Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-11-09 20:52 Motorolaj

nos, amit Jons pedzeget, azon én is agyaltam már. én megnéztem 3-5km-rel később melegszik be, ha az elejétől megy a fűtés, nekem ez annyira nem vészes, inkább mint a hirtelen hideg okozzon valamit.

egyre több cikket olvasni, hogy hülyeség helyben járatni a motort, dízelnél, is elég fél perc, benzinesnél, 10 sec is. ezért kell megfelelő hideg oldali olaj. az olaj bemelegedése fontosabb mint a vízé, de jóval lassabban melegszik, és ha nincs terhelve, akkor nem is fog, és az olaj legjobb kenése üzemi hőfokon van. a lényeg, hogy hidegen nem szabad túl pörgetni a motort, ami benzinesnél 3ezret jelent, dízelnél 2500-as fordulatot max. és amíg nem meleg, csak fokozatos terheléssel célszerű gyorsítani, nem padlógázzal, laposabb nyomatékkal menni.

YELLOW Elküldve: 2013-11-09 15:49 Kopog az eleje!!

anubisz írta:
jons írta:
hancurozo írta:
Lengőkarban tudok nyilatkozni. Optimal lengőkar szilenttel együtt (kedvezménnyel 30e) 100e km-t biztos bír.


Optimal lengőkar hasonló árban vettem, 15k km alatt kuka.


100 ezret? ez most vicc,vagy komoly? Gondolom garázsba állva. Ha valaki tud ilyet ami 100 ezret bír, én biztos olyat veszek.


ha garázsban áll, akkor hamarabb elérik, de a km nem megy bele

YELLOW Elküldve: 2013-11-09 15:26 Belsõ

LegoHead írta:
YELLOW írta:
LegoHead írta:
Tettem fel pár képet


egy picit sokkolt


Új képek,remélem most már jobban tetszik



egész jó lett, bár elég sokat állhatott napon, a bizt.öv nyoma szépen látszik. vagy csak ott nem dörzsölted meg? nekem is a vanish használt bár nekem nem volt amúgy koszos, látszattra, de mait a gép kiszívott... látható a képeim között

YELLOW Elküldve: 2013-11-09 15:25 Bemutatkozás, elsõ lépések, üdv a klubban sziasztok :)

LegoHead írta:
YELLOW írta:
LegoHead írta:
Tettem fel pár képet


egy picit sokkolt


Új képek,remélem most már jobban tetszik



menjünk át a "Belső" topic-ba (oda válaszoltam)

YELLOW Elküldve: 2013-11-09 15:21 Belsõ

jons írta:
jakuzaa írta:
Gratula, Ügyes vagy Én már találkoztam egy-két igen kacifántos formával,amivel meggyűlt a bajom. Szerencsére a belső díszléc nem ez a kategória. És nem is azért írtam,hogy bárkinek is elvegyem a kedvét,inkább azért,hogy ha elsőre nem sikerül nem kell egyből feladni


Volt amit vissza kellett húzni párszor, meg szétégettem a kezem a hőlégfúvóval, de megérte! Nem egy nagy költség, viszont megjelenésben igencsak dob a kocsi belsején.


dobhatnál fel képet, meg szívesen venném egy két útmutató szó jelenlétét. nekem ugye műszakin kicsit öxebaxta a csávó, aztán nagymamám most halottak napjakor az utaloldalon, bár ott asszony is. aztán most vacilálok a Plasti Dip, fényezés, és fólia között.

YELLOW Elküldve: 2013-11-09 10:09 Kopog az eleje!!

reagálva itt a dolgokra. azért többünknek itt több éve van BMW-je, amikor nem pözsó árban lehetett kapni a lepukkant szarokat.
az árakról annyit, hogy mikor megvettem előtte leon sport r-t néztem főleg, majdnem le is foglalóztam egyet. oszt megláttam ezt, 1,5 évvel volt öregebb, kb hasonló árban. nah jó drágább volt, de ahhoz képst amennyiért elhoztam, úgy mér jó volt. néztem utána árakat a két márkára és drégébb volt a leon-hoz mint a bmw-hez. viszont nekem mindenképp megérte, hogy gyerekkori álmom valóra vált. szerintem ez mindennél fontosabb, hogy az ember amit akar azt valóra válthassa. lehet úgy tűnik, őt gyakran direkt úgy fogalmazok, de nem vagyok elfogult. sajnos mindegy miylen típusról van szó, sok a szerncsén múlik.
manapság meg sem lepődök dolgokon, pl anno vettünk egy drágának számító grundig TV-t, amikor még az volt, egy év után elszállt benne valami, pont gari után 1 héttel. ki lett cserélve egy alkatrész akkor 6000 Ft-os cucc, azóta vagy 10 év legalább eltelt, és semmi baja. de többet is mondhatnék, pl mosógép, annyiszor tönkre ment, hoyg visszakértük az árát és egy W 6. érzék lett helyett, aminek semmi baja, más panaszkodik rá, pedig rokonnak az első szériás van vagy 15 éves, oszt semmi baja, csak az idő vasfoga.
a szervizes árak, meg mindenhol drágák.

