy gumishoz, hogy rakjon rá súlyt, talán az segít, ha nem kell rá túl sok.


Már elvittem....vissza sem akarta rakni a felni.....


és miért? akkora nagy a sérülés? vagy lehet el van repedve? nem indokolta miért nem akarja vissza rakni?


Eléggé meg van ütve belülről egy olyan 15 centi egyenes a felni.Felrakta centir gépre látványosan rázott a kerék rakott rá súlyt, de mondta hogy ez gatya.De nem is tudok sajnos szerezni hazáig 1 17-es felnit,mert otthon van felni javitó de itt nincs.A csapágyat is szétverte szerintem.


ezt javíttatni akarod?
nem csoda, hogy nem akarta vissza rakni... most biztos gondolta csóró magyarok
valami bontó csak van ott, oszt venni kell valamit akkor de ha angyon különböző ne száguldozz akkor sem. gáz a helyzet...

YELLOW Elküldve: 2013-12-26 18:53 Felni csere

rizla92 írta:
YELLOW írta:
rizla92 írta: Sziasztok.Lehet nem ide illik ez a kérdés....Jobb első alu kerekem meg lett patkázva,kint vagyok francia országba de itt sajnos nincs felni javitó,Nem lenne nagy gond de 110-től érezhetően rázza az elejét.Új felnit meg nem akarok rá venni.Ha átrakom jobb hátulra a kereket az nagyobb bajt csinál hazáig vagy sem????


szerintem ne rakd át, hanem vidd el egy gumishoz, hogy rakjon rá súlyt, talán az segít, ha nem kell rá túl sok.


Már elvittem....vissza sem akarta rakni a felni.....


és miért? akkora nagy a sérülés? vagy lehet el van repedve? nem indokolta miért nem akarja vissza rakni?

YELLOW Elküldve: 2013-12-26 18:48 Felni csere

rizla92 írta: Sziasztok.Lehet nem ide illik ez a kérdés....Jobb első alu kerekem meg lett patkázva,kint vagyok francia országba de itt sajnos nincs felni javitó,Nem lenne nagy gond de 110-től érezhetően rázza az elejét.Új felnit meg nem akarok rá venni.Ha átrakom jobb hátulra a kereket az nagyobb bajt csinál hazáig vagy sem????


szerintem ne rakd át, hanem vidd el egy gumishoz, hogy rakjon rá súlyt, talán az segít, ha nem kell rá túl sok.

YELLOW Elküldve: 2013-12-26 17:02 Csomagtartó nyitás

ans777 írta: Üdv, azt szeretném kérdezni, hogy hogy lehet úgy beprogramozni az autót, hogy a csomagtartó nyitva legyen (ki lehessen nyitni), ha a központi zár nyitva van. Mert most jelenleg csak úgy tudom kinyitni, ha a kulcson megnyomom az alsó gombot és a csomagtartó fizikailag kinyílik (kicsit felemelkedik). Ez azért rossz, mert járó motornál nem lehet kinyitni, csak ha leállítom és kiveszem a kulcsot és megnyomom a gombot.
Legjobb tudomásom szerint azonban tud ez úgy is működni, hogy ha nyitva van az autó, ki lehet nyitni kézzel a csomagtartót.
Köszi!


ha nyitva van az autó, akkor a csomagtartó is nyitva van. mármint a zár, de alapból nincs megemelkedve. ilyenkor vagy az ajtón lévő mikrokapcsolóval nyitod, vagy a kulcson lévő gombbal. az, hogy járó motornál nem működik a gomb, az normális (ne maradjon véletlen nyitva, vagyis véletlen megnyomásnál ne nyíljon ki.
a kulcson lévő csomagtérzár gombnak inkább az a fő szerepe, hogy ha csak azt akarod kinyitni, mert pakolni kell bele, akkor zárt autónál, nyitod a csomagtér ajtót, ekkor ki is pattan. bepakolsz, majd "lecsapod". iylenkor vissza is reteszel. ez is egy ahsznos funkció, mert ha lezárod nem marad nyitva. itt állítani csak annyit lehet max, hogy nyíljon-e a csomagtér ajtó (pattanjon ki). járó motornál nem fogod tudni nyitni legalábbis iylen funkcióval még nem találkoztam.

YELLOW Elküldve: 2013-12-25 20:42 DSC

sbalazs22 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
sbalazs22 írta:
YELLOW írta:
baleez írta:
YELLOW írta:
baleez írta: Sziasztok,
2004-es 320d, fél éve használom, néhányszor kikapcsolt a DSC menet közben, de leállítás-újraindítás után rendben volt. Pár napja viszont állandóan kikapcsol, sőt, most már ha ráadom a gyujtást is jelzi a lámpa hogy nincs DSC. Tud valaki segíteni diagban illetve javításban? (Pesten elsősorban).


biztosítékok jók? vagy a kapcsoló kontaktos. mondjuk a kapcsolót diaggal lehet ellenőrizni, de akár otthon is, ha kiszereled és van multiméter. illetve lehet valamelyik ABS jeladód csatlakozója kontaktos.