YELLOW Elküldve: 2013-11-08 22:10 Gumi

feco7939 írta:
jons írta:
feco7939 írta:
Sajnálom kidobni ezt a gumit.....gondolom azt az 1 mm-t koptatta az öreg 11 év alatt az autón télen


Ne dobd ki, hirdesd meg valami jó képességű úgyis megveszi.
Vagy használd el nyáron, úgyis fel van már keményedve. Jobb ötletem nincs.


Ok, köszi!
Szerintem sem, nyerő ez a gumi, de adták az autóhoz. És Apámat (73 éves, de fitt ) ismerve (mert egyenlőre még az övé a BMW, én beszéltem rá, hogy inkább ezt vegye meg 42 ezer km-el, mint egy Jettátt 150-el) a télen kb. 3-szor elmennek rokonokhoz 20 km-re ha száraz az út, nem lesz gondja.
Tehát akkor utána, nyugodtan használja nyáron, had kopjon?



nekem 2004-es a téli (bridgestone), 5-6mm-es minta, nincs repedezve, tavaly is úgy ment a hóban, mint az álom. nem érzem, hogy fel lenne keményedve, hideg esős időben is tapad, pedig csak 195 széles. meg jáccani jó lesz télen. sokat én sem megyek. mindig tervezem ha látok jobbat veszek, de kidobni nem fogom, mert bajom nincs vele...

YELLOW Elküldve: 2013-11-08 19:10 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

nickname írta:
xlzx írta: kazis 16:9 upgrade


rettentő kokányolás.


erről az izé jut eszembe, amikor voltak olyan CD meghajtók, amiken volt jack kiemnet. volt sulinkba gyerek, hogy azt hordta discman-ként

YELLOW Elküldve: 2013-11-08 19:08 Gumi

feco7939 írta:

Sajnos a gumigyárak sem arra törekednek, hogy minél tovább bírja (régen kibírtak 100 ezret, ma meg jó ha 50 ezret) egy gumi hanem, hogy minél sűrűbben vegyél, mint ahogy a mai autókat sem 30 évre gyártják.
Anno egy haver 2-es Golfra vett használtan (80-90%-os) Fulda téli gumit, és elment vele 100 ezret úgy, hogy télen-nyáron azt használta.



ez így van, anno mikor kadett-ot vettük téli gumi volt rajta, és azon nyáron azzal ment nyáron is. pedig már akkor is vagy 4-5 éves téli gumi volt good year meg fulda. fulda az ahamar megadta magát relatíve, de a good-year-t vagy 10 évig használtuk még és azon kívül, hogy kicsit repedezett volt, simán ment hóban, alig kopott, igaz az utóbbi 8 évében már csak télen volt hazsnálva, meg inkább hátul.
ugy emost vannak ezek a csengcsung gumik, régen az újrafutózottak voltak a menők, nekünk ladán volt, egy el patatnt benne egy szál, hogy majdnem ott maradtunk, de még elmentünk tokajba, meg vissza.

szóval a lényeg, hogy fogyasztói társadalomban élünk, asszem ez mindent elmond bármiről.

YELLOW Elküldve: 2013-11-08 17:14 Gumi

Neo954 írta:
jons írta:
Neo954 írta:
Leírtam a választ. Erre telet akkor.


Ez is egy megközelítés...
De egy sokszor bizonyított márkás használt 5-6-7mm profilos gumival még ma is járnál és nem a 2. garnitúrát vennéd. Erre próbáltam célozni.


Leírtam, hogy a vredestein milyen gyorsan kopott el, pedig az márkás nem?
A Wanli nem kopott el , idén tettem bele kb 6000 kilométert, hamarosan felrakatom a télit, és tavasszal folytatom vele az utat.
Számomra irracionális dolog, hogy 30-40 ezret elkérjenek 1 db gumiért. Ha csak fele annyit mondjuk 20ezret bír ki a wanli akkor sem járnék jobban a márkással.



abban igazad van, mint írtam is, hogy irracionálisan drágák a gumik, ahhoz képest mennyit bírnak.

YELLOW Elküldve: 2013-11-08 13:36 angel eye

MattM325 írta:
Szerintem felcserélted a neveket, amikre válaszoltál. Szétsütés: Gyárilag sem egybe öntötték ki, hanem ragasztották... Kiolvasztod-beszereled-visszaolvasztod. 3 egyszerű lépés, de Te tudod! Ha betörik a szélvédőd azt se cseréld mert ragasztva van és befog ázni.
Ha a párásodástól vannak aggályaid, és a kínai neven sincs thai-csincsangot választod, majd az fog csak igazán párásodni,arról nem is beszélve, hogy nem látsz vele semmit!
Nekem még anno E36-ban volt dectane meg utángyártott gyári jellegű, mind selejt volt...
De te tudod, nézd körbe a témát és aztán dönts. Vagy amit akarsz.


hát részlet kérdés, vagyis nem jó így fogalmazni...
a sima karika ugyanúgy betakar, igaz xenon-osnál, csak a refibe. de mondjuk halogénnál mindenhova. miért lehetne rosszabbul látni pl egy dectane-nal? ugyanúgy készül a foncsor, plexi az plexi. az izzón sok múlik. mondjuk én a saját nevemben tudok beszélni, engem anniyra nem zavar ritkán használom sötétben, nekem ott a 990Ft-os/pár izzó is elegendő de tényleg. nekem ezért is felesleges lenne a xenon, nem hazsnálnám ki vagy max a DRL-t kéne bekapcsolni a refire.
az én személyes véleményem, hogy ahgynám gyáriba az ő helyében. de tőlem megcsinálhatja.
én komplett dectane lámpát akaram venni, egy időben nagyon, aztán sosem volt. bő egy év után a deviles srác haver telefonál, hogy van lámpa. mondom több mit egy évet vártam, másra elment a lóvé, nem érdekel. (jelzem sehol nem lehetett kapni, ebay-en sem).
a másik, én a karikát, ha azt tennék, már írtam, de egy külön kapcsolóra direkt 12V-ra tenném, bár lehet raknék bele egy kis előtét ellenállás kombót. így akkor világít amikor én akarom, nem kell hozzá égetni a hátsót (pl talikon), nem kell szilózni a helyz. jelző helyét, stb.

YELLOW Elküldve: 2013-11-08 13:23 Gumi

MattM325 írta:
YELLOW írta:
jons írta: Talán a korai időpont teszi, hogy ilyen kérdés merül fel bennem, de a "bmw" és a "wanli" gumi az hogy kerülhet 1 mondatba úgy, hogy nem szerepel ott a "nem, ne tedd" szó? Miért is merül fel egyáltalán, hogy ilyen és ehhez hasonló gumikat vegyen valaki?


ez valóban így van. én amúgy kiskoromba is ilyen gumimániás voltam (tudom lehettem volna akkor is, amikor "onnan" kijöttem ) mindig néztem a nyomokat, télen most is így van szóval ha megállok parkolóban valahol és mondjuk autóban várakozok, mindig nézegetem a mellettem álló autón épp milyen gumi van. hát látok érdekeseket.
sok megveszi az X5-öt, aztán normális gumizásra nincs pénz, mert benne lenne 300ezerbe, és azért valljuk be, jobb esetben 40-50ezret elmegy egy gumival, ami nekem 10 év, így lebontva nekem nem lenne vészes de azért ezek a kínaiak, vagy kemény anyagból vannak, nehezen kopik, de vizen csúszik, vagy túl puhából kopik, málik a nagy melegben. de egy X5-re azért ezek is vagy 150-ből vannak meg.


Az a röhej, hogy X5 féle suvokra még gumikat sem nagyon vesznek, gondolják összkerék, oszt megy az! Fékezésre nem gondolnak...


ez is igaz, az a legviccesebb, hogy az iylen kopott szarokra van kereslek. hallod 3mm ha van a profil, és megveszik X5-re.

YELLOW Elküldve: 2013-11-08 13:22 angel eye

MattM325 írta:
YELLOW írta:
zuziq írta: Na szóval, keresgéltem és sajnos nem találtam FL-es e46hoz való AE-s lámpabúrát amibe jó a xenon. :/ Felhívtam Baliékat ők is azt mondták hogy szerintük xenonhoz nincs erre felhívtam a dojcse Schmiedmannt és ők határozottan kijelentették hogy nem létezik! Szóval aki xenonos FL-be akar AE-t annak bizony sütni kell! Ha meg mégis pöcs voltam és létezik és valaki tudja melyik az kérem linkelje be.