Bár nem értek hozzá, de én is kontakt hibára gondolok, visszaolvasva a fórumot láttam hogy volt aki a chip spray-el fújta be, de én nem tudom hogy hol van amit be kell fújni. Biztosítékot megnézem, kösz a tippet!


a kerékdob nál kell nézelődni, a gátló meleltt van a dob betétben csatlakozó doboz. olyasmi van hátul is valahol, talán a lengőkaron, vagy annak a környékén.


Először mindenképpen egy diagnosztika javasolt.De ha nincs akkor próbáld ki,hogy van e ABS (csúszós úton padlófék)ha nincs akkor valamelyik jeladó vacakol a 4-ből valószínüleg .Azokat sajna manuálisan nem lehet kimérni mert hal jeladók ezért kell mindenképpen a diag.De ez csak 4 hibalehetőség a több tucat verzióból de a leggyakoribbak.


Szia!
Bocs, de nem hall jeladók azok, hanem indukciósak (szedtem már szét, ezért tapasztalatból írom) Lehet még gyári rossz forrasztás is a vezérlő egységben (lásd csináld magad: ABS vezérlő javítás leírás szerint) Diag mindenképpen jól jön a javítás előtt.
hil



de a DSC-snél, FL-nél is induktív? én még nem néztem nem tom, csak lehet volt váltás. mondjuk ha két vezetékes, akkor biztos induktív. ha 3, akkor mér induktív, de azé nem mérnék rá multiméterrel


A halos is két vezetékes.Teljesen úgy néz ki a csatlakozója mint az induktívosé ezért nagyon könnyű összekeverni.Ezért ajánlott gyári cikkszám alapján rendeli,ha van az a biztos. Tudom mert cseréltem már jó párat.


ez tutti? mármint, hogy a Hall-os az 2 vezetékes?

YELLOW Elküldve: 2013-12-25 20:21 DSC

hil írta:
sbalazs22 írta:
YELLOW írta:
baleez írta:
YELLOW írta:
baleez írta: Sziasztok,
2004-es 320d, fél éve használom, néhányszor kikapcsolt a DSC menet közben, de leállítás-újraindítás után rendben volt. Pár napja viszont állandóan kikapcsol, sőt, most már ha ráadom a gyujtást is jelzi a lámpa hogy nincs DSC. Tud valaki segíteni diagban illetve javításban? (Pesten elsősorban).


biztosítékok jók? vagy a kapcsoló kontaktos. mondjuk a kapcsolót diaggal lehet ellenőrizni, de akár otthon is, ha kiszereled és van multiméter. illetve lehet valamelyik ABS jeladód csatlakozója kontaktos.


Bár nem értek hozzá, de én is kontakt hibára gondolok, visszaolvasva a fórumot láttam hogy volt aki a chip spray-el fújta be, de én nem tudom hogy hol van amit be kell fújni. Biztosítékot megnézem, kösz a tippet!


a kerékdob nál kell nézelődni, a gátló meleltt van a dob betétben csatlakozó doboz. olyasmi van hátul is valahol, talán a lengőkaron, vagy annak a környékén.


Először mindenképpen egy diagnosztika javasolt.De ha nincs akkor próbáld ki,hogy van e ABS (csúszós úton padlófék)ha nincs akkor valamelyik jeladó vacakol a 4-ből valószínüleg .Azokat sajna manuálisan nem lehet kimérni mert hal jeladók ezért kell mindenképpen a diag.De ez csak 4 hibalehetőség a több tucat verzióból de a leggyakoribbak.


Szia!
Bocs, de nem hall jeladók azok, hanem indukciósak (szedtem már szét, ezért tapasztalatból írom) Lehet még gyári rossz forrasztás is a vezérlő egységben (lásd csináld magad: ABS vezérlő javítás leírás szerint) Diag mindenképpen jól jön a javítás előtt.
hil



de a DSC-snél, FL-nél is induktív? én még nem néztem nem tom, csak lehet volt váltás. mondjuk ha két vezetékes, akkor biztos induktív. ha 3, akkor mér induktív, de azé nem mérnék rá multiméterrel

YELLOW Elküldve: 2013-12-25 18:24 DSC

baleez írta:
YELLOW írta:
baleez írta: Sziasztok,
2004-es 320d, fél éve használom, néhányszor kikapcsolt a DSC menet közben, de leállítás-újraindítás után rendben volt. Pár napja viszont állandóan kikapcsol, sőt, most már ha ráadom a gyujtást is jelzi a lámpa hogy nincs DSC. Tud valaki segíteni diagban illetve javításban? (Pesten elsősorban).


biztosítékok jók? vagy a kapcsoló kontaktos. mondjuk a kapcsolót diaggal lehet ellenőrizni, de akár otthon is, ha kiszereled és van multiméter. illetve lehet valamelyik ABS jeladód csatlakozója kontaktos.


Bár nem értek hozzá, de én is kontakt hibára gondolok, visszaolvasva a fórumot láttam hogy volt aki a chip spray-el fújta be, de én nem tudom hogy hol van amit be kell fújni. Biztosítékot megnézem, kösz a tippet!


a kerékdob nál kell nézelődni, a gátló meleltt van a dob betétben csatlakozó doboz. olyasmi van hátul is valahol, talán a lengőkaron, vagy annak a környékén.