Köszi, Üdv!


valóban nincs dectane-ból, de ilyet találtam igaz jó drága, ennyit én sem andék érte, inkább nem kell AE :
http://www.protuninglab.com/hidxe04bmwe42.html


Ez azért xenonos mert adnak hozzá egy tescoszenon szettet?


jó hát BMW elektonikásat tutti nem fogsz kapni én akkor sem farigcsálnék. amúgy ez az AE is kezd olyanlenni, mint az M-pack, alap dolog, hogy mindenki erer alakítja, már annyira nem eredeti. persze tetszik nekem is. d epl utólagost hát nem tom. nem mondom, hogy soha, de én nem akarok csak karikázt berakni, mégha jóval olcsóbban úsznám is meg.
igen esetében az a gáz, hogy xenon-os a lámpa, ha sima halogén lenne lehetne találni faszát 60ezer körül.

YELLOW Elküldve: 2013-11-08 13:20 lámpa

haka írta:
YELLOW írta:
jakuzaa írta:
YELLOW írta:

miért lenne gond a műszaki? helyzetjelző világít? igen. ha fékezel van ami erősebben világít? igen. akkor mi a gond? lehet fel sem tűnne senkinek, főleg olykor amilyen nagytudásúak vannak. nekem idén műszakin, annyira mondta a csóka, hogy így bmw meg úgy bmw, menniyt helyeztek forgalomba, oszt hátramenetbe nem tudta berakni, azt hittem kiszakítja a váltókart


A próféta beszéljen belőled,és tényleg ne legyen semmi gond.
Én megkérdeztem,és azt mondták,hogy a gyárival megegyező számú lámpatestnek
kell világítani.(pl: azok a gyönyörű szép lexus hátsók a sok kis karikákkal
biztos feltűnnek nekik) De abban egyetértek,hogy arról lövésük sincs,hogy a gyárinak
hogy is kéne világítania


én beszélhetnék a nyári műszakimról, de nem fogok, nehogy.... szóval ezekről csak szóban face to face
eddig csak olanon voltam, hogy full megnéztek mindent, még az ablaktörlőt is, meg duda, meg minden nyavaja. most meg...


Hát nem tudom, máshol hogyan megy, de nálunk minden autó átmegy a műszakin
A múltkor amikor bent voltam láttam, hogy egy régi skodát műszakiztak és egy esernyőt raktak be a váltókar helyére azzal tolták neki
Kérdeztem is, hogy át fog-e menni, mondták, hogy már hogyne menne át aztán csak mosolyogtak


ajjj.... na se ződkártya nem lett lemérve, se a világítás, körbe lett fotózva, fékpad, rázópad, át lett mozgatva. aszondja akarom feleslegesen járatni az autót 3 percig? akkor? el volt intézve. annyit mondtam, hogy az ablaktörlőt úgy próbáljuk, hogy hajtsuk már ki, mert frissen volt mosva az autó, meg mondom spriccel vizet is. ennyit kértem. a többi bónusz. mondjuk működik minden, szóval én így mentem oda. potn ott votl a társtulaj az állomásnak, ott lestek, na végre egy szép autó,pedig tök új állomás, úgy látszik kuncsaft nem nagyon volt. jah a csóka meg volt nkh-s vagy mi az isten volt... jah meg amúgy akkor nem volt a legjobb a szilentblokk sem, mondtam is neki, hogy sajnos 1 héttel később tudom csak cserélni, úgy jön ki a lépés, mondtam visszagurulok vele akkor.

YELLOW Elküldve: 2013-11-08 13:15 angel eye

zuziq írta: Na szóval, keresgéltem és sajnos nem találtam FL-es e46hoz való AE-s lámpabúrát amibe jó a xenon. :/ Felhívtam Baliékat ők is azt mondták hogy szerintük xenonhoz nincs erre felhívtam a dojcse Schmiedmannt és ők határozottan kijelentették hogy nem létezik! Szóval aki xenonos FL-be akar AE-t annak bizony sütni kell! Ha meg mégis pöcs voltam és létezik és valaki tudja melyik az kérem linkelje be.

Köszi, Üdv!


valóban nincs dectane-ból, de ilyet találtam igaz jó drága, ennyit én sem andék érte, inkább nem kell AE :
http://www.protuninglab.com/hidxe04bmwe42.